Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
Juutuubissa aina välillä törmää hauskoihin kommentteihin :D Äskönki yhessä videossa kinasteltiin ni sit joku laitto että:
Arguing on the internet is like winning the special olympics.
If even you win you're still retarded.

Toutal fakin breikdaun :hyper::D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hotellin baarissa istuin juomassa kahvia. kaikki oli siinä vaiheessa iltaa vielä niinkuin pitääkin. kuitenkin vieressäni istunut, itsekseen ja baarimikon koko ajan höpöttänyt karvaturpainen ukko rupes selittämään mulle juttujaan. jossain vaiheessa kysyi minulta että haluanko jotain, että hän voi tarjota ja hän pistää sen huoneen piikkiin. sanoin että jos vaikka lasin maitoa ottaisin. tämä karvanaama alkaa ivaavasti nauramaan että minä vedän maitoa. Lisäsin jämäkästi: Ja tuplaviski!

Mulle yks neiti sano salilla kun naputtelin yhen käden kulmasoutuu kuin raivohärkä että: Herttinen sentään, sähän olet kuin ladon ovi! :D

Meikäläinen meni vähä maireeks moisesta komplementista, kiittelin sit jälkeen päin tyttöö :)

Kuulit varmaan väärin painon ja pituuden perusteella, taisi tarkoittaa "sähän oot kuin laho ovi" ;)

Eka
Kaveri oli hihattomassa joskus kesällä niin toinen frendi kysy että onko tää käynnyt jossain leikkauksessa? Hihaton kaveri oli ihmeissään ja kysy että kuinka niin? Tähän kysyjä että katseli vaan onko joku vaihtanut ranteet sen hauisten tilalle.

Toinen
Mulla futiskentällä jotain likaa hauiksen kohdalla.
Kaveri: Mikä tos on? (tarkoittaa sitä likaa)
Mä: Hauis, säkin saat semmoisen jos oikein haluat.

(ja mulla on oikeasti ihan onneton hauis mutta oli pakko)

hotellin baarissa istuin juomassa kahvia. kaikki oli siinä vaiheessa iltaa vielä niinkuin pitääkin. kuitenkin vieressäni istunut, itsekseen ja baarimikon koko ajan höpöttänyt karvaturpainen ukko rupes selittämään mulle juttujaan. jossain vaiheessa kysyi minulta että haluanko jotain, että hän voi tarjota ja hän pistää sen huoneen piikkiin. sanoin että jos vaikka lasin maitoa ottaisin. tämä karvanaama alkaa ivaavasti nauramaan että minä vedän maitoa. Lisäsin jämäkästi: Ja tuplaviski!

Jumalauta Teukka! Mun autoo ei kukaan vitun urpo aja kännissä!

Hyviä juttuja monella, oikein kunnolla jauhot suuhun.

Kerran grillin jonossa ollessani myyjä kysyi edessäni olevalta asiakkaalta: "Ja juominen...?" Asiakas vastasi siihen: "No Jamppa Tuominen." Kyllä siinä tuli tovi naurettua ennen kuin tilasin lihapiirakan munalla. Myyjä vielä varmisti: "Niin,tuliko tämä munalla?" Vastasin: "Eei, kun ihan rahalla." Heitin ylävitoset toisen hauskan asiakkaan kanssa ja menin kotiin katsomaan formuloita .

Hauskoja jätkiä. Olisi kolmas vielä tullut puskista heittämään "Ei, älä laita kaikkia mausteita..JÄTETÄÄN VÄHÄN MUILLEKIN" niin olisi ollut myyjällä elämänsä hauskin päivä. Oikea huumorin ammattilaisten kokoontuminen.

Mä odotan innolla että SerialLoser tulee nostamaan ketjun tasoa :D

Odotellessa oma kontribuutioni:
Satuin kerran juttelemaan baarissa röökipaikalla jonku tyypin kans. Jossain vaiheessa se sitten rupes selittämään että sillä on virolainen tyttöystävä. Oli kovasti ylpeä siitä ja halus näyttää sen kuvaa kännykästä. Mun brutaalin suorapuheinen kaveri sattui sitten paikalle ja näki sen kuvan puhelimesta ja totes "Mä tiedän ton muijan. 15€ suihinotto ja parilla kympillä sai laittaa perseeseen". Se oli sille jätkälle niin kova isku vyön alle että hetken se pysty änkyttämään jotain mutta lähti nopeasti pois ku ei saanu mitään vastausta aikaiseksi.

No, tää on pakkiksella kuultua. Tuloksesi 6kk treenin jälkeen -tredi

Pakkishomo 1: Tuloksesi 6kk treenin jälkeen < oli nahka lähteny käsistä.
Pakkishomo 2: Oisit treenannu myös jalkoja.

AHAHAHAHAH voi miten hupaisaa. Nonii, sitte joku urbaanilegenda:

Ladasta tippuu rengas hullujenhuoneen edustalla. Ladan omistaja nousee kattomaan että mitäs vittua, no renkaan kiinnitysmutterit(4 kpl) kaikki lähteny irti matkan varrella. No kaveri sitte siinä huutaa ja kiroaa, että miten se nyt jatkaa matkaa. Joku hullujenhuoneen asukki siinä sitte savukkeella aidan takaa että 'Ota kaikista muista renkaista yks mutteri ja laitat ne siihen, niin kaikissa on kolme'. Omistaja tähän että 'Miten tuommoinen hullu älyää tämän, kun minäkään en älyä'. Hullu siihen 'Hullu saatan olla, mutta en minä tyhmä ole' HAHA. Tajusitteks ?

Kelasin vaa että nää jutut sopis tän tredin tasoon aika jees.. Nämä on siis JÄÄTÄVIÄ, huono juttu, niinku. Hehe ?:jahas:

Tuli mieleen vanha keskustelu, joka käytiin joskus kuudennella luokalla...aiheena oli viikonlopun juomingit, ja kovaakin kovemmat kaverit siinä kerskuivat juomataidoillaan;

Kaveri1: Me juotiin eilen 12 pulloo kaljaa

Kaveri2: Eihän toi oo mitään, mä join yksin 24 pulloo.

Kaveri3: Eihän tosta nyt vittu tuu ees kusihätä.

:david:

Nuorena Rankkurin kisällinä sneppailin tulitikkuja ja yks ländäs sit yhen muijan hiuksiin, jotka sytty vähän palamaan.
Muija potkas polvella munille.

Duunikaverin pikkusysteri osti paketin kortsuja ja heitti et autaxsä mua käyttää nää.
Sanoin: ei pysty, kyykkypäivä.

Hyviä juttuja monella, oikein kunnolla jauhot suuhun.

Kerran grillin jonossa ollessani myyjä kysyi edessäni olevalta asiakkaalta: "Ja juominen...?" Asiakas vastasi siihen: "No Jamppa Tuominen." Kyllä siinä tuli tovi naurettua ennen kuin tilasin lihapiirakan munalla. Myyjä vielä varmisti: "Niin,tuliko tämä munalla?" Vastasin: "Eei, kun ihan rahalla." Heitin ylävitoset toisen hauskan asiakkaan kanssa ja menin kotiin katsomaan formuloita .

:hyper:

Tää on ehkä paskin auki oleva ketju pakkiksella. :D
Ehkä tota nimen tulkinnanvaraisuutta ois voinu hetken miettiä.

Nyt sit vaan odotellaan kuka saa nää kaikki jutut sanottua saman illan aikana. Ensin baariin vittuilemaan ja sitten naurattaa grillimyyjä kumoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom