Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
sepä oli sankarillinen tarina. mäki vetäsen oman ownauksen joka onnistui vähä paremmin.

oltiin kaverin kaa baaris jossa 2 kovanaamaa tönii jotain kynistä, menen siihen sanomaan pojille että -painukaas ny pellet vittuun ennenkö saatte kunnolla turpaanne- no ne haasto sit pihalle, sinne lähin kaverini kanssa, kaveri kiskoo toista samantien turpaan ku ovesta pihalle päästiin, itseni kimppuun käy toinen vasen oikealla, blokkaan vasurin ja sukellan oikean sisään ja vien miehen mattoon ja annan nyrkkiä ja pidän hallinta positioo. molemmat niistä kentässä ja poke tulee sekaamaan ja käskee niiden 2 hiihtää helvettiin, ja meidät pyytää siirtymään takas sisälle dokaamaan. toivotin pojille hyvät illanjatkot ja lähettiin sisälle kaverin kaa ryyppään ja kynäri tarjos viel paukut. onnistunut ownaus. (tositarina, huumorimielessä esitetty vaan.)

ownailin jotain juoppoa jatkuvasti verbaalisesti viikonloppuna, harmi etten muista mitä kaikkea humoristista siinä tuli sanottua. olis sopinu tänne.

Klassinen keissi.. Edeltävässä polvessa snadisti turhan lämpimät perhesuhteet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuulin kaverilta hauskan jutun mitä kävi paikallisessa toissalauantaina.. Eli oltiin parin kaverin kanssa siellä istumassa ja toinen ystäväni oli sitten ihan helvetin tuutissa. Poistuin itse paikalta paria tuntia ennen pilkkua ja tuutissa ollut kaveri kyseli pariinkin kertaan tänä aikana että lähdinkö menemään. Sitten kun pilkku tuli ja lähtivat valumaan ulos, sai sama kaverini kohtauksen ja alkoi huutaa nimeäni täydellä teholla pitkin baaria, toinen kaveri hajosi niin pahasti ettei kyennyt aluksi oikaisemaan että olin edelleen lähtenyt jo hyvän aikaa sitten :D

Tää juttu kuulosti mun korvaan paljon paremmalta ku mitä näyttää tässä nyt :D

Kaveris huuteli sua kovaan ääneen baarissa, etkä enää ollut siellä?

:hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper: + :hyper:

Mulle soitti tuntemattomasta numerosta joku:
"Yo yo!"
"*Jotain sekavaa selitystä*"
"Haloo? Kuka siel on?"
"*Lisää sekavaa selitystä*"
"Kuuntele. Jos oot muija, soita ens kerralla numero näkyvillä. Jos oot jätkä, haista vittu."

Ja tosiaan äänestä en oikein tunnistanut oliko mies vai nainen :D

Tätä mieltä mä olen tästä ketjusta.
cool_story_bro.jpg

Tuhoon tuomittu ketju jos porukka tulkitsee termin "jäätävät kuittaukset" aika monella eri tapaa, ja tosiaan kuten joku tuossa aikaisemmin sanoikin niin ei oikein toimi samalla tavalla jutut jos on itse ne sanonut, taitaa tuntua vähän liian herkästi että olisi ownannut toisen.

Joskus amiksessa opettaja kertoi kuinka hänen anoppinsa aina patistaa häntä ja emäntäänsä naimisiin.
He olivat olleet siihen mennessä pitkälti yli 10v. yhdessä ja muksukin oli.
Eräänä vkl:nä, kun olivat olleet anopilla syömässä, oli tämä taas alkanut utelemaan miksi he eivät mene naimisiin?
-Miksi pitäisi?
-Sehän syventäisi teidän liittoanne.
-Se on kuule ihan tarpeeksi syvältä ilmankin.
Ja sitten olikin saanut ruokarauhan lopun aterioinnin ajaksi.

Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.

Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.

Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!

Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas:

Pienenä huomautuksena sen verran, että amis on enemmänkin tyylisuuntaus (halpa ja mauton olemus, vaatteet) eikä nimitys ammattikoulussa opiskelevalle. Siellä lääkiksessäkin voi olla amiksia vaikka taitaa ne silti olla kaikkein yleisimpiä ammattikouluissa. Liekö sen takia sitten alettukin kutsumaan tän tyyppisiä ihmisiä amiksiksi.

Pienenä huomautuksena sen verran, että amis on enemmänkin tyylisuuntaus (halpa ja mauton olemus, vaatteet) eikä nimitys ammattikoulussa opiskelevalle. Siellä lääkiksessäkin voi olla amiksia vaikka taitaa ne silti olla kaikkein yleisimpiä ammattikouluissa. Liekö sen takia sitten alettukin kutsumaan tän tyyppisiä ihmisiä amiksiksi.

Eihän toi mitenkään oikeen muuta tarinan kulkua ja amikseks sanominen on silti aika heikko kuittaus noilta kahelta blondilta. Ehkä niiden ois sit pitäny sanoo " ... amiksilla on näköjään amisten säännöt .... ja hei amis on sit enemmänkin tyylisuuntaus johon sisältyy halpa ja mauton olemus eikä nimitys ammattikoulussa opiskelevalle!"

Eihän toi mitenkään oikeen muuta tarinan kulkua ja amikseks sanominen on silti aika heikko kuittaus noilta kahelta blondilta. Ehkä niiden ois sit pitäny sanoo " ... amiksilla on näköjään amisten säännöt .... ja hei amis on sit enemmänkin tyylisuuntaus johon sisältyy halpa ja mauton olemus eikä nimitys ammattikoulussa opiskelevalle!"

Mä kritisoinkin tuota Gemin kuittausta noille blondeille.

Nojoo se ei kyl erityisen viiltävä ollu missään vaihees, ehkä paikanpäällä. Toisaalta mitäpä tohon sanois, jos joku sanois mua amikseks ni ei varmaa pysyis pokka eikä sais sanottua mitään hienoa. :D

Mä kritisoinkin tuota Gemin kuittausta noille blondeille.

Miten ois "Ei kun mä käyn salilla"... Parempi... :jahas:

Paras olis tietenkin ollut Geminiltä että "ja te näytätte pissiksiltä, sovitaan yhteen, lähetäänks ;) ."

Mutta ei siinä mitään. Näin itellekki aina käy että myöhemmin keksii sen parhaan kuittauksen. Sitten toivoo että tulis samanlainen tilanne että pääsis heittään mutta eihän sitä tule.

Ei niin kovin erikoinen, mutta tyypillä ilme ainakin värähti.

Olen eräässä nimeltä mainitsettomassa kodinkoneliikkessää myyjänä.
Asiakkaat aina tuppaa sitä alennusta tivaa ja yks taas sitä perinteistä:
Mä oon täältä kuule niin paljon ostanu ja tuonu tänne rahaa, et kyl sun pitää nyt jotain antaa!
"Hei jos sä meet Alkoon lauantaina ja sanot siellä, että vedin eilen kaksinkäsin ja tänäänki pitäs saada, mutta vähän halvemmalla. Mitäköhän luulet, että ne sulle sanoo?"
Otti tavaransa ja lähti kassalle :D

Tuossa pari kuukautta takaperin oltiin Egyptissä Luxorissa taksilla menossa Karnakin temppeliin. Olin sopinut etukäteen että maksamme 20 egyptin puntaa matkasta. Mutta kuten arvaten saattaa.

Kuski: haluaa että maksamme 30 puntaa
minä: ei, sovimme että 20 puntaa ja ojennan setelin kuskille
Kuski: selittää kaikkea mahdollsita miksi pitäisi maksaa edes 25 puntaa
minä: selittää kaikkea mahdollista miksi meidän ei pitäisi maksaa enempää kuin mitä olimme sopineet
kuski: vaatii 25 puntaa
minä: huomaan lompakossa olevan 1 punnan setelin. Ojennan setelin kuskille ja sanon "This is for you".
Jonka jälkeen kuski meni sanattomaksi ja poistuimme autosta.

noi on niin kieroja ihmisiä noissa maissa että yrittävät kaikilla mahdollisilla keinoilla saada tyhmiltä turisteilta rahat pois. Varmasti olisimme päässeet 15 punnallakin jos vaan olisin jaksanut tinkiä hintaa. Toi kommentti nauratti siksi, kun kaikissa paikoissa suurinpiirtein noin myyjät sanoivat aina kun tarjosivat jotain "todella halpaan" hintaan. Nauratti tuo koko loppupäivän.

Työpaikan kesäjuhlilla saavuimme bussilla tapahtumapaikalle ja bussista piti purkaa juomakoreja yms. tavaraa. Firman tytöt olivat ehtineet ensiksi tavaroihin käsiksi ja lähtivät niitä kantelemaan, miesten seuratessa sivusta. Joku tyttö pyysi: "Tulkaas pojat auttamaan kantamisessa" johon heitin "herrasmies antaa naisille työrauhan." :D

Pakko sanoa että aika jäätäväksi tämä ketju meni. No eipä se mun alustuskaan niin hääppöinen ollut..

Pakko sanoa että aika jäätäväksi tämä ketju meni. No eipä se mun alustuskaan niin hääppöinen ollut..

Ei, kun tää ketju on tosi hyvä. Kaikki on mennyt lukkoon jossain tilanteessa ja ovat tunti sen jälkeen keksineet päässään mitä siinä tilanteessa olisi voinut kuitata. Sit ne tulee tänne kirjottamaan sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom