Jäätävimmät kuittaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja func
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eikö se sit näyttäis tyhmältä kun kertois miten on ite jäänyt alakynteen?

Tarkotin vaan että yleensäkkin on vitun typerää kehuskella sillä miten nokkelia juttuja on ITSE sanonut, vielä kun omat jutut omaan korvaan kuullostaa paremmilta mitä ne oikeesti onkaan..

Todellakin hauskempaa ois kertoo mitä itselle on sanottu, tai mitä on ollut todistamassa.
Mut joo.. hauska jäätävä kylmennys mitä tapahtu mulle minkä oon jo kerran kai kertonu paskiksella:
Kysyin pissikseltä haluaako se lähteä komean ystäväni matkaan. "Haista sinä aknenaama vittu" (tjsp, ei ollu yhtään finniä) ja sitten sain pullosta päähän.

Kyllä oli aika jäätävä kuittaus.

Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.

Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.

Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!

Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas:

On tossa ainakin hauskaa toi: "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.." voin kuvitella kuinka ruosteiset rattaat on raksuttanu blondien humalaisen pään sisällä ja lopulta ne on keksiny ton aikojen paskimman kuittauksen.

Tarkotin vaan että yleensäkkin on vitun typerää kehuskella sillä miten nokkelia juttuja on ITSE sanonut, vielä kun omat jutut omaan korvaan kuullostaa paremmilta mitä ne oikeesti onkaan..

Todellakin hauskempaa ois kertoo mitä itselle on sanottu, tai mitä on ollut todistamassa.
Mut joo.. hauska jäätävä kylmennys mitä tapahtu mulle minkä oon jo kerran kai kertonu paskiksella:
Kysyin pissikseltä haluaako se lähteä komean ystäväni matkaan. "Haista sinä aknenaama vittu" (tjsp, ei ollu yhtään finniä) ja sitten sain pullosta päähän.

Kyllä oli aika jäätävä kuittaus.

Veditkö turpaan?

Ois vielä jäätävämpää.

Veditkö turpaan?

Ois vielä jäätävämpää.

Ei tullu mieleen, ku olin nii kännissä etten ees kehannu reagoida siihen. Sen jälkeen se Yritti hakata mua sellasella hattunaulakolla.. Mikä lie onkaan sen nimi. Torjuin sitä kädellä ja samalla muistaakseni puhuin sille halventavasti. Sitten se oli jo kadonnut. Yritin saaha selville kuka tuo mystinen pissis on. Sumee muistikuva, siis muistan kyllä selvästi mutta näkökenttä oli sumea. Nätti se oli, ehkä.. Tytön kaverit ei kai uskaltanu kertoo sen nimeä mulle vaikka kovasti kyselin kaikilta ketkä sen varmasti tuns.

Jäi kyllä vosu aika hyvin mieleen :P. Aika varmaan tulistu siitä kun en pyytänyt häntä lähtemään mun matkaan..

edit. ja koko tapahtuman ajan istuin rauhallisesti paikoillani.

No voisinhan minäkin kertoa vähä "jäätäviä" juttuja!

Palataanpa ajassa 12vuotta taaksepäin aikaan ku meikäki oli aww <3. Oli puukäsityön tunti meneillään ja siinä opettajan kanssa sen työhuoneessa puhuttiin puukon kahvan liimaamisesta kunnes opettaja sanoi liimasta: "Tää haisee yhtä pahalta kuin teinitytön märkä pillu!".. Pienessä päässä pyörittelin, että mahtaa kyllä haista pinpit teinitytöillä mahottoman pahalta. Ja miten se opettajaki tietää tollasia..tsihihi tirskis. Kyllä se kerran huus meikäpojan sorvatessa jotain astiaa notta "Pistä se saatana tiukemmalle tai muuten se pyörii kuin hullun muna huoran perseessä".. Taas oli pienessä päässä asioita pyöriteltävänä. Tsihihi tirsk tirsk.. Sit se kerran otti meikän vaivalla tekemän puukaapin, pamautti sen pöytään ja rikkihän se meni. Käski mun ite keksiä miten korjata se. Ei tullu meikästä puuseppää

Good times. Tsihihi..tirsk tirsk

Ei tullu mieleen, ku olin nii kännissä etten ees kehannu reagoida siihen. Sen jälkeen se Yritti hakata mua sellasella hattunaulakolla.. Mikä lie onkaan sen nimi. Torjuin sitä kädellä ja samalla muistaakseni puhuin sille halventavasti. Sitten se oli jo kadonnut. Yritin saaha selville kuka tuo mystinen pissis on. Sumee muistikuva, siis muistan kyllä selvästi mutta näkökenttä oli sumea. Nätti se oli, ehkä.. Tytön kaverit ei kai uskaltanu kertoo sen nimeä mulle vaikka kovasti kyselin kaikilta ketkä sen varmasti tuns.

Jäi kyllä vosu aika hyvin mieleen :P. Aika varmaan tulistu siitä kun en pyytänyt häntä lähtemään mun matkaan..

edit. ja koko tapahtuman ajan istuin rauhallisesti paikoillani.

sepä oli sankarillinen tarina. mäki vetäsen oman ownauksen joka onnistui vähä paremmin.

oltiin kaverin kaa baaris jossa 2 kovanaamaa tönii jotain kynistä, menen siihen sanomaan pojille että -painukaas ny pellet vittuun ennenkö saatte kunnolla turpaanne- no ne haasto sit pihalle, sinne lähin kaverini kanssa, kaveri kiskoo toista samantien turpaan ku ovesta pihalle päästiin, itseni kimppuun käy toinen vasen oikealla, blokkaan vasurin ja sukellan oikean sisään ja vien miehen mattoon ja annan nyrkkiä ja pidän hallinta positioo. molemmat niistä kentässä ja poke tulee sekaamaan ja käskee niiden 2 hiihtää helvettiin, ja meidät pyytää siirtymään takas sisälle dokaamaan. toivotin pojille hyvät illanjatkot ja lähettiin sisälle kaverin kaa ryyppään ja kynäri tarjos viel paukut. onnistunut ownaus. (tositarina, huumorimielessä esitetty vaan.)

ownailin jotain juoppoa jatkuvasti verbaalisesti viikonloppuna, harmi etten muista mitä kaikkea humoristista siinä tuli sanottua. olis sopinu tänne.

Jos nahkikselta tai kellään muulla meni ohi, niin minä olin tuossa tarinassani se ounattava ja tämä pissis se ounaaja. Minua siis pantiin perseeseen ja kunnolla.. Tais misu olla vielä 15.

Jos nahkikselta tai kellään muulla meni ohi, niin minä olin tuossa tarinassani se ounattava ja tämä pissis se ounaaja. Minua siis pantiin perseeseen ja kunnolla.. Tais misu olla vielä 15.

jees mutta mun tarinassa minä ownasin ja ownattavana oli joku muu. enhän mä ny tänne kehtais sellasia juttuja kertoa joissa mut on ownattu? ku ei mua kovin usein pissikset hakkaile millään esineillä.

ei se ny rehentelyä oo kertoo omista ownailuistaan kuten mitä nää postit ny tääl on. ok mut ownattiin kerran by my isoveli.

jotain veljen kaa juteltiin joskus ku oli partaa meitsillä naamas ajamatta oli rehottava pusikko poskissa(mul kasvaa poskis aika jännästi karvoja mut silti oo kunnon partaa) no siin jotain selitin masiksissa et -vittuakos siinä jos ei olis mitää menetettävää- veli siihen et -sulla ny ei oo varmaan muuta menetettävää ku noi sun poskikarvat-

repesin.

Tämä on siitä jännä että tämä ei ole tapahtunut vielä, mutta tulee tapahtumaan lähipäivinä. Salilla nimittäin mainostetaan kovasti "yrttinyyttihierontaa" ja ajattelin kysyä siltä ynseimmältä asiakaspalvelijatypyseltä lisätietoja tästä palvelusta, sillä olen kiinnostunut siitä, mutta riippuu täysin siitä kuka heistä hieroo nyyttejäni yrteillä.

HAHA. Ai hitto kun olen hauska.

Melko usein kun kuvittelee, että on ounannut jonkun, on se tapahtunut vain omassa päässään. "Ounattu" on varmaan ajatellut jotain tyyliin "vittu mikä spede."

Baarissa narikkajonossa, pääosissa kaksi nipon näköistä blondia ja keskivertoa humalaisempi Gemstone.

Narikassa ei paljoa jonoa vielä (kellon lähestyessä puolta neljää), muutama portsari vapaana. Kiilaan tyttöjen eteen, koska he eivät tajua liikkua seuraavalle vapaalle narikkalappuja vastaanottavalle henkilölle.

Blondit: "Hei, me yritetään tässä jonottaa"
Gemi: "Kyllähän te tosta saatte takkinne"
Blondit: "No huhuh, me ollaan HELSINGISTÄ, me ollaan totuttu, et jonotetaan"
Gemi: "Vaasa ja Vaasan säännöt"
Blondit (yrittivät tässä jäätävää kuittausta) : "...amiksilla on näköjään amisten säännöt.."
Gemi: "Sori, mä oon lääkiksessä!" :D
ja saa samantien takkinsa ennen tyttöjä
Gemi: NÄIN SE VAAN KÄY!

Onpas hassua, miten tuo tilanne ei ole ollenkaan niin hauska selvinpäin ja kirjoitettuna kuin paikan päällä koettuna ja humalassa :jahas:

Mistä lähtien Vaasassa on ollut lääkis? ;)

Oltiin tekemässä tietoturvaauditointia erään kurssin harkkatyönä pienehköön parinkymmenen hengen yritykseen. Haastattelutilassa oli meidän 3hlö ryhmä, lafkan toimitusjohtaja ja turvallisuudesta vastaava pomo. Kaverini Jukka (nimi muutettu) esittää johdattelevan kysymyksen: "Mites teillä on hoidettu tulipaloihin varautuminen?" Toimitusjohtaja toteaa: "No tää talo on betoni, ei tää pala" :D

Broidin kanssa harrastetaan myös pään aukomista toisillemme vaikka ollaan tosi hyvissä väleissä. Pari päivää sitte mesessä käytiin myös tämmöne keskustelu:
Broidi: "mitä teet"
Mä:"katon leffaa"
broidi:"mikä leffa?"
mä:"cocaine cowboys, tämmöne huume leffadokkari"
broidi:"sehän on sit vähänniinku miki ja kaverit liikenteessä"
mä:"joo, seuraavaks katon brokeback mountainin....se on sit vähänniinku sinä ja sun kaverit"
broidi:"haist vittu :D"

Aika roisia elämää ihmisillä :david: Peevelillä oli sentään jotain otetta hommaan ja itse asiassa aika hyvä sellainen :hyper:
Nahkahanska hei, ei tollanen, et vetää jotain pataan ihan huolella oo mitään jäätävää kuittailua. Tota kutsutaan turpaan vetämiseksi.
Jos sä olisit halunnut viedä homman seuraavalle ns. jäätävälle tasolle niin sä oisit kussut sen jätkän päälle sen jälkeen kun olit jo hiekoittanut sen. Ystäväpiirissä näin tehtiin ja kaikki nauroi ihan vitusti :rock:

kuulin kaverilta hauskan jutun mitä kävi paikallisessa toissalauantaina.. Eli oltiin parin kaverin kanssa siellä istumassa ja toinen ystäväni oli sitten ihan helvetin tuutissa. Poistuin itse paikalta paria tuntia ennen pilkkua ja tuutissa ollut kaveri kyseli pariinkin kertaan tänä aikana että lähdinkö menemään. Sitten kun pilkku tuli ja lähtivat valumaan ulos, sai sama kaverini kohtauksen ja alkoi huutaa nimeäni täydellä teholla pitkin baaria, toinen kaveri hajosi niin pahasti ettei kyennyt aluksi oikaisemaan että olin edelleen lähtenyt jo hyvän aikaa sitten :D

Tää juttu kuulosti mun korvaan paljon paremmalta ku mitä näyttää tässä nyt :D

Näitä kaikkia juttuja taitaa yhdistää se että silloin kännissä kun ne tapahtu ne oli paljo hauskempia kuin nyt selvinpäin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom