Itse otan kaikki horkka-kommentit tyytyväisenä vastaan, vaikken käytäkkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"mitään mömmöjä kannate syödä, pillerit potkii paljon lujempaa"
Yksi kavereista on aivan totaalikusipää, jonka pitää aina päteä ja yrittää pönkittää egoaan milloin mitenkin, mm. saunassa alkoi puristelemaan vatsaani ja kommentoimaan "on vähän läskiä tullu vai, katos mulla on kiintee".
Meni sulta vissiin toi vitsi vähän ohi. :DMömmöt = pillerit, hei haloo
Ja kyllä mä nää läski nauramiset muistan sieltä ala-aste ja yläaste iästä, mutta Ehetyzilläkin ikää 21 ja luulisin että kaveris ois ees jotenkin lähellä tota sun omaa ikää. Mutta kuten jo todettiin ni ne kaverit voi itse valita.
minulle tuli fyysistä kontaktia, kun kiistin, etten syö mömmöjä ja sanoin tuon saman lisäravinteista, no mikä ettei, kun ossaan karate wado ryu: ta nii eivätpähän uskalla tulla lähemmäs.. no tuota tänäänkin tuli mulle sanomista siitä, että "sulla on läski jalat" :D Onko massa jaloissa läskiä, jos se on kovaa ja kiinteää???
Tuo on kyllä niin tutun kuuloista, aluksi tosiaan kuului noita kommentteja; "ihan turhaan sä siellä ravaat ku eihän se näy yhtään missään!" Nyt on jo päästy siihen vaiheeseen, että sentään erottuu jotain muutosta ni loppunu nuo kommentit, mutta ei oo vielä kukaan käskeny rajottamaan.. Nooh, katellaan muutaman kuukauden päästäsillo ku joskus alotteli ni saatto tulla kommenttii "iha turhaa ku ei ees näy missää". jossai vaihees laulun nimi oli "rajottaisit jo" , mut nyt ku on saatu se ylimääräne tavara pois ni enää ei tuukkaa suoraa kommenttii.. ehkä joskus saattaa kuulla "kyl määki oisin jos.."