Olen elänyt siinä harhaluulossa että yleisurheilu olisi harrastuksena suhteellisen terveellinen (kilpaurheilun ei sitä koskaan ole). Tämäkin väärä käsitys romuttui. Luin hiilaritietoisista kuinka eräs kirjoittaja vastasi jossain maratonkeskustelussa, miten hän aikanaan painoi 54kg pituuden ollessa 174cm. Nykyään hän valitettavasti on lihonut viitisen kiloa. Kirjoittaja on siis keski-ikäinen mies, ja käsittääkseni jonkilainen ravitsemusgurukin.
Ok, tottakai jotkut miehetkin ovat pieniä ja hinteliä luonnostaan, mutta jotain rajaa. Kun itse 19-vuotiaana painoin 54 kg, olin kyllä selvästi liian laiha...
Toisinaan eri lajien harrastajien käsitykset siitä, millainen on normaali vartalo eroavat toisistaan rankasti.
Oikeasti tämä on varmaan maailman turhin postaus, mutta minulla tuli ihan inhon väreitä tuosta.
Ok, tottakai jotkut miehetkin ovat pieniä ja hinteliä luonnostaan, mutta jotain rajaa. Kun itse 19-vuotiaana painoin 54 kg, olin kyllä selvästi liian laiha...
Toisinaan eri lajien harrastajien käsitykset siitä, millainen on normaali vartalo eroavat toisistaan rankasti.
Oikeasti tämä on varmaan maailman turhin postaus, mutta minulla tuli ihan inhon väreitä tuosta.