strong: Kukaan ei ole varmaan koskaan kuullut, mutta kerron siltikin, että sellainen painonnostaja kuin Mark El Zein, kävi ennen sotia dobing-testatuissa voimanostokisoissa dobing-sopimus päällä kyykkäämässä kylmiltään tanko niskassa Alabaman piirinmestaruuskisoissa, PERSE LATTIASSA ja munasillaan 540kg ihan välipalana ja se nosto olisi kuulemma ollut todella helppo, mutta tanko meni poikki. Kun ottaa huomioon mitä L-glutamiini maksoi niihin aikoihin(ja kenellä oli aikaa ja varaa keskittyä 16-tuntisten puuvillapelloilla vietettyjen työpäivien jälkeen enää lajitreeniin), voidaan melkoisena visiona pitää sitäkin, että herran vatsapalat näkyivät Alabaman keskusurheiluhallin takariville asti(kuten kuului myös hauislihasten jänteiden pingottumisesta johtuva ritinä). Tästä löytyy netistä video, jos joku jaksaa etsiä. Realistisinta on varmaan olettaa, että jos tanko ei olisi mennyt poikki, olisi yhteistulosta kertynyt nykypäivän varusteilla varovaisen arvion mukaan ainakin 660kg + 470kg + 600kg = 1730kg. Mikäli penkkitulos olisi ollut 500kg, olisi yhteistulos ollut 1760kg. Tämä siis munasillaan ja ennen sotia, paikkana Alabaman keskusurheiluhalli. Voidaankin esittää kysymys: onko voimanostaja oikeasti vahva?
Hannibal: Edessäsi on kylmä, eloton tanko. Olet yksin maailmassa. Kukaan ei sinua auta. Se on kohdattava kuin kuolema.
- Juha Seppälä
Force: Voi vittu miten kyrpämäinen äijä tämä strong on, olen eri mieltä strongin kanssa melkein kaikesta. Baarikello ja hannipaali on kyrpänaamoja ja se on niin, koska siksi sen noin laitoin.
N.O.Kummonen: Hannibal: jos tunnet Seppälän, niin sano sille että minun edessä ei ole nyt tankoa, enkä minä ole yksin maailmassa, koska minulla on mm. tyttöystävä ja kavereita. Kiitos heille tukemisesta. Ja se että kukaan ei minua auta ei pidä paikkaansa, koska penkkipaita auttaa minua. Kuoleman kohtaan eri tavalla kuin tangon, joka ei siis nyt ole edessäni.
:lol2:
Tossa mä nauran sulle ja moni muu on samaa mieltä, kiitos heille tukemisestani.
Ja Baarikello haluaa kysellä faktoja. Miten vitussa sä voit tietää mitään ja miten vitussa sulla on muka oikeus kysellä mitään kun et penkkaa 2 x oman painosi eikä sulla ole edelleenkään yhtään valmennettavaa? Minä olen jutellut salilla lukuisien voiman ostajien kanssa niin että siinä sulle faktaa! Kaiken lisäksi Baarikello menee henkilökohtaisuuksiin. Taitaa Baarikello olla todellisuudessakin 18-senttinen ja 154-kiloinen 4-vuotias pullukka, joka ei edelleenkään ole nostanut 2 x omaa painoansa penkissä, mitä epäilen senkin puolesta, että olen käynyt itse kilpailemassa SM-kisoissa eikä siellä ole tullut junioreissa vastaan ketään alle 20-senttistä yli 300 kilon penkkaajaa.
Hannibal: Hei Kummola, miltä tuntuu olla ihan vitun tyhmä? Koskeeko se?
Baarikello: Omg.
Joukkohaudan kautta Siperiaan ja lahjattomat voimailijat takaisin oksalle.