Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Pulla
[ZannaZ]:
Nii mut sit niinku...eiku siis kato sillee et kyl mä kuitenki haluu hommata itelleni sellase aiva ihana karvapallohanipuppelitsikutsiku-villakoiran. Eix juu et se ois niinku...niinku sillee kato iha supra-ihanaa, eix vaa, jookos? *katsoo kauriinkatseella* ...ja sit niinku kaikille vaan haluun sanoo et vaik kaikki niniku sanoo et ma taytan tan forum kaikil turhil viesteil ja niinku sillee kaikkee ni kyl näis kuitenki o iha niinku huippu-megis-tarkeetä asiaa, eix vaa Tomi ja Mike?
*antaa virtuaalihalipusun*

Tomi:
OMGtsiisukraistus!!!yks!kaks!!1!! Naytat muuten ilman vaatteita mun makkarissa paljon kauniimmalta kuin punapäänä.

[ZannaZ]:
Voi kiits sulle Tompsu, mää jo vahan niinq aatteli et nää koira- ja ylioppilaskuvat taalla pakkikses ois niinku vahan väärässä paikassa. Muutenki ihmetyttaa niinq se et miks porukka valitta jos mä pistä kuukaudes noin niinku 4578957895789 viestii ja joka treadii sillee niinq 8 iha hitsivitsin tarkeet viestii...Ne o kuiteski tosi tärkeit kaikki!

Mike:
Kuvia ZannaZta ja karvapehkosta!

Tomi:
Seka myos koirasta.

Jassoo... Ihan hauska tuo oli :lol2: . En vain oikein tiedä mitä pitäisti ajatella... Noo annetaan olla. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vippi chatista kun [Zannaz] on lähdössä pois :D

(15:46:45) (+[ZannaZ]) Taidampas nyt lähteä kotii
(15:46:53) (+[ZannaZ]) olkaahan ihmisiksi
(15:46:59) (+[ZannaZ]) pitäkää mesta pystyssä
(15:47:08) (+[ZannaZ]) no nii nyt menen
(15:47:10) (+[ZannaZ]) heippa
(15:47:52) (+[ZannaZ]) eli taidampa tästä lähteä
(15:48:54) (+[ZannaZ])halipusipusi heippa
(15:48:56) • +[ZannaZ] menee
(15:49:02) • +[ZannaZ] -> goneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(15:48:54) (+[ZannaZ]) moimoi

Hups melkein copy-pastee mut eipäs haittaa...

Originally posted by Sale
Vippi chatista kun [Zannaz] on lähdössä pois :D

(15:46:45) (+[ZannaZ]) Taidampas nyt lähteä kotii
(15:46:53) (+[ZannaZ]) olkaahan ihmisiksi
(15:46:59) (+[ZannaZ]) pitäkää mesta pystyssä
(15:47:08) (+[ZannaZ]) no nii nyt menen
(15:47:10) (+[ZannaZ]) heippa
(15:47:52) (+[ZannaZ]) eli taidampa tästä lähteä
(15:48:54) (+[ZannaZ])halipusipusi heippa
(15:48:56) • +[ZannaZ] menee
(15:49:02) • +[ZannaZ] -> goneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(15:48:54) (+[ZannaZ]) moimoi

Hups melkein copy-pastee mut eipäs haittaa...

Ei saatari, tein oman neitsytmatkani pakkiksen tsattiin just tuolloin!! Oumaigaaaaad etta pisti hymyilyttaan... ens kerralla pitaa pistaa heti ekan viestin jalkeen etta moimoihalipusihalipusi niin saastyy noilta lopuilta... Tai sitten [ZannaZ]:lla on x kappaletta jakautuneita persoonia, huu nous...

strong: Kukaan ei ole varmaan koskaan kuullut, mutta kerron siltikin, että sellainen painonnostaja kuin Mark El Zein, kävi ennen sotia dobing-testatuissa voimanostokisoissa dobing-sopimus päällä kyykkäämässä kylmiltään tanko niskassa Alabaman piirinmestaruuskisoissa, PERSE LATTIASSA ja munasillaan 540kg ihan välipalana ja se nosto olisi kuulemma ollut todella helppo, mutta tanko meni poikki. Kun ottaa huomioon mitä L-glutamiini maksoi niihin aikoihin(ja kenellä oli aikaa ja varaa keskittyä 16-tuntisten puuvillapelloilla vietettyjen työpäivien jälkeen enää lajitreeniin), voidaan melkoisena visiona pitää sitäkin, että herran vatsapalat näkyivät Alabaman keskusurheiluhallin takariville asti(kuten kuului myös hauislihasten jänteiden pingottumisesta johtuva ritinä). Tästä löytyy netistä video, jos joku jaksaa etsiä. Realistisinta on varmaan olettaa, että jos tanko ei olisi mennyt poikki, olisi yhteistulosta kertynyt nykypäivän varusteilla varovaisen arvion mukaan ainakin 660kg + 470kg + 600kg = 1730kg. Mikäli penkkitulos olisi ollut 500kg, olisi yhteistulos ollut 1760kg. Tämä siis munasillaan ja ennen sotia, paikkana Alabaman keskusurheiluhalli. Voidaankin esittää kysymys: onko voimanostaja oikeasti vahva?

Hannibal: Edessäsi on kylmä, eloton tanko. Olet yksin maailmassa. Kukaan ei sinua auta. Se on kohdattava kuin kuolema.

- Juha Seppälä

Force: Voi vittu miten kyrpämäinen äijä tämä strong on, olen eri mieltä strongin kanssa melkein kaikesta. Baarikello ja hannipaali on kyrpänaamoja ja se on niin, koska siksi sen noin laitoin.

N.O.Kummonen: Hannibal: jos tunnet Seppälän, niin sano sille että minun edessä ei ole nyt tankoa, enkä minä ole yksin maailmassa, koska minulla on mm. tyttöystävä ja kavereita. Kiitos heille tukemisesta. Ja se että kukaan ei minua auta ei pidä paikkaansa, koska penkkipaita auttaa minua. Kuoleman kohtaan eri tavalla kuin tangon, joka ei siis nyt ole edessäni.

:lol2:

Tossa mä nauran sulle ja moni muu on samaa mieltä, kiitos heille tukemisestani.

Ja Baarikello haluaa kysellä faktoja. Miten vitussa sä voit tietää mitään ja miten vitussa sulla on muka oikeus kysellä mitään kun et penkkaa 2 x oman painosi eikä sulla ole edelleenkään yhtään valmennettavaa? Minä olen jutellut salilla lukuisien voiman ostajien kanssa niin että siinä sulle faktaa! Kaiken lisäksi Baarikello menee henkilökohtaisuuksiin. Taitaa Baarikello olla todellisuudessakin 18-senttinen ja 154-kiloinen 4-vuotias pullukka, joka ei edelleenkään ole nostanut 2 x omaa painoansa penkissä, mitä epäilen senkin puolesta, että olen käynyt itse kilpailemassa SM-kisoissa eikä siellä ole tullut junioreissa vastaan ketään alle 20-senttistä yli 300 kilon penkkaajaa.

Hannibal: Hei Kummola, miltä tuntuu olla ihan vitun tyhmä? Koskeeko se?

Baarikello: Omg. :kuola:

Joukkohaudan kautta Siperiaan ja lahjattomat voimailijat takaisin oksalle. :kuvia:

Toi imitaatio oli kieltämättä hyvä! Tarkastin, että kyseessä tosiaan oli imitaatio eikä copy-paste-tekniikka-varuste-pelleilyä. Eivät ne copy-paste imitoijat oikeasti imitoida osaa. Copy-pastehan siinä kaiken imitoinnin tekee.

Todenmukaisempi se olisi ollut kuitenkin vielä, jos olisin väh. kerran harhautunut :offtopic:

:5: ;)

Nykyistä trendiä aloittelijoiden palstalta:

Möykky86(%):

Mun ohjelma:

Ma. Rinta, hauis:

- tasapenkki, 10 x 6
- vinopenkki, 10 x 6
- peck deck, 10 x 8
- ristikkäistalja, 10 x 10
- vinopenkki käsipainoilla, 10 x 10
- tasapenkki käsipainoilla, 10 x 10
- pullover, 10 x 12 (joskus t-paita)
- peck deck, 50 x 1
- ristikkäistalja, 1 x 1
- tasapenkki, 10 x 10

Poser: Ihan liikaa liikkeitä. Vähennä liikkeistä 2/3 pois ja sarjat korkeintaan 3-4 per liike. Muuten menet takuuvarmasti ylikuntoon!

Möykky86(%): Hei kuule! Mä pääsin just riparilta ja otan penkissä 105 kg! Itse painan vähän alle 100 kg, mutta voi pojat niin olen nuori! Mutta vittu mä tiedän ihan vitusti kaikesta, mutta jostain syystä kysyn silti!!! Oon treenannut tällä ohjelmalla jo 22 minuuttia ja penkkitulos on noussut koko ajan!

Sam225 Usko Poseria ja vähennä sarjoja. Menet varmasti ylikuntoon tuolla menolla.

Möykky86(%): No joo, heh. Myönnettäköön nyt, että ne irronneet kädet tuppaavat vähän haittaamaan tuota lopputreeniä. Ootte te kai ihan oikeessa. Vähensin nyt yhden liikkeen pois ja teen enää 8 sarjaa per liike.

Aloitteleva boudari #2: Sori nyt hei, mutta oon itse 12-vuotias ja nostan penkistä 120 kg ilman sukkia. 105 kg ripari-ikäisenä on aika tavallinen tulos.

Pumping Fetus: Aloitteleva boudari #2: Eipä ole sinullakaan tuloksissa hurraaminen. Olen itse pelkkä hedelmöittämätön munasolu ja otan vinopenkkiä 6 x 180.

:jahas:

(punttimimmien puolella puhutaan silikoonitissien etiikasta)

Möykyn Quotte aiheeseen Musta luomut on paremmat!

Möykky86: Mä muuten penaan 110 mut kauan kestää et mun tissit on yhtä isot kun teijän ja penaan 200?

Originally posted by Tomi

Möykky86(%):
Tätä olinkin jo odotellut! :lol2:

Originally posted by Tomi

Pumping Fetus: Aloitteleva boudari #2: Eipä ole sinullakaan tuloksissa hurraaminen. Olen itse pelkkä hedelmöittämätön munasolu ja otan vinopenkkiä 6 x 180.

Möykystä taitaa tulla yksi aikamme legendoista.

Vitut meikä on vasta kiimainen sähköimpulssi isän aivoissa ja nostan silti 150kg:love:

Originally posted by timba79
Ei vittu mä repesin tohon möykky imitointiin :lol2:

Sehän oli melkein kun kaverilta iteltään...

Sama juttu. Totaalirepeäminen. :lol2: Tosin siitä puuttu mun uskomattoman turha vääntö jostakin elämää turhemmasta asiasta. :rolleyes:

Pakkotoistoon ilmestyy uusi mainosbanneri! :wanha:

Vapaudenpatsas:
Jumalauta tollanen mainostaminen rikkoo mainos ja kiinteistövälityslakeja!!

Mike:
Antaa rikkoa vaan ei oo multa pois. Tai siis ei varmana riko!!

Vapaudenpatsas:
Sinuina poistaisin right now ton bannerin. Vai mitä teet jos Sharon Stone ottaa yhteyttä ja uhkailee? Hä? Mitä? Hä?

Mike:
Antaa Stounen soitella prkl. Omatpahan on puhelinlaskunsa. Sais mun puolesta Stone olla tyytyväinen että