Jerry Virtanen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Uuusimmassa body-lehdessä oli juttu nuoresta tästä nuoresta jannusta ja silmiini pisti hänen "kevyet" treeninsä,mm kulmasoutu käsipainoilla..olikohan 20kg oikein painoja...ja muutenkin treenit oli kevyitä...sitten kumminkin on jonku verran lihaa...

ELI MITEN SE ON MAHDOLLISTA??JA OLEN KATEELLINEN, SE ON VARMA!!! :itku:
Nimimerkillä "minullekin lelutreenillä isot lihakset"

En kyllä sanoisi että aina kun tekee pienillä painoilla että se olisi mitään lelutreeniä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi tämä todella kovan suosion saavuttanut Doggcrapp paska systeemi ja verrataan sitä vaikkapa Serge Nubretin treenin jossa vedettiin pienillä painoilla todella monta sarjaa ja lyhyillä palautuksilla, niin aivan varmasti Serge Nubretin treeni on rankempaa. Sitä voi tietenkin itse kukin kokeilla.

Jukka86 sanoi:
En kyllä sanoisi että aina kun tekee pienillä painoilla että se olisi mitään lelutreeniä. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi tämä todella kovan suosion saavuttanut Doggcrapp paska systeemi ja verrataan sitä vaikkapa Serge Nubretin treenin jossa vedettiin pienillä painoilla todella monta sarjaa ja lyhyillä palautuksilla, niin aivan varmasti Serge Nubretin treeni on rankempaa. Sitä voi tietenkin itse kukin kokeilla.

Luin sen kyllä aika pikaisesti, mutta en ollut huomaavinani mitään "volyymitreeni".-juttua siinä...Kun kerran tiedät mikä siinä on juju, niin kerro nyt ihmeessä!!!!!!

En tiedä mitään tämän Jerryn jujuista, mutta silmään vaan pisti kun sanoit että pienillä painolla tehty treeni on lelutreeni

Jukka86 sanoi:
Rankempaa ja rankempaa. Kyllähän nyt treenistä kuin treenistä saa rankkaa kun vaan säätää volyymin, intensiteetin, painot & tauot haluamaansa sekoitukseen. Ei kannata kuitenkaan aliarvioida DC rankkuutta. Fyysinen rankkuus on vain yksi puoli sitä treeniä. Enemmän tuo DC rassaa tuota henkistä puolta. Toki tuota henkistä kanttia katsotaan myös tuollaisissa lyhyillä palautuksilla tehtävissä "pumppailu" treeneissä.

Juu treenikaverilla oli toi jo toi lehti niin vaikutti olevan kohtalaisen "kvyet" painot. Kyykyt oli maksimissaan 140kg ja niin edelleen. Mutta voipi olla että tämä heppu tekee sarjat esim. 3*12 aina samalla painolla eli tuolla 20kg käsipainolla ja todella tunteella. Ja jos kyykytkin ottaa kuten Savolainen nykyisin että esim. 12*120kg, 8*130kg ja 6*140 niin ei tuo nyt niin kovin kevyt ole. Ei sitä välttämättä aina tarvitse ottaa yhtä kovaa sarjaa maksimipainoilla. Voihan sen tuollakin tavalla väsyttää ja hyvin näyttää ainakin toimivan. :rock:

"it isn’t necessary to train at “100% intensity” to grow quickly. This is a very unpopular statement to experienced lifters who have prided themselves on torturous workouts. They take pride in their toughness and in their willingness to self inflict nauseating exhaustion workout after workout."

"keep in mind that fatigue (or exhaustion) isn't inseparably linked to the effect of load on muscle growth. Lifting a weight doesn't have to make you tired in order to make you grow; it only has to be heavy enough to strain the muscle tissue a bit."

Lähde: Bryan Haycock

En tiedä miten Jerry treenaa mutta veikkaisin korkeaa frekvenssiä. Jotkut treenaavat niin että kävely on vaikeaa jalkatreenin jälkeen. Toiset treenaavat kasvattaakseen jalkojaan ;)

jerry voi olla heikko, joten nuo hänen käyttämät painot ovat hänelle isoja ja hän pyrkii niitä ajan saatossa sitten hieman kasvattelemaan niinkuin jokainen muukin ihminen, ei sen ihmeellisempää.

neutraali sanoi:
jerry voi olla heikko, joten nuo hänen käyttämät painot ovat hänelle isoja ja hän pyrkii niitä ajan saatossa sitten hieman kasvattelemaan niinkuin jokainen muukin ihminen, ei sen ihmeellisempää.
no heikko ja heikko.. ennätykset lehden mukaan kyykky 265kg penkki 190kg ja mave 255kg ja nää tehty 19vuotiaana ;)

battleaxe sanoi:
no heikko ja heikko.. ennätykset lehden mukaan kyykky 265kg penkki 190kg ja mave 255kg ja nää tehty 19vuotiaana ;)
minä en kyseisestä hepusta tiedä mitään muuta kuin nuo painot mitä tuolla alkupäässä sanottiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Penapainot 80-90kg...ei kyllä tajuu miksi 190kg penkkaaja ei tee isommilla...sehän sais tolla 90kg tehtyä vaikka 40 toistoa...joten miten se voi rasitta rintaa maksimaalisesti jos se tekee muutaman 10 toiston sarjan tuolla 90kg painolla...hyvin kasvaa mutta mie en tajuu et miten????

Osallistunpa itsekin...Nuista jerry virtasen treenipainoista esimerkkejä:
selän ojennus opx3x12
kulmasoutu käsip.20 kilolla3x12
vipunostot sivulle 5-6kilolla 3x12!!!!!
keskitetty hauis 7.5kilolla 3x12
ym..ym...
Ja jätkällä on lihasta vaikka muille jakaa.uskomatonta on mun mielipide.Lukaiskaapa uus body lehti huvikseen.esim.sen selkä olkapäät treenin pystyis vaikka meikäläinen tekemään putkeen ilman taukoja.
lihasta nyt on jonkin verran mulla kuitenkin vähemmän... :itku:
kohta joku sanoo:joo,mutta hän varmasti tekee treenit tunteella,ajattelee sitä lihasta ja muuta kaikkee...
kyllä ei ainakaan mun selkä nuilla painoilla/treeneillä levene,vaika mitä miettisin ja vaikka kuinka tunteella tekisin.
ja ei nuo treenit vaikuta miltään volyymi tyyppisiltä otannoilta.

arnold1987 sanoi:
Penapainot 80-90kg...ei kyllä tajuu miksi 190kg penkkaaja ei tee isommilla...sehän sais tolla 90kg tehtyä vaikka 40 toistoa...joten miten se voi rasitta rintaa maksimaalisesti jos se tekee muutaman 10 toiston sarjan tuolla 90kg painolla...hyvin kasvaa mutta mie en tajuu et miten????
taitaa olla 190kg:n penkki 190paunaa:)

hunter killer sanoi:
Uuusimmassa body-lehdessä oli juttu nuoresta tästä nuoresta jannusta ja silmiini pisti hänen "kevyet" treeninsä,mm kulmasoutu käsipainoilla..olikohan 20kg oikein painoja...ja muutenkin treenit oli kevyitä...sitten kumminkin on jonku verran lihaa...

ELI MITEN SE ON MAHDOLLISTA??JA OLEN KATEELLINEN, SE ON VARMA!!! :itku:
Nimimerkillä "minullekin lelutreenillä isot lihakset"

No voihan vitsi..Jerry on bodari sinä luultavasti et? Tuskin sinä tai kukaan muukaan perus salimies saa sellasia lihoja vaikka tekisit minkälaista "koiranpaska"/pumppitreeniä....Ja ei varmaan tarvitse vääntää rautalangasta mitä bodarilla tarkoitan..Siitä saa kumminkin niin kovan tappelun täällä aikaan!

Jos Jerry tekee treenit aina traumaattisesti ja toistot on 30 sekkaa pitkiä 10 sekan pysäytyksillä :D . Normaalisti en ole näin skeptinen, mutta kyllä toi 190 kg:n pena kuulostaa ihan uskomattomalta, vaikka iso mies onkin.

Ei tos hommassa oo mitään järkee. Joko se mies valehtelee tai sitten lol lol lol. Yksinkertaisesti ei noin pienillä painoilla treenaa kukaan. Luultavasti kyseessä on jonkin tason virhe tai muu kun ne kyykky painot on ihan eri tasolla kuin nää 6kg olkapääliikkeet. Jalkakyykyssä on kumminkin 140kg rautaa.... :worship:

Itse olen kyseiset Jerryn nostot seurannut vierestä, 190kg vanhalla inzerillä, veto sumo ilman trikoita ja kyykky trikoilla, ultra hienoja suorituksia.
Jerry on saatanan lahjakas, en voi muuta sanoa. Treeniliikkeet tekee todella puhtaalla tekniikalla, ja todellakin frekvenssi on tiheä, kierto n.4 päivää. Toimii ainakin Jerryllä.
Tsemppiä Jerry treeneihin jos täällä käyt lueskelemassa, räväytä 2 vuoden päästä noviisien raskaassa ja näytä mitä on forssalainen raskas liha! :rock:

Toisaalta on se yllättävääkin miten kovan reenistä saa ottamalla vaikka joka toistoon sen piiiiiiitkän negatiivisen vaiheen. Esim penkissä ja hauiskäännössä tämä onnistuu hyvin. Itselläni ainakin kokeilumielisen testin jälkeen naurettavilla painoilla oli paikat ihan piipussa jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom