SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä ensimmäistä postausta kehiin.

Nyt 22w nuori sairaanhoitajaopiskelija. Salilla käynyt minkä kerennyt kaiken muun aktiviteesin keskellä muutamia vuosia opiskelujen sallimien alennusten ja tarjousten myötä. Nyt vuoden käynyt säännöllisesti neljästi viikossa kun hajotin oikeasta polvestani lähes kaiken rugbypelissä. Leikkauksen jälkeen alkanut kuntoutusta, lihasten kasvattelua ennalleen ja voimien tasoittamista. Nyt nelijakoinen ohjelma (Kyykky, penkki, mave ja pystypunnerrus) sekä siinä ohella aerobista (juoksua, kävelyä tai uintia). Liikunta auttanut pitämään ajatukset kasassa ja ollut paikka jonne purkaa työn ja arjen tuomat turhautumiset. Naaman punailu ja hikoilu kuuluvat itsestään selvyyksiin. Eikä salilla peilalu ja kekistely kuulu pakkaukseen. (välillä tuntuu et oon salilla enemmän se testosteronin omaava ko muija). Lihaksen kasvaessa paino tippunut kivasti (mutta ei enään juurikaan) ja lihasta tullut paljon. Kiinteytyminen ollut enemmän tuskaa lompakolle ko itselle riemua. (Tänä kesänä meni kesävaatteet uusiksi.) Vähähiilihydraattinen ravinto ollut jo vuosia.

Pidetään tavotteet korkealla ja nautitaan reeneistä pimut! #girlswholift

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Aivan uusi tällä palstalla :-) Tammi - helmikuun vaihteessa aloitin elämäntaparemontin ja sen myötä sulanut 21 kiloa sekä vyötäröltä ja lantiolta hävinnyt yhteensä n. puoli metriä. Aamuaerobisia teen noin 4 kertaa viikossa ja kotona treenasin kunnes kuukausi sitten uskaltauduin salille. Ja nyt olen aivan totaalisen hurahtanut kuntosalimeininkiin :-) :-) Sen hurahtamisen myötä innostuin tästä pakkisforumista ja tosi hyvää keskustelua ja infoa olen saanut. Kykenen varmaan paremmin osallistumaan keskusteluihin kun saan enemmän kokemusta punttailusta :-)

39-vuotias salitouhuun ja kahvakuulailuun hurahtanut nainen. Elämäntaparempan tehnyt aloittelija. Aiemmin harrastin inhohimoisesti juoksemista, yhden maratoninkin olen rynkyttänyt maaliin asti. Juokseminen on tosin saanut tehdä tilaa salilla ramppaamiselle.

Kehittyminen ja hyvä olo motivoivat, joskus on päiviä jolloin ei huvittaisi lähteä salille tai lenkille mutta kun ajattelee sitä hyvää treenin jälkeistä oloa saunan lauteilla niin se kyllä motivoi lähtemään.

Paljon hyvää infoa olen saanut tältä palstalta, kiitos siitä.

Elikkäs 25 -vuotias porilainen mimmi ilmottautuu 8) Aikaisemmin oon ollut hyvinkin urheilullinen (futista, tanssia jnejne) mutta sitten se jäi, excuse: unknown, ja tulihan sitä painoakin sitten samalla. Alkuvuodesta aloin käymään salilla ja lenkkeilemään, niin sain painon takasin kuriin ja nyt tähtäimessä puolmaraton sekä kunnon parannus entisestään!

Täytyypä ilmoittautua itsekin, kun nyt muutosta elämääni ja liikkumiseeni hakiessani tulin löytäneeksi tämän foorumin. Liikunta on ollut monella tapaa elämässä pitkään, mutta jotenkin tylsän tavoitteettomasti. Varmaan juuri tuosta syystä en päässyt vuosiin eroon lievästä ylipainosta. Nyt olen vuoden aikana sen pudottanut ja painoa on nyt 60 kg/ 163 cm. Nytpä onkin siis oikea hetki hankkiutua eroon lopuistakin "löllöistä" ja hankkia niiden tilalle rehellistä lihasta. Olen aloittamassa suunnitelmallista salitreeniä satunnaisen tekemisen sijaan ja tavoitteena on, että tulokset myös näkyvät :)

Täällä myös uusi tulokas! Olen lueskellut Pakkotoistoa niin kauan kuin muistan, mutta vasta tänään kirjauduin. Olen 37-vuotias nainen, treenannut enemmän ja vähemmän parikymmentä vuotta ja reilu vuosi sitten kävin Fitfarmilla pt-koulutuksen. Kaikki ruokavalioihin ja treenaamiseen liittyvät jutut ovat aina olleet lähellä sydäntä ja näillä aihealueilla tulee pyörittyä :)

Uutta verta lisää. Oon lukenu aiemmin lähinnä noit ravinto ja treenijuttui mut nyt viimein tuli ihan kirjauduttuu. Punttimimmiks en voi itseeni (vielä) nimittää vaan oon aika kropaltani aika vinkuheinä mut nyt lajinvaihdon tai ainakin laajennuksen yhteydes ois tarkoitus hommaa vähän lihaakin luiden päälle. Fitnessmimmien kropat on alkaneet miellyttää silmää viime aikoina yhä enemmän ja jotain sellast ois itselläkin tavoitteena.

Rekisteröidyn just, olen kyllä Pakkista lukenut vuosien varrella paljonkin. Salilla käyminen jäi lapsen syntymän jälkeen, kun ei vaan ollut aikaa. Nyt ois kamat taas kasassa ja tarkoitus suunnata salille kun muksulla alkaa eskari muutaman viikon päästä.

Uusi myöskin, vaikka pari vuotta jo sivusta seurannutkin. Salitouhuja takana useampi vuosi, joista viimeiset puolisentoista vuotta systemaattista/järkevää. Ja tämähän on paras foorumi ikinä. ;)

Heippa! Minä myös uutena ilmoittaudun joukkoon mukaan. Ikää kohta 32, pituutta 171 ja painoa tällä hetkellä 64. Koko ikäni olen ollut pullukka, painoa pahimmillaan ollut 90kg. Lasten hankkimisen myötä (kolme alle kouluikäistä lasta) päätin päästä läskistä eroon ja laihdutin ei-niin-terveellisesti salaatilla ja raejuustolla lyhyessä ajassa alle 60 kiloon. Nyt puolisen vuotta olen harrastellut liikuntaa, ensin juoksua ja nykyisin lähinnä kotikuntosalia. Paino on alkanut taas nousemaan ja vaikka TIEDÄN ettei se voi olla läskiä, niin kyllähän se vanha läski pään sisällä alkaa huuteleen.Nyt parin viikon ajan paino pysynyt samana. Mittanauhassakaan en suuria muutoksia huomaa, mutta lihasten muoto jonkin verran muuttunut. Treenaan tunnin verran 3-4 kertaa viikossa ja ihan reiluilla painoilla, 3x8 sarjoja ja niin että viimeiset pari toistoa saa nousemaan vain mielettömällä puhinalla ja silkalla sisulla. Syön kiloklubin oppien mukaisesti, pyrin proteiinia saamaan päivittäin 110-120g, rasvaa 50-60g ja loput hiilareita. Kalorimäärä hieman mietityttää, tällä hetkellä päivittäiset kalorit 1700-1900. Lieneekö sopivalla tasolla? Tavoitteenahan mulla on saada kroppa paremman näköiseks ja tietty voimaa lisää. Mammamahalle ei taida juuri mitään pystyä tekemään ilman kirurgin apua, mutta josko punttien nostelulla sais koko kroppaa tasapainoisemman näköiseksi. Se siis tavoitteena. Täältä olen jo paljon vinkkejä lueskellutkin, päivittäin täällä käyn "opiskelemassa".

Moi!

Päätin vihdoin tehdä tänne tunnuksen, monen vuoden anonyymin stalkkauksen jälkeen. :D
Olen pian 23-vuotias. Fitneksestä innostuin kaksi vuotta sitten, mutta fokus on ollut välillä muualla... Nyt takana säännöllistä (sali 5x/vko + aerobiset) treenailua reilu 7kk. Lopettelin juuri painonpudotusprojektin ja tarjoitus olis saada lisää lihaa kroppaan. Tiristellään sit taas rasvaa ensi kesäksi pois. :D Sain juuri päätökseen Bodycampin Bikini fitness -nettivalmennuksen ja aloitin perään Fastin Muscle Challengen. :)

Moikka kaikille!

Palstaa on tullut lueskeltua vuosia, eiköhän ole aika esittäytyä :) 25v punttimimmi, 170cm pitkä, noin 65kg. Treenaillut teinistä alken enemmän tai vähemmän kokoajan, mutta kovempaa aloitin treenaamaan noin reilu vuosi sitten. Kuvioon ehti mukaan sairastuminen jonka seurauksena otettiin takapakkia jo hyvistä saavutetuista tuloksista, mutta nyt taas kuvioissa mukana ja tarkoitus saada taas puntit ja tulokset kunnolla nousuun! Salilla käyn 3-5x viikossa, 2 x itsepuolustusta ja päälle lenkkeilyä, pyöräilyä jonkin verran.

Treenien iloa kaikille! :)

No Pain No Gain.

Moikka,

Ajattelin tulla itsekin esittäytymään, eli täällä 29-vuotias saliharrastaja. Rekisteröidyin tänne jo hyvä tovi sitten ja huomattavasti pidempään olen palstaa lueskellut, mutta katsellaan miten kirjoittelupuolen kanssa käy... :D Salilla oon käynyt säännöllisesti (3-5 x viikko) about 1,5 vuoden ajan, ja ihan omaksi ilokseni harrastan eli minkäänlaista kiinnostusta kisaamiseen tai vastaavaan ei ole. Itsellä kun ei tuota aiempaa kunnollista kuntoilutaustaa ole, niin aloitin salitreenit osin omana ihmiskokeenani. Halusin selvittää, saako sohvaperuna muutettua tiukkaan juurtuneita tapojaan ja toki kiehtoi myös nähdä oma kroppa ensimmäistä kertaa ikinä jonkinlaisessa kunnossa. Erittäin nollatasosta lähdettiin, ja vieläkin tuntuu että paljon on työtä edessä jos haluaa päästä edes kohtalaisiin tuloksiin. Mutta onneksi tarkoituksena on ylläpitää tätä harrastuksta nyt ja jatkossa, eli mihinkäs tässä olisi kiire. :)

Moikka

Uskaltauduin jopa rekisteröitymään tänne.. Pidempään lueskellut innokkaasti, mutta olen huono kirjoittelemaan niin on tuo rekisteröityminen aina jäänyt. Elikkä olen 30 vuotias nainen joka tykkää koetella rajojaan salilla. Koko ikäni urheillut lajit vaihdellut vuosien varrella. Salilla käynyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti viimeiset 6 vuotta, mutta nyt viimeisen vuoden treenannut järkevästi sen 4 x viikossa. Syömistä edelleen harjoittelen, pitkä ja kivinen tie normaaliin syömiseen taitettavana. Kivasti on tulokset noussut ja laji vienyt mennessään.. :)

Hei vaan kaikille! Esittäydympä minäkin, vaikka jo jonkin aikaa olen minäkin ollut rekisteröityneenä ja lueskellut täältä juttuja. Eli pari päivää vajaa 26-vuotias nainen, jolla aktiivista saliharjoittelua takana reilu vuosi, sitä ennen on ollut myös salikausia, mutta ei ihan näin määrätietoista ja johdonmukaista harjoittelua. Nyt olenkin sitten hurahtanut ihan kunnolla, enkä varmaan enää osaisi olla ilman :D Syömiset ei ole ihan se vahvin puoli, mutta opetellaan...hiljaa hyvä tulee! Mitään kisahaaveita ei ole, vaan omaksi iloksi ja yleisen kunnon ja terveyden kannalta aherran. Harrastuksiin kuuluu myös lenkkeily ja ratsastus, sulkkiskin joskus.

Blogia treeneistä kirjoittelen täällä: Treenipäiväkirja by Johanna

Hei,
Tänä aamuna sitten hairahduin aamukahvia juodessa ja rekisteröidyin, hallelujah... En tiedä vetäisenkö pohjat saamattomuudessa, mutta Pakkista oon lukenut ja täällä hengannut VUOSIA, en edes muista kuinka pitkään... mut nyt sitten vasta sain aikaiseksi, miten säälittävää. Tietty mihinkään keskusteluun en ole päässyt osallistumaan ja viisauttani jakamaan, vaikka lukenut olen paljon, eli hyvin aktiivisena perus-stalkkaajana ollut täällä, hakenut vinkkejä sun muita. :D
Lapseton, mutta koirallinen perusmuikku, aktiivista salijumppaa tehnyt 6-7 vuotta, sitä ennen oli monen vuoden tauko (=laiska) ja nyt sitten rypistetty meno neljään viikkokertaan salilla, kyllä sitä vanhakin vielä saa homman lapasesta lähtemään jos oikein yrittää. ;) En kisaile (syöminen on liian kivaa), mut muuten kyllä kuvittelen tekeväni tosissani.
Pakko se oli nyt vihdoin ja viimein sit nokkansa tännekin pistään, eli hei vaan. :D
(Ja nimimerkki on oma nimi, en ole kyseisen laulajan fanaattinen kannattaja vaikka tykkäänkin.)

Minäkin jo jonkin aikaa foorumilla pyörinyt, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan pulisemaan. Täällä siis 25-vuotias pienen pojan äiti elämäntaparemonttia tekemässä. Tavoitteena on saada lisää lihaa luiden päälle ja PALJON! :puntti:

Öhm, en muista olenko joskus vuonna miekka ja kirves esittäytynyt, mutta tehdäänpä se uudelleen. Tuosta on kuitenkin sen verran aikaa.

Eli Espoossa majailen ja olen päätoiminen opiskelija edelleen, köh. Yritän tässä saada korkeakoulututkintoa purkkiin, vaihdoin välissä yliopistoakin. Kävin salilla aktiivisesti viimeksi vuonna 2008, eikä se silloinkaan se ollut mitään kovin tavoitteellista. Homma tyssäsi nupin sairastumiseen, jota kesti vuosia. Nyt oon taas jaloillani, jesss! Tosin tuo sairaus ei tule koskaan katoamaan täysin ja se luo omat haasteensa mm. treeniaikatauluissa pysymiseen.

Mun lähes satakiloinen kroppa on kohtalaisessa kunnossa, kiitos välillä erittäinkin raskaiden ruumiillisten töiden ja satunnaisen kuntoilun. Juoksen cooperissa hyvän tuloksen ja mavessa nousee ainakin 100 kg. Enempää en ole päässyt tai ehtinyt (tai kehdannut...) kokeilla. Epävarma en salilla käydessä ole varsinaisesti kroppani suhteen vaan sen teenkö liikkeeni oikein ja mitkä ovat omat rajat. Siksi aika on kulunut lähinnä laitteissa, vapaat painot odottavat vielä...

Tavoite olisi sulattaa tämä lihasten päällä oleva läski ilman että valtaosa lihaksista sulaa samalla. Eli yhdistelmä aerobista ja lihastreeniä (ja venyttelyä kotona). Jos tässä nyt alle 90 kiloa painaisi jouluun mennessä niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, mutta ei sillä niin väliä. Mittanauha kiinnostaa enempi. Kaikki miinus on plussaa, heh. :D

Treenikavereita olisi kiva löytää. Tai muuten vaan kohtalotovereita, jos näin dramaattisesti voi sanoa. Laittakaa vaikka yv:tä. ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom