Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eikö se sit näyttäis tyhmältä kun kertois miten on ite jäänyt alakynteen?
Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.
Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.
Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!
Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas:
Tarkotin vaan että yleensäkkin on vitun typerää kehuskella sillä miten nokkelia juttuja on ITSE sanonut, vielä kun omat jutut omaan korvaan kuullostaa paremmilta mitä ne oikeesti onkaan..
Todellakin hauskempaa ois kertoo mitä itselle on sanottu, tai mitä on ollut todistamassa.
Mut joo.. hauska jäätävä kylmennys mitä tapahtu mulle minkä oon jo kerran kai kertonu paskiksella:
Kysyin pissikseltä haluaako se lähteä komean ystäväni matkaan. "Haista sinä aknenaama vittu" (tjsp, ei ollu yhtään finniä) ja sitten sain pullosta päähän.
Kyllä oli aika jäätävä kuittaus.
Veditkö turpaan?
Ois vielä jäätävämpää.
Ei tullu mieleen, ku olin nii kännissä etten ees kehannu reagoida siihen. Sen jälkeen se Yritti hakata mua sellasella hattunaulakolla.. Mikä lie onkaan sen nimi. Torjuin sitä kädellä ja samalla muistaakseni puhuin sille halventavasti. Sitten se oli jo kadonnut. Yritin saaha selville kuka tuo mystinen pissis on. Sumee muistikuva, siis muistan kyllä selvästi mutta näkökenttä oli sumea. Nätti se oli, ehkä.. Tytön kaverit ei kai uskaltanu kertoo sen nimeä mulle vaikka kovasti kyselin kaikilta ketkä sen varmasti tuns.
Jäi kyllä vosu aika hyvin mieleen :P. Aika varmaan tulistu siitä kun en pyytänyt häntä lähtemään mun matkaan..
edit. ja koko tapahtuman ajan istuin rauhallisesti paikoillani.
Jos nahkikselta tai kellään muulla meni ohi, niin minä olin tuossa tarinassani se ounattava ja tämä pissis se ounaaja. Minua siis pantiin perseeseen ja kunnolla.. Tais misu olla vielä 15.
Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.
Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.
Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!
Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas: