Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Baarissa saattaa nilittää joku joka ei ole ikinä treenannut siitä pienestä vatsamakkarasta (jostakinhan se on päästävä sanomaan)...niille toimii yleensä seuraava:

"minä voin vaikka heti aloittaa laihutuskuurin, mutta mitäs me tuolle sun naamalle tehdään?"
Avot, siihen loppui satumaa.

Baarissa saattaa nilittää joku joka ei ole ikinä treenannut siitä pienestä vatsamakkarasta (jostakinhan se on päästävä sanomaan)...niille toimii yleensä seuraava:

"minä voin vaikka heti aloittaa laihutuskuurin, mutta mitäs me tuolle sun naamalle tehdään?"
Avot, siihen loppui satumaa.
Kategoriassamme miten joudut turhiin tappeluhin :david:

Ei kai se kummene välittää mitää, jos kuittaukset pysyvät tietyissä rajoissa. Aattelee vaa et katellisten panettelua.. Jos alkaa ite möykkää, ni myöntää toiselle, et haittaa se vatsamakkara ;) taktinen vaikeneminen siis..

Kategoriassamme miten joudut turhiin tappeluhin :david:

Jos jollekkin vittuilee, niin sillon pitää olla pokkaa myös ottaa vastaan vastavittuilua. ei pidä vittuilla jos ei osaa, eikä osaa muuta reaktiota vastavittuiluun kuin tappelun...?

Ihan samallatapaahan minä voisin vetää jotain lanttuun heti kun joku mulle vittuilee?meinaan tuolla sinun "teoriallasi"?

Eipä ole tarvinnut ikinä kenenkään kanssa tapella, mites sulla?
Toisekseen jos minua ahdistaisi omat (pienet) toim huom vatsamakkarat, niin varmaan olisin jo dietillä?Daa?

Ei niitä inhottavia kommentteja ole tullut kuin laihuudesta, mutta sen muistan että oikeasti positiivista kommenttia on tullut kyllä pirun harvoin.

Painoa olen nostanut 21kg, eikä se viellä ilmeisesti ole niin iso määrä että näkyisi juuri missään, ainakaan niiden ihmisten silmissä jotka näkevät minut (lähes) joka päivä.

Ehkä inhottavin kommentti oli yläasteaikoina, kun olin liikuntatunnilla kaverin kanssa salilla tekemässä penkkiä ja painoa oli tangossa jotain 80kg. Kaverini joka oli semmoinen lähes satakiloinen kaveri(itse olin sellainen noin 65kg.) meni tekemään ensin ja minä olin varmistamassa. Paikalle sattui pari samalla luokalla ollutta tyttöä jotka katsoivat minuun ja kysyivät halveksuvasti "sinäkö muka varmistat" ja "jos tuo ei jaksa ite nostaa sitä niin sehän kuolee sinne alle". En vaivautunut vastaamaan mitään, mutta kyllä sain jotakin valtavaa mielihyvää tyttöjen ilmeistä kun menin itse nostamaan samat painot pari kertaa suht. kevyesti.

'' sun naamas on levenny, ootsää lyöny sen johki'' kuulu pikkuserkulta. eihän se ny kauheen huonoo palautetta ollu mutta nauratti :D

alkuvaiheessa sai muutaman kerran kuulla näitä "luuleks sää muka olevas jotain" ja "mitä sääkin muka luulet tekeväs"

Ovat tosin vanhemmiten jääneet pois eikä kukaan ole muutamaan vuoteen huomautellut yhtään mitään. Eivät nuo kuitenkaan mieltä erityisemmin lämmittäneet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
se vituttaa kun muut kyselee et mitä sä siel salil käyt ei se tee sust sen parempaa tappelijaa:curs:
näköjään se on nykyään se pääasia

Kaikkihan luulee sitä, et salilta haetaan vitusti lihaksii että sit lyönti on luja.

Turhauttavia kommentteja on just ne kun jotkut henkilöt eivät näe eroa lisäravinteilla ja hormoneilla ja sitten dramatisoidaan jokaista lisäravinnetta :D Esimerkkinä kerran sain kaverilta pussin ilmaiseksi FAST AC-C:ta, ja pienestä ihon kihelmöinnistä, joka kuuluu beta-alaniinin kohdalla asiaan; talon väellä hirmuinen lietsominen: "Tuo ei ole normaalia, siitä vuo vaikka kuolla" blabla..

se vituttaa kun muut kyselee et mitä sä siel salil käyt ei se tee sust sen parempaa tappelijaa
näköjään se on nykyään se pääasia

kyllä se tekee paremmaksi tappelijaksiki.

Muijalle tulee joskus illalla heitettyä "etureisi poseeraus". Kommentti: - Hyi! Nuo on kamalat. Sama jos näyttää hauberia sisäpuolelta. Verisuonetkaan ei saisi näkyä. Polven tulisi olla paksuin kohta jalassa. Eikä miehillä saisi olla tissejä. Reenatessa ei saa hengittää äänekkäästi jne...

Tuttava kusipää koulussa ku alettiin keskustelee salille käymisest
Se sano et ei haluu mennä pilaamaa lihaksiaan salille ( se on n.173cm pitkä ja painaa ehkä 55kg bf 15% arvioltaan)
Sit no tää oli ihan ok kommentti : En haluu samanlaisii turvonneita säisä ku sulla on :D siitä tuli kyllä hymy naamaan :D

helppohan se on lyödä päät yhtee kun ossaat "karate wado ryu: ta"

Minä ainakin wado ryu-harrastajana olen teetättänyt t-paidan missä lukee "Karate Wado-Ryu". Täten potentiaaliset riidanhaastajat saavat jo ilman puheita varoituksen ja pysyvät loitommalla kadulla.

Tuttava kusipää koulussa ku alettiin keskustelee salille käymisest
Se sano et ei haluu mennä pilaamaa lihaksiaan salille ( se on n.173cm pitkä ja painaa ehkä 55kg bf 15% arvioltaan)
Sit no tää oli ihan ok kommentti : En haluu samanlaisii turvonneita säisä ku sulla on :D siitä tuli kyllä hymy naamaan :D

Säisä?:eek: mikä se on?

Suositut

Back
Ylös Bottom