Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumu sanoi:Mielestäni on aivan sama vaikka Jerry treenaisi jumppakepillä jos tulos on tuota luokkaa. Tulos ratkaisee, käytetyt painot eivät.
175cmArc sanoi:Kuinkas pitkä tää Jerry on?
arppa sanoi:No voihan vitsi..Jerry on bodari sinä luultavasti et? Tuskin sinä tai kukaan muukaan perus salimies saa sellasia lihoja vaikka tekisit minkälaista "koiranpaska"/pumppitreeniä....Ja ei varmaan tarvitse vääntää rautalangasta mitä bodarilla tarkoitan..Siitä saa kumminkin niin kovan tappelun täällä aikaan!
Annie Stark sanoi:Mitä vitun väliä niillä painoilla on?!!? Ei siellä lavalla edelleenkään huudella rintaa sivulta väännettäessa paljonko penkki on tai mitkä rojut kyykätessä liikkuu. Sillä ei ole MITÄÄN VÄLIÄ mitä ne painot on, vaan väliä on sillä, paljonko sitä lihaa on ja kuinka kireänä ollaan. Jerry oli mun silmään ainakin ihan helvetin lahjakas junnu kilpailija. Treenatkoon millä tyylillä tai millä painoilla tahansa, kunhan lihaa tulee! Tsemppiä vaan Jerrylle ihan tajuttomasti!
ihan ohimennen vaan:Kaikilla on kyllä munaa tehdä salilla vitun isoilla painoilla. Kaikilla on munaa repiä ja räyhätä.Mutta kenellä riittää munaa siihen, että tekeeki pienemmillä painoilla niin että tekee liikkeet pirun puhtaasti, pysäyttäen ja hitaasti alas laskien kunnon TUNTEELLA JA POLTTEELLA. Mulla oli uskallusta alussa tarttua helvetin isoihin painoihin ku tein vipareita sivulle. Olkapäät ei kasvanu. Kaikista suurin ego ongelma tuli siinä vaiheessa, kun eräs IFBB pro neuvoi minulle, että ota puolta pienemmät painot. Jokseenkin oli äärimmäisen noloa tehdä pienemmillä painoilla vipareita ku salin mummo klubilaiset. Mut alkohan olkapäät pyöristyyn. kait. Tämä ei tarkoita nyt sitä, että pitäs tehdä löllö pienillä painoilla, vaan sitä, että tärkeempää mun mielestä on se, että reenataan se lihas kuoliaaksi ja nimenomaan VAIN se lihas mikä on tarkoituskin.. ja kunnolla. Ei niin että vedetään hirmuisimmat rojut liikkeelle ja sit vääntelehditään ja heijataan ja fuskataan ja karjutaan. :thumbs:
hunter killer sanoi:haluaisin tietää vain miten NOIN pienillä painoilla kehittyminen on mahdollista?
Krice sanoi:Toinen juttu on sitten lahjakkuus.. joillakin sitä lihasmassaa vain on luontaisesti enemmän.
Jos en nyt aivan väärin muista, kirjallisuudessa yleisimmin esitetty väli on itse asiassa 60-85% x 1RM.Maso sanoi:Kyllä se lihas kasvaa nimenomaan parhaiten 50 - 80% alueella maksimista
kahlaajalintu sanoi:Kokeilkaapa joskus hidastaa suorituksen positiivinen ja negatiivsen vaiheen liike, keskitytte pitämään painon koko ajan liikeessä, tekemään suoritus mahdollisimman puhtaasti ja tuntuman treenattavassa lihaksessa. Aika hyvin saa tiputtaa treenipainoja siitä millä normaalisti tulee tehtyä.
Hulkki sanoi:Jos en nyt aivan väärin muista, kirjallisuudessa yleisimmin esitetty väli on itse asiassa 60-85% x 1RM.
En muuten tajua yhtään mitään siitä mitä tuossa lukee :D Olihan turha postaus, mutta kunhan tyhmyyttäni julistan muillekkin.Sumppari sanoi:Tuo treenipainojen putoaminen käsittääkseni johtuu siitä, että tarkoituksellisella hidastamisella hermosto ei kykene hermottamaan kuin "puolet" siitä solumäärästä, mitä kun nostetaan niin nopeasti kuin kyetään.
Tästä luonnollisesti aiheutuu se, että "puolet" pienempi solumäärä saa kasvuärsykkeen.
Pulla sanoi:Esim tuo kulmasoutu 20kg:n käsipainolla kuulostaa uskomattomalta. Luulisi, että tuon kokoinen ja vahvuinen jannu joutuisi sillä painolla vetämään kolmen tunnin peak contractionilla edes jonkinlaisen poltteen aikaansaamiseksi...
en usko et painovirhe paholainen olisi iskenyt, koska muutkin painot oli tota luokkaaIsoDino sanoi:Totta turiset!! Lyön kanssa kivekseni vetoo, että Jerry(kin) pystyy ja tekee isommalla painolla kulmasoutua kuin 20 kymppisillä. Eihän tuon kokoisilla käsipainoilla pitäisi treenata kuin ensikertalainen salilla.
Olisiko siinä ollut painovirhe???
battleaxe sanoi:en usko et painovirhe paholainen olisi iskenyt, koska muutkin painot oli tota luokkaa
Pulla sanoi: