Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
hdman sanoi:
Kerran diskossa menin pyytämään yhtä messevän näköistä muikkia tanssimaan ja tämä totesi(katsottuaan minua ensin analysoivan halveksuvasti)"Miks vitussa?Sä näytät ihan kokispullolta!"
Toi oli päivän pahin!! :lol2: no offense.

hdman sanoi:
...olin todella onneton kynäniska!

Nyt tulee todella :offtopic: ja hävettää tietämättömyys, mutta mistäs oikein tulee sanana tuo "kynäniska"??? Siis tiedän mitä se tarkoittaa, mutta mistä se kynä....

:nolo:

juu sanoi:
Nyt tulee todella :offtopic: ja hävettää tietämättömyys, mutta mistäs oikein tulee sanana tuo "kynäniska"??? Siis tiedän mitä se tarkoittaa, mutta mistä se kynä....

no kynät eivät tunnetusti ole kovin paksuja :)

Oli kyllä nuorempana yläaste aikoihin kova isku omatunnolle kun kerran tunnilla katottiin jotain leffaa ja leffan jälkeen opettaja kyseli että mitä kaikkee leffasta oli jääny mieleen. Yks "kaveri" sit ihan "vitsillä" heitti että se pääheebo siinä oli ihan samanlainen ku äpärä(siis minä). Opettaja sit kysy et mikä siinä oli samanlaista. No tämä neropatti älysi sanoa jotain tyyliin: "ihan samannäköne tikkunaru". Kyllä hävetti... onneks kukaa ei nauranu. Kyllä se teini-iässä on kovalla koetuksella toi minä-kuva.

juu sanoi:

Se että kannattaa huolestua, jos niska on tätä paksuusluokkaa:
pencil.jpg

hdman sanoi:
Inhottavimmat kommentit kyllä liittyvät aikaan jolloin en vielä treenannut...Kerran diskossa menin pyytämään yhtä messevän näköistä muikkia tanssimaan ja tämä totesi(katsottuaan minua ensin analysoivan halveksuvasti)"Miks vitussa?Sä näytät ihan kokispullolta!" :itku: ja oikeassahan se oli,minä olin todella onneton kynäniska!joskus se totuus satuttaa...Mutta ilman näitä kommentteja en ehkä olisi ruvennut koskaan treenaamaan....

Mahto tuntua pahalta/vituttaa!

Kuitenkin se taitaa olla niin, että tollaset puolitahattomat vittuilut (siis ainakin mun omalla kohdalla) motivoi tekemään asiat kroppansa eteen entistä paremmin. Ei meikäläisen ylpeys ainakaan kestä tätä lajia lopettaa ennen kun on kunnolla näkyviä tuloksia, kun kerran on jo alottanu.

Äpärä sanoi:
Oli kyllä nuorempana yläaste aikoihin kova isku omatunnolle kun kerran tunnilla katottiin jotain leffaa ja leffan jälkeen opettaja kyseli että mitä kaikkee leffasta oli jääny mieleen. Yks "kaveri" sit ihan "vitsillä" heitti että se pääheebo siinä oli ihan samanlainen ku äpärä(siis minä). Opettaja sit kysy et mikä siinä oli samanlaista. No tämä neropatti älysi sanoa jotain tyyliin: "ihan samannäköne tikkunaru". Kyllä hävetti... onneks kukaa ei nauranu. Kyllä se teini-iässä on kovalla koetuksella toi minä-kuva.

No näin on!!Tuosta tulikin mieleeni eräs episodi ammattikoulun liikuntatunnilta.Oltiin rivissä opettajan edessä kun se marssii meikäläisen luo,tarttuu käsivarresta(kohottaen sen ilmaan arvioivan näköisenä)ja toteaa:
"kyllä mä periaatteessa nää narut ymmärrän,mutta miks niissä on solmut päissä?"No siinä sitten koko luokka hirnui aivan kuset housussa :curs: :curs:

Meidän äiti on semmonen hento naisihminen (155cm). Olin reenannut pari kuukautta, niin äiti tokas, "sullahan on jo isompi hauis ku mulla."

Edit: Tuleeko piste lainausmerkkien sisä vai ulkopuolelle?

hdman sanoi:
tarttuu käsivarresta(kohottaen sen ilmaan arvioivan näköisenä)ja toteaa:
"kyllä mä periaatteessa nää narut ymmärrän,mutta miks niissä on solmut päissä?:

Onko jälkeenpäin tullut mieleen etsiä käsiin se opettaja ja kurmoottaa kunnolla?

Törkeä jätkä noista voi tulla loppuelämäksi traumoja tjms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kohmelo sanoi:
Kuitenkin se taitaa olla niin, että tollaset puolitahattomat vittuilut (siis ainakin mun omalla kohdalla) motivoi tekemään asiat kroppansa eteen entistä paremmin. Ei meikäläisen ylpeys ainakaan kestä tätä lajia lopettaa ennen kun on kunnolla näkyviä tuloksia, kun kerran on jo alottanu.

Olen ollut aika pienikokoinen juniorina, mutta nyt pituutta on siunaantunut lähemmäs 190cm ja painoakin 90kg. Aikoinaan sai tosiaan kuulla vittuilua koulussa ja joskus harrastusten parissakin. Vieläkin joskus treenatessa tulee joku kuolematon vittuilu-lausahdus mieleen ja puserran pari ylimääräistä toistoa kiukulla... :thumbs:

Nyt kun olisi mahdollista ja aihetta vittuilla takaisin kyseisille heeboille, on järki voittanut ja pikemminkin säälin niitä. prkl. :)

hdman sanoi:
Inhottavimmat kommentit kyllä liittyvät aikaan jolloin en vielä treenannut...Kerran diskossa menin pyytämään yhtä messevän näköistä muikkia tanssimaan ja tämä totesi(katsottuaan minua ensin analysoivan halveksuvasti)"Miks vitussa?Sä näytät ihan kokispullolta!" :itku: ja oikeassahan se oli,minä olin todella onneton kynäniska!joskus se totuus satuttaa...Mutta ilman näitä kommentteja en ehkä olisi ruvennut koskaan treenaamaan....

Hajosin tälle jutulle kyllä totaalisesti! :lol2: Tais olla itsetunto aika romuna jonkun aikaa?

Milo sanoi:
Edit: Tuleeko piste lainausmerkkien sisä vai ulkopuolelle?

Piste ulkopuolelle, huuto- ja kysymysmerkki sisäpuolelle, jos koko lainaus on kysymys/huudahdus.

Vielätuli mieleen yksi kommentti armeija ajoilta,tästä mainitsin eräässä toisessa threadissa,mutta laitetaan nyt vielä tähän.Olimme alokasaikana tuvassa suorittamassa iltatoimia kun nuorehko vänrikki,silloinen joukkueen johtajamme pölähti sisään.Seistiin siinä sitten sänkyjen päädyissä ilman paitaa ja vänskä kierteli tuiman näköisenä etsien valituksen kohdetta...Eräs tupakaveri oli pitkän linjan punttimies ja todella hyvässä lihassa.Tätä vänskä jäi sitten tuijottamaan todella vittuuntuneen(ja selvästi kateellisen)näköisenä...Hetken mulkoilun jälkeen lennähti tuon kaulusnapeilla varustetun "hengenjättiläisen"
suusta seuraava kommentti:"Ei se alokas sitä tarkoita jos te olette vähän punttia nostellut,ettenkö minä teitä turpiin laittaisi." :lol2: :lol2:

Ainahan kuulee kavereilta ja tutuilta noita:
"miks sä käyt salilla, kun et kumminkaan kasva!"
"vitun naru/siimakäsi ym..."

Mutta oon vaan kuitannu aina takasin, että katsellaan asiaa parin vuoden päästä... ...vaikkapa ilman paitaa! :)

Kaveri uhkaili minua lyijytäytekynällä, ja uhosi että "paljon annat, jos puhkaisen nuo sun ilmapallohauikset". :curs: :curs: :curs:

Pistää vituttamaan kateellisten urpojen "ilman aineita ei voi kasvaa"-asenne. Sukulainen, jota en oo nähny muutamaan vuoteen, soitti kertoakseen kuulemastaan "varmasta" huhusta, jonka mukaan roinaan kovempaa kuin ravihevoset.
Toisaaltahan tollasen voi ottaa imartelevana, mutta vituttaa silti :(

:offtopic: Aika usein jos joku heittää jotain ärsyttävää kommenttia esim. "vitun kynäniska, siimakäsi, hennot kädet jne." niin IMO se on pientä katellisuutta.. :rolleyes:

Piste sisäpuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti: "Sä olet poika sellainen kynäniska, että minä häpeän sinua. Vituttaa, että en tehnyt aborttia."

Ja piste ulkopuolelle:

Äitini totesi siihen lakonisesti, että "haista sinä poika vittu, sun huolet on aika pieniä sen rinnalla, että me ollaan isän kanssa hävettyä sua sun syntymästä asti".

Eli joko:

kaksoispiste, lainausmerkki, isokirjain, piste, lainausmerkki

Tai:

pilkku, konjuktio, lainausmerkki, lainausmerkki, piste

Suositut

Back
Ylös Bottom