SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hetken tovin oon lueskellu palstaa ja nyt pitää itekki aktivoitua!
Täällä 27v mukaniinv*tunkiireinen perheenäiti/opiskelija. Salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti kohta kuutisen vuotta, mutta elämäni yksi suurimmista rakkauksista, ruoka, on tehnyt heikkomieliseen kehooni tuhoja ajan saatossa ja nyt peilikuva ei miellytä. Sellanen kymmenisen kiloa pitäis saada pois, ja kattoo miltä se runko sitten näyttää/tuntuu. Voimatasot ja tekniikat on ok, mutta kehitystä haetaan vimmatusti kokoajan niissäkin. Salireenejä tällähetkellä 3x viikkoon ja jokapäivä koiran kanssa 30min reipasta kävelyä (inhoon aerobista!). Ruokavalion siistiminen on kas käynnissä. Näillä menty kohta pari kuukautta. Paino ei oo nesteiden lähdön jälkeen liikkunu mihinkään, mutta varsi on kyllä kaventunut. Eteenpäin!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ikää 35 v, syksyl 36 v... Liikkunut koko elämäni kävellen, jumpaten ja salillakin käyden. Kaks lasta elämässä. Sellaisia vilkkaita, kirjaimellisesti kiipeileviä, apinoita... loogisesti mie oon sitten se Viksu Vaffa Orankimamma :-) Viimevuonna rohkaistuin aikuisiällä urheilemaan. Osallistuin viimevuonna kilpakädenväännön SuomiCupin finaaliotteluun syksyllä, tullen neljänneksi (kokonaistilastoissa olen 4. vuonna 2015), kävin voittamassa kaksoismestaruuden Baarin Vahvin Nainen -kilpailuissa joulukuussa, ja tänä vuonna olen kilpaillut neljästi RAWpenkkipunnerruksessa. Wabdl Finnish Openissa tulin neljänneksi ja sain diplomin ja kukkia. Lauantaina olen Wpc:n Sm-kilpailuissa RAWpenkkaamassa ja huhtikuun lopulla FPOn RAW Voimanoston Sm:ssä. Kesäkuussa olen RAWpenkkaamassa Rovaniemellä GPC:n EM-kisoissa. Miusta tällä hetkellä dokumenttielokuva kuvausprosessissa. Tuosta varmaan voi päätellä, että salilla tulee käytyä usiampi kerta viikossa, voimaa löytyy jonniverran ja treenattua voimapainotteisesti ja voimalajipainotteisesti.

Aloitin nyt vuoden alusta kuntoilemaan kotona, mutta enemmänkin tavoitteena elämäntapakuntoilu eikä mikään "kesäksi kuntoon" koska olen jo laiha (45,6kg 161cm). Olen siis muuten äärettömän laiska ja olen aina voinut syödä herkkuja ilman lihoamista, mutta alkoi kuumotella ajatus siitä, että parempi ottaa NYT monipuolinen liikunta elämäntavaksi ennen kuin lihoo. Tavoitteena saada vähän lihasta ja vetreytyä, ei missään nimessä laihtua. Lisäksi haluan jatkuvasta napostelusta ja coca colan litkimisestä eroon jo pelkästään hampaiden vuoksi, joten karkkipäivän sallin itselleni vain lauantaisin. Kuntoilen ihan vaan kotona, koska en koe oloani mukavaksi salilla, kun siellä on muita. Joululahjaksi sain kuitenkin lahjakortin ryhmäliikuntaan paikalliselle kuntosalille, joka motivoi lähtemään myös "ulos" kuntoilemaan. Ehkä jos ujostuksesta pääsisi tämän kautta eroon, niin voisi kerran viikossa piipahtaa salillakin. Pääasiassa haluan kuitenkin kuntoilla kotona, koska sitten en voi koskaan keksiä tekosyitä miksi tänään ei ehdi/pysty kuntoilla, kun kaikki tarvikkeetkin löytyy kotoa.

Steppilauta, muutamat käsipainot ja pari kahvakuulaa löytyy. Omistan kaksi koiraa joiden kanssa lenkkeilen kolmesti päivässä, liikuntaa kertyy siis jo 2h päivässä koirien kanssa kävellessä. Nyt kuntoilen su-ti-to, vuorotellen jalat, vatsa-selkä ja kädet. Päivittäin venyttelen! Liityin foorumille löytääkseni vinkkejä kotitreeniin ja muutenkin kiva päästä keskustelemaan jonnekin. Ikää on pian 19 vuotta ja tällä hetkellä abi ja toivon mukaan valmistunkin sitten nyt keväällä. :)

Viime toukokuussa aloitin treenaamaan voimanostoa ja parit kisat tuli käytyä loppuvuonna. Tämän vuoden tavoitteena on classic voimanoston SM-kisat.

Ikää on piirua vaille 34 (apua) ja perheessä on erilukuinen määrä eläimiä.

Rekisterissä ollut täällä vuoden päivät, viikonloppuna aloin ahmimaan tietoa täältä aivan kaikkeen. Huoh mun silmät.
Kiinteytymistä ja muotoa kroppaan tiedossa eikä haittaa vaikka muutama kilo häviäisi matkalla.
Vuosia sitten reenannu salilla viimeeksi.
Tamperelainen 34-vuotias nainen joka pistää nyt temppelinsä remonttiin.

Moi!

32-vuotias nainen ja saliharrastuksen olen aloittanut vuoden alusta.

Viimeksi noin 10-vuotta sitten alotin ja pian jossakin kohtaa lopetin saman harrastuksen.

Nyt muistelen menneitä oppeja, haen sopivaa rytmiä puntille ja ruokailuun sekä lisäilen aerobista mukaan vaihtelevasti.

Tavoitteena voiman sekä lihasmassan lisäys.

Harrastus on alkanut hyvin tavoitteita kohti.
Läskiä ja lihasta on molempia tullut. Läskin kertymistä on opeteltava rajaamaan.

Liikunta on tavalla tai toisella kuulunut elämääni pitkään. Välillä tavoitteellisesti ja välillä ilman tavoitteita.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hola!

Ihan tuossa kaksi minuuttia sitten liityin foorumille. Lyhyt, lihava ja keski-ikää hipova 43-vee nainen olen, salikärpänen puraisi vajaa kaksi vuotta sitten. Toimistorottana vajaan kymmenen vuotta nyhrännyt mutta nuorempana tein paljon fyysistä työtä, kuvittelisin pohjista vielä jotain olevan tallella koska salihomma etenee lähtökohtaan nähden ihan mukavasti. En treenaa tavoitteellisesti vaan lähinnä pitääkseni korvien välin kasassa siinä sivussa omaa itseäni haastaen. Nollatasosta lähdin marraskuussa 2015, tällä hetkellä maven maksimi 120, penkki 65. Kyykyn maksimia en oo kokeillu, sarjapainot tällä hetkellä 3x12x75. Salilla pyrin käymään 2-4 kertaa viikossa mutta en ruoski itseäni vaikka tulee välillä taukoa. Toivottavasti tälläinen pullahevonenkin punttimimmien mukaan mahtuu :)

Hei!

Olen 30-vuotias, innokas kestävyyslajien harrastaja. Tällä hetkellä olen raskaana, mikä on hieman hidastanut vanhoja harrastuksia (juoksu, pyöräily, uinti). Jo ennen tätä minun on pitänyt monen monta kertaa aloittaa myös salilla käyminen, mutta aika ei ole tuntunut riittävän. Nyt ei riitä enää into ja energia rehkiä tuntikausien kestävyystreenejä, joten ajattelin, että hiljakseen voisi olla hetki opetella treenaamaan vaikka ensin käsiä ja ylävartaloa, mitä nyt tällä hetkellä pystyy tekemään.

Tietoa ja vinkkejä yritän lähinnä löytää täältä tähän uuteen elämänvaiheeseen:)

Moro kaikille. Olen 24v nainen ja aikaisempaa liikuntataustaa ei ole. Kotosalla olen puolen vuoden ajan harrastellut yleiskondista siihen malliin että läheiselle salille uskaltaisi lähteä treenailemaan. En ole koskaan harrastanut liikuntaa/urheilua lukuunottamatta junnuna alle puoli vuotta karatea seurassa (jouduin lopettamaan koska olin sosiaalisesti niin epäpätevä joukossa, lol). Lähden omasta mielestäni hieman haastavista lähtökohdista mutta mulla on ainakin palava draivi sen suhteen että jotain tälle tomumajalle pitää tehdä. Hankin elämäni ensimmäisen salikortin tuossa toissapäivänä ja personal trainerin kanssa olisi tarkoitus tavata alkuviikosta. Katsotaan miten homma lähtee etenemään.

Heippa kaikille!

Pakkotoiston foorumeita jo vuosia selaillut kuntosalimimmi vihdoin uskaltautui mukaan, nimimerkin taakse piiloutuneena kuitenkin.
Olen pian 24-vuotias, paljon kuntosalitaustaa omaava opiskelija/työnarkomaani.

Mulla pitkän kaavan tavotteena tiukka rantakunto, selkeä lihaserottuvuus ja vähäinen r%. Salilla treenaan 4-jakoisella, pari aerobista tavoitteena per viikko, jotta kunto pysyisi suht siistinä. Safkapuoli kunnossa, ei sokerikoukkua, kitukaloreita eikä einesateroita. Mitat tällä hetkelä 167/58. Painoa en niinkään haluaisi enää pois, mutta lihasta saisi tulla lisää.

Kiinnostusta löytyy kilpailemisesta, harrastelusta, tekniikoista, kauneudenhoidosta, treenitarinoista, you name it.
Erityisesti kiinnostaa kropan fysiikka ja yksilöllinen lihasten muutos/kehitys.

Toivoisin löytäväni näiltä foorumeilta samanhenkistä seuraa ja hyviä keskustelukumppaneita. Omassa lähipiirissä ei ole hirveästi samanhenkisiä ihmisiä, joten seura olis jees! :sneaky:

Moikka!

Uusi täällä ja ajattelin heittää heipat! Hiljattain kiinnostunut enemmän voimaharjoittelusta, mutta kestävyysurheilu taustaa eri lajeista reilusti. Treenaan mahtavan PT:n kanssa (etten pääse hölmöilemään ja opin hommat) ja itsenäisesti ja katsotaan miten pitkälle tässä päästään.
Tavoitteet on maltilliset, mutta ehkä niitä tulee lisää kun homma etenee. Mukavaa kevättä kaikille ja aurinkoa päivään! :)

Moikka Katinka_V! Kiva kun tulee uusia palstalle. Itse aloitin tammikuussa liikunnan ja salin uudelleen, monta vuotta meni lapsia ja kotia hoitaessa käytännössä katsoen yksin miehen työn takia. Nyt tavoitteena on 12 kilon laihdutus ennen kuin palaan takaisin työelämään. Kahden pienen lapsen äitinä aika on kortilla, mutta koko ajan oma aika lisääntyy ja liikkumiselle on enemmän aikaa ja energiaa. Mun tavoite on olla viimeistään vuoden päästä hyvässä kunnossa. Eli paino on se 54 kg ja kunto hyvä. Itsekin mietin vähän pidemmälle, mutta eiköhän tuossa ole ensin hyvä tavoite.

Moikka Katinka_V! Kiva kun tulee uusia palstalle. Itse aloitin tammikuussa liikunnan ja salin uudelleen, monta vuotta meni lapsia ja kotia hoitaessa käytännössä katsoen yksin miehen työn takia. Nyt tavoitteena on 12 kilon laihdutus ennen kuin palaan takaisin työelämään. Kahden pienen lapsen äitinä aika on kortilla, mutta koko ajan oma aika lisääntyy ja liikkumiselle on enemmän aikaa ja energiaa. Mun tavoite on olla viimeistään vuoden päästä hyvässä kunnossa. Eli paino on se 54 kg ja kunto hyvä. Itsekin mietin vähän pidemmälle, mutta eiköhän tuossa ole ensin hyvä tavoite.

Kiva oli liittyä mukaan. Oon täällä käynyt satunnaisesti joskus lueskelemassa, kun oon etsinyt tietoa ja kaivannut muiden kokemuksia, mut nyt ajattelin, että voisi rekisteröityä ja ihan itsekin jotain tänne kirjoitellakin. Tsemppiä treeneihin ja tulet kyllä pääsemään sun tavoitteeseen!! :)

Moikka! Olen kohta 30 vuotta täyttävä elämäntapalaiskimus, joka koki alkuvuodesta jonkin sortin ahaa-elämyksen painonpudotuksen suhteen ja olen nyt onnistunut puolen vuoden sisään pudottamaan painoa reippaat 10 kiloa. Salilla olen käynyt nyt pari kuukautta ja pientä edistystä on siinäkin havaittavissa. Tavoitteena on saada painoindeksi "lievästi ylipainoisen" puolelle, voimaa yläkroppaan ja lihasta joka puolelle. Salilla käyntiä vähäsen rajoittaa jaloissa pyörivät mies ja lapsi, mutta olen saanut kiitettävästi tukea miehen puolelta harrastamiseen.

34v, 2 lasta, 2 koiraa, 2 kissaa. Aloitin tänä kesänä treenaamisen ja samalla nakkasin ruokavalion uusiksi, ohjelman teki PT-kaveri ja tuloksia on tullut ihan mukavasti näinkin lyhyessä ajassa. Kunpa motivaatio säilyisi lopunikää. Fitness-kisoihin minusta ei ole, olen liian mukavuudenhaluinen niin kurinalaiseen elämäntapaan. Tavoitteena on pudottaa painoa ja saada kropasta irti enemmän, nakata selkävaivat sun muut romukoppaan, sekä olla esimerkkinä fiksuista elämäntavoista noille kupeideni hedelmille. Sekä hiveleehän se itsetuntoa luoda itselle timmi kroppa, joka saattaisi kerätä katseita. Tänä vuonna on painoa pudonnut melkein 8kg ja vyötärö on melkein 7cm kapeampi. Tästä on hyvä jatkaa, tavoitteena olisi vuoden päästä olla lähempänä indeksin mukaista normipainoa ja saada hiukan lihasta näkösälle, sekä saada terveellinen elämäntapa jatkumaan hautaan asti.

Hei,

Olen 35-vuotias nainen ja tätä foorumia olen lukenut useita vuosia sitten satunnaisesti. Kuntosali harrastus on ollut aktiivinen noin 2-vuoden ajan ja noin 6kk sitten olen siirtynyt tavoitteellisempaan urheiluun. Tarkoituksena on kisata body fitneksessä muutaman vuoden kuluttua.

Hei. Täällä 29 v, sali taustaa pari vuotta takana ja tänä vuonna enemmän tavoitteellisemmin. Kisata en aio koskaan, omaksi iloksi treenaan ja painoa olisi tarkoitus pudottaa. Pituutta 165cm ja paino nyt 73kg.
2 lasta ja koira löytyy miehen lisäksi.

Moikka! Uusi täällä palstoilla, kymmenisen vuotta treeniä takana mutta tarkoituksena olisi alkaa treenata hieman tavoitteellisemmin ja johdonmukaisemmin. Nyt oma touhu salilla on lähinnä ”teen mitä milloinkin sattuu mieleen tulemaan”-tyyppistä haahuilua. Olen liikunnallinen 39v nainen Helsingistä. Muita urheilulajeja on tullut myös harrastettua, lisäksi valmennuskokemusta muista lajeista löytyy, joten sanoisin että perusasiat on hallussa. Se mikä puuttuu on salihenkinen kaveri - omia kavereita kiinnostaa lähinnä kulttuuri- ja illallisriennot. Sekin tietty on mukavaa, mutta haluaisin löytää jonkun punttimimmihenkisen kaveriksi. Ehkäpä salihaahuilu loppuisi myös sitä myöten ;)
Onko täällä muita mimmejä Helsingin alueelta? Itse liikun luontevimmin alueella keskusta-Hakaniemi-Sörnäinen-Kalasatama-Herttoniemi.

Heippatii!

Ikää 38, opiskelijaelämää vielä vietän. Toki välillä ollut töissä. Intohimoinen liikkuja ollut koko aikuisikäni. Kuntosali ollut aina se "yksi inhottavimmista lajeista", josta oon jotenkin oppinut tykkäämään muun urheilun ohella, kun on vaan mennyt. Nyt ajattelin taas kuntosalikorttia ottaa, kun tällä ja viime viikolla tuli saleiltua. Toki alkukesästä jo kävin vähän salillä. Muut lajit joita "harrastan" ovat matkauintia, lenkkeilyä, ryhmäliikuntaa, hiihtoa sekä ani harvoin laskettelua. Nyt myös pyöräilyä. Parikymppisenä tuli käytyä lähes päivittäin salilla uinnin yhteydessä ja viimeisen 10 vuoden aikana urheillut toki, mutta lihaskunto rapistunut ja viime vuosina painoakin tullut lisää. Liikuntakärpänen puraisi tuossa joulun jälkeen uudestaan ja olenkin päivittäin lisännyt, jo olemassa olevaa liikuntamäärää reippaasti. Tulin tänne treeniohjelman ja ruokavalion haasteiden muodossa kurkkimaan, josko jotain infoa tulisi itsellekin.

Back
Ylös Bottom