Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
ringside sanoi:
Piste sisäpuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti: "Sä olet poika sellainen kynäniska, että minä häpeän sinua. Vituttaa, että en tehnyt aborttia."

Ja piste ulkopuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti, että "haista sinä poika vittu, sun huolet on aika pieniä sen rinnalla, että me ollaan isän kanssa hävettyä sua sun syntymästä asti".
:lol2: :lol2: :lol2:

hahaha :D

Muutama vuosi sitten hyvän ystäväni poika, ikää hällä tais olla 3v. :)
"hyi, miten sää näytät tolta, miks sulla noita rumia suonia ja muhkuroita on.

Richard75 sanoi:
Muutama vuosi sitten hyvän ystäväni poika, ikää hällä tais olla 3v. :)
"hyi, miten sää näytät tolta, miks sulla noita rumia suonia ja muhkuroita on.

Lasten suusta kuulee totuuden. :lol2:

Noo, oikeestaan on jo alkanut kyllästyttämään jo hormonisyyttelyt. Yleensä joka kerta kun olen baarissa, niin joku "tietää" mitä olen syönyt tai sitten muuten vaan alkaa luottamuksellisesti utelemaan napeista. Sekin vituttaa kun taas joku "kaveri" sanoo, että on kuullut "siltä ja siltä" että mitä olen syönyt.
Eipä siinä muuten mitään, mutta kun en edes näytä miltään ja olen kokoluokkaa kärpäslätkällä tapettava.
Jos siis vaikka sattuu menestymään esim penkkikisoissa, niin eipä sitä kukaan usko, että en mitään hormooneita ole syönyt.

Jos nyt tarvitsisi yrittää baarista iskeä naista (onneks on jo oma), niin voisi olla että jättäisin mainitsematta harrastukseni. :(

Pari viikkoo sit kaks 5-kymppistä "saliguru"-ukkoa kyyläs mun maastanostotreeniä,jolloin toinen 230kg:lla suoritetun sarjan jälkeen tokas toiselle:"ei mitään järkee treenata noin helvetin kovaa"
Tän jälkeen helposti masentuvana ihmisenä rupesin itekkin kelaileen,että onko tässä järkee?Onneks muistin treenin jälkeisen mahtavan "mielenkirkastumisfiiliksen" ja vedin lisää rautaa tankoon.
Helvetin papat,ei näin herkälle ihmiselle sais tollasta kommentoida. :curs:

Itse kun lahdin ulkomaille opiskelemaan niin jostain kumman syysta kaikille oli iskostunut paahan etta ei ole mitaan muuta mahdollisuutta kuin etta turpoan kuin pullataikina ja tietenkin pelkkaa lihasta. Joululomalla kun piipahdin Suomessa niin ensimmaiset 148 "ethan saa oo kasvanu ollenkaan??" lausahdusta menivat ihan huumorilla mutta kun niita oli sitten kuullut noin 698 kahdessa viikossa niin teki mieli repia kadet ja jalat irti kaikilta! :curs:

ringside sanoi:
Piste sisäpuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti: "Sä olet poika sellainen kynäniska, että minä häpeän sinua. Vituttaa, että en tehnyt aborttia."

Ja piste ulkopuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti, että "haista sinä poika vittu, sun huolet on aika pieniä sen rinnalla, että me ollaan isän kanssa hävettyä sua sun syntymästä asti".

:lol2: :lol2: Mä joo aamu-unisena luulin hetken et tää oli sun vastaus näihin kommentteihin, ois ollu nimittäin tän ketjun paras. Ehkä ei pitäs tätä pakkista tähän aikaan lukea... :evil:

Vielä 17 vuotiaana olin 175 pitkä ja painoa kauhiat 63 kg :D (Fudisveskarina esim massasta oli haittaa).No onneksi tuli SAINT ja näin, kun siellä muutama yli-iso heebo kävi iltaisin treenaamassa.Sain kauhiat inspikset siitä ja alkoi ns massakausi :rolleyes:.
Aikani massaa hankittuani menin salille ja muu on historiaa. Nyt on pituutta 175 :hyper: ja painoa 100+.
Pääsin hiukkasen ylikuntoon tuon massan suhteen ja eräs joukkuekaverini sitten näki kaupungilla 13 vuoden jälkeen.
Kommentti joka nosti paineita :curs: :"kah olet sitten saanut toisen minäsikin kehon ulkopuolelle.Olit meinaan niin hullu veskari, että pakko siellä oli toinenkin minä olla".
Tarjosin kaverille oluen ja sain pidettyä lievähkön raivoni kurissa.

Siskoni muistutti tuossa aikoinaan kuinka loukkasin HÄNTÄ omalla kommentillani junnuaikoinani.Muistaakseni se meni jotenkin näin:"olet niin laiha, että suihkussa käydessäsi sinun pitää juosta ympäriinsä jotta kastut" :piis:

hdman sanoi:
Lasten suusta kuulee totuuden. :lol2:

Istuttiin ruokapöydässä, minä ja amerikkalainen perhe joskus kauan sitten. Leikkasin pihviä ja perheen koltiainen, noin 8 vuotta, alkoi tuijottaa forkkuani ja kysyi sitten: "What's that?" "What, this?", kysyin ja pullautin oikein kunnon muhkuran esiin (olin silloin kovasti kiipeilystä innostunut ja forkut oli paksummat kuin nyt). Kakara meinasi tukehtua ruokaansa: "Yeeeeewww, Popeye!" (suom. huom. "Hyi saatana, Kippari-Kalle!")

Vaimonkin mielestä ylisuonikkaat ja muhkuraiset forkkuni ovat rumat, samoin kuin kaikki liian terävät tai erottuvat lihasten päät. Erityisesti hauberin alapää kuulemma kuvottaa. Silti sanoo tykkäävänsä kun on erottuvat lihakset. Ota noista selvää.

Typerimmän bodykommentin kuulin kuitenkin n. 15 vuotta sitten kaverini ensimmäisen vaimon suusta. Otettiin häppää ja saunottiin reippaasti kimpassa. Sitten vilvoiteltiin laiturilla kelteisillään. Kaverin I vaimo töräyttää suustaan että "miksei sulla [kaverini nimi] ole samanlaiset lihakset kuin [Koipireidellä]", ja kouraisee vielä pectoralistani.

Ehkä koko yön jatkunut huuto ja poru opetti akalle ettei kannata julkisesti ja alastomana kehua miehelleen sen kavereiden lihaksia.

Tarinan ironia on siinä että olin alipainoinen rintahauispelle jonka ainoa positiivinen puoli oli alipainosta johtuva erottuvuus. Kaverini taas oli huippukuntoinen aktiiviurheilija jolla vain ei ollut erityisen erottuvat rintalihat.

Ne jotka itse eivät treenaa, eivät vain tajua joitakin asioita. Se pitää vain hyväksyä vaikka vähän :wall: :ttaakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Viime syksynä kieltämättä vit...i, kun olin dieetannut ihan sikana ja olin kireämmässä kunnossa kuin koskaan. Lihastakin oli kerrankin tarpeeksi ja vähissä vaatteissa näytin jo ihan isolta. No, työ- ja sali tuttavista oli tosi lystikästä kun housut roikkuivat ja posket olivat lommoilla. Pari nasevaa "kauheeta kun sinä olet laiha" ja "oletpas sinä kuihtunut!" kommenttia viikon viidentenä 100g hiilaripäivänä veti huumorintajun aika äärirajoille. Siis oikeasti, kuka sanoo toiselle että on KUIHTUNUT?! Kukat kuihtuu ennenkuin kuolee pois, kivaa. Jossain vaiheessa piti laittaa muutaman kerran pieni toppi salille ja kireä paita töihin, että loppui typerä kommentoiminen :curs:

heh.. olin vuoden verran treenannut voimanostostoa ja tulostakin lähti tulemaan pikkuhiljaa. saksan tunnilla harjoteltiin kertomaan omista harrastuksista ja pitipä se sitten kertoa. koko luokka repesi nauramaan, opettajaa myöten. kävi pikkusen itsetunnolle. vieläkin saa kivat agret treeneihin kun ajattelee tuota. nyttemmin olen siirtynyt kehoiluun..

"perkele minulle ei naura kukaan eikä ikinä!"

Mutsi:
"Siis sä oot läski."
"Noi sun jalat on rumat! Kuin sä kehtaat olla uikkareissa?"
"Sä näytät ihan epäluonnolliselta!"
*tökkii mua alaselkään, kun oon keittiössä ilman paitaa* "No onks TÄÄÄ nyt sitten kiinteetä!?"
"Eihän sulle mahu noi housut jalkaan!"
"Toi sun takapuoles on ISO!"
*Kokeilin isobroidin farkkuja jalkaan ja mulla on hieman isompi perse kuin isobroidilla* "Käännys ympäri.... Siis eihän toi... Siis eihän kenelläkään muulla kuin HOMOlla ole tommosia housuja!" :hyper: Totesin itsekin, että olihan ne hieman liian pienet.

En muista koska olis viimeks ollu sellanen päivä, että mutsi ei ois jotain kuitannu syömisistä, treeneistä tai kropasta, mutta oon kyllä jo niin tottunut tohon, että nykyään meen ihan vittuillakseni jännittelemään hauiksia mutsin ja TV:n väliin, kun se on kattomassa uutisia.

Faija ottaa letkeemmin:
"Mitä bontso?"
"Mitä fleski?"
"Musta tuntuu, että susta tulee aika bontso isona."
*vedän rypsäriä suoraan pullosta* "Onks toi sen takia, että lentäis paska liukkaammin?"

-Kaveri ei oo nähny pariin vuoteen: "Eihän sua tunnista kun sä oot lihonu niin paljon"
-Tyyppi kuuli puhelimessa että painan 100kg: "Miten se on päästäny ittensä sellaseks mössäleeks?"

Jaha että taas tällänen tänään.
Käväsin tuossa apteekissa ostamassa vähän vitamiineja,
kofeiinia ja aspiriinia. Siinä sitten latelin niitä tiskiin kun vieressä
asioiva mukamas yläluokan mummeli katteli pitkin nenänvarttaan
ja tuumas kovaan ääneen: "vetäs nyt niitä horomonneja suoneen,
toimis varmaan paljon paremmin niinku sillä halmeella."

Että silleen, mitä tuosta nyt ottaa selvää. Joko oon tarpeeks iso
että luullaan horomonninkäyttäjäks tai sitten pitäs olla selvästi
enemmän massaa että pysyis mummot tyytyväisinä.

ei ehkä liity asiaan, mutta noista pikkusiskojen kommenteista: Sain kerran kuulla silloin ehkä noin 3-vuotiaalta pikkusiskoltani, että "Xxx on tyhmä ja keppiä silmään ja kivi päähän."
Nooh.. olihan se kyllä aika huvittavaa :)

Nitsku sanoi:
Aika moni aloittelija ei varmaan tiedä tuota. Sitten kun tajutaan tuo tosiasia, niin aletaan tuijottaa fanaattisesti sitä painoa ilahtuen jokaisesta lisäkilosta, tajuamatta että kaikki paino ei välttämättä ole lihaksia.

:offtopic:

Onko tosiaan näin? Ite oon ainakin tienny siitä asti ku rupesin painoa tarkoituksella nostamaan että suuri osa tulee läskinä ja se on vain hyväksyttävä jos meinaa joskus kasvaa isoksi. Ei kai kukaan nyt niin hölmö ole että nostaa painoa parin vuoden ajan 1kg:een kuukaudessa ja luulee olevansa sen jälkeen 100 kilonen körmy tiukkana. Ite ainakin päätiin alusta asti että "läskiksi" en itseäni tule bulkkaamaan punttailun takia...

Koulussa terveydenhoitaja katsoi pituus- ja painokäyriä ja totesi tyynesti, että sinähän olet ihan kunnon pullukka. Kyllä siinä tilanteessa rupesi hivenen vituttamaan.
Luule ilmeisesti, että jos paino nousee se on automaattisesti läskiä.

Tos pari viikkoo sit yhen jätkän kans juteltiin painon kehon rakennuksesta sanoin et olen nostellut painoja noin 1.5v jätkä siihen tokas ootko muka käyny salil?Mut on sit tullu joiltakin hyvääkin palautetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom