Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ideahan on pöllitty suoraan muslimeilta! Ramadanissa syödään samanlaisella syönti-ikkunalla.
Treenaatko ollenkaan? treenin ajankohta on tuossa suht olennainen asia.Mites tätä voisi toteuttaa kun tekee yötyötä ja yöllä ei ole hirveästi aikaa syödä. Eli vaikka herätys klo 16.00 töihin lähtö 18.30, töitä 19.30 - 6.30, kotona n. klo 7.00 jolloin aamupala ja nukkumaan. Kello soi taas päivällä klo 15/16.
Varmaan ennen töitä olisi fiksuin syödä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi lopetit IF:n? Minun mielestäni se on vaan mahtavaa syödä jätti-isoja annoksia kerralla, ei tulisi edes mieleen siirtyä takaisin perus syöminkeihinNyt kun siirryin recompin/bulkin myötä takaisin normaaliin syömiseen, huomaa että lounaan jälkeen verensokerit alkavat heitellä pahasti. IF:llä tätä ongelmaa ei juurikaan ollut. Pitäisi varmaan siirtyä takaisin pätkäpaastoon.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi lopetit IF:n? Minun mielestäni se on vaan mahtavaa syödä jätti-isoja annoksia kerralla, ei tulisi edes mieleen siirtyä takaisin perus syöminkeihin
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi lopetit IF:n?
Ite lopetin koska
1) luin aiheesta liikaa
2) kyllästyin syömään isoja annoksia :wtf:
3) kokeilen välillä kuunnella muitakin "Guruja"
Terve,
Aloitin itse leangainssia mukailevan if:n lokakuun alusta, jonka mukaan olen sitten mennyt lukuunottamatta parin viikon pätkää tuossa joulu-uv:n aikana. Normaaleja pikkurepsahduksia siellä täällä. Paino on laskenut 72,5 -> ~67kg. Rasvoista on vain räikeä arvio, mutta kun alussa oltiin 4-packissa ja nyt sitten lähempänä 8-packkia, niin veikkaisin jotakin 12%-->6-7%. /end brag
Kysyisinkin, että onko täällä jengillä tietoa/kokemusta minkälaisia efektejä voin odottaa lepitiiniin ja insuliiniherkkyyteen jos hyppään if:ltä ja markosyklitykseltä pois pariksi viikoksi?
Toisin sanoen, haluaisin treenata parin viikon pätkän 5on1off nykyisen 1on1off sijasta. Vähän lihasta runkoon ja sitten mies taas rapeaksi ja vappuna
Ite varmaan tekisin jotenkin niin, ettäEnnen töitä tai joskus vuoron jälkeen aamulla, vapaapäivinä vaihtelee
Tässä myös etsiskelen itselle sopivaa tapaa tiputella rasvaa. En tätä pätkäpaastoa aikaisemmin ole harrastanut mutta aamusyöminen ei minustakaan tunnu välttämättömältä, niin ajattelin kokeilla. Lueskelin noita Leangains ohjeita tässä, niin sellainen kysymys tuli mieleen, että tässäkö ei kaloreita niin tarkkaan tarvitsisi laskea, kunhan syö "järkevästi" ja pitää kiinni tuosta syömis ikkunasta? Kai tähän vastauskin löytyisi, kun vaan jatkaa lukemista, mutta kun on helppo täällä kysyä, niin kysynpä sitten...
Menee vähän vastausten "nyhtämiseksi", mutta mielenkiinnosta kyselen, vastaile jos nappaa:
-Luit liikaa? Luitko jotain sellaista, joka muutti kantaasi IF:stä? Vai kyllästyitkö vain kaikkeen kouhkaamiseen/markkinointiin
-Mitäs muiden gurujen juttuja ajattelit seuraavaksi toteutella? Ovatko ne ristiriidassa IF:n kanssa?
Layne Norton, Alan Aragon, Brad Pilon, Lyle McDonald.
Joo, kyllästyin vouhkaukseen. Ja omiin tarkoitusperiin ja elämäntapaan sopii nyt paremmin erilainen ruokarytmi. Olen edelleen sitä mieltä että rasvanpolttoon ja dieettaukseen IF on paras ratkaisu.
...
Kysyisinkin, että onko täällä jengillä tietoa/kokemusta minkälaisia efektejä voin odottaa lepitiiniin ja insuliiniherkkyyteen jos hyppään if:ltä ja markosyklitykseltä pois pariksi viikoksi?
Toisin sanoen, haluaisin treenata parin viikon pätkän 5on1off nykyisen 1on1off sijasta. Vähän lihasta runkoon ja sitten mies taas rapeaksi ja vappuna