Intermittent Fasting - Pätkäpaasto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
.
Nyt onkin sitte se polttavampi kysymys et rupeenko enemmän 16/8 hommiin hiilarien kera jos sitä lihasta yrittäis nyt viimein yrittäis hankkia tähän kroppaan vai pitäiskö jatkaa samalla linjalla mut alkaa nostelee kaloreit aja kattoo mitä tapahtuu. Mut 6kk kuluttua jälleen uusiks ja katotaan mitä sitten on tapahtunut :)

Mahtavia tuloksia! Respect:worship: Kokeiles ottaa vähä hiilaria tuoho 16/8 mukaa ja kattele mite lähtee toimimaa? Mielenkiintosta ois nähä taas tulokset. Jokatapauksessa tsemppiä projektii!:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuon äijän olemus ja puhetyylikin suorastaan huutaa "huijari".

Tai suuresta sisäisestä mielen rauhasta ja tyyneydestä. Ja tietoisuudesta energian käytössä ;)

Zone-sarja -42%
Tai suuresta sisäisestä mielen rauhasta ja tyyneydestä. Ja tietoisuudesta energian käytössä ;)
Tuo äijä väittää saaneensa ja säilyttävänsä lihaksikkaan kroppansa
- naturaalisti
- lihaa välttämällä
- ja syömällä 1000-1500 kaloria päivässä.

Kyseessä on ilmiselvä paskanpuhuja. Jos joku tuota lähtee kiistämään, niin menettää kyllä kaiken uskottavuuden mitä tulee ravitsemukseen.

No juu, mut täytyy muistaa et KAIKKI proteeini tulee kasveista et ei se lihan syömättömyys ketää langan laihaksi tee. Ihimisen vahavin lihas on sydän ja vahavin voima mieli.

Tuo äijä väittää saaneensa ja säilyttävänsä lihaksikkaan kroppansa
- naturaalisti
- lihaa välttämällä
- ja syömällä 1000-1500 kaloria päivässä.

Kyseessä on ilmiselvä paskanpuhuja. Jos joku tuota lähtee kiistämään, niin menettää kyllä kaiken uskottavuuden mitä tulee ravitsemukseen.

Ja mulla nyt mitää uskottavuutta oo koskaa ravitsemukseee ollutkaan, vanaha läski ja nykynen kasvissyöjä. Ja jopa saanu lihasmassaa kasvisruoka valiolla kun on siihen hieman edes perehtynyt :)
Sulla kun näyttää tietoa olevan enemmän ku videon henkiöllä niin kerrotko miten hän on kaiken saavuttanut? Ja perustelisitko mielellään todisteiden kera asiaa.

Ja mulla nyt mitää uskottavuutta oo koskaa ravitsemukseee ollutkaan, vanaha läski ja nykynen kasvissyöjä. Ja jopa saanu lihasmassaa kasvisruoka valiolla kun on siihen hieman edes perehtynyt :)
Sulla kun näyttää tietoa olevan enemmän ku videon henkiöllä niin kerrotko miten hän on kaiken saavuttanut? Ja perustelisitko mielellään todisteiden kera asiaa.
Sen ainakin tiedän, ettei ole omilla opeillaan kroppaansa hommannut. Onko käyttänyt lääkkeitä? Mahdollisesti. Onko syönyt enemmän kuin väittää? Aivan varmasti.

Keskivertojannun maintenance-kalorit ovat noin 2500. Siis jos haluaa edes pysyä keskivertojannun kokoisena. Siihen kun vielä lisätään tämän äijän lihasmassa ja aktiivisuus, niin se on päivänselvää, että reilulla 1000 kalorilla päivässä kroppa kutistuisi todella radikaalisti.

Todisteet täällä:
Calorie Calculator

Sen ainakin tiedän, ettei ole omilla opeillaan kroppaansa hommannut. Onko käyttänyt lääkkeitä? Mahdollisesti. Onko syönyt enemmän kuin väittää? Aivan varmasti.

Keskivertojannun maintenance-kalorit ovat noin 2500. Siis jos haluaa edes pysyä keskivertojannun kokoisena. Siihen kun vielä lisätään tämän äijän lihasmassa ja aktiivisuus, niin se on päivänselvää, että reilulla 1000 kalorilla päivässä kroppa kutistuisi todella radikaalisti.

Todisteet täällä:
Calorie Calculator

Ei ehkä hommannut, mutta ylläpito voi hyvinki onnistua. Edelleen mieli on se vahavin voima ja USKO. Placebo taas todistaa ton ku uskot johonki sokeesti nii kroppa muuttuu sen mukaa. Ja eihän toi kaveri ees kilollisesti mikää jättiläinen oo. Tohon fysiikkaanki on hyvä muistaa että näillä alkuperäisillä ihimisillä on tuo lihaspyöreys ihan eriluokkaa ku meiän sekarotusten kaukaasialaisten joka taas lisää sitä illuusioita.

Ei ehkä hommannut, mutta ylläpito voi hyvinki onnistua. Edelleen mieli on se vahavin voima ja USKO. Placebo taas todistaa ton ku uskot johonki sokeesti nii kroppa muuttuu sen mukaa. Ja eihän toi kaveri ees kilollisesti mikää jättiläinen oo. Tohon fysiikkaanki on hyvä muistaa että näillä alkuperäisillä ihimisillä on tuo lihaspyöreys ihan eriluokkaa ku meiän sekarotusten kaukaasialaisten joka taas lisää sitä illuusioita.

Placebolla on vaikutusta, ei suurin vaikutus, ja sekin vain joissain asioissa. Millä perusteella mieli on vahvin voima? Mitä se mielen voima on? Miten se mielen voima välittyy ja ottaa fysiikan hallintaansa?

Ite oon siinä käsityksessä ettei mieli voi muuta kun ohjata. Resurssien täytyy olla olemassa jotta niitä voi ohjata.

Placebolla on vaikutusta, ei suurin vaikutus, ja sekin vain joissain asioissa. Millä perusteella mieli on vahvin voima? Mitä se mielen voima on? Miten se mielen voima välittyy ja ottaa fysiikan hallintaansa?

Ite oon siinä käsityksessä ettei mieli voi muuta kun ohjata. Resurssien täytyy olla olemassa jotta niitä voi ohjata.

Kaikki lähtee mielestä eli ajatuksesta. Kaikki mitä täällä nähää fyysisessä maailmassa on eka ollut ajatus jonku/jossain mielessä. Toi nyt tiivistää sen itelleni tarpeeksi. Kaikki mitä pystyy ajattelemaan pystyy toteuttaa. If there is a will there is way. Toki voi alakaa hevostelee ajatuksella että lähdeppä nyt lentämään tai ammu tulipalloja käsistä ja niin saakin tehdä, joku päivä ehkä pystyt siihen. Ja mikä ton placebon rajan sitten määrittää nii varmaan just se mieli. Ja itsehän sitä mieltä mielellä ohjataan. Näin ainakin omassa filosofiassani ja näitäkin löytyy varmana niin monta mielipidettä ku asiaa ajattelevia on.
Mielellähän sinne mieleenkin niitä rajotteita luodaan. Korjataan nyt vielä että Rakkauden jälkeen mieli on vahvin voima mutta kun rakkauskin taas sijaitsee mielessä tai sydämmessä mutta mielessä se tunne luodaan. Loppuun hauska fakta muinaisesta Egyptistä jossa ajateltiin että ajatukset tulee sydämmestä aivojen sijaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ÖÖÖ, mä nyt putosin oikeesti kärryiltä- onks toi nyt läppää tosta videosta mitä te heitätte vai..?

Eli jos mä oikein kovasti uskon, niin voi tästä alkaa syömään 1500kcal päivässä ja lopputulemana vain rasvat palaa ja lihat jää. Koska uskon siihen.

Ainiin ja uskon lisäksi pitää paastota ja olla vege.

Nii korjataan nyt siihen placebon vaikutukseen vielä että siihen täytyis pystyä ihan sokeasti uskomaan täysin, eikä vain oikein kovasti. Sokeripillerillä parannettu tauteja ja sairauksia kun henkilö ei ole tiennyt mitä se on ja täten uskonut täysin että se on se parannuskeino. En nyt mikää tohtori asialle oo nii en viiti/halua sen tarkempaa filosofiaa asian taustalta perustella ku menisin varmaan perse edellä puuhun.

ÖÖÖ, mä nyt putosin oikeesti kärryiltä- onks toi nyt läppää tosta videosta mitä te heitätte vai..?
Ei. Enkä nyt täysin ehkä sokeasti usko mutta en lähe täysin kieltämäänkään kaikkea. Maailmassa kun on monta ihmeellistä asiaa jotka hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa. Ja myönnetään nytten etten kiistä sitäkään etteikö olisi aiempaa roina taustaa ennen tuohon diettii ryhtymistä. Mutta se että voiko sitä kuntoa ylläpitää alhasemmilla kaloreilla, mikäli huolehtii täysin tärkeistä mineraalien (ihminen kuitenkin koostuu monesta eri mineraalista joiden syöntikin luonnollisesti kuulostaa tärkeältä) ja aminohappojen saannista niin minun maailmassa voisi olla mahdollista. HUOM sana VOISI. Sittenkun itse tuollasta kokeilin samoissa lähtökohdissa niin sen voisin täysin todeta huuhaaksi tai toimivaksi. Ja ennenku tästä suurempaa vääntöä tulee niin muistakaa että nämä mitä kirjoitan on vain MINUN mielipiteitäni maailmasta/asioista. Eli yhden ihmisen tässä 7miljardin valtameressä joten ei luulisi vaikuttavan kenenkäänkään unenlaatuun nämä jutut, jos kuitenkin nyt pääsee jostain syystä kovasti ihon alle niin suosittelen kääntymään paikallisen lekurin/psykiatrin puoleen joka kyllä määrää Xanoreita ahdistukseen. Kiitos ja anteeksi, muistakaa rakastaa ekana itseänne ja sen jälkeen loppumaailmaa:heart: Rauhaa ja siunauksii.:worship:

E. Korjataan nyt vielä että eihän toi kaveri tota ees tee sen takia että sais ylläpidettyy fysiikkaansa tai lihasmassaansa vaan "Longevity" eli vissiinki elämän pitkäkestosuuen takia mihin kuulemma paastoaminen voi auttaa. Taas vanaha Egyptiläinen sananlasku: 1/3 ruuasta mitä syöt pitää sut elossa ja 2/3 pitää sun lääkärin leivässä.

Viimeksi muokattu:
Ei se silti mitään fysiikanlakeja kumoa. Varmaan voi sokeripillerillä Placebon avulla parantaa taudin jota keho itsessään parantaa kuitenkin. Mutta ei se silti auta kehoa nyhjäisemään tyhjästä energiaa ja aminoja.

Menee jo huolella :offtopic:, mutta en tiiä nyt parempaa ketjua mihi laittaa (Modet voi siirtää) ja samalla vähä perustelee noita mun väitteitä asiaa oikeasti useita vuosikymmeniä tutkineen henkilön suusta. Nimeomaa tosta placebosta ja uskosta.

Jos on läskiä, niin 1500kcal saa pidettyä lihat ja jopa tehdä lisääkin. Eikös bro science sano että läskistä otetaan se kalorivajeen ..vaje.

On ihmisiä jotka noudattavat vähäkalorista ruokavaliota 1500-2000kcal ja myös näyttävät siltä.

Jos uskoo tuohon vegan strongman eats one meal day niin jokin filtteri puuttuu päästä.

Nii korjataan nyt siihen placebon vaikutukseen vielä että siihen täytyis pystyä ihan sokeasti uskomaan täysin, eikä vain oikein kovasti. Sokeripillerillä parannettu tauteja ja sairauksia kun henkilö ei ole tiennyt mitä se on ja täten uskonut täysin että se on se parannuskeino. En nyt mikää tohtori asialle oo nii en viiti/halua sen tarkempaa filosofiaa asian taustalta perustella ku menisin varmaan perse edellä puuhun.

Ei. Enkä nyt täysin ehkä sokeasti usko mutta en lähe täysin kieltämäänkään kaikkea. Maailmassa kun on monta ihmeellistä asiaa jotka hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.

E. Korjataan nyt vielä että eihän toi kaveri tota ees tee sen takia että sais ylläpidettyy fysiikkaansa tai lihasmassaansa vaan "Longevity" eli vissiinki elämän pitkäkestosuuen takia mihin kuulemma paastoaminen voi auttaa. Taas vanaha Egyptiläinen sananlasku: 1/3 ruuasta mitä syöt pitää sut elossa ja 2/3 pitää sun lääkärin leivässä.
En mä tohon fysiologiseen kohtaan tarttunu vaan tohon voodoohon. :D :peace:

En mä tohon fysiologiseen kohtaan tarttunu vaan tohon voodoohon. :D :peace:

Nii tohon mielen filosofiaan? :D Oon kyllä tosissani näkemykseni kanssa enkä varmasti ainut tämän taivaan alla oo. Rauhaa ja rakkautta sinnekkin!:heart:
PS. Voodoo on esi-isien palvomista mikä on myös minusta erittäin suotavaa ja kaunista sillä eihän minua olisi olemassa iliman esi-isiäni:ROFLMAO: Ja samalla jätän keskustelun tässä ketjussa tähän etten enempää kaikkoa aiheesta. Kiitos kaikille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom