Ainakin keskellä päivää jos Escaladella ajelee ympäriinsä niin sen vitutuksen määrän voi melkein tuntea kun laittaa käden ulos ikkunasta.
Mulla ihan sama setti, tosin -89 corollalla ajaessa. Tunnen kuinka ihmisiä vituttaa mun auto ihan helvetisti. Ajan monesti vielä juuri suurinta sallittua nopeusta ja jos joku ajaa taakseni kateuksissaan ihailemaan autoani lähempää, niin ruikkaan pesuvedet etulasille. Kyllä siinä jos missä kateellista rupeaa ärsyttämään :dance:
Ei vaan, ihan asiasta. Mä en ymmärrä kateutta ja pystyn olemaan toisten saavutuksista onnellinen heidän puolestaan. Ehkä se johtuu siitä, että sain äidinmaitoni niin kaukana pohjoisessa, ettei kateusbakteeri ole ehtinyt pesiytymään elimistööni.
Olen monesti ihmetellyt sitäkin kuinka läheiseni voivat olla kateellisia siitä mitä toisilla on. Eihän se ole meiltä pois, eihän?? Jos joku rakentaa ison talon tai toisia onnistaa rahallisesti, niin hienoa! Mä olen oikeasti onnellinen heidän puolestaan. Mulla on itselläni kaikki mitä tarvitsen