nevahood sanoi:väärin. peilistä näkyy hirviä kynis, kaikki sanoo et elä käy enempää salilla. =( en taho olla kynis.
Joo, toi on toi toinen puoli, aivan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:väärin. peilistä näkyy hirviä kynis, kaikki sanoo et elä käy enempää salilla. =( en taho olla kynis.
mop sanoi:Puolitutut ja tuntemattomat sanoo: "Vitut sä missään salilla ole käyny! Syö ruipelo kunnolla nii kasvat!", ja itse ovat luonnostaan sellaisia 90kg ihrakasoja. Kyllä mua niin nauratti kun yksi puolituttu,(10kg enemmän ku minä) edustaa just edellämainittua tyyppiä, ja heitti just noi kommentit. Sitten kerran yhden saunaillan jälkeen ne kommentit loppu. Se läsö varmaan huomas että sillä on ohuemmat kädet ku mulla, vaikken vielä hirveessä Brock-kunnossa olekaan..
Siinä on miehen puhetta. Kerran baarissa eräs entiseni tuli mulle sanomaan, että sä oot jo liian iso etkai enää aio kasvaa tuosta... No mä sanoin että kyllä, se oli viimeksi nähnyt mut joku 78 kiloisena ja silloin tuli joku hurjat 120 penkistä jne. Vi**u kun voi ärsyttää tommosseet. Heti tullaan valittamaan, että on liian iso."Ei tytöt tykkää tommossiista" Sit ne on vaan "iiiiik vin diesel, ihaaaana, siis sil o nii ihanat lihakset että!" PRKL :wall:Koipireisi sanoi:Istuttiin ruokapöydässä, minä ja amerikkalainen perhe joskus kauan sitten. Leikkasin pihviä ja perheen koltiainen, noin 8 vuotta, alkoi tuijottaa forkkuani ja kysyi sitten: "What's that?" "What, this?", kysyin ja pullautin oikein kunnon muhkuran esiin (olin silloin kovasti kiipeilystä innostunut ja forkut oli paksummat kuin nyt). Kakara meinasi tukehtua ruokaansa: "Yeeeeewww, Popeye!" (suom. huom. "Hyi saatana, Kippari-Kalle!")
Vaimonkin mielestä ylisuonikkaat ja muhkuraiset forkkuni ovat rumat, samoin kuin kaikki liian terävät tai erottuvat lihasten päät. Erityisesti hauberin alapää kuulemma kuvottaa. Silti sanoo tykkäävänsä kun on erottuvat lihakset. Ota noista selvää.
Typerimmän bodykommentin kuulin kuitenkin n. 15 vuotta sitten kaverini ensimmäisen vaimon suusta. Otettiin häppää ja saunottiin reippaasti kimpassa. Sitten vilvoiteltiin laiturilla kelteisillään. Kaverin I vaimo töräyttää suustaan että "miksei sulla [kaverini nimi] ole samanlaiset lihakset kuin [Koipireidellä]", ja kouraisee vielä pectoralistani.
Ehkä koko yön jatkunut huuto ja poru opetti akalle ettei kannata julkisesti ja alastomana kehua miehelleen sen kavereiden lihaksia.
Tarinan ironia on siinä että olin alipainoinen rintahauispelle jonka ainoa positiivinen puoli oli alipainosta johtuva erottuvuus. Kaverini taas oli huippukuntoinen aktiiviurheilija jolla vain ei ollut erityisen erottuvat rintalihat.
Ne jotka itse eivät treenaa, eivät vain tajua joitakin asioita. Se pitää vain hyväksyä vaikka vähän :wall: :ttaakin.
Jotkut joskus sano et "Sääkö salilla???, et sä siä mitää osaa" ja ite oli joku salibandypelle! :wall:6point sanoi:Tuossa on nyt pitemmän aikaa pyöriny tuommonen "parhaat huomautukset" threadi niin pistetäämpä tämmönenkin pystyyn. Elikkä minkälaisia negatiivisia kommentteja porukka on saanu punttisaliharrastuksen johdosta?
Ite lähdin tuossa pari päivää sitten salille uuden salikaverin kanssa joka muuten on ollut kavereitani lähes koko pienen ikäni. No siinä sitten treenin lopetettuani kaveria odollessa kävelin puntarille aikani kuluksi. Kaveri kävelee puntarin viereen, katsoo hetken silmät pyöreänä ja sanoo: "Oho. Ompas jätkä lihonu viimme vuodesta!". Hauskaa tässä oli myös se että kaveri on monesti kehunut että ompas sulla lihakset kasvanu. Olin saanu työllä ja vaivalla vuoden aikana nostettua painoa 6 kiloa ja vieläkin oon tämmönen kynäniska että melkein hävettää. No ei siinä mitään kaveri hyppää iloisena puntarille. Puntari näyttää miehekkäät 54kg katsoo mua silmiin ja lähtee tyytyväisenä pukuhuoneeseen . Ois kyllä haluttanu sanoa takaskin jotain mutta onneksi sain pidettyä suuni kiinni.
Moni aloittelija taitaa oikeesti luulla että lihaksia voi kasvattaa painoa nostamatta eli painaa 60kg ja olla hillitön kaappi. Ei itelläkään kyllä tullut punttiuran alussa tuo mieleen ja jos paino nousu 0.5kg piti suunnilleen ruveta dietille tai vähintään lisätä aerobisen määrää 1 tunti per vuorokausi.
WildChild sanoi:Siinä on miehen puhetta. Kerran baarissa eräs entiseni tuli mulle sanomaan, että sä oot jo liian iso etkai enää aio kasvaa tuosta... No mä sanoin että kyllä, se oli viimeksi nähnyt mut joku 78 kiloisena ja silloin tuli joku hurjat 120 penkistä jne. Vi**u kun voi ärsyttää tommosseet. Heti tullaan valittamaan, että on liian iso."Ei tytöt tykkää tommossiista" Sit ne on vaan "iiiiik vin diesel, ihaaaana, siis sil o nii ihanat lihakset että!" PRKL :wall:
Ehkä ystäväs on oikeassa. :DVituttaa ku porukka aina töissä hokee "käytä vähemmän hormooneja". Tekis mieli repiä pää irti:evil:
Vituttaa ku porukka aina töissä hokee "käytä vähemmän hormooneja". Tekis mieli repiä pää irti:evil: