Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Semmoinen piti vielä kertomani että
Viime talven kävin spinningeissä ja stepissä. Keväällä puraisi salikärpänen ja aloin nostamaan rautaa. Kesällä kävin aamuaerobisilla ja yritin pudottaa painoa, mutta ei siitä mitään tullut. Syksyn aikana treenailin salilla ja painonpudotus kummitteli mielessä. Talvella otin yhteyttä RM Trainingiin ja vuoden vaihteessa aloitin Riitan tekemän dieetin.

Moikka! kohta 28v, opiskelija vielä hetken, ei lapsia, kissa on, Oulusta, treenaan Hukassa.

Saleilua takana epäsäännöllisesti vähän sinneppäin 3v ja säännöllisesti noin vuosi, nyt 3-5krt viikossa. Lisäksi joitain ryhmäliikuntatunteja tulee käytyä. Treeni sujuu, syöminen ei :D Alakaisko joku kaveriksi? 8) Elikkäs uusia tuttavuuksia olisi mukava saada, vapaa-ajalle taikka sitten salille :) OULULAISEEET?

Heippa!

Tän nimimerkin takana on 20v täyttäny, Espoossa asusteleva hiljattain saleiluun hurahtanut mimmi. Tavoitteena olis saada kropasta rasvaa tiristettyä pois ja vähän painoa tippumaan ainaki näin aluksi. Saleilua oon ehtiny harrastaa vasta n. 2 kuukautta, ja oon pyrkiny käymään vähintään sen 3-4krt viikossa :)

Heippa!

Olen jo vuosikausia lueskellut tätä forumia, mutta vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä.
Salilla ja jumpissa on tullut käytyä epäsäännöllisen säännöllisesti jo kymmenen vuotta. En ole koko aikuisiän aikana viihtynyt kropassani, mutta ei ilmeisesti ole ollut tarpeeksi epämukava olla, kun ihan tosissani en ole koskaan yrittänyt sitä muuttaa. Nyt loppui tekosyyt, kun lapsiluku (2) tuli täyteen, ei enää lisää raskauksia "tuhoamassa töiden tuloksia". Kolmekymmentä tärähti mittariin vuoden alussa, joten mikäs sen parempi syntymäpäivälahja, kun personal trainer ja kroppa vihdoin kuntoon. Kolmen kuukauden treenaaman opettelu -projekti on lähtenyt hyvin käyntiin, kolmas viikko loppusuoralla ja pienen pientä tulostakin jo havaittavissa. Hitaasti hyvä tulee.
Salilla käyn 3 kertaa viikossa, siihen päälle 2-3 lenkkiä, viikosta riippuen. Ikinä en ole näin kovaa treenannut, mutta sehän tuon trainerin tarkoituskin nyt oli, saada uutta ja erilaista boostia tähän touhuun!

Heipsan kaikille, liityin foorumille nyt vuosien stalkkauksen jälkeen, kun olisi tarvetta ensikertaa elämässä nostella motivaatiota salilla käyntiä kohtaan. Pitkään on tullut käytyä salilla (ja juostu) ja edelleen käyn mutta nyt se on tuntunut harvinaisesti pakkopullalta. Ajattelin että kaikkia uusia lajeja on silloin hyvä vähän kokeilla ja sekoittaa omia kuvioita. Pakkotoiston sivuilta varmaankin saa, jos ei nyt hyviä neuvoja, niin ainakin jotain tarttumapintaa ja uusia näkökulmia.

Minäkin oon foorumia käynyt silloin tällöin selaamassa, ja joku aika sitten uskaltauduin myös rekisteröitymään. 27 vuotias nainen Oulun seudulta. Liikuntaa on tullut monta vuotta harrastettua enemmän ja vähemmän, säännöllisesti ja epäsäännöllisesti, etenkin ryhmäliikuntaa ja koiran kanssa lenkkeilyö, mutta esim. Syömisen ollut vähän retuperällä. Viime kesästä saakka liikuntaa enemmän ja tavoittellisemmin, samalla mm. ruokavaliota kuntoon. Salitreenauksessa vielä aika lapsen kengissä, mutta hyvään alkuun päästy.

27 vuotias Oululainen myös täällä!
Rekisteröidyin aikoja sitten mutta nyt uskaltauduin kirjottelemaan
Vuosia olen haaveillut lihaksikkaasta kropasta, ennen raskautta pääsin hyvään alkuun mut se sit jäi ja harmittaa näin monen vuoden jälkeen.
Alkutilanteessa ollaan, elämä on hektistä työn ja kodin parissa, kuntosalille tekis mieli mutten repeä tällä hetkellä. En anna sen kuitenkaan pilata uudesti herännyttä motivaatiota vaan aloitan kotikuntoilun ja katson syksyllä uudestaan.

Tänä vuonna tulee 30 täyteen tällä tamperelaisella.

Olen aina tykännyt voimailusta, mutta harrastanut mitään liikuntaa oikeastaan aktiivisesti vasta päälle parikymppisenä. Nuorempana olin liikuntaesteiden avustamana roimasti ylipainoinen ja sen jälkeinen elämä on aina ollut vähän sellaista säätämistä painon ja oman olemisen kanssa. Noin kolmisen vuotta sitten löysin punttisalin kyllästyttyäni taas kerran erilaisiin ryhmäliikuntasetteihin. Viime talvena kävin muutaman kuukauden mittaisen ravintovalmennuksen ja kiinnostus sekä syömiseen että treenaamiseen lähti taas uudelle kierrokselle.

Punttihurahdukseni alusta lähtien olen vähän lurkkaillut siellä sun täällä puolivakavasti ja nyt tarve vertaisryhmälle kasvoi sen verran suureksi että liityin vihdoin!

Helou!

Seuraillut oon pakkista varmaan 2010 vuodesta asti. Jossain vaiheessa oli nimimerkkikin tänne, mutta en kovin ahkeraa kirjotellut. Nyt sitten taas täällä, ja pitihän se rekata ittesä tänne taas. :D Eli täällä kirjottellee 22vuotias naisopiskelija, aiempaa lajitaustaa hevoshommista ja kamppailulajeista. Loukkaantumisten ja monen paluuyrityksen jälkeen oon päättäny tehä nyt punttia niin kauan kuin mielenkiintoa riittää ja mikäli sikäli saan kropan reilaan, niin vielä joku päivä astutaan takasi kamppailulajien pariin (jos vielä intoa ja kiinnostusta riittää). Mutta suunnitelma on siis nyt tämä: lihasta, lisää lihasta, ja PALJON. :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Heipähei!

Olen täällä jo jonkin aikaa stalkkaillut, ja rekisteröidyinkin jo aikaa sitten, joten voisihan sitä viimein rohkaistua ja osallistua keskusteluun. Eli oululainen kolmekymppinen kuntosaliin hurahtanut naputtelee täällä. Vietän hävettävän paljon aikaa tietokoneella aiheeseen liittyviä sivustoja, esimerkiksi foorumeita ja blogeja selaillen, osin siksi, ettei itseltäni löydy ainoatakaan kuntosalilla säännöllisesti käyvää kaveria. Kellekkään ei voi siis hehkuttaa uutta heraproteiinia, hauiskääntöenkkaa tai sitä hienoa fiilistä kun kyykyssä saa viimein tuntumaa pakaraan.
Jonkun 3 vuotta olen nyt kohtuu säännöllisesti salilla käynyt, ja ihan viime kuukausina hurahtanut oikein kunnolla. Tavoitteenani olisi muutama kilo tiristellä pois, toivon mukaan sitä rasvaa, ja sitten tietysti lihasta tilalle. Treenailen 3-5 kertaa viikossa salilla, muut liikuntaharrastukset ovat aina alkuinnostuksen jälkeen jääneet. Kaiken maailman jumeja ja heikkouksia kehosta löytyy, isona syynä varmaankin aiempi liikkumattomuus ja tämä tietokoneella istuskelu, joka ei valitettavasti alavalintani vuoksi tule juuri muuttumaan. Uutena juttuna olenkin koittanut ottaa itseäni niskasta kiinni kehonhuollossa, eli venyttelyä ja putkirullausta it is.
Salin ulkopuolella olen pientä vaille valmis maisteri, aviovaimo ja kahden koiran omistaja.

Hei vaan!

Taas yksi taustalla seurailija päätti rohkaistua, rekisteröityä ja liittyä mukaan keskusteluun. Aina olen ollut enemmän ja vähemmän liikunnallinen ja viimeisen parin vuoden aikana olen yrittänyt tehdä salista itselleni elämäntapaa. Jotta motivaatio pysyy yllä ja treenit kehittyy, niin ajattelin vertaistuen olevan paikallaan. Eri keskusteluista on jo tähän mennessä ollut huikea apu, ja nyt tarkoitus on mennä taas kohti timmimpää syksyä!

Ikää tosiaan on kohta 29 ja pääkaupunkiseudulla asun. Lenkkeily ja hevoset myös lähellä sydäntä, ryhmäliikunnoissakin minua aina välissä näkee potkimissa ja huitomassa. Kaikenlaista uutta on kiva kokeilla :) Pilates tulisi kuulemma tarpeeseen.. hmm.

Moikka, 30-vuotias pääkaupunkiseudulla asuva nainen sai vihdoin aikaiseksi rekisteröityä. Tavoitteena olisi kiinteytyä ja ruokavaliota saada terveellisemmäksi. Eikä haittaisi vaikka pari kiloakin laihtuisi :). Liikun päivittäin sillä lenkkeilen ja ratsastan mutta voimaharjoittelua olisi nyt tarkoitus lisätä.

Moikka moi!

Päätin nyt itsekin liittyä jäseneksi tänne intensiivisen stalkkailun päätteeksi :) Olen tosiaan 29-v. nykyään liikuntaan hurahtanut nainen, jonka tavoitteena on olla 3-kymppisenä elämänsä kunnossa. Kuntoilu astui elämääni pysyvästi noin vuosi takaperin elämäntapamuutoksen myötä. Painoa on nyt pudonnut 30 kg ja tällä hetkellä ollaan siinä pisteessä, että paino ei enää saisi tippua, mutta lihasta saisi mielellään tulla! Vuoden aikana olen kovasti tehnyt aerobisia treenejä ja salin puolelle siirryin n. 5 kk:tta sitten treenailemaan ja nyt siellä ollaan 3 x viikossa muiden treenien lisäksi pyörimässä. Kiva huomata, että täällä on näin paljon mimmejä miesten seassa kirjoittelemassa! :)

Morjensta!
Täällä myös pitkään foorumia lukenut mimmi, joka ujostelee julkista foorumia ja siksi vasta nyt rekisteröityi... Ikää on 26v, salilla on tullut käytyä aktiivisesti 7v. Myös ryhmäliikuntatunneilla tulee käytyä ja on niitä tullut ohjattuakin.

Hei kaikille! Tämä Eteläsuomalainen 30+ tsirbula päätti vihdoin liittyä joukkoon mukaan. Vaihtelevasti on tullut treenailtua menneisyydessä, nyt on aika katkaista useiden vuosien salitauko ja saada voimatasot kohdilleen.

Tätä forumia on tullut luettua kovastikin silloin kun treenivinkkejä on tarvinnut. Piti sitten viimein rekisteröityä, vaikkei sen suurempia kysymyksiä tällä hetkellä mielessä olekaan. Kiitos kovasti kaikille jotka ovat laittaneet treenipäiväkirjojaan tänne, niitä on ilo lueskella ja saada lisämotivaatiota.

Moi, uusi jäsen täällä huutelee. Olen monesti lukenut viestejä, mutta päätin nyt ottaa osaa keskusteluun. Olen 30+ pääkaupunkiseutulainen ja tavoitteena aloittaa punttien nosto tauon jälkeen.

Jospa sit minäkin jotain itsestäni kirjoittelisin...
Olen 37-vuotias kolmen jo kouluikäisen pojan äiti Varsinais-Suomesta. Teini-iässä ja parikymppisenäkin liikuin paljon, myös salilla tuli käytyä tuloksellisesti. Sitten tuli sellainen noin 12 vuoden ajanjakso, jona unohdin itseni ja itsestäni huolehtimisen täysin. Seurauksena 30 kg:n ylipaino ja oman peilikuvan vihaaminen. Nyt noin kuukausi sitten olen herännyt siihen, että minun pitää tehdä itselleni jotain. En halua enää jatkaa näin. En halua, että painoni enää hallitsee pääni sisällä sitä, mitä teen tai jätän tekemättä. Kuukauden verran olen käyttänyt Sulamoa ja kaikki suuhun laitettu on kulkenut vaa'an kautta ja merkattu ylös. Paino tippuu tuskastuttavan hitaasti (-2,7 kg kuukaudessa), mutta en luovuta. Voi olla, että kroppa on shokissa, kun sohvaperuna on nyt näiden kaikkien vuosien jälkeen alkanut taas liikkua. Olen lisännyt arkiliikuntaa ja kahvakuulaillut kolme tai neljä kertaa viikossa tämän kuluneen kuukauden ajan. Edistymistä on tapahtunut. Maanantaista alkaen lisään ohjelmaani aamuiset kävelylenkit (n. 20-30 min alkuun) ja tarkoitus on panostaa myös venyttelyyn edes muutaman kerran viikossa.

Ultimatetavoitteeni on nelikymppisenä olla fyysisesti paljon paremmassa kunnossa kuin mitä olen tässä kolmikymppisenä ollut. Tavoitteena olisi myös tämän vuoden (2015) aikana uskaltautua taas salillekin treenaamaan.

Pakkista olen lukenut jo muutaman vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, ja nyt päätin, että minunkin pitää rekisteröityä. Punttimimmien ennen ja jälkeen -kuvat toimivat motivaattorina, ja sivuilta saa myös upeaa tietoa niin treenaamisesta kuin ravinnostakin. Kyllä minä täällä siis useamman kerran viikossa tulen vierailemaan.

Heippa.

Olen foorumilla välillä käynyt lueskelemassa ja neuvoja etsimässä, nyt vihdoin päätin rekisteröityä tänne. ;) Olen 26-vuotias kuntosaliharrastelija Turusta.
Taustasta sen verran, että lihoin 2009-2010 ainakin 12kg. Katsoin äitini ottamaa valokuvaa minusta tajusin kuinka paljon olin paisunut. Vuonna 2011 aloitin lenkkeilyn/juoksemisen ja laihduin jonkun verran, 2012 uskallauduin kuntosalille ja hurahdin siihen touhuun täysin. :D Nyt olen siis 3vuotta harrastellut kuntosalia aktiivisesti ja tavoitteena on urheilullinen, lihaksikas kroppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom