Moi!
Tämän nimimerkin takaa löytyy 27v Muhoslainen nainen.
Olen rekisteröitynyt tänne 2010, mutta sittemmin en ole täällä hirveästi hengaillut.
Mulla on ollut sellainen on-off suhde salin ja pyöräilyn välillä. En ole osannut päättää kumpi olisi se mun laji.
Menoa hidastamassa on liuta aineenvaihdunnallisia sairauksia: ykköstyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, ärtyvä suoli ja astma.
Näiden sairauksien vuoksi päädyin valitsemaan salitreenin. Pyöräilyssä diabetes, suoli ja astma aiheuttavat niin paljon hankaluuksia, että kilpailemaan on aivan turha yrittää. Ei tällä tautirepertuaarilla kyllä lavallekaan lähdetä, mutta jotenkin tuntuu että tässä lajissa on enemmän tavoiteltavaa ja varaa kehittyä ilman kisaamistakin. Aerobiset hoidan tietysti pyörällä.
Aloitin vuoden vaihteessa dieetin, tavoitteena pudottaa 10kg rasvaa. 3 kg on inbodyn mukaan lähtenyt. Tuskaisen hidasta touhua ja tässäkin tuo diabetes riesana, kun mataliin verensokereihin joutuu syömään ylimääräisiä hiilihydraatteja lähes päivittäin.
Eväspurkit kulkee mukana koulussa ja töissä päivittäin. Eilen tein kolme kiloa jauheliha-makaronia, ettei tarvi tuhlata aikaa ruoanlaittoon ennen tiistaita. :D
Opiskelen täysipäiväisesti vaatetusalaa ja työskentelen kolmena päivänä viikossa kaupan kassana. Vapaata ei siis juuri ole ja lähes kaiken sen ajan kun en ole koulussa tai töissä, olen salilla.
Pyrin tekemään 6 treeniä viikossa, joista 4 salia ja 2 aerobista. Treenit merkkaan kalenteriin, että löydän niille varmasti aikaa.
Tällä hetkellä aikaa ei ole millekään muulle. En käy juhlimassa, enkä mitään muutakaan. Käyn koulussa, salilla ja töissä. Onneksi avomies käy myös salilla, niin voidaan käydä yhdessä. Muuten olisi yhteinen aika aika vähäistä.
Valmistun vaatetusalan artesaaniksi kesä-heinäkuun vaihteessa. Toivottavasti dieetti on silloin jo hyvällä mallilla ja voin alkaa syksyllä tahkoamaan lihasta, kun alkaakin on enemmän.