SUPERCARB 1kg -40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt saa toi fläsä lähteä! :D Olen siis ollut liikunnallinen ihminen enemmän tai vähemmän koko ikäni, mutta nyt ajattelin kokeilla punttiharrastusta ihan tosissaan. Kropastani löytyy yksi ongelmakohta (muut ovat sitten täydellisiä!), peppu. Lihasta ja pyöreyttä siihen, ja paljon kiitos. Vähähiilarinen, prosessoimaton kotimainen ruoka ollut kuvioissa jo kuutisen vuotta ja samoin olen opettellut antamaan itselleni myös lepoa, unta ja vapaa-aikaa. Vedenjuontikin alkaa olla riittävää joten sitten vielä se viimeinen palanen, treeni paikalleen ja jos alkaisi tapahtua.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Moro! Täältä löytyy hyviä vinkkejä ja tsemppausta uudelleen virinneen saliharrastuksen ja motivaation tueksi, päätin siis liittyä! Olen 33v ja asun Tuusulassa. Eka kerran kävelin salille 2004, treenasin tavoitteellisesti mutta kuitenkin vain omaksi ilokseni monta vuotta, sitten oli yhtä pitkä tauko kuin treenivuodet. Taukoon mahtui lapsen saanti, raskauden tuomat lisäkilot (+32kg!) ja kilojen tiputus (-38kg!) ja keväällä aloitin treenit uudelleen. Ihanaa huomata että jotkut pohjat on olemassa eikä tarvinnut nollasta aloittaa. Harrastus on minulle omaa aikaa, hyvää mieltä ja samalla vastapainoa henkisesti rankalle työlle, tietysti on mukava nähdä että tulostakin tulee! Tsemppiä kaikille muillekin!

24v likka länsi-suomesta. Urheilutaustaa kilpauinnista ja painonnostosta sekä muista pikkulajeista. Nyt itsekseen salilla treenaamassa 4-5 kertaa viikossa ja ruokavalio remontissa. Ohjeita ja vinkkeleitä sekä tsemppaamista, että pääsen ensikesänä oikeasti elämäni parhaimpaan bikini kuntoon :oujee::puntti:

Terrrve! Oon 22v. saliharrastelija, Espoossa pidän päämajaa osan vuodesta ja Briteissä sen loppuosan. Lukiossa treenasin kovaa ja kroppa oli aika kuivassa kunnossa, mutta sitten aloin seurustella ja keräilin vähän enemmän kiloja. Suunnilleen vuosi sitten laihduttelin läskit (tai suurimman osan) pois eli n. 10kg ja lihasmassan osuus onkin tällä treenikerralla päässy vähän parempaan kuosiin kun aiemmin! Tällä hetkellä haasteena on salin rajoittuneisuus ja uhkaavasti myös lihasmassa vähenee kun mahikset kunnon treenailuun on vähäiset. Ruokavalio on järkyttävä, siihen haen lähinnä parannusta! Foorumia oon lukenu jo vuoden ajan, vinkkejä kalastellen! :oujee:

Moi vaan!

Ihan uus naikkonen pakkotoistolla. Tai joskus google tänne ohjannu mut nyt vasta löysin mimmiem puolen :)

Alkujaan kahvakuulasta innostunu, 30kg 3 vuodessa tiputtanu yh äiti ihminen. Toiminnalista harjottelua ohjannu (nyt tauko ja keskityn omaan treeniin) ja voimanostoon nyt hurahtanut. Kesällä kuulemma pitäis kisailemaan lähtee

Treeniltä aikaa vie työt, ohjaus ja kaksi pientä poikaa. Mikkelissä ja kouvolas treenailen. Ois kiva jos ois joku mukana välil :)

Moi vaan!

Tunnukset tänne on ollut jo jonkun aikaa, mutta en ole sanut aktivoiduttua kirjoittelun suhteen. Nyt on kuitenkin tullut fiilis, että tarvin paikan, jossa jauhaa treenijuttuja samanhenkisten kanssa, joten jospa vihdoin.

Täällä kirjoittelee siis reilu kolmekymppinen Jyväskylässä asuva naisihminen. Salilla olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti teinistä lähtien, mutta vasta viimeiset muutaman vuoden tavoitteellisemmin. Massan kasvattelu on tähän asti ollut se päätavoite, mutta nyt on alkanut enemmän kiinnostaa voiman lisääminen. Siis heti kun saan kasvatettua reisilihakset suhteessa yhtä isoiksi kuin yläkropan :D Salitreenin ohella olen syksyn aikana päässyt vähän hurahtamaan street workoutiin eli raskaamman puoleiseen kehonpainotreeniin, joka toimii mulle kuitenkin ainakin toistaiseksi lähinnä salitreenin oheisharjoitteluna ja vaihtelun tuokana + corea vahvistavana treeninä. Aika paljon on tullut treeni- ja ravintoasioista luettua, ja nyt syksyllä aloitin opinnot liikuntatieteellisellä terveystieteiden puolella. Jonkun verran on siis ihan oikeaakin tietoa jo karttunut :D

Jos täällä on muita jyväskyläläisiä, jotka kenties on treeni- tai treenijuttuseuraa vailla, niin saa pistää viestiä :)

Moi kaikille!
Onhan tätä foorumia säännöllisen epäsäännöllisesti luettu, mutta vasta nyt sain aikaseks rekisteröityä. Alunperin Oulusta kotoisin, nyt syksyllä muutin Tampereelle. Arkeen kuuluvat opiskelu amkissa, salilla käynti ja välillä ratsastus, talvisin lisäksi lumilautailu. Pakko on liikkua, kun ruoka meinaa maistua liianki hyvin ja täältä on saanut hyviä vinkkejä treeneihin vuosien varrella.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hejssan! Otin ja rekisteröidyin, iät ajat oon seuraillu ja jos vaikka joskus jotain sanoiskin. Ikää on 28 ja liikunnallista elämää tällä erää vietetty enemmän tai vähemmän noin 8 vuotta, joista jokunen vuosi tavoitteellisehkoa salillakäyntiä (ohessa ryhmäliikuntaa, juoksua, spinningiä sun muuta, pääpaino salitreenissä). Nuorempana olin täysi sohvaperuna lukutoukka, nyttemmin jäänyt kirjat vähemmälle. Palloilen nykyään pääasiassa itäisessä Helsingissä. Pituutta on 161cm ja paino siinä varressa liikkunut välillä 44-64kg. Tätä nykyä pyöritään 54 tienoilla ja tarkoituksena olisi kasata vähitellen muutama kilo lihasta :)

Heipähei! Ikää on 23. Noin kolmisen vuotta sitten aloitin salitreenauksen, ihan nollasta lähdin lihaskuntoa kasvattelemaan kun muuta liikuntahistoriaa ei ollut kuin lenkkeily. Sellanen riisitikku sitä silloin oli, ja aloin kunnolla syömään niin painoakin sai sen 16kg lisää. Pituutta 175cm. Ensin hankin kotiin käsipainot ja tangon, josta sitten siirryin eräälle kerrostalon salille ja kavereiden taloyhtiöiden eri saleilla tulikin rampattua, kunnes sitten aloitin ihan maksullisella salilla reenaan.

Tampereen Powerhouse Gymillä aloitin ja tykästyin siihen todella paljon. Sielä kuitenkin jouduin lopettaan kun välimatka oli sen verran pitkä, ja nykysin aika ei riitä enää sinne asti lähteä. Siirryin sitten GoGolle, johon olen ollut hyvin tyytyväinen.

Nykysin käyn täällä foorumilla lähes joka päivä kun sain vihdoin ja viimein hommattua tietokoneen kotiin. Puhelimella ei vaan jaksanut koskaan käydä.

Moro myös mun puolesta! Sekä tavoitteellista treeniä että Pakkiksen lurkkailua on takana kohta vuosi, mutta vasta nyt keräsin rohkeutta ja rekisteröidyin. ;) Täällä kirjoittelee 23v helsinkiläistynyt opiskelija, joka innokkaasti nostelee punttia ja yrittää siinä sivussa mahduttaa mukaan vähän muutakin liikuntaa monipuolisuuden vuoksi. Tavoitteena on saada voimaa ja massaa tähän 177 cm varteeni, ja kyllähän se homma etenee... Hitaasti mutta varmasti. :)

Moikka! Täällä 34-vuotias nainen Turusta. Sinkku ja salialoittelija, vaikka kuntoilua on tullut harrastettua iät ja ajat. Kropassa on vartta ja massaa kokonaiset 157/44.

Moi! Täällä 33-vuotias nainen. Parikymppisenä treenasin paljon, alkuun bodytyyliä ja sitten voimatreeniä. Kolmenkympin lähestyttyä elämä ei tyytynyt enää potkimaan pelkästään päähän vaan veti myös jalat alta (kuvainnollisesti). Tässä hässäkässä ja sen jälkeisessä apatiassa treenailut jäi 4 vuodeksi. Nyt pitäisi taas treeni aloittaa. Muutamia kertoja olen jo hilavitkutinsalilla käynyt jumppailemassa ja kohta pitäisi siirtyä punttisalille oikean treenin pariin. Kunto on hävettävän huono ja voimat vähissä; siinä missä ennen veivasin kp-penkkii 22,5 kilolla, en uskaltanut elen kokeilla ees 12,5:lla vaan tyydyin kymppeihin. Nyyh.

Tavoitteena olisi nyt alkuun ihan yksinkertaisesti saada treeni kulkemaan säännöllisesti ja järkevöittää syömisiä. Sitten ankaraa bodytreeniä, että ei näytä laihaläskiltä ja sen jälkeen voi harkita jatkaako fitnesslinjalla vai siirtyykö voimatreeniin.

Moikka! 27-vuotias naikkonen pääkaupunkiseudulta. Aivan vasta aloittelija kuntoilun suhteen. Tätä foorumia on tullut lueskeltua aina silloin tällöin ja nyt olisi tarkoitus sitten tämän inspiroimana alkaa kehoa huoltaa, vähän saada lihasta luiden ympärille ja samalla omaa päätä tuuletella aina treenien merkeissä! :)

Hei! :) Tässä minä, uusi täällä. Nuorena olin paljon paljon isompi kuin nyt olen. Sauvakävelylenkkien ansiosta minusta tuli pienempi kymmenisen vuotta sitten. Salitreenailua takana muutama vuosi ja tuloksena on ollut liikunnallisen elämäntavan vakauttaminen. Syömisessä ja treenailussa riittää kuitenkin viilattavaa ja sitä ajattelin nyt alkaa tehdä.

Hep, just pari tuntia sitten rekisteröidyin. 3-kymppinen lahtelainen täällä. Salitreeniä takana pari vuotta. Alkuinnostuksen jälkeen piti vähän himmailla, kun huomasin, että rupesi liikunta olemaan jo liiankin tärkeällä sijalla elämässä (lue: en voinut mennä kaverin kanssa kahville, kun olin suunnitellut meneväni treeneihin...). Mun tarkoitus on kuitenkin vain saada voimaa yläkroppaan ja löytää sellaiset liikuntalajit, jotka tuntuu itselle sopivilta. Ikää tulee ja lihasvoima heikkenee. Oon aina harrastanut liikuntaa, mutta muut lajit on jalkapainotteisia, joten salilta saa mukavasti voimaa ylävartaloonkin.

Jo pari vuotta oon täällä käyny haistelemassa ja nyt aattelin vähän aktivoitua :). 24-vuotias Rovaniemeltä. Sali harrastusta on off viimeset 10 vuotta ja aktiivisesti vasta 3 vuotta. Lihasmassaa oon tykittänyt nyt viimesen kahden vuoden ajan ja kesäksi olisi tarkoitus saada ylimääräiset pois. Paino vuoden alussa 79,5 ja nyt 75,3 eli näillä mennään ja jatketaan siihen tod. näk. 65-67 kiloon. :) Pituutta siis 170 cm

En ole uusi täällä kuten joku saattaa nimimerkistä arvata - piti rekisteröityä uudestaan kun kerran suljetuksi pyydettyä tunnusta ei ilmeisesti saa enää avattua. Toisaalta hyvä niin, saa sitten aloittaa puhtaalta pöydältä muutaaman kuukauden palstapaaston jälkeen.

Hei, täällä kirjoittelee 21 -vuotias mimmi Helsingistä! Vasta-alkaja saliharrastaja, mutta innokas oppimaan uutta ja kehittymään. Tykkään treenata kovaa ja nähdä kehitystä omissa voimissa ja jaksamisessa, tavoitteena ois vielä jonain päivänä olla oman elämäni supernainen. Tänne eksyin lueskelemaan vinkkejä ja kasvattamaan tietojeni määrää.

Back
Ylös Bottom