SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
En kai ole virallisesti "uusi", mutta kun taukoa täältä on tullut viisi vuotta, niin ehkä voisin aloittaa täältä uudestaan...

Eli reilu parikymppinen nainen olen, ihastuin punttailuun ekaa kertaa 16-vuotiaana josta jatkoin himpan epäsäännöllisesti seuraavat kolme-neljä vuotta. Jostain syystä (no, selkäongelmat oli kyllä joskus ihan oikea syy) se sitten tippui, ja olen ollut käytännössä liikkumaton viimeiset pari vuotta. Alkuvuodesta heräsin siihen että se rupeaa näkymisen lisäksi tuntumaankin, joten lähdin puoliksi huvin vuoksi salille "ihan vain kokeilemaan". No, vaikka voimat olivat tippuneet melkein aloitustasoon, niin oli järkyttävän kivaa, ja lupasin nyt itselleni, että voisin ruveta taas salilla käymään. Koska tuo raskaiden asioiden nostelu on niin älyttömän kivaa, haluan että en mene rapakuntoon jo kolmikymppisenä, ja tietty... Olisihan se kivaa nähdä vatsalihaksensa taas :D.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Heips!
Olen 24vuotias naikkonen ja käynyt salilla satunnaisesti 6vuoden ajan mutta noin vuosi sitten aloin käymään ahkerammin (2-4krt/vko), ehkä miehen pienestä painostuksesta, mutta siksi että pysyisin kunnossa ja kesällä voisi pitää minishortseja :) Foorumilla käynyt todella harvoin, mutta eiköhän sitäkin tule harrastettua useammin nyt kun on rekisteröitynyt. Mittaa varressa on 170cm ja painoa nyt 60kg. Ongelma alueinani pidän persettä, reisiä ja vatsaa. Silti sinut itseni kanssa ja onhan meissä kaikissa jotain "vikaa" omasta mielestä eiks ni? :D
Hyviä treenejä kaikille!!!

Tämän nimimerkin takana kirjoittelee 25-vuotias nainen, joka kiinnostui punttailusta reilu vuosi sitten. Tavoitteena oli löytää kauan kadoksissa ollut liikunnanilo ja terveelliset ruokailutottumukset. Kiinnostuinpa sitten tavoittelemaan lihaksikkaampaa kroppaa. Olen aina ollut hoikka, joten ei tarvinnut ainakaan miettiä mitään painonpudotuksia, vaan pääsin heti tositoimiin! Kehitystä on tullut jokseenkin hitaasti, mutta olen oppinut paljon matkan varrella. Tästä on siis hyvä jatkaa :)

Hei! Ilmottaudutaan nyt sitten tänne vaikka olen jo muutaman viikon täällä kirjotellutkin. :)
22v. Itä-Suomessa asuva sinkku opiskelija, salilla alotin elokuussa -13 lähinnä peruskunnon hankkimisen, nyt olisi tarkoituksena tavotteellisempi ja tehokkaampi treeni. Liikuntataustaa tuota ennen lähinnä jostain satunnaisista joukkupeleistä yms. Ruokavalio meni myös täysin remonttiin viime syksynä useiden ruokayliherkkyys(epäilyjen) takia ja se vieläkin vähän opetteluttaa. Siihen liittyen tuli myös vähän aikaa taukoa punttien nostelusta, mutta sillä välin onneksi löysin joogan. Toisaalta siinä sivussa "vahingossa" laihduin pitkästä aikaa normaalipainon puolelle, joten en ainakaan toistaiseksi ole pudottamassa painoa enempää.
Summa summarum nyt on vähän niinkun uusi alku meneillään: erilaista ruokaa ja erilaista treeniä joiden tavoitteena on kovempi kunto ja yleinen hyvinvointi. Siksi on kiva kirjoitella täällä ja saada ihmisiltä neuvoja, kun vielä kuitenkin olen melko aloittelija tällä "alalla" ja paljon kysymyksiä niin syömisestä kuin treenistäkin riittää. ;)

Niin en olekaan tainnut esitellä itseäni täällä :) Rekisteröidyin jo vuosia sitten, mutta treenailin silloin vain kotona enkä ole tullut kirjoitelleeksi kuin vasta viime aikoina.
Ikää siis 28v. ja Pohojammaalta alunperin kotosin, sieltä Pohjois-Karjalan kautta opiskelujen vuoksi Lahteen, noin niin kuin lyhennetysti selittäen. Salilla olen halunnut käydä jo ylä-aste-ikäisestä lähtien, mutta olin silloin niin ujo ja ihmispelkoinen että ei voinu jos ei kaveritkaan :D Pari kertaa uskaltauduin silti, mutta keskenhän se jäi kun ei oikein tiennyt yhtään mitä tehdä ja vihaan kaikkea epävarmaa haahuilua. Viime kesänä sitten taas muistin mitä haluan ja hankin salikortin heinäkuun viimeisinä päivinä. Syksy tosin meni vielä sairastelujen vuoksi osin epäsäännölliseksi.
Taustalla on ennestään hevosenlannanlappuu-lihasten kasvattelua, runsaasti hyötypyöräilyä ja jaksoittain kotitreeniä omalla painolla + parilla käsipainolla, lisäksi aloitin syksyllä potkunyrkkeilyn (joka sekin siis katkeili sairastelujen vuoksi) ja kundaliinijoogassa olen käynyt jo pari vuotta silloin kun vaan opiskelijalta rahaa löytyy. Bouldering ois vielä erittäin kiinnostava aloittaa.
Tavoitteena on lihaksikas kroppa joka ei hyydy satojen kilojen edestä koiranruokasäkkejä siirrellessä tai muissa eläintenhoitajan töissä vaadittavissa nostoissa ja kanniskeluissa.

Terve:)

Oin uus täällä. Mun mies on ollu pakkiksella jo pidemmän aikaa ja sit oon itekin lueskellu juttuja täällä ja ajattelin rekisteröityä ku välillä kaipaa jotain vertaistukea ja vastauksia kysymyksiin.

Ikää on 32v. ja salilla oon käyny säännöllisesti vuodesta 2004. Vastikään pidin taukoa 10 kk kun saatiin meidän esikoinen.

Hei!

Tääl ois 28-vuotias naikkonen joka on epäsäännöllisen säännöllisesti käyny salilla noin vuoden verran. Yks pieni poika ja kaks karvapalleroo löytyy kotoota. Nyt on vuoden projekti menossa, laihtuminen normaalipainoiseksi menossa. Täältä vähän etsimässä vinkkejä ja tsemppiä...

Heipparallaa :lol2: Onhan tänne jo vuosi sitten rekisteröidytty mutta oikeastaan vasta nyt olen enemmän ruvennut sivustoa käyttämään. Täällä 34 vuotias äiskä Kymenlaaksosta joka on vuoden ajan opetellut uudenlaista, terveellisempää elämää. Eli olen laittanut ruokavalion uusiksi ja aloittanut salitreenin. Into on säilynyt ja salilla tulee käytyä 4-5 x viikossa, lisäksi lenkkeilen hauvojen kanssa, luen ja raapustan blogia :) Tekisi mieli aloittaa joku muukin harrastus, mutta tällä hetkellä tuntuu ettei aika ja energia riitä siihen.

