Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Gyrmy sanoi:
Eniten kyllä vittuttaa kun ihmiset sekoittavat steroidit ja proteiini-jauhot keskenään..
Kiskot protskua ja joku väläyttää että "Eikös nuo ole laittomia? Mistä sä ne sait?". Voi jeesus kristus perkele! :wall: Ihmiset saisivat kyllä ottaa vähän faktoista selvää ennenkuin avaavat naamansa... Turha niille on selittää; vaikka rautalangasta väännät niin eivät ne ymmärrä. :david:

Kysyt vaan että kyllähän näitä hormooneja esim. Prismasta saakin :jahas:

Paino yli 135:n bulkissa ja baarissa juttelin naisen kanssa harrastuksista.
Nainen: "mä olen käynyt pari vuotta kuntosalilla. Oletko sinä koskaan käynyt?"
Vittu mä olen OIKEASTI tod.iso.com mutta ehkä se oli vittuilua ja onneksi siitä on aikaa, saa melkein jo yöt nukuttua...

"Sun kannattais ruveta käymään salilla". Vuoden olin treenaillu ja omasta mielestäni jonkun verran kasvanutkin, vitutti hieman kun kaveri sano ton :)

"Käytkö ihan oikeesti kolme kertaa viikossa salilla?" kyseli yks muija kerran :wall:

Sama muija:
- Nyt mä haluun et käyt salilla säännöllisesti.. ja kiinnität erityisesti huomiota noihin sun käsiin
- Onks niissä jotain vikaa vai?
- No kyl sä tiedät ettei ne oo hirveen isot

Ton jälkeen sanoin kyl sille ettei sekään missään huippukunnossa ole, ja riitahan siitä tuli. Ei se kyl mikään läski oo, mutta aika lailla treenaamattoman näkönen... ottaa oikeesti päähän tollaset muijat, vaatii äijältä että pitää olla tiukassa kunnossa muttei ite jaksa tehä mitään ulkonäkönsä eteen. Aika nopeesti se häviskin kuvioista ton jälkeen ;)

ah niin tuttua. =) saisit olla lihaksikas käsistä, jalkoja et tee enää yhtään ja vatsojen pitää näkyä.. mut älä mee salille että jää yhteistäkin aikaa!

Heh, niin miehet! Älkää unohtako viettää sitä laatuaikaa tyttönne kanssa!

teemal sanoi:
Heh, niin miehet! Älkää unohtako viettää sitä laatuaikaa tyttönne kanssa!
Laatuaikaa tytön kanssa = koulutetaan akka punttimimiksi, ni molemmat käy salilla samaan aikaan.

-----------------

Olin vetäny pientä bulkkia syksyllä, siis tavoitteena saaada sitä kaivattua lihasmassaa ja rangaistuksena tälle toiveelle sitä tuli läskiäkin. Yksi ilta faija sano, että "näyttää aika hyvin toi lihotuskuuri onnistuneen." Sitten kun mä raivostuin ja yritin selittää, että ei tässä läskiä YRITETÄ hankkia, niin "no tolla ruokavaliolla, kun noin paljon syö, niin vaan lihoaa."
Piste. End of conversation.

Mixu sanoi:
Laatuaikaa tytön kanssa = koulutetaan akka punttimimiksi, ni molemmat käy salilla samaan aikaan.

Sitten saa alkaa vääntämään, että kumpi pääsee koneelle lukemaan Pakkista.. :D

Tää kanssa aina vituttaa,kun vetää ISOILLA käsipainoilla penkkipunnerrusta ja
pudottaa ne lattialle sarjan päätteeksi.
Sitten joku (aina muija joka nostelee hauista 1kg:n käsipainoilla)sanoo: viittisikkö vähän hiljempaa pudottaa ne lattialle?
Saatana...;kun on vetänyt loppuun asti niin ei sieltä enään nousta mahalihaksilla ja hissukseen asetella painot lattialle.

yksissä bileissä kaadoin kaljaa :kippis1: vahingossa paidalle ja pitihän se ottaa pois ja vähän vedellä sitte aioin hinkata :lol2: ja sitte tytöt huusi että poseeraa! no vedin nopean 1,56sekuntia kestävän hauberi posauksen ja sitte yks likka huusi:
"Hyi Vittu, kattokaa noita verisuonia! :kuola: !" :curs:
meinasin ottaa napata tyttöä ja nostaa ilmaan ja pyörittää, mut ei kehdannu tai olin liika kännissä joten :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Porkkanaraastin sanoi:
"Hyi Vittu, kattokaa noita verisuonia! :kuola: !" :curs:

:lol2: REPS!! Tässä taas lisää elämän suuria totuuksia. Sen lisäksi, että lihasta pitää olla tarpeeksi, että on ns. hyvännäköinen, ainakin joidenkin yksilöiden mielestä, verisuonia ei saisi näkyä.

Tonza sanoi:
Sitten saa alkaa vääntämään, että kumpi pääsee koneelle lukemaan Pakkista.. :D

Tai sitten teette niin, että molemmilla on oma kone ja vierekkäin istutte surffaamassa pakkista. Viittaan kotioloihini...

tämmöstä sai nkuulla :)

nyt näkkyy ku oot puuntakana muutakin kuin korvat...

Kaveri koulussa sanonu noin 50kertaa, "No jätkä onki tommonen saakelin hormoonipelle".
Koulussa järjestettiin sellanen huumekysely jossa oli sitte lisänä että oletko käyttänyt hormooneja? tai jotain. Sieltä tulin sitte pois ni tuttu kyseli että mitäs laitoit siihen hormoonikohtaan? Sanoin että: "en käytä kohtaan laitoin ruksin, ne on proteiineja mitä syön". Tuttu tokas "eikö se oo ihan sama-asia. :lol2:
Isä kyseli painoa kun tulin puntarista. SAnoin että "83kg", isä siihen että "voi kauhia, ei noin paljoa saa painaa jos on vain 175cm pitkä".
Kaveri sano kun katottiin sellasta omatekosta pilailuvideo, "Kylläpä sulla onki suuri perse".
Ei nuo nyt mitään ihmeen pahjoja ollu, mutta heitimpä kuitenki.

Se ottaa päähän kun suurin osa puolitutuista kysyy moikatessa että paljos nousee nykyään penkistä. En jaksa enää vastata noihin ja sanon että en käy enää salilla. Aivan harmitonta ja pilkatonta toi melkein aina on mutta voisivat kysyä välissä jotain muutakin.
Pahin kommentti(sanaton) sattui lukion toisella luokalla kun katottiin biologian tunnilla jotain opetusvideota ja siinä puhuttiin hormooneista. Istuin luokan takaosassa ja kun sana hormooni lausuttiin ensimmäisen kerran valehtelematta kolme neljäsosaa oppilaista teki minuun pari-kolme sekunttia kestävän tuijotuksen. Tuosta voi kai päätellä mitä puhutaan selän takana. Onneksi on tarpeeksi hyvät defenssit niin otin sen kohteliaisuutena?

Inhottavin kommentti tais olla ku olin jotain pari kuukautta ehtiny käymään salil joskus vuoden 2000 syksyl, ku koulun penkillä istuin kauppiksessa ja mua jotain 8v vanhempi miespuolinen luokkatuttava sitten sanoi vittuillakseen että "ai ooksä niitä tyyppejä jotka käy salil mut tuloksia ei näy missään".. turpaan ois huvittanu pistää :)

nooh.. painoin silloin jotain 63kg.. nykyään on jo tota massaa hiukan enemmän saanu hankittua.. rasva-% tosin kasvanut samalla, mutta mitäpä väliä =)

-- Juffe

Kyllähän sitä kotiporukoitten kommentit vitutti aikasemmin. "kannattaako väkisin yrittää lihottaa itteensä" , kun sitä läskiä ei kuitenkaan aivan mahdottomasti ollu kertyny. Muutenkin ei mitään positiivista ole tullut ennen kuin osallistuin paikallisiin vahvamies kisoihin, jossa porukat oli tietenkin kattelee. Silloin kyllä kelpas katella ja kommentit loppu.

Muutama vuos sitte kavereita alkoi tulee baarissa kyselee että mitä sää käytät. Tällä hetkellä noiden kisojen jälkeen en halua edes tietää mitä kaikki "tutut" ajattelee. Onneks en asu siellä niin ei tarvi kuulla edes vihjailuja.

Tehehee!

Yllättävän paljon tulee noita kommentteja missä ollaan käyty salilla ja omasta mielestä lihasmassa näkyy jo jonkiverran, mutta sitten tulee joku ilkeä ja kysyy että "miksi et ala käymään salilla?"

Ettei vaan peilistä näkyis paljon isompi kaveri kuin mitä luonnossa on.

Itse en tietenkään ikinä ole nähnyt itseäni suurempana kuin todellisuudessa olenkaan, pah, pois se minusta!

väärin. peilistä näkyy hirviä kynis, kaikki sanoo et elä käy enempää salilla. =( en taho olla kynis.

Suositut

Back
Ylös Bottom