Niitä hiilareita tulee tosiaan vähän toisella tavalla mätettyä nyt treenien jälkeen :D Hyvin tosin olen jaksanut niin thaikussa kuin puntillakin. Ainoa mitä on välillä ilmennyt on pohkeiden kramppailu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaipailisin vielä vastausta tuohon treenipäivien rasvamäärään. Eli treenipäiviä tulee viikkoon 4-5 ja rasvamäärä näinä päivinä -50g, jotka ajoittuvat päivän viimeiselle, hiilarittomalle aterialle. Olisi myös mukava kuulla muiden ruokavalioista ja niiden makroista/ajoituksesta.
Reenipäivänä rasvat 40g. Välipäivänä gramma per painokilo.
Melko riskirajoille menee! Tai noh, riippuu tietysti paljo painostas, mutta ei kyllä juurikaan kannattais mennä alle grammaan per painokilo minään päivänä...Näin oon ainaki asian ymmärtäny.
Melko riskirajoille menee! Tai noh, riippuu tietysti paljo painostas, mutta ei kyllä juurikaan kannattais mennä alle grammaan per painokilo minään päivänä...Näin oon ainaki asian ymmärtäny.
Mua ei haittaa kavereiden tms. vinoilut tai kommentit (itseasiassa niita ei edes tule koska en usko etta kukaan on huomannut etta ajoitan syomiseni hassusti. Poikaystavakin totesi vaan etta "jaa, no voitko silti tehda mulle aamupalaa?" :D), mutta nyt meni vahan sormi suuhun kun kyseessa oli tosiaan lisaravinne/vitskukaupan myyja joka oli viela aika hyvassa kunnossa. Sain myos kasityksen etta tekee PT:n hommia. En tieda ns. virallisia perusteluja IF:lle, joten en oikein osaa puolustaa sita sellaista ihmista vastaan joka tietaa yhtaan mitaan ravinnosta tai liikkumisesta.
Kaski muuten poiketa kertomassa kuulumiset parin viikon paasta. En sit tiia mita sanoisi
Recomp-mainos a'la beginner:
12.12.2011 n.79kg rasvat 9,5%
30.3.2012 80,6kg rasvat 7,8%
Painoero seilttyy kylläkin pitkälti sillä, että syön enemmän hiilaria tätä nykyä ja lihaksissa lienee enemmän täytettä, mutta yhtä kaikki hyvä tulos yli 10v treenanneelle
Kannattaa kannattaa. Itellä useinkin alle 30g treenipäivinä ja välipäivinä jää 80-90g paikkeille monesti. Itse asiassa tosi harvoin tulee sataa grammaa rasvaa. Toinen asia sitten on, olisiko optimi jotain muuta. Keskiarvohan saisi kyllä olla gramma rasvatonta kiloa kohden, mikäli päivän kalorirajoihin sopii
Recomp-mainos a'la beginner:
12.12.2011 n.79kg rasvat 9,5%
30.3.2012 80,6kg rasvat 7,8%
Painoero seilttyy kylläkin pitkälti sillä, että syön enemmän hiilaria tätä nykyä ja lihaksissa lienee enemmän täytettä, mutta yhtä kaikki hyvä tulos yli 10v treenanneelle
Oot tähdänny pitkässä juoksussa ylläpitokaloreihin? Mikä tarkempi jako treeni- ja lepopäivien kanssa? Tollasen eron luulis jo peilistä näkevän?
Jotain esimerkkejä tuloskehityksestä?
Oli miten oli, kadehdittavaa jälkeä ainakin paperilla! Ja nimenomaan noilla treenivuosilla!! HUH!!!
Tulokses puhuu karua kieltä, mutta sanoisin kyllä, että melkosen epäterveellistä touhua just hormonitoiminnan kannalta...tai pakkohan tollasen absurdiuden on vaikuttaa! :D
Hienoa että todistetusti recomppi toimii. Menitkö sillä -20%/+20% kaloreilla vai? Ja treenasitko rpt menetelmällä tuonkin aikaa? Otatko nykyään hiilareita myös välipäivinä vai pelkästään treenipäivinä enemmän?
Vitut tässä mitään kehitystä ole tullut. Maastavedon kolmoseen jokunen kilo, siinäpä se suunnilleen. Sekin riippuu aina kropan liikkuvuudesta (alkuasennon saaminen). Sillä vähän ihmetyttääkin tuo rasvaprosentin muutos. Voi tosiaan olla, että viime kuukausien hiilarienlisäys vaikuttaa ainakin tuohon painoon.
Eli rauta pysyny samana treenistä toiseen? Ite ainaki siihen pyrkiny, että ei joutuis ainakaa aluks antamaan peräks rautojen kanssa ku rasvoja koittanu tiputella ja jos monen kilon painonpudotuksen jälkeen voimatasot ei tipu yhtään ni seki on jo kunnioitettava saavutus. Ja sitte aina rupee vituttamaan ku jotkut "väittää", että voimatasot noussu dietin aikana (lukkuunottamatta alottelijoita, joilla mahollista), joten onneks sulla ei tilanne ole siis näin :D Muuten oksentaisin. Tulee kyllä jo hapot kurkkuun tosta kehonkoostumuksen muutoksesta.
Jepjep, mutta tosiaan jos sitä rasvaa vetää vaikka 6h jälkeen siitä treeninjälkeisestä hiilaripommista, niin tuskin sitä rasvaa tarvii siinä kohtaa pelätä?
Niin, itellä periaatteessa tiedossa "viralliset perustelut", mutta silti vähän sama ongelma vaivaa. Lähinnä sen suhteen ku tästä kertoessa ensimmäinen kommentti lähes poikkeuksetta on: "Mutta eikö aamupala oo päivän tärkein ateria". Helppohan siihen on vastata, että "no mihis se perustuu?", mutta jos ei halua heittäytyä puolustuskannalle ni miten lähette perustelemaan sitä, että ei syökään sitä aamupalaa?
Mitäs haet takaa tolla ajankohdalla? Jo kolmen tunnin päästä pitää pelätä?