SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Moi. Esittäydytään nyt kun olen aivan uutukainen täällä. Oon 26 vee ja tuun Kuopion seudulta. Vasta keväästä asti harrastanu punttia tavoitteellisesti. Painoa pudonnu 67kg:sta 61:een kiloon (pituus 163cm). Tarkoituksena saada läskiä pois ja lihasta tilalle. Nyt tän syksyn aikana on alkanu takaraivossa pyöriä ajatus jostain fitness lajista... katotaan kuinka muijan käy :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minäkin olen saattanut joskus jollain muulla nickillä esittäytyä täällä, mutta jos kerta kiellon päälle... :) Eli olen 25-vuotias turkulaistunut Etelä-Karjalan likka, salilla käynyt vuodesta 2007 ja siellä treenannut talvesta 2012, jolloin olen tännekin littynyt. Kovasti on ollut hakemista nämä 2,5 vuotta, mutta nyt tuntuu että palikat on loksahtanut paikalleen ja kuntosaliharjoittelu alkaa olemaan se omin elämäntapa oikein syömisineen ja muine oheisjuttuineen :)

Vapaa-ajalla tulee rapsuteltua kahta pientä löwchen-neitiä ja lenkkeiltyä heidän kanssaan. Turun seudulla asuvat saa ottaa yhteyttä, ja muutenkin kaipailisin kovasti samanhenkisiä uusia tuttuja, kaverit kun tykkää treenata hauiskääntöä vaan kaljatuoppeja nostelemalla pääsääntöisesti... :nolo:

Hellou! Juuri rekisteröin itseni palstalle. :) Kaipaan juttuseuraa ja tukea ruokavalioon ja kuntosalitreeniin. Live-seurakin kelpaa paremmin kuin hyvin! :) Olen 26v, Oulun seudulla asun ja perheeseen kuuluu mies, 2 lasta ja 2 kissaa.

Moikka! Rekkauduin vihdoin, kun pitkään olen etsinyt vinkkejä ja vastauksia kysymyksiin vieraana. Teen aerobista treeniä 3-4 krt viikossa salilla (+ koiran liikuttaminen). Yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mut painoa olisi paljon tiputettavana useiden vuosien väärinsyömisen ja liikkumattomuuden takia. Haasteena treenamisen ja painonpudottamisen yhteensovittaminen, kun aika ei tahdo riittää jokapäivä kotona kokkaamiseen. Koti Keravalla, ja ikääkin on jo kertynyt ;)

Moi.

Olen uusi täällä, harrastanu joskus paljonkin urheilua nykyisin vähän vähemän. Koitan aktivoitua kuntosaliharjoittelulla uudestaan.

Moi minultakin.

Vanhempaa vuosikertaa eli kohta mennään jo neljääkymppiä ja tarkoituksena saada itsensä elämänsä kuntoon ennenkuin on liian myöhäistä.
Yrittäjänä toiminut koko pienen ikänsä niin aika hieman kortilla ja lisäksi muutama muksu sekä nalkuttava akka rajoittaa vapaa-aikaa. Pari koiraakin löytyy mutta niitä ei onneksi kiinnosta minun menemiset kunhan saavat ruokaa ja pääsee ulos. (kysy naiselta osiossa avauduinkin omasta kodinhoitaja roolistani)
Jos jotain hyvää pitää löytää huonoista taloudellisesta ajoista niin ainakin se mahdollistaa nyt hiljaisena talvena harrastamisen.
Joskus 16-17 vuotiaana harrastin urheilua kovaa, jopa niin kovaa että pahan ylikunnon vuoksi loppui ja sitten alkoikin viina ja naiset kiinnostaa kuntoilua enempi, viimeksi 10 vuotta sitten aloitin salilla käynnin uudelleen mutta jostain syystä se jäi parin kuukauden jälkeen ja nyt on reilut 3kk takana, tarkoitus olisi treenata aktiivisesti mutta pieni pelko perseessä että syystä tai toisesta into loppuu ja suurena toiveena olisi vähintään kevääseen pitää tiukkaa tahtia päällä ja toivoa että kesän kiireidenkin aikaan jaksaa käydä.

Tällä hetkellä motivaatiota rassaa kun kehossa ei ole tapahtanut omasta mielestä muutakuin maha kasvanut (enkä ole millään bulkilla), painoja on toki saanut lisäillä jonkin verran mutta omasta mielestä siinäkin kehitys liian hidasta.

Hellou!
En ookaan koskaan tainnut tänne esittäytyä, niin hoidetaan sitten tämäkin pois hiljaisen päivystyksen kunniaksi :) Eli ikää on jo sen reilu kolmekymmentä ja olen innokas salitreenaaja. Salilla on tullut käytyä aina ajoittain jo jostain opiskeluaikojen alusta lähtien reilu 10 vuotta sitten, mutta vasta vuosi sitten innostuin touhusta pahasti ja sen jälkeen onkin illat kuluneet tankojumpan parissa hikoillessa :D Pyörän päällä tulee myös vietettyä paljon aikaa vuoden ympäri (5000-6000 km/vuosi), mihinkäs sitä ihminen autoa tarvitsee pk-seudulla. Tällä foorumilla on tullut aina ajoittain pyörittyä ajan kuluksi. Nyt on mitat suurin piirtein 166/66 ja musta löytyy kuviakin kuvaosastolta. Tarkoitus olis tällä hetkellä ihan vaan muutama kilo saada tiristeltyä rasvaa pois eli dieetti on käynnissä, mutta katsotaan miten käy, kroppa ei helpolla halua luopua saavutetuista eduista :D

Heippa!

Täällä kirjoittelee vähän päälle kolmekymppinen newbie pk-seudun tuntumasta. Palstalla olen käynyt lukemassa satunnaisesti jo jonkun aikaa ja nyt ajattelin myös rekisteröityä.
Lopetin syksyllä yhden valtavasti aikaa vieneen harrastuksen ja ajattelin sen sijaan kokeilla saliharrastusta uutena juttuna ihan ajatuksen kanssa. Harkinnassa on aloittaminen PT:n kanssa, jotta saan homman fiksusti käyntiin ja tekniikkapuoli heti alussa kuntoon. Kärsin yliliikkuvista nivelistä ja parin äksidentin jälkeisistä hermovaurioista, joten itsekseen hosuminen kuulostaa turhalta riskinotolta. Tavoitteena näin alkuun järkevä treeni ja voimakkaampi, paremmassa balanssissa oleva kroppa.

Moikka!
Täällä esittäytyy uusi motivaation metsästäjä pohjois-pohjanmaalta. Ihan ensimmäisenä täytyy tehdä tunnustus, että inhosin sydämeni pohjasta kaikkea, mihin liitty sana "kuntosali" ja jopa pelkästään sana "kuntosali" sai aikaan automaattisen yökkörefleksin, kunnes eräänä loppukesän iltana 2013 katsoin itseäni peilistä ja koitin saada farkkujen nappia kiinni. Olen aina ollut pieni tirppana, 160cm pätkä ja vartalomuodolta hoikka. Noh, kaikki lyhyet naisethan tietää, että vähäisetkin "ylimääräiset" kilot näkyy vyötäröllä heti... Siinä samassa sitä peilikuvaa katsellessa kaikkosi inho kuntosalia kohtaan ja tämä tyttö suuntasi työpaikan salille. Muutamat itseä inhottavat kilot karisi ja roikkuva pebakaan ei enää roiku (äitini suusta :D )! Siellä varaston puolen äijien hikeennyttämässä kopperossa on sit siitä lähtien tullut vietettyä aikaa enemmän ja vähemmän säännöllisen epäsäännöllisesti katselemassa mieh... eiku siis nostamassa rautaa. :D Tavoitteena ylläpitää tätä nykyisin hoikkaa vartta ja voimaa, joka on tähän mennessä saavutettu.
Välillä tuo motivaatio tuntuu silti jotenkin katoavan, kun peilikuva on sitä miltä tahtookin sen näyttävän. Mutta, kun takaraivossa on kuitenkin se "aina voi näyttää paremmalta!", niin vähintäänkin juoksulenkille tekee mieli. Salihommia pitäisi vaan lisätä. Itsekseen vaan toisinaan aikalailla kehtuuttaa lähtä puntille. Jospa se tästä, kun täällä lueskelee motivoivia juttuja ja seuraa ihmisten intoa. :D

Hei!
Olen 33v ja lähinnä urheiluharrastusten tueksi treenailen (roller derby ja skeittirampeissa temppuilu), vaikka tunnustan että on treenailu itsessäänkin ihan mukavaa! Ihanaa, että olen treenailuun innostunut. Räjähtävyyttä, voimaa, kehonhallintaa ja notkeutta on haussa.
muoks. aloitin vuoden Starting Strength-ohjelmalla

Moips, Laura täällä!

Samaisella syyllä itsekin rekisteröidyin nyt kuin joku tuolla ylempänä, aikani "ulkopuolisena" täällä vastauksia kysymyksiini etsien päätin viimein tehdä omat tunnukset foorumille.
Olen -93 syntynyt naisenalku joka alkanut puntilla treenaamaan melko tosissaan pari kk sitten, hirveällä motivaatiolla nyt perehtymässä aiheeseen. Ehtinyt murtsikkaa hiihtää sm-tasolla, viimeisenä muutamana vuotena kuitenkin juuri tekemättä mitään sen kummempaa liikuntaa. Itsellä tavoitteena rehellisesti kasvattaa lihasta (naiselliset muodot kuitenkin säilyttäen) ja ilokseni olenkin huomannut hiukan turhan vähäisen painoni jo nousseen. Saa nähdä mihin tämä into vielä mimmin vie, toivottavasti pitkälle!

Hei!

Päätin liittyä foorumille inspiksen ja motivaation toivossa, ja koska lähipiirini on joutunut jo liiaksi kuuntelemaan salilöpinääni. Eli yhteisen hyvän vuoksi. :)

Ikää on 23 vuotta, kaiken kaikkiaan olen harjoittanut epäsäännöllistä räppeltämistä salilla vähän vajaa 5 vuotta, josta nyt ehkä 1½-2 vuotta säännöllisesti, tavoitteellisemmin ja kurinalaisemmin. Saleilen pääasiassa oman hyvän fiiliksen ja fyysisen suorituskyvyn kasvatuksen vuoksi. Kuulun niihin pikkuruisiin ihmisiin, jotka ovat saaneet kestää kuittailua pienestä koosta ja päättäneet sitten kasvaa. Yodaa lainatakseni "Small you are. Lift you must." Hitaasti ja varmasti.

Hei, mieki ilmottaudun uutena käyttäjänä! Jonkin verran on tullu seurailtua foorumia, mutta nyt vasta sain aikaseks rekisteröityä.. Elikkäs oon 27-vuotias kahden pienen lapsen kolmivuorotyötä tekevä äiti. Intohimona liikunta :hyper: Lenkkeilyä tullut harrastettua lähes päivittäin todella todella monen monta vuotta ja homma vaan jatkuu.. Lisänä perheeseen kuuluu aviomies ja hyperaktiivinen koira sekä kaksi kissaa :) Kuntosalia tullut harrastettua vaihtelevasti muistaakseni vuodesta -07 saakka, välillä vuosien taukoja.. Osittain vissiin laiskuuden, mutta ennen kaikkea ajan puutteen vuoksi jäänyt taka-alalle.. Lasten saaminen ja työt vienyt aikaa siinä määrin, että pakko ollut jättää harrastuksia vähemmälle.. Monen moisissa jumpissakin tullut käytyä aiemmin, ehdottomina suosikkeina ollut pumppi ja combatti.. Syksyllä sitten päädyin aloittamaan salilla käynnin uudelleen, kun sitä kovasti kaipasin ja ahh kyllä on tehnyt mammalle terää :hyvä: Saa pikkusen omaa aikaa ja samalla saa tehdä mistä todella nauttii, paineet tullee purettua rautaan ja aerobiseen :puntti: Kyllä kroppa ja mieli kiittää.. Salikäynnit nyt ollu 2-3krt/vko, aina sen mukaan miten työltä ja arjelta kerkii.. Täältä kyllä löytyy mahtavia vinkkejä ja paljon tietoutta treenaamiseen ja ruokavalioon eli ehdottomasti foorumi joka koukuttaa :thumbs: Ruokavaliota pitäs fiksailla, etenkin noitten herkkujen käytön osalta.. Mut siinäpä sitä tutustelua alkuunsa ja jatketaan lisää muissa ketjuissa :worship:

Moikka! Kuten moni muukin, aikani olen lueskellut rekisteröitymättömänä, mutta nyt kai korkea aika saada hommaan jotain tolkkua.
Treenitaustani on kovin lyhyt. Lopetin tupakoinnin 2011 jolloin lihoin, aloitin lenkkeilyn, ensin kävely, kohta juoksu, 4-5 krt / vko. 2014 maaliskuussa kaveri houkutteli salille (tähän asti punttisali oli mukavuusalueeltani katsottuna ulkoavaruudessa) johon jäin kerrasta koukkuun. Alusta asti salilla käynti on ollut tavoitteellista, haluan näkyvät lihakset ja lisää voimaa. Nyt kun punttitreeniä on melkein vuosi takana (ai jestas :lol2: oon niin alussa) on jotain tulostakin jo tullut, treenit tällä hetkellä 5 x vko, ei aerobista (virhe). Noh, Pt ois aivan huippujuttu, mutta talous ei tällä hetkellä anna periksi, joten täältä palstalta etsin vinkit.
Ainiin, olen 34 vuotias, naimisissa, kahden lapsen äiti, Etelä-Karjalasta.

Heippa!

Olen 22-vuotias, muutin viime vuoden lopulla pääkaupunkiseudulle. Käyn nykyisen ohjelman mukaan tekemässä salitreenin 4 krt/vko ja pari aerobista kylkeen, tosin saatan joskus vähän "luistaa" niistä aerobisista... :D Pelasin nuorempana paljon jalkapalloa ja salibandya, oikeastaan mikä tahansa joukkuelaji kelpasi. Nyt sit viime vuonna innostuin salilla käymisestä ja kunnon treenaamisen aloitin syyslokakuussa 2014. Hurahdin hommaan ihan täysillä, kilpailu ei ole mielessä, kyseessä on enemmänkin itsensä haastaminen, oma hyvinvointi ja kiinnostus lajia kohtaan. Yksi syy miksi tykkään salilla käymisestä niin paljon, on varmasti se, että oon aina ollut joukkueurheilija mutta tää on jotain sellaista minkä voi tehdä yksin. Toisaalta taas olisi hirmu mukavaa löytää samanhenkinen mimmi lähialueelta ja käydä yhdessä treenailemassa... En käy juhlimassa enkä oikeastaan muutenkaan suuntaa vapaa-ajallani muualle kuin salille (apua, kuulostaapa hirveältä :D) joten olisi aika nastaa löytää samalta salilta kaveri joka jakaa samanlaisen kiinnostuksenaiheen. Mutta ehkä täältä foorumiltakin niitä mimmejä löytyy. :)

Heippa!

Olen 22-vuotias, muutin viime vuoden lopulla pääkaupunkiseudulle. Käyn nykyisen ohjelman mukaan tekemässä salitreenin 4 krt/vko ja pari aerobista kylkeen, tosin saatan joskus vähän "luistaa" niistä aerobisista... :D Pelasin nuorempana paljon jalkapalloa ja salibandya, oikeastaan mikä tahansa joukkuelaji kelpasi. Nyt sit viime vuonna innostuin salilla käymisestä ja kunnon treenaamisen aloitin syyslokakuussa 2014. Hurahdin hommaan ihan täysillä, kilpailu ei ole mielessä, kyseessä on enemmänkin itsensä haastaminen, oma hyvinvointi ja kiinnostus lajia kohtaan. Yksi syy miksi tykkään salilla käymisestä niin paljon, on varmasti se, että oon aina ollut joukkueurheilija mutta tää on jotain sellaista minkä voi tehdä yksin. Toisaalta taas olisi hirmu mukavaa löytää samanhenkinen mimmi lähialueelta ja käydä yhdessä treenailemassa... En käy juhlimassa enkä oikeastaan muutenkaan suuntaa vapaa-ajallani muualle kuin salille (apua, kuulostaapa hirveältä :D) joten olisi aika nastaa löytää samalta salilta kaveri joka jakaa samanlaisen kiinnostuksenaiheen. Mutta ehkä täältä foorumiltakin niitä mimmejä löytyy. :)

Mä kirjottelinkin tuossa pari postia ylempänä. Eilen just selvis että sain kämpän hkista ja seuraavaksi vuorossa salin ettiminen sieltä. Jos haluat ni heitä viestiä vale.lux@hotmail.com (kun ei täällä näköjään oikeesti saa privakontaktia ilman vippiä) :)

Hei! Täällä on taas yksi uusi, liikuntaa harrastava, kohta 26 vuotta täyttävä mimmi. Kuntosaliharrastus on melko uusi juttu minulle, vasta 2 vuotta on tullut salilla käytyä. Muuten olen ollut liikunnallinen koko elämäni ajan. Salilla tulee käytyä säännöllisesti nykyään 3 krt/vko ja sen lisäksi pyrin ainakin kahtena päivänä viikossa tekemään aerobista treeniä. Salilla käymisestä olen innostunut kovastikin ja sitä kaipaa jos tulee esim. sairastumisen takia taukoa. Liikunta on minulle se, josta varmasti saan hyvän mielen ja olon. Se on pääsyy miksi tykkään liikkua paljon. Salilla käyn tämän lisäksi lähinnä siksi että saan voimaa, lihakset pysyy kunnossa ja ryhti hyvänä sekä olisi kiva saada vähän niitä lihaksia näkyviin. :) Ainiin, ja asustelen etelä-Suomessa, Uudellamaalla.

Tervepä, Jklän seudulta kolmenkympin kriisiä lähestyvä myöhäisherännäinen täällä.. pari vuotta laiskaa sillisalaattireeniä ja ikuista laihdutusta takana, syksyllä hyvän salin löydyttyä alkoi tavoitteellinen lihastenkasvatus. Itse tuloksiin olen tähän mennessä tyytyväinen, olisi pitänyt vaan tajuta aloittaa jo paaaaljon aikaisemmin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Täällä huutelee melkein 24v uusiosaliharrastelija. Vuoden tauon jälkeen palaillut saliharrastuksen pariin, ja niin treeni kuin ruokavaliopuolikin laitettu samalla remonttiin ihan alan ammatilaisen kanssa uuden alun kunniaksi. Salille eksyn 3-4 kertaa viikkoon, ja ruokapurnukatkin kulkee mukana. Lihaksia metsästellään ja tuloksia haetaan. Pohjarakenne on linnunluinen, ja pituuttakin löytyy, eli töitä saan tehdä. Tällä kertaa kuitenkin perusasiat paremmalla pohjalla kuin koskaan :puntti: Hyvillä mielin siis eteenpäin! Aerobista kuntoa olen myös alkanut nostattelmaan pikkuhiljaa, vaikka se toistaiseksi pakkopullaa onkin. Kehonhuollossa olisikin sitten se skarppaamisen paikka...

Treenivaatteiden lisäksi viihdyn myös hameessa ja korkkareissa, reissussa bikineissa, sekä ystävien kanssa hyvän ruuan äärellä. Osaan siis vaihtaa vapaallekkin. Baarista mua tosin ei juurikaan voi löytää. Opiskelua, liikuntaa, ystäviä ja vaihtelevaa menestystä!

Eiköhän tässä nyt tarpeeksi lorua alkuun. Pakkista on tullut seurailtua, nyt tosin vasta sain aikaiseksi rekisteröityä. Jatkossa siis varmaan toisinaan häiriköin myös täällä :D

Moi!

Tämän nimimerkin takaa löytyy 27v Muhoslainen nainen.
Olen rekisteröitynyt tänne 2010, mutta sittemmin en ole täällä hirveästi hengaillut.
Mulla on ollut sellainen on-off suhde salin ja pyöräilyn välillä. En ole osannut päättää kumpi olisi se mun laji.

Menoa hidastamassa on liuta aineenvaihdunnallisia sairauksia: ykköstyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, ärtyvä suoli ja astma.
Näiden sairauksien vuoksi päädyin valitsemaan salitreenin. Pyöräilyssä diabetes, suoli ja astma aiheuttavat niin paljon hankaluuksia, että kilpailemaan on aivan turha yrittää. Ei tällä tautirepertuaarilla kyllä lavallekaan lähdetä, mutta jotenkin tuntuu että tässä lajissa on enemmän tavoiteltavaa ja varaa kehittyä ilman kisaamistakin. Aerobiset hoidan tietysti pyörällä. :)

Aloitin vuoden vaihteessa dieetin, tavoitteena pudottaa 10kg rasvaa. 3 kg on inbodyn mukaan lähtenyt. Tuskaisen hidasta touhua ja tässäkin tuo diabetes riesana, kun mataliin verensokereihin joutuu syömään ylimääräisiä hiilihydraatteja lähes päivittäin.
Eväspurkit kulkee mukana koulussa ja töissä päivittäin. Eilen tein kolme kiloa jauheliha-makaronia, ettei tarvi tuhlata aikaa ruoanlaittoon ennen tiistaita. :D

Opiskelen täysipäiväisesti vaatetusalaa ja työskentelen kolmena päivänä viikossa kaupan kassana. Vapaata ei siis juuri ole ja lähes kaiken sen ajan kun en ole koulussa tai töissä, olen salilla.
Pyrin tekemään 6 treeniä viikossa, joista 4 salia ja 2 aerobista. Treenit merkkaan kalenteriin, että löydän niille varmasti aikaa.

Tällä hetkellä aikaa ei ole millekään muulle. En käy juhlimassa, enkä mitään muutakaan. Käyn koulussa, salilla ja töissä. Onneksi avomies käy myös salilla, niin voidaan käydä yhdessä. Muuten olisi yhteinen aika aika vähäistä.

Valmistun vaatetusalan artesaaniksi kesä-heinäkuun vaihteessa. Toivottavasti dieetti on silloin jo hyvällä mallilla ja voin alkaa syksyllä tahkoamaan lihasta, kun alkaakin on enemmän.

Back
Ylös Bottom