Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää viihdettähän tämä on ketju on.

Edellisessä työpaikassa oli työkaveri joka oli Ahvenanmaalta lähtöisin. Vittuili kaikille milloin mistäkin ja yritti olla hauska. Kerran sitten kun mulle taas jotain kuittaili niin tokaisin: Kato sä nyt vittu vaan itteäs, tuollasiako sitten tulee kun sisko ja veli panee?!

Mulle yks neiti sano salilla kun naputtelin yhen käden kulmasoutuu kuin raivohärkä että: Herttinen sentään, sähän olet kuin ladon ovi! :D

Meikäläinen meni vähä maireeks moisesta komplementista, kiittelin sit jälkeen päin tyttöö :)

Hahahaa! Repeilen huolella tälle ketjulle! Todellakin jäätävää menoa, oikein kuittien kuninkailua. Odotan vaan, koska joku heittää jotain tyyliin: "Työpaikan Pirkon kanssa oli epäselvää, kumpi oli kahvijonossa ensimmäisenä, mutta minä siinä herrasmiehenä sanoin, että naiset ensin, pidin pienen tauon ja lisäsin.... vaikka heikoille jäille! Voi että me koko konttorin kesken remahdettiin oikein räkänauruun."

Lisää löylyä poijjaat!

Tää on jo niin vanha ettei kyllä jaksa meikäläistä enää edes naurattaa.. Kavereitten kanssa monesti kuultu, kun pimeässä ei meinaa löytää avaimenreikää (ja yleensä tietty kännissä): "Oot sääkin kyllä aika huono lesbo, kun et ees löydä reikää pimeessä" HA, HA, HA..

lukko_360.jpg

Hahahaa! Repeilen huolella tälle ketjulle! Todellakin jäätävää menoa, oikein kuittien kuninkailua. Odotan vaan, koska joku heittää jotain tyyliin: "Työpaikan Pirkon kanssa oli epäselvää, kumpi oli kahvijonossa ensimmäisenä, mutta minä siinä herrasmiehenä sanoin, että naiset ensin, pidin pienen tauon ja lisäsin.... vaikka heikoille jäille! Voi että me koko konttorin kesken remahdettiin oikein räkänauruun."

Lisää löylyä poijjaat!

Quoted for truth.

Sopii ketjun laatuun:

Tänään olin tutussa parturissa jossa on aika räväkkiä naisia partureina. Toisen naisen lapsi soitteli jostain hakemaan.

Parturinainen 1:"En mä nyt pääse, mulla on töitä"
Parturinainen 2:"Kukahan sieltä on koko päivän soitellut ja kerjännyt tuleen kesken päivän"
Minä:"Varmaan turkkilainen rakastaja" (Oltiin keskusteltu juuri turkkilaisten miesten romantiikasta. Älkää edes kysykö miksi)
Parturinainen 1:"Mä nyt en ottais turkkilaista rakastajaa vaikka maksettais"

Heheh... voi että meillä oli hauskaa. Vielä jos olisin lisännyt että "entäs suomalaisen" ja iskenyt silmää. Mutta en tajunnut.

Tätä ketjua voi muistella kiikkutuolissa ja repeillä miten paska se oli. :D

Mun on pakko olla samaa mieltä tän kommentin kanssa.

edit. Kerran yläasteella biologian tunnilla en tienny jostain kuukautisista tai vastaavista jotain juttua ja sitte opettaja sano jotain "eks sää tiiäkkää" ja sitte kaikki tytöt nauro mulle :( :D:D

Kaverilla oli musta silmä ja se vittuili yhelle muijalle jotain. Sit se muija heitti "turpa kii tai sun toinen silmä on koht samanlaine ku toi toinen"
Kaveri vastas "nii ku se paranee"

Hhaahhehehihihihi

:(

-Jätkä vetää pizzaa melkein joka päivä!
-Entäs sitten? Mä en ole meistä se joka punnitaan Richterin asteikolla.

Lock lock!

Ei varsinainen kuittaus, mutta hauska silti:
- Treenikaveri: "Hei! Sulta roikkuu perseestä jotain!"
- ???
- Treenikaveri: "Sori! Nehän onkin sun jalat!"

Hieno ketju poijjaat. Joo..

Tänään Siwan kassalla kaverin kanssa;

Nätti kassaneiti kaverille "Tuleeko muuta?", johon kaveri tokasi "Puhelinnumeron jos sais?". No neiti tähän että "Jäi puhelinnumero kotiin, enkä muista ulkoa.", ja anto samalla kaverille kuitin. Tokasin siihen sitten: "Hyvä kuitti."

Hehe. Kö? Köh.

Hieno ketju poijjaat. Joo..

Tänään Siwan kassalla kaverin kanssa;

Nätti kassaneiti kaverille "Tuleeko muuta?", johon kaveri tokasi "Puhelinnumeron jos sais?". No neiti tähän että "Jäi puhelinnumero kotiin, enkä muista ulkoa.", ja anto samalla kaverille kuitin. Tokasin siihen sitten: "Hyvä kuitti."

Hehe. Kö? Köh.

Tää oli hyvä. Lisää tällaisia.

Joskus yläasteella meillä oli rinnakkaisluokalla hieman kenties keskivertoa tyhmempi kaveri joka ei osannut kirjoittaa eikä lukea kunnolla. No yksi kaveri viisasteli oikein kunnolla ja pilkkasi sen tyhmyyttä, selän takana tietenkin. Jossain vaiheessa tuli puheeksi kuka on suomen pressa, no tämä fiksu ja nykyäänkin hurjasti oppinut kaveri ei tiennytkään sitä ?!? Mutta tämä "tyhmä" hemmopas tiesi, tuli sitten kuittia että "Tyhmä saa olla muttei tietämätön".

Siinä tilanteessa se oli erittäin jäätävä palaute. Note: Minä en osallistunut tähän mitenkään, vaan sivusta kuultuna. Mielestäni molemmat hemmot olivat/ovat edelleen tosi äijiä, joskin pilkkaa en oikein ymmärtänyt.

Tulipa avokin kanssa aikoinaan puheeksi häntä edeltävä kuivakausi ilman naista...
Avokki: "Sulla oli rima liian korkealla! Mikset laskenut!"
Mä: "Niinhän mä laskin ja sitten tapasin sut."

Kaveri jutteli vaimonsa kanssa erään heidän tuttunsa tuoreesta suhteesta ja siitä kuinka he ovat niin rakastuneita.

Vaimo: Kyllä tuo tuore rakkaus on sitten hellyytävää

Kaveri: Jaa, miltäköhän tuntuu olla rakastunut?

Olin todistamassa tätä keskustelua, ja vaimon ilme oli sellainen että varmasti asiasta keskustellaan vieraiden lähdön jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom