SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hei kaikille!
Täällä ajoittain olen käynyt lukemassa, kun mies vinkkasi tämän olemassaolon. Saliharrastuksen aloitin taas todenteolla Fitfarmin Superdieetin myötä. Nyt Superdieettiä takana 4 viikkoa, painoa lähtenyt n. 3,5kg yhteensä mutta senttejä paljon enemmän (abouttirallaa -25cm yhteensä). Aloituspaino reilu 78kg, pituutta 168cm ja tavoitepaino 62kg, jossa olen 2010 vuonna edellisen ison laihikseni aikoihin käynyt. Pitkä matka siis edessä. Mulla on myös pieni projektiblogi: www.rellunhaaste.blogspot.fi ,jos joku haluaa tarkempia kuulumisia lukea. Tämän jälkeen taidan jatkaa Fitfarmin Bikini Challengen parissa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Moi!
Vuodenvaihteessa aloitin saliharrastuksen monen vuoden "mitääntekemättömyyden" jälkeen aviomiehen kanssa, jolla onneksi kokemusta enemmänkin.
Ikää on kertynyt 37-vuotta ja lapsia kaksin kappalein. Ylipainoa ei ole, mutta timmimpi kroppa haaveissa.

Vuoden selaillut täällä, mutta vasta nyt uskaltauduin kirjoittamaan. Rautaa nosteltu vasta "hetken verran" mutta urheilutaustaa muuten jo junnusta asti. Tarkoitus saada lisää lihasta kroppaan ja siinä sivussa tiputtaa vielä pienesti rasvaprosenttia. Toiveena olis kesäksi rutistaa ne vatsalihakset näkyville - vielä olis työtä tehtävänä, vaikka vähän jo pilkottavatkin ;-)

I made it!

Morjesta! Ekaa postausta vedetään, ehkäpä turvallisemmin tällaseen punttimimmien "moi, oon uus"-threadiin :D

Elikkäs oon kohta 18v opiskelija ja aloitteleva salilla kävijä ja poden hienoista salikammoa. Tarkoituksena kuitenkin ois nyt tiputella vähän näitä kertyneitä liikakiloja ja sitten panostaa lihaksen kasvatukseen. Suht leveä selkä ois unelma ja poikaystävä ei varmaan pistäis pahakseen hyvästä pyllystä, mun lisäks toki ;)

Nyt voisi olla jo korkea aika oikeasti rekisteröityä tänne, ja samalla vieläpä esittäytyä! Pidemmän aikaa on tullut foorumia selattua, mutta koskaan ei tunnusta ole saanut aikaiseksi :D Elikä 24-vuotias opiskelija Oulusta kirjoittelee täällä. Salihommia on tullut harrastettua nyt noin neljä vuotta. Viimeisen vuoden innostus on juoksun aloittaminen. Ensimmäinen puolimaratoni juostiin viime syksynä Levillä, tänä keväänä ois tarkoitus sitäkin aikaa parantaa. Salihommat onkin nyt vähän vähemmällä painolla juoksureenien takia, mutta heti kesäkuussa alkaa taas tiukka salireeni! Silloin olisi tavoitteena lihasmassan kasvatusta ja vähän tuon rasvaprosentin hilaamista alas. :puntti:

Lisää uutta verta!

Tarkoitus aloittaa salitreenit ja vaihtaa vararengas timmimpään masuun, eli ihan alottelijoita ollaan :) Kiva että löytyy naisten osastokin täältä!

26-vuotias varastoduunari Keravalta ja aviomieskin löytyy. Täältä saan varmasti kaiken tiedon ja taidon aloittamiseen!

Paha sanoa kuinka usein tulen käymään (koska vasta tänään tunnukset aktivoitu), mutta varmasti useamman kerran viikossa. Selaillut aikaisemmin hyvin epäsäännöllisesti.

Tarkoitus nyt löytää vertaistukea raskaana ollessa punttitreeniin ja sitten sen jälkeen olis tarkoitus päästä kunnolla treenaaamaan sekä kroppaa muokkaamaan.
Salilla ehdin käydä ennen raskautta huikeat ~2,5kk:a joten siksikin tämä foorumi tulee varmasti olemaan kovassa käytössä. Ennen raskautta oli tarkoitus "vetää itsensä elämänsä kuntoon", mutta pääsin siihen pisteeseen että liikunnasta ja salista tuli elämäntapa... nyt olis tarkotus ylläpitää tätä elämäntapaa kun pahin väsymys on ohi, ja aloittaa tuo loppuprojekti sitten n vuoden kuluttua :)

Moikka!

Uusi täälläkin. Välillä aikaisemminkin seuraillut foorumia, mutta nyt tein ensimmäistä kertaa tunnukset. Samanhenkistä porukkaa en oikeastaan tunne en irl enkä myöskään internetin ihmeellisessä maailmassa (ainakaan vielä!)...

Yksinäisenä lampaana olen salilla säännöllisesti käynyt reilun puolen vuoden ajan, mutta treeniä muuten takana reilun vuoden ajalta. Ikää löytyy 23 vuotta ja sukupuolihan on nainen.

Mukava tutustua!

Heippa!

Punttimimmejä olen lukenut jo kuukausikaupalla ja nyt vihdoin uskaltauduin rekisteröitymään itsekin. Aktiivista saliharrastusta alkuvuodesta alkaen, sitä ennen säännöllisen epäsäännöllisesti.
Vähän jopa jännittää mitä tämä tuo tullessaan :rock: avoimin mielin mukana täällä :)

Hei,
uusi kolmekymppinen aloittelija Lempäälästä. Salia on tullut epäsäännöllisesti yritettyä nyt 2v ja maaliskuun alussa ostinkin sitten vihdoista viimein vuodeksi eteenpäin salikortin paikalliselle salille. Ehkäpä nyt saan osaksi arkea ;)

Tällä hetkellä tavoite on käydä 3x/vko salilla 1v pojan hoidolta kun saan aikaa irtauduttua.

Täällä käyn lueskelemassa muiden kirjoituksia, etsimässä tietoa ja inspiraatiota :)

Tavoite: muuttaa yksi kerrallaan elämäntapoja... kohti sitä jotain ;)

Moikka!
Jospa sitä uskaltaisi ensimmäisen viestinsä näpytellä.
Ikää löytyy 27-vuotta, pari pojan koltiaista (1 ja 3 vuotiaat) ja aviomieskin.
Salilla olen jostain amis ajoista asti käynyt hyvin epäsäännöllisesti, aina siitä kuitenkin tykännyt.

Kuopuksen syntymän jälkeen puraisi urheilukärpänen ja aloin pudottamaan urakalla raskauksien aikana kertynyttä painoa. Vuosi sitten paino oli 80+ jotain, tällä hetkellä 69kg. Kilot on lähteneet juoksemalla, kotitreenillä ja fiksulla syömisellä. Pituutta löytyy hurjat 159cm joten pudotettavaa on vielä, mutta peilikuva alkaa pikkuhiljaa jo miellyttämään.

Viime kuussa päätin panostaa itseeni ja ostin salikortin, tähän asti kun olen käynyt muutamia satunnaisia kertoja kertamaksulla. Tarkoitus olisi käydä 3-4krt/vko salilla, saada kroppaan oikeanlaisia muotoja. Painonputoamista toivon tapahtuvan tietenkin, mutta tärkeämpää on se peilikuva on oma olo :)

Pitää kai minunkin uskaltautua :)

Eli olen 25-vuotias ja salihommissa aivan aloittelija. Muuta kuntoilu taustaa löytyy jonkin verran, eli lenkkeilyä ja kahvakuulaa, jolle olen menettänyt sydämeni. Käyköhän näin myös puntin nostossa...? :D Oma ulkonäkö suorastaan kuvottaa, eli on taas jälleen kerran aika yrittää tehdä asialle jotain. Toivottavasti tällä kertaa jo onnistuisi. Motivaatiota reenaamiseen löytyy ihan hirmuisesti, mutta tuloksien odottamisessa olen varmasti maailman kärsimättömin. Syömisien kuntoon saaminen on minulle se isoin ongelma, taustalla kun on syömishäiriötä sun muuta, mutta eiköhän senkin saa balanssiin kun MUISTAA OLLA KÄRSIVÄLLINEN :) Lähtötilanne on 160cm/68kg ja aluksi edes -8kg olisi ihan loistava saavutus. Tosin salaa haaveilen sellaisesta timmistä lihaksikkaasta "fitness"kropasta, mutta ainahan saa haaveilla ;) ja ne haaveet saattaa joskus toteutua :)

Moikka!

Eli 23-vuotias porilaisnainen, salilla treenannut säännöllisen epäsäännöllisesti vuodesta 2011. Lähinnä oon käynyt pumppi- ja zumbatunneilla. Zumbassa käyn edelleen, pumpissakin ja muissa jumpissa myös silloin tällöin, mutta nyt alkuvuodesta aloitin säännöllisen salitreenin. Kaksjakoisella ohjelmalla meen tällä hetkellä. :) Välillä oon täällä Punttimimmeissä käynyt lueskelemassa, mutta josko nyt säännöllisen salitreenin alettua uskaltais osallistua itekin keskusteluihin. Voin oppia vaikka jotain uutta treenaamisesta. ;)

Tännehän minäkin löysin tieni, tasan 10 minuuttia sitten.
Aloitteleva elämäntapamuutostelija, 17.3 aloittanut PT-valmennuksessa ja -6,4 kg tähän asti.
Suunta eteenpäin kohti unelmaa, mikä se on ei ole vielä muotoutunut mutta takuuvarmasti se pitää sisällään punttisalitreenit, ruokavaliota, lisää treeniä, työssäkäynnin ja perheen kanssa touhuilun ohessa.
Ihanaa saada tsemppiä tätäkin kautta! :dance:

Mariam ilmoittautuu

Olen lukenut tätä foorumia jo pidemmän(?) aikaa, eli siitä asti kun innostuin punttailusta = viime kesästä :hyper:

Loin tunnuksetkin jo jokin aika sitten, mutten ole "uskaltanut" mitään kirjoitella... (mistä mä mitään tiedän, parempi olla sitä näyttämättä...)

Heräsin siis viime kesänä siihen, että yritin piiloutua uimarannalla mun 1,5 ja 4,5 -vuotiaiden tytärten taakse - pitäähän ne selluliittiset reidet ja vatsamakkarat jonnekin häivyttää... Aloitin siis muokkaamalla ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja lähtemään salille. Takapakkeja on tässä viimesen n. 9 kk:n aikana tullut ruokailussa pari, mutta salilla on tullut käytyä. Ongelmakohtani, eli reidet ja vatsa, ovat muuttuneet ihan silmissä, vaikka roimasti parannettavaakin löytyy edelleen. Reisistä ei ole senttejä lähtenyt, mutta sellumuhkurat lähes siloittuneet ja niiden muoto muuttunut. Vyötäröltä on lähtenyt se ikuinen hiilariturvotus ja noin 8 cm.

Nykyään käyn noin 4 kertaa salilla viikossa ja pyrin tekemään myös jonkin verran aerobista (tässä parannettavaa, tunnustan). Salilla käyn käytännössä aina aamuisin ennen töihinlähtöä. Töiden jälkeen olen henkisesti niin poikki, etten saa irrotettua kunnon treeniä.

Tästä sitten eteenpäin vaan... :puntti:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
jou, täälläkin reilun vuoden palstaa stalkannut mutta vasta tänään rekisteröitynyt punttimimmi :) Ikää 36v, lapsia kolme, mutta silti täytyy sanoa että taidan olla paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin :) Vielä on piiiitkä matka omiin tavoitteisiin, mutta tavoitteethan on tehty saavutettavaksi, eikös juu? ;)

Treenannut olen säännöllisen epäsäännöllisesti vuodesta 2009, pidempiä taukoja on ollut muun muassa selkävaivan ja avioeron takia, mutta pisin tauko oli viime vuonna kun (salilla rehkiessäni) sain kaularankaan välilevyn pullistuman, ja se vei kirjaimellisesti jalat alta kuukausiksi... Mutta nyt taas puolisen vuotta olen salilla viihtynyt suht säännöllisesti (2-4krt viikossa) ja tarkoitus olisi löytää uutta potkua ohjelmaan ja treenaukseen, vaikka sitten tätä kautta :)

Heippa vaan kaikille! Täysin aloittelija 40-v. puntti-Piritta aloittaa treenit. Tarkoituksena ja tavoitteena on lisätä voimaa.

Olen tätä miettinyt mielessäni jo kauan, ehkä pari vuotta, nyt on siis kaikki tekosyyt käyty läpi ja ohkaisiksi todettu ;). Viimeinen pisara oli kun kaadoin prätkän tallissa, enkä saanut sitä itse ylös. Eli tavoitteena on nostaa 200 kiloa moottoripyörää. Ei myöskään haittaa, jos samassa projektissa 5 kiloa läskiä vaihtuu lihannekseksi. ;)
Ikää on 40v, pituutta 170 cm ja painoa vähän alle 70 kiloa. Kaikki tuo on ok, kunhan vaan saan sen samperin pyörän ylös silloin kun tarvitsee. :whip:

Moikka!

Olen rekkautunut tänne jo muutama vuosi sitten ja lueskellut lähinnä treeniin ja ravintoon liittyviä ketjuja hartaasti :kuola: Nyt päätin että on aika esittäytyä; Olen 27 vuotias nainen ja kuntosaliharrastus on ollut osana elämää viitisen vuotta. Monipuolista liikuntaa on tullut harrastattua koko elämän, mutta viimeisen vuoden aikana kuntosali on vienyt selkeästi voiton muista lajeista. Lähes 10 vuotta tuli oltua saman miehen kanssa ja vuosi sitten erottiin, joten aikaakin tuli jotenkin lisää ja tämä uusi ylimääräinen aika menee salilla. Tällä hetkellä käyn salilla 4-6 kertaa viikossa ja kolmijakoinen ohjelma siis ollut käytössä nyt maaliskuusta saakka. Tuntuu toimivan.. Nyt olen kuukauden päivät diettaillut; alkaa iskeä epätoivo tästä sinkkuudesta ja haluan näyttää hyvältä! Pituutta on 165 ja painoa 58 kiloa tällä hetkellä.. Kalorilaskuri on käytössä ja olen mennyt vähän yli -500 vajeella.. Tarkoitus siis saada lisää lihaserottuvuutta. Makrot ovat olleet pääasiassa p40 hh 30 r30 ja tässä on ollut melko helppo pysyä.

Anyways, tähän asti olen saanut pakkikselta paljon irti ja varmasti jatkossakin! Aivan mahtava foorumi :haart:

Ilmoittaudutaanpa nyt täälläkin, vaikka olen pakkikselle jo hetken kirjoitellutkin... Olen apauttiarallaa kolmekymppinen nainen ja punttisalia olen harrastellut pari vuotta. Viimeisen vuoden verran vasta tosissaan, kun olen opetellut tekemään kyykkyjä ym perusliikkeitä. Joskus alkuaikoina en esim treenannut jalkoja juuri yhtään, koska paksut reidet. (Muka. :D ) Tavoitteena on lisätä pikkuhiljaa lihasmassaa ja ehkä vähän rasvaakin vähentää, jos se vahingossa tapahtuu... :D En laske kaloreita enkä makroja, mutta pyrin kuitenkin syömään proteiinia reilusti ja muutenkin terveellisesti. Ainakin tähän mennessä se on riittänyt. Punttisali on mulle tärkein harrastus ja lepopäivinäkin mietin, mitä treenaan seuraavaksi ja koska taas pääsee salille. :D

Terve, täällä kans uusi punttimimmi, kohta 27v., 161, painosta ei tarkkaa tietoa kun ei vaa'alla käy, ehkä 65, mittanauhalla seuraan et pieneneekö vyötärö. Olen siis ollut lapsesta saakka tosi läski, aina koittanut muka dietata ja käydä lenkillä ja taas syönyt suruunsa, jne. 2012 kesäkuussa uskaltauduion tutustumaan LadyLine-saliin kun äidiltä jäi kortti käytöstä ja sillä tiellä ollaan. Hain treenistä ja terveellisestä ruuasta hyvää filistä ja positiivista tahtotilaa laihtua, jumppatunnit vaihtui pian vapaisiin painoihin. Viime vuonna sain läskiä pois jonku 8kg ja lihastakin kertyi. Vielä olisi vähän lölleröä jäljellä mutta en ressaa, tässä se lähtee pikkuhiljaa kun treeni ja ruokavalio kulkee hyvin ja yleisfiilis on huippu, vähän nyt säädän tuota ruokavaliota välillä jos paino jumii, opettelen laskemaan makroja ja kokeilemaan eri juttuja. Olen kans pakkikselta ettinyt usein vastauksia kysymyksiin ja nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään mukaan keskusteluun. Tämä on huippu palsta!
Olen pitkään katsellut M&M-tiimin gymlogeja, ne on niin hauskoja, nyyssis on ihan huippu tyyppi ja oon saanut paljon treeniin motivaatiota niistä ja positiivista tsemppiä!
Hyviä treenejä kaikille! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom