Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nyt oon 183cm, n88 kg pojan kloppi salitreeniä joku 2 tehty. Melko hepponen kaveri vielä:D
Ennen Yleisimmät kommentit
"Siimaa" ja "Siimaa mee salille" tai lähetäänkö salille"
Nykyään kuulee vaan tuota "siimaa", mutta kyllä seki alkaa ärsyttämään joinaki päivinä varsinkin jos väsyttää tai on syönyt huonosti :S

Erään kaverin kommentti: "Olis hauskaa nähä millon sä hermostut kunnolla?"
Melko rauhallisena oon pysyny kummiskin vaikka joskus ois tehny mieli vääntää kaverin käsi sen omaan persereikään.

tosta siimasta tuli mieleen et kyl sitä tulee välillä kuultua kun monille kavereille jotka ei helposti kasva huudellaan aina siimoista, lonkeroista ja naruista :D taita olla tosi yleistä

tosta siimasta tuli mieleen et kyl sitä tulee välillä kuultua kun monille kavereille jotka ei helposti kasva huudellaan aina siimoista, lonkeroista ja naruista :D taita olla tosi yleistä
Jos ei kasva helposti, niin ruokaa koneeseen. Ei kai heppu kasva, jos syö kuin tyttö:whip:

pikku hiljaa käy vituttaa ku koulus kaikki aina sanoo jotaa tyyliin "Sun ei pidä syödä noin paljon proteiinii.. se muuttuu vaa rasvaks sun kehossa... sul tulee sydänvaivoi ku syöt noin paljon proteiniii". ja minä opiskelen viel urheiluopistossa jossa liikutaan paljon päivittäin joten oikeasti taidan olla ainoo joka syö riittävän määrän prodee päiväs ku painan täl hetkel jonkuu 110kg (bulkilla) nii syön noin 300 g päiväs ellen välil enemmänkii riippuu mitä ruokaa saadaa.. mut en sit jaksa käyä sanoo mitää että "te syötte liian vähän ku kattoo paljo liikutte.. mut oikeesti vituttaa ku ne luulee et ne syö tarpeeks protskuu ku ne laittaa puolikkaan kananmunan viipaleit leivän päälle ja siin se sit niiku on aamupalan puolest ja päivällisel jos esim on paistettuu lohifilé nii saatan syödä lautasellisen vaa niitä ja ne syö ehkä 1 max 2. Ja luulee et ne kasvaa massa monstereiks sillä( en siis tarkoita että itse kasvan massamonsteriks syömäl tarpeeksi proteiiniia).. ja sit ne luulee et se on se palautumis juoma joka tekee niist isoi! V***U ku se on se kokonais saatanan määrä joka ratkaisee!! nyt just ku kirjotan kii nii käy vaan vituttaa ja sit välil niil saattaa olla semmosii päivii että ne kattoo leffaa ja syö ehkä jotain karkkii ja ihmettelee miks vitus meitsi juo vettä ja syön protskupatukoit ku ite vetää jotaa marssii tai snickersii ja juo jotaa kolaa päälle.. okei ei mun elämä pyöri mun ruokavalion ympärill mut kuitenkii pidän huolen ettei ykskää päivä mee niin etten saa tarpeeks proteiinii ku niillä on joka päivä liian vähä proteiinii.. kiitos ku tää treadi tehtii nii pääs vihdoinkii päästää höyryi ulos!!:rock: viel yks asia joka vituttaa oli ku kaveri kommentoi mun tulosta penkis(en siis ole kuitenkaa mikää rhp :D kyl treenaan kaikkee yhtä kovaa ja paljo mut se kaveri on just rhp ja sille penkki on tärkein niin siks se kommenttoi juuri sitä) et " se sai sen nostettuu pelkäl krea kuurilla" voi vittu mikä daaviddi

juu anteeksi siintä.. yleensä tuuppaa mult unohtuu ne pisteet ja pilkut mut yrittäkää saada selville mitä siin lukee vaik se voi olla vaikeeta :) pahoittelen

Suositut

Back
Ylös Bottom