Oon helmikuun alusta ollut dieetillä ja painoa on tippunut tähän mennessä 7 kiloa. Kokonaan en ole tätä threadia jaksanut selata läpi, mutta olen lueskellut ensimmäisiä ja viimeisiä sivuja sekä lisäksi oon lueskellut tota rippedbody.jp sivustoa. Aattelin ottaa tän dieetin kokeiluun ton rippedbody.jp -sivuston ohjeiden mukaisesti ihan vaan halusta kokeilla jotain uutta ja ehkä välillä vituttaa toi 2 tunnin välein syöminen ja kaikkien välipalojen roudaaminen mukana. Eli testaillaan tätä vähän aikaa ja katotaan, että mitä saadaan aikaiseksi.
Jos nyt oikein oon noi ohjeet sisäistänyt, niin treenipäivinä paljon hiilaria, protskua ja vähän rasvaa. Lepopäivinä sitten protskua, rasvaa ja vähän hiilareita. Syömisikkunana pidän klo 12-20 välisen ajan ja loput ajasta menee sitten paastolla. Ateriat syön klo 12, klo 16 ja klo 20. Kalorit treenipäivänä 2500 ja lepopäivänä 2000, eli n. -500kcal/päivä tahdilla mennään. Ainut asia missä joudun poikkeamaan ohjeista on, että treeni tulee tehtyä illalla klo 18 aikaan, eli 2 ateriaa tulee syötyä ennen treeniä ja 1 ateria sitten treenin jälkeen, eli toivottavasti tässä ei mennä sitten pahasti metsään.
Tänään tämä kokeilu nyt alkoi ja huhhuh, kun on täys olo koko ajan. Kun on tässä pari kuukautta tottunut vetämään pieniä aterioita, eli esim. 2 rahkaa, niin tulee oikeen huono olo tästä mättämisestä.
Ekaksi ateriaksi vedin 350g kanasuikaleita, 150g Blue Dragonin täysjyvänuudeleita (jotka turposi keitettäessä ihan helvetisti) ja kasviksia. Seuraavaksi vedin palkkarin, kananrinnan, 150g nuudeleita ja kasviksia. Nyt on niin ähky olo, kun olla ja voi, mutta kolmas ateria pitäis vielä mättää sisälle.