Hellurei!
Foorumia aikaisemmin lukeneena päätin nyt sitten viimein rekisteröityä tänne ja mikä nyt olisi parempi ensimmäiseksi viestiksi kuin esittäytyä. :D Olen pian 21-vuotta täyttävä naaraspuolinen fyssariopiskelija espoosta, jonka elämään liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat kuuluneet jo joitakin vuosia. Liikuntani koostuu tällä hetkellä omasta treenistä (kotijumppa, lenkkeily) sekä kaikista satunnaisista liikuntakursseista, joihin innostun menemään. Tällä hetkellä olen kokeilemassa parkouria ja maaliskuussa olisi vuorossa seinäkiipeilyä. :) Tavoitteenani erityisesti tälle keväälle olisi saada lisättyä salitreeniä (se on jäänyt vähän heitteille), lisää lihasmassaa ja kestävyyttä sekä ylläpitää terveellisiä elämäntapoja. Eli motivaatiota, hyviä vinkkejä ja muita kaltaisiani hurahtaneita olen täältä etsimässä... :D

Moro! Täällä kirjoittelee 23 -vuotias muutaman vuoden salia harrastanut immeinen. Tällä hetkellä reenit melko juoksuvoittoisia, sillä kesällä tarkotus olisi juosta ensimmäinen puolmaraton. Mitään erityistä painonpudotus/rasvaprosentin tiputus -tavoitetta ei ole, normaalipainoinen kun olen. Tärkeämpänä pidän sitä että viihdyn kehossani ja jaksan työssäni (kolmivuorotyö). Luultavasti kesän jälkeen vaihdan punttailun taas liikunnassa ykkössijalle. Niin ja täytyy vielä sanoa, että on kyllä tosi hyvä foorumi ja paljon hyviä vinkkejä täältä saanu!

heippa! ajattelin nyt tänne jotain kirjotella, eli 17 vuotta on ikää, tosin enää pari kuukautta ;).. Salilla alotin käymää sen takia kun oli kiloja kertynyt jonkun verran liikaa ja niistä piti eroon päästä. Ja nyt olen n. 2 vuotta käynyt salilla välissä tietysti vähemmän aktiivisesti mutta sen verran kuitenki että ne ylimääräset läks. Tällä hetkellä käyn 5 kertaa viikossa salilla ja olen täysin hurahtanut ! Ja tosiaan lopetin polttamisen ja alkoholin käyttöä vähensin vain pariin kertaan vuodessa salin aloitettuani ja voin sanoa että elämäni paras päätös. Liityin tänne kun näitä sivuja tullut lueskeltua aina ongelmia kohdatessa muutaman hetken jo. Motivaationa toimii aika hyvin se, että opiskelen ajoneuvo asentajaksi ja voimia täytyy olla että pärjää miesten keskellä ! Tavoitteena olisi saada lihakset näkyvämmiksi sopivissa määrin .. jos noin nyt voi sanoa :D

Moi! Jo pidemmän aikaa olen sivuja lueskellut ja nyt vihdoinkin tuli rekisteröityä. :D
Eli, 28-vuotias suomenruotsalainen (tai no, kakskielinen oikeesti) ja punttisalia olen harrastanut epäsäännöllisen säännöllisesti viimeiset puolitoista vuotta. Treenin tavoitteena on ylläpitää/lisätä lihaskuntoa samalla kun pudotan painoa, nykymitat ovat 172 cm/87,4 kiloa. 25 kiloa on jo karistettu viimeisten kahden vuoden aikana ja tavoitteena olisi sellaiset 18 lisää. Ja kyllä se lihasten kasvatus tulee joskus tulevaisuudessa olla treenin pääpainona... kun vaan saa vähän tätä läskiä pois ensin. ;)

Moromoi, kirjotellaan nyt sitten tännekin myös! Oon parikymppinen opiskelija, salilla oon käyny säännöllisen epäsäännöllisesti pari vuotta, viime aikoina vähän säännöllisemmin pari kertaa viikossa. Tavotteena on lähinnä itten haastaminen ja sarjapainojen nostaminen, että ees jonkunlaista kehitystä huomais! Enkä kyllä pahaks pistä jos jotain kasvua siinä samalla esiintyy.

Mietin pitkään, uskallanko rekisteröityä ja avata suutani täällä. Ehkä uskallan ettekä syö mua.

Eli 28-vuotias espoolainen. Olen ekan kerran koittanu aloittaa kuntosalin 6 vuotta sitten, ja sitten se jäi kolmen viikon jälkeen. Ennen pahinta murkkuikää urheilin todella aktiivisesti, yleisurheilua ja hiihtoa. Sit aina joskus oon yrittänyt jotain liikkua, ja sitten se on aika nopeasti jäänytkin. Vuosi sitten aloitin salin varmaan viidettä kertaa ja silloin kävin jopa 4kk säännöllisesti. Nyt sitten aloitin jälleen uudestaan marraskuun puolivälistä, josta asti olenkin jatkanut hienosti ja säännöllisesti kahta erittäin harmittavaa flunssaa lukuunottamatta.

Foorumiin törmäsin vahingossa vuoden vaihteessa, kun kaveri meinasi aloittaa salilla käynnin (josta sitten luisti, kun kuuli että salilla pitää olla kengät jalassa...). Noh, sen 2kk olen ahkerasti täältä kaikkea lukenut ja kaipa jotain oppinutkin treenaamisesta. Ainakin tuloksia alkoi tulemaan ihan eri tahtia tässä, kun aloin tekemään treenit kovempaa kuin aiemmin. Sitten tossa nykäisin salini PT:tä hihasta ja hän laati mulle treeniohjelman joka käytiin läpi ja nyt aloittelen treenaamaan hänen laatimalla kaksijakoisella, mikä on lähes pelkästään vapaapainoja, pyynnöstäni. Pääsen siis niistä valmislaitteista eroon, jes!

Motivaatio tällä kertaa marraskuusta on ollut aivan muuta kuin muilla aloituskerroillani. Olen lopullisesti kyllästynyt pikkuhiljaa hivottuvaan painonnousuun ja rasvan kertymiseen, ja tuumasin että ihan itseni takia laitan nyt itseni kuntoon ja siten, että tykkään peilikuvastani. Minulla itselläni on vastuu itsestäni ja hyvinvoinnistani. Hyvinvointini hyödyttää eritoten itseäni, mutta myös monia ympärilläni. Ihan näkyvääkin lihasta saa tulla. Ruokavalion koitan pitää mukana parhaani mukaan, vilja-allergia ja broileriallergia (?!) tosin valitettavasti rajoittaa hieman. Marraskuun tilanne oli 168/68, tällä hetkellä 66kg, ja vyötäröltä lähtenyt 3cm. En tuijottele niinkään painoa, vaan noita ympärysmittoja ja peiliä.

Tsemiä kaikille muillekin ihanille naisille treenaamiseen! Hitaasti ja varmasti voittoon!

Moikka, Olen uusi täällä. Ikää 25, Helsingistä ja salitouhuilut lähti tosissaan käyntiin viime joulukuussa.
Potenut salikammoa josta pikkuhiljaa pääsemässä eroon. Joulukuussa otin tosiaan PT:n, joka oli ihan huippu. (lopetti hommat salilla jossa käyn joten pt vaihtu, mikä ei ollut hyvä) Kaksijakoisella ohjelmalla mennään.

Elämäntapamuutos myös käynnissä. Miksi puolivuosittain pudottaa painoa ja hankkia hyvää kuntoa, kun sitä voi pitää yllä läpi vuoden.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Heippa vaan! Vimein uskallauduin tänne kirjoittelemaan vaikka juttuja on jo hetki tullut luettua (enkä näköjään osaa edes kirjoittaa kun eka viesti tänne katosi kuin tuhka tuuleen :D ).
Olen 29v mamma joka n. vuosi sitten uskaltautuin ekan kerran salille isännän mukana, ja sille tielle sitä sitten jäätiin :)
Kuva puolelle laittelin vähän kuvia matkan varrelta, painonpudotuksesta jne :)

Hei vaan kaikille! Täällä kirjoittelee 26-vuotias naisihminen, jota pitkän tauon jälkeen puraisi salikärpänen ja kunnolla. Nuorempana on tullut harrastettua aktiivisesti kaikenlaista urheilua ratsastuksesta kamppailulajeihin, mutta täysi-ikäisyyden kynnyksellä melkeinpä kaikki liikunta, ratsastusta lukuunottamatta jäi. Nelisen vuotta sitten innostuin salilla käymisestä ja treenasin pt:n valvovan silmän alla. Sitten tuli koira, epäsäännöllinen vuorotyö ja liuta muita tekosyitä ja liikunta rajoittui taas vain koiran kanssa lenkkeilyyn.
Nyt sitten vuodenvaihteessa hain taas pitkästä aikaa salikortin ja fiilis on ollut ihan mahtava. Aikamoista räpeltämistähän tämä on ollut kun tuli tuota taukoa pidettyä, mutta eiköhän tämä tästä. Ruumiinrakenteeltani olen kuin pakkasenraiskaama pulkannaru, joten toiveena olisi saada lisää massaa ja lihasta. Otin jokin aika sitten kuvat itsestäni, jotta voi esim puolen vuoden päästä ihmetellä onko edistystä tapahtunut. Saa nähdä jos sitä uskaltaisi sitten laittaa todistusaineistoa tännekin näytille. :D

Moikkamoi vaan! Meikäläinenkin on uusi täällä, vaikka kauemman aikaa on tullut pakkista selailtuakin. Saliharrastajana olen myöskin uusi, sillä aloitin vasta vuodenvaihteessa. Täysin olen kyllä punttailuun hurahtanut, ja onneksi onkin sitten oma avopuoliso "personal trainerina" ;) Aiemmin on tullut harrastettua jonkin verran liikuntaa, kuten ratsastusta ja lenkkeilyä, mutta jotenkin ei kuitenkaan ole mikään napannut niin kuin raudan nostelu. Haaveena on kyllä sitten joskus aloittaa treenaamisen rinnalle kuntonyrkkeily, -laji, josta olen haaveillutkin jo kuusi vuotta!
Muihin harrastuksiin lukeutuu koiruudet, joita minulta löytyy kaksi kipaletta.
Se mikä sai minut puntille, oli juurikin avokin kauhea painostus :D Ensimmäistä kertaa salilla lainaverkkarit jalassa ja täysin uunona ei ollut kivaa ollenkaan, mutta onneksi avokin sisko sitten opasti minua huolella, ja sain heti hyvät lähtökohdat tekniikoiden opetteluun. Eipä mennyt kuin pari viikkoa ja minulla oli kädessä ikioma salikortti. Nyt onkin sitten perusliikkeiden tekniikat aikas hyvin hanskassa, ja uskaltaa jo lisäillä painojakin sitä mukaan kun vaan malmi nousee. Loppua tälle innostukselle en näe, sillä tästä on jo muotoutunut elämäntapa.

Heippa! Täällä kanssa yksi uusi mimmi. Aloitin saliharrastuksen itseasiassa vasta viikko sitten ja silloin tännekkin eksyin. :-) Nyt en oo muutamaan vuoteen harrastanut mitään ja jotenkin se liikkuminen on vaan jäänyt. Haluaisin kuitenkin sen oman liikkuvan itseni takaisin! Nyt oon muutaman kerran ihan jumpissa käynyt ja viime torstaina mulla oli saliohjaus. Kertaakaan en siis oo vielä salin puolella yksin käynyt, mutta eiköhän sekin päivä jo pian koita.

Hei! Täällä uusi daami ilmottautuu joukkoon hurjaan. Sivuja olen lukenut jo jonkin aikaa. Puntille palasin pari viikkoa sitten. Näköpiirissä siintää treenatut käsivarret ja tiiviimpi kroppa. Reipasta kevättä kaikille! :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom