Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu
Faija kommentoi, kun olin laihtu ihan pipona:
"Oot tainnu pyöristyä?"

Baarissa, kun olin 18v. joku tyyppi tuli olkapäitä puristeleen ja tokas "Onks sulla jotku olkatoppaukset vai..." Tais kukka keppiä ketuttaa...

Duunikaverit nykyään "Et sä pelkää, että sulle kasvaa liian isot lihakset kun sä treenaat siellä salilla?"

Ja sit duunin salilla muiden muijien ilmeet ku teen hurjaa 8 toiston sarjaa, ku akat hinkkaa 20:tä toistoa puolella liikeradalla. Hyvä ettei silmät putoa päistä ku uskallan mutkatangolla treenata "hurjilla" 2,5 kgn kiekoilla.

Mun ehkä suurin vitutuksen aihe tulee mun yhdestä kaverista kellä meni noin 4vuotta aikaa ennen kuin se uskoi että treenaan, aina vittuili mun painosta, sama kaveri muistaa aina mainostaa kun oli joskus tiputtanut bodarin tappelussa.

Ja nää nyt aina takaa hyvän vitutuskäyrän kun joutuu käymään terveystarkastuksissa kun aina 50vuotias lihava hoitsu valittaa ylipainosta vaikka rasva% olis 10 ja yrittää työntää jotain dietti vinkki lehteä käteen. :evil:

Ai niin ja mutsi muistaa aina palauttaa maan pinnalle,
Viime kesänä isä pyysi minua nostamaan auton lavalle tynnyriä jossa oli arviolta 60-80 litraa löpöä, mamma tokaisi tähän että eihän se Sterpuska jaksa sitä nostaa että nosta sinä kun olet vahvempi.

nevahood sanoi:
heh.. olin vuoden verran treenannut voimanostostoa ja tulostakin lähti tulemaan pikkuhiljaa. saksan tunnilla harjoteltiin kertomaan omista harrastuksista ja pitipä se sitten kertoa. koko luokka repesi nauramaan, opettajaa myöten. kävi pikkusen itsetunnolle. vieläkin saa kivat agret treeneihin kun ajattelee tuota. nyttemmin olen siirtynyt kehoiluun..

Ei kait voimanosto nyt noin naurettavassa maineessa (vielä) ole? Vai aiheuttiko kielitaitosi nauramisen? :nolo:

misha sanoi:
Ei kait voimanosto nyt noin naurettavassa maineessa (vielä) ole? Vai aiheuttiko kielitaitosi nauramisen? :nolo:

Todennäköisesti liittyi siihen että pienikokoinen kaveri(joka treenaa salilla) ei näytä samalta kuin "telkkarin voimannosto-sedät" ja siksi luokka nauroi...

Lihomisesta saa kuulla aika usein, mutta muita pahoja heittoja:

"ei puuron syönnillä tollatavalla kasva"

oli pakko vastata että ei kasvakaan.

Pahin kaikista lienee kuitenkin:

"sun pää on kutistunut"

Luuta ja nahkaa

Anoppi tokaisi tässä taannoin "Mikä sussa muka painaa, sähän olet pelkkää luuta ja nahkaa" ,en kyllä silloin VIELÄ paljoa treenaillut. Tästä johtuen joutui osallistumaan kädenvääntöturnaukseen osallistujina appi-ukko, vaimon veli, toinen vävypoika ja minä. Huumorilla tientenkin, mutta ei silti haitannu yhtään vaikka väänsin kädet raivolla pöytään. ;)

Kyllä joskus kolahtaa ja sitä nieleskelee hetken ja koittaa pitää hymyn huulilla kuitatakseen tilanteen huumorilla, niinkun joskus vuosi pari sitten kun alottelin, ja hölmönä kerroin nimenomaan että harrastan kehonrakennusta koska lähdin tosimielellä alusta asti, no herätti se aina pientä tirskumista, ja pahaa teki kun joku sitten heitti että "säkin kun oot tollanen honkkeli / hongankolistaja / kojootti". Pituuttahan mulla on 186cm.

Noh, mä oikeasti painoin aloittaessani 57,5kg samalla pituudella, että kommentit ihan osuvia sinänsä.

Toisaalta sitten uskomattoman huvittavaa on, että kun sitten painoin 70kg tuntumaan 186,5cm pitkänä, hauikseni oli ~32cm ja penkkitulos lähenteli 60:tä, niin heräsi yleinen poru että käytän hormoneita, ja siksi mua sietää etenkin kännissä varoa etten hyökkää päälle. Hmm.. outoa, varsinkin kun humalassakin aika lempeä olen.

On noita kaikenlaisia.. kerran hyvä kaveri oli puukottanut selän takana toiselle: "Sekin muka käy salilla, vaikka ei hartiat oo kasvanu mihinkään!"

Mutta so what, kyllä ne vielä näkee.

Paskempi homma on vaan se, että mitä isompi olet, sitä vähemmän arvostusta koska sähän olet SELVÄ HORMOONIHIIRI!

noloa

Tässä taannoin baarissa tapasin erään tutun joka tokaisi minulle "Mihin sä olet lihakses jättäny?" Kaveri painaa n.65kg ja itse olin 105kg. :down:

Se on kyllä kumma juttu ku sanotaan et "sää käyt salilla vai" minä ainakin alon käymään sen takia salilla kun kaikki meinas ettei lihaksia oo, eikä niitä juuri ollutkaan. nyt ei enää paljoa tuu sanomaan tosta salilla käymisestä :) tosta vittuilusta sen verta vielä. katselin koulussa netistä lisäravinteita, paikalle saapui kaksi hehkeää naista ja sanoi "mitä sääki tollasilla teet" :curs: :wall: ja se kans ihmetyttää, et jos jollain on lihaksia, niin se on automaattisesti hormooni hirviö muiden mielestä. pistää vihaks saatana :wall:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pari viikkoo sit kirpasi hieman, kun isä heitti sohvalta(katsoessaan jotain Ms. Olympia kisaa tai vastaavaa): Tollanen sustakin voi tulla jos käyt ahkerasti salilla. Vissiin jotain piilo vihjettä, et alas poika roinaamaan, kun tosta sun hommasta ei tuu mitään. No ei kai sentään :)

Täällä on aika paljon näitä mummon suusta kuultuja juttuja ja tulipa itellekin mieleen yksi tapaus viime kesältä.

Mökillä oltiin ja nätti päivä oli ja ilman paitaa olin. No mummo sitten sanoi, että seisoppas siinä nyt sitten ihan suorassa ja käski sitten pari kertaa kääntyä ja aikansa katteli. No minähän aattelin, että sanoo jotain tyyliin, et on hartiat levinny tai vastaavaa, mutta eipä tietenkään. Vaan latas että sulla on oikea olkapää alempanan kun vasen. :curs: No joo, tottahan se on, mutta kyllä vähän tuli :wall: olo.

Olin kylässä papalla ja kateltiin sitten mäkihyppyä telkkarista ja joku sattui kysymään että
- "no harrastaakos se Wikke mitään urheilua?" (vanhempi nainen)
- pappa sanoi ennenkuin sain suutani auki että " ei me Wiken kanssa olla mitään urheilijoita" :wall:
Pidin suuni kiinni ja päätin treenata lujempaa, eli kaippa näistä negatiivisistä asioista oppii.

- Wikke

Tuossa jokunen aika sitten olin kahvihuoneessa vetämässä rahkaa ja siihen tuli sitten työpaikan naisia kahvi&pullamössö-tunnilleen. Yksi(vittumainen akka) niistä sitten sano "HooEee luulee olevansa bodari. Kyllä minä tiedän. MÄ tiedän mitä bodarit syö ja se on just tota rahkan syöntiä." kaikki muut tietenkin yhtyi hymyilemään. :curs:
Siinä tuli sellanen "vittu, antaa olla. mä lopetan salitouhut" fiilis

Koulun vika tunti oli loppumassa ja luokassa enää mä ja opettaja, sanoin että voikos lähteä jo? Opettaja siihen että mihis noin kiire? Salille tokaisin ja siihen opettaja että "ihan kuntosalille vai?" - pisti kyllä vituttamaan, toivon että sanoi vaan ystävällisesti ettei ruvennut sen enempää utelemaan, millään kaveripohjalla kuitenkaan olla ;D. Omasta ja muidenki mielestä on ulkomuotu muuttunut aivan helvetisti, sen verran että isäpappa aina lesoo kun vieraita on :P. Onneks vastapainoks on tullut kavereilta tyyliin "vittu mikä hauis" ja enolta lähes vuoden näkemättömän ajan jälkee kommentti "kappas poikaa, ruvennu käymään salilla vai?" kyllä sai hymyn korviin.

Vähän meni off-topic kun tuli sanottua pari positiivistakin, mutta ei omatunto kestä pelkkää negatiivista listaa :jahas:

Oisit HooEee sanonu esim. "Vittumainen Akka ei luule eikä tiedä olevansa hehtaariperseinen jokinorsu, vaikka sellainen onkin. MÄ tiedän kyllä, mitä jokinorsut syö ja se on just tota pullan mussutusta." :D

Nojoo, varmaan on parempi pitää suunsa kiinni ja elää elämäänsä.

Semmonenkin tulee mieleen, että joskus on oikeasti vaikea erottaa, milloin joku ns. tavis on oikeasti kiinnostunut ja kyselee vaivautuneena ehkä vitsin muodossa ruokajutuista eikä suinkaan tarkoita vittuilla asialla. Semmoistakin on sattunut ja sitten on saanut anteeksipyydellä ja koettaa pehmeän kohteliaasti jutella, kun on alkuun tylyttänyt. Kun on lähtökohtaisesti semmoinen siilipuolustuksellinen asenne, että "Joo, mä tiedän kyllä, että pidätte mua aivottomana potarina ja mä tiedän myös, että syön mielestänne epäilyttävän ihmeellisesti ja olen muutenkin terveysfasisti. Anti tulla vaan, tänne vaan paskaa niskaan lisää!", niin sitä on joskus yllättynyt myönteisesti (harvoin kumminkin), jos joku sitten kerrankin on aidosti utelias ja haluaa oppia.

Ei tule itellä mitään todella inhottavaa kommenttia mieleen, mutta muutamien ihmisten automaattiset todella syvällä olevat asenteet rasittavat monesti. Niitä ovat tyypillisimmin:

1) Jokainen aktiivinen punttireenaaja reenaa VAIN ulkonäön takia eli on parantumaton narsisti, fleksailee mielellään ja esittelee habaa. (100% paskaa minun kohdallani ja tiedän, että monen muunkin aktiivisen punttireenaajan kohdalla, vanha rasittava stereotypia)

2) Olen ultrahypersuperterveysfasisti, syön 100% ajasta VAIN terveellistä ruokaa ja revin kauheesti ressiä, jos JOUDUN esim. jäätelöä tai pitsaa edes joskus suuhuni laittamaan. Väki mustavalkoistaa niin helposti. On vain "he", "normaalit" tavikset, sohvaperunat, jotka koko ajan pikkuhiljaa lihovat hieman (tai nippanappa pysyvät samassa) ja sitten nää kauheet, suu vaahdossa paasaavat terveysfasistit. Mitään välimuotoja tai harmaan sävyjä ei heidän silmissään ole olemassakaan monesti.

3) Jokainen aktiivisesti punttireenaava joko haluaisi käyttää s-vitamiinia tai jo käyttää. :rolleyes: Ja kaikki steroidien käyttäjät myös mustavalkoistetaan, ovat kaikki hulluja hirviöitä, mitään välimuotoa ei ole, niinkuin ei monen silmissä huumeiden käyttäjienkään suhteen. "Sanoihan sekin kansanedustaja, että pilvestä voi jäädä heti ekalla kerralla koukkuun!". Huoh. :jahas:

Noihin kolmeen kyllä törmää turhan usein ja saa pinnistellä, että jaksaa edes suurimman osan ajasta vastailla asialliseen tyyliin.

No yks juttu ainakin tulee mieleen mikä söi miestä oikein rotan lailla elikäs kävin tossa ton pakollisen intin eikä oikein toi reenaaminen kiinnostanu/ei kerennyt kunnolla sen aikana,joten paino pääsi putoamaan reilun kympin ja tuloksista puhumattakaan,mut kuitenkin kun "kuihtuneena" katkarapuna tapaan kavereita joita en ollut pitkään aikaa,ni he alkavat ihailemaan lihaksiani ja kyselemään olenkos oikein alkanu salilla käymään? Kyllä minä niille vielä näytän perkele!

Eipä ole hirveästi tullut mulle kommentteja, ei ole vielä tarpeeksi lihaksia, mutta se yleisin kommentti on "Oletpa sinäkin lihonut!" joka pistää vituttamaan ja laihduttamaan. Sinänsä ihan totta, kun joskus on bulkkaus mennyt hieman överiksi :nolo:

Eniten kyllä vittuttaa kun ihmiset sekoittavat steroidit ja proteiini-jauhot keskenään..
Kiskot protskua ja joku väläyttää että "Eikös nuo ole laittomia? Mistä sä ne sait?". Voi jeesus kristus perkele! :wall: Ihmiset saisivat kyllä ottaa vähän faktoista selvää ennenkuin avaavat naamansa... Turha niille on selittää; vaikka rautalangasta väännät niin eivät ne ymmärrä. :david:

Tos viime kesänä kävin kaverilla mei oli siin joku 5 jätkää, sit siihen tuli sen pikkusiko noin 5v katto mua hitaasti alko osottaa sormel ja itkemään ja yritti päästä sisälle piiloon.Siin mietin että olenko mä muka noin vitun pelottava

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom