Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Oon 179 cm pitkä ja aikoinaan ku seurustelin ex-muijan kanssa, niin pääsin venähtämään 104 kiloiseksi pullakasaksi. Rupes muijalta tulee kuittailua, et oot melkosen pullea... Meinas välillä mennä hermo, ja päätin siltä seisomalta laihduttaa.

Onnistuinkin Siinä hyvin 5 1/2 kk tulos -28kg
Meni vuosi, hiukan enemmän ja saapui se surullisen kuuluisa ero...

No nyt oli sitten tullu ex-muijalle jotain kyseltävää entisestä yhteisestä talosta ja oli päättänyt soittaa. Siinä puhelun lopuks kyseli nykypäivän meininkiä, ei siinä mitään mut sit.... legendaarinen "ämmä kysymys" KUULIN JUTTUU ET OOT HIUKAN TURVONNU? JA kuulemma vedät niit kaikkii roinii, ku oot muka nykyää hyväs kondikses.

Painoni on noussu takas hiukan yli 85 kilon ja kroppa ja tulokset ihan ok kondikses. ONHAN SE SELVÄ ROINAAMISEN MERKKI..!! pakko oli heittää et "joo käytän nykyään, ku sitä saa naapuri prisman kalatiskin alta".

Normaalit setit täälläkin... Töissä varsinkin saa kuulla kokoajan mömmöjen syönnistä.. olenkin vain vastannut että "mitään mömmöjä kannate syödä, pillerit potkii paljon lujempaa"... Mitään roinaa ei kuitenkaan tule vedettyä.. ei nyt, eikä koskaan tulevaisuudessakaan...

minulle hoetaan koulussa

"Hei tuo käyttää hormooneja ja siksi se on tuommoinen"
"hei pist pist,, miten paljo nousee penkist?"
"Hei mitä vittua sinä luulet olevasi, ei salista oo sulle mitää hyötyy, turhaan ees käyt siellä"
"moi, sä oot lihonu 85,8 kiloiseksi, mitä sä olet vetäny?"

ja säbä pelaajat aina vaan

"miksi sie reenaat koko kehon, kun kannattaa reenata vain rintaa ja hauberii?"
"kaikenmaailman jalkaliikkeet ovat turhia"
no eivät vitussa ole. Kun puhutaan etukyykystä

Armeijassa tuli puhetta jostain naistenhakkaajista ja siinä sitten joku lohkas että minä näytän siltä et naiset hakkaa mua. Auts. Muutenkin aina ollu se pienin, töissäkin sai kuulla kommenttia kun sanoin että aloitin punttisalilla käynnin.
Toisaalta painoin sillon sen 60kg ja nykyään 79kg, Bulk all the way. :hyvä:

Syömään -->

Olen koko elämäni ollut enemmän tai vähemmän läsö, ja saanut myös kuulla siitä. Lopulta kamelin selän katkaisi, kun kaverit alkoivat "leikkimielisesti" kutsumaan minua "löllöksi". Laihiksella kuihtumiskommentit vain tekivät egolle hyvää, mutta nyt kun yrittää lihasta saada aikaan, satelee vähemmän mairittelevaa kommenttia... :(
Yleisimpänä tottakai "Ooksä lihonnu?"
Mutsi kommentoi vähän väliä, viimeisin lohkaisu ajoi uudelle dieetille, kun kysyi, että onko mulla joku hammastulehdus kun on posket niin turvoksissa. Vittuh. Naaman turpoaminen on perseestä.

Yksi kavereista on aivan totaalikusipää, jonka pitää aina päteä ja yrittää pönkittää egoaan milloin mitenkin, mm. saunassa alkoi puristelemaan vatsaani ja kommentoimaan "on vähän läskiä tullu vai, katos mulla on kiintee".

Yksi kavereista on aivan totaalikusipää, jonka pitää aina päteä ja yrittää pönkittää egoaan milloin mitenkin, mm. saunassa alkoi puristelemaan vatsaani ja kommentoimaan "on vähän läskiä tullu vai, katos mulla on kiintee".

Kavereissa on se hyvä puoli että ne voi itse valita.

Eniten mua ärsyttää, jos aletaan kommentoimaan jotain lisäravinteiden käyttämistä.. lähinnä tarkoitan palautusjuomia ja lisäproteiineja. Jopa kalaöljystä saadaan väännettyä "mömmö" kunhan se on pakattu jonkin bodytuotemerkin rasiaan. Vaikeaa on saada kaalin tosiasia, että ne lisäravinteet eivät ole sen kummempi energianlähde kuin normaali ruoka, vain hieman helpommassa muodossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
joo ei klyl pysty ymmärtää miten joidenkin kaverit naureskelee jos on ylimäärästä ja tarrailevat saunassa kiinni. niissä kaveripiireissä missä ite liikun ni katotaan kyllä enemmän niitä laihojapoikia kieroon jos nyt täytyy jotain mollata. Ja kyllä mä nää läski nauramiset muistan sieltä ala-aste ja yläaste iästä, mutta Ehetyzilläkin ikää 21 ja luulisin että kaveris ois ees jotenkin lähellä tota sun omaa ikää. Mutta kuten jo todettiin ni ne kaverit voi itse valita.

Kyllä nuo kaveripiiristä tulevat kommentit on parhautta! Ei ainakaan pääse jalat irtoamaan maasta :D Esimerkki:

Itse dieettasin keväällä 15kg pois ilman, että treenipainot laskivat merkittävästi. Kyseessä oli vieläpä elämäni ensimmäinen dieetti, joten olin varsin tyytyväinen. Kesällä sitten tuli tämä suoritus puheeksi kun paikalla oli kaverini isoveli, joka ei ollut nähnyt minua vuoteen. Ensimmäinen kommentti:

"Jaa, eli 7,5kg/poski?"

Hyvät nauruthan siitä sitten irtosi :) Eri asia tietenkin jos joku vittuilee tarkoituksella loukatakseen, oli kyseessä kaveri tai ei.

niin no kyllähän se kaverillisuuteen kuuluu vittuilu ei siinä mitään. Ja takaisinvittuilu, ja sen ottaminen huumorilla. Itseasiassa eihän siitä tulis mitään jos ei pientä kuittailua harrastettaisi hyvässä mielessä.
Noi on muuten hyviä kysymyksiä että mistä saa kuittailla ja mistä ei. Esim yksi kaveri on kalju (kaljuuntunut) ollut ties kuinka pitkään niin kyllähän sille aina pientä kuittia heitetään ja hyvin se sen ottaa ja pistää takaisin.

Kuitenkin, kyllä ny jokainen itseäänkunnioittava ihminen tekee selvän eron pellenä olemiseen ja kaverillisiin heittoihin. Emminä ainakaan edes suostuisi olemaan semmoisen kaveriporukan jäsen jossa jotakuta pidettäisiin yleisenä naurunaiheena.

Tosin ... sitähän valitettavasti tapahtuu. Armeijassa, koulussa, töissä, melkein väkisin, kun erilaiset ihmiset pakotetaan yhteen. Varmaan jokainen tietää muutaman esimerkin.

No. Sou not. Voisi sanoa ettei ihminen ole aina kovin reilu eläin. Silti omaan elämään pystyy vaikuttamaan hyvin pitkälle. En toivoisi kenellekkään mitään alistujan osaa sosiaalisissa suhteissa.

Ja kyllä mä nää läski nauramiset muistan sieltä ala-aste ja yläaste iästä, mutta Ehetyzilläkin ikää 21 ja luulisin että kaveris ois ees jotenkin lähellä tota sun omaa ikää. Mutta kuten jo todettiin ni ne kaverit voi itse valita.

Itse asiassa kys. kaveri on minua vielä pari vuotta vanhempi, ollaan tunnettu jostain 10-vuotiaasta asti, mutta aikuistuessaan tyypistä on tullut aina vain dorkempi. Silti, kun vaihtoehtona on juhannuksen viettäminen yksin, tai sitten kaveriporukan kanssa, niin ehkä menee siinä porukassa, vaikka mukana olisikin yksi pässi :rolleyes:

sillo ku joskus alotteli ni saatto tulla kommenttii "iha turhaa ku ei ees näy missää". jossai vaihees laulun nimi oli "rajottaisit jo" , mut nyt ku on saatu se ylimääräne tavara pois ni enää ei tuukkaa suoraa kommenttii.. ehkä joskus saattaa kuulla "kyl määki oisin jos.."

minulle tuli fyysistä kontaktia, kun kiistin, etten syö mömmöjä ja sanoin tuon saman lisäravinteista, no mikä ettei, kun ossaan karate wado ryu: ta nii eivätpähän uskalla tulla lähemmäs.. no tuota tänäänkin tuli mulle sanomista siitä, että "sulla on läski jalat" :D Onko massa jaloissa läskiä, jos se on kovaa ja kiinteää???

Sen 15v haluun kyllä nähdä joka on niin massoissa että roinaepäilyä yms "vittuilua" tulee:thumbs:

Itellä ei oo juurikaan mitään ikävää kommenttia tulla. Paitsi joskus syksyllä kun pelasin vielä salibandyä:D niin joukkuekaveri joka oli aloittanut salilla käynnin juuri tuli hotellissa pelireissulla että" sä käyt kuulemma salilla?" vastasin että joo kyllä käyn niin kaveri kysy :wtf: ilme kasvoillaan että kuulin että nostat joku 80kg penkistä:wtf: Imo tota voidaan pitää jo loukkauksena:D

Ja ainiin Dymond sano salilla että mun vatsa on kasvanu. Sitä voidaan pitää myös ikävänä kommenttina:D

minulle tuli fyysistä kontaktia, kun kiistin, etten syö mömmöjä ja sanoin tuon saman lisäravinteista, no mikä ettei, kun ossaan karate wado ryu: ta nii eivätpähän uskalla tulla lähemmäs.. no tuota tänäänkin tuli mulle sanomista siitä, että "sulla on läski jalat" :D Onko massa jaloissa läskiä, jos se on kovaa ja kiinteää???

helppohan se on lyödä päät yhtee kun ossaat "karate wado ryu: ta"

Yksi mölöpää oli saanut kuulla kaveriltani että olen vähän kokeillut bodailuja ja oli mesessä kuulemma selittänyt että olen ihan oikeasti seonnut... lol

sillo ku joskus alotteli ni saatto tulla kommenttii "iha turhaa ku ei ees näy missää". jossai vaihees laulun nimi oli "rajottaisit jo" , mut nyt ku on saatu se ylimääräne tavara pois ni enää ei tuukkaa suoraa kommenttii.. ehkä joskus saattaa kuulla "kyl määki oisin jos.."
Tuo on kyllä niin tutun kuuloista, aluksi tosiaan kuului noita kommentteja; "ihan turhaan sä siellä ravaat ku eihän se näy yhtään missään!" Nyt on jo päästy siihen vaiheeseen, että sentään erottuu jotain muutosta ni loppunu nuo kommentit, mutta ei oo vielä kukaan käskeny rajottamaan.. Nooh, katellaan muutaman kuukauden päästä :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom