Olin vetämässä tanssikurssia:
Dragon: Mitä siellä taas sekoillaan rytmissä, tarkemmin tarkemmin, kuunnelkaa musiikkia...
Eräs pakkislainen: Nyt äijä hiljaa, tai mun pää on kohta sun jaloissasi!!
Dragon: Okei.
Eräs pakkislainen: Eiku siis sun pää sun jaloissa, eiku mun pää mun jaloissa... (täydellinen itseownaus)
Koko muu porukka: Muahahahahahhahahahahaa...
toinen tapaus tanssikurssilla:
Dragon: Noniin ja sitten kun siinä jenkassa on noin paljon vaikeuksia, niin käymme jokaisen parin läpi erikseen, jonoon takaseinälle ja yksi pari kerrallaan jenkkan perusaskeleet...
Eräs pakkislaisen jenkkahyppelyn jälkeen: Yhtä paljon on nolottanut vain silloin kuin neitsyys lähti (ei olis kyllä pitänyt hävettää, jenkka meni ihan hyvin)
P.s. kiitos konjakista, se on jo puolessa välissä röööyh.
Oli bileet yksi kevätlauantai ja olin pitkästä aikaa päättänyt laittaa baariin suorat housut, takin ja krakun päälle. Bilepaikassa sitten vähän sanailtiin:
Paikallinen coolguy: Et sä hei yhtään rumempia vaatteita olisi löytänyt?
Dragon: Olisin, mutta tuskin sä olisit lainannut niitä mulle.
Coolguy: No blöblööblöö...
Laitetaan vielä yhden muija rankkaus ownaus mulle koulussa. Oli jotain keskustelua iskemisistä ja numeroiden vaihdoista ja miksi miehen pitää aina soittaa naiselle jne jne:
Dragon: Miksi ne naiset eivät koskaan soita miehille?
Nainen: Sun pitäisi kysyä miksi naiset eivät koskaan soita sulle...
Dragon: :(
EDIT: kyllä ne nykyään soittelee... ilmoittaakseen uusista lähestymiskielloista!!
Dragon: Mitä siellä taas sekoillaan rytmissä, tarkemmin tarkemmin, kuunnelkaa musiikkia...
Eräs pakkislainen: Nyt äijä hiljaa, tai mun pää on kohta sun jaloissasi!!
Dragon: Okei.
Eräs pakkislainen: Eiku siis sun pää sun jaloissa, eiku mun pää mun jaloissa... (täydellinen itseownaus)
Koko muu porukka: Muahahahahahhahahahahaa...
toinen tapaus tanssikurssilla:
Dragon: Noniin ja sitten kun siinä jenkassa on noin paljon vaikeuksia, niin käymme jokaisen parin läpi erikseen, jonoon takaseinälle ja yksi pari kerrallaan jenkkan perusaskeleet...
Eräs pakkislaisen jenkkahyppelyn jälkeen: Yhtä paljon on nolottanut vain silloin kuin neitsyys lähti (ei olis kyllä pitänyt hävettää, jenkka meni ihan hyvin)
P.s. kiitos konjakista, se on jo puolessa välissä röööyh.
Oli bileet yksi kevätlauantai ja olin pitkästä aikaa päättänyt laittaa baariin suorat housut, takin ja krakun päälle. Bilepaikassa sitten vähän sanailtiin:
Paikallinen coolguy: Et sä hei yhtään rumempia vaatteita olisi löytänyt?
Dragon: Olisin, mutta tuskin sä olisit lainannut niitä mulle.
Coolguy: No blöblööblöö...
Laitetaan vielä yhden muija rankkaus ownaus mulle koulussa. Oli jotain keskustelua iskemisistä ja numeroiden vaihdoista ja miksi miehen pitää aina soittaa naiselle jne jne:
Dragon: Miksi ne naiset eivät koskaan soita miehille?
Nainen: Sun pitäisi kysyä miksi naiset eivät koskaan soita sulle...
Dragon: :(
EDIT: kyllä ne nykyään soittelee... ilmoittaakseen uusista lähestymiskielloista!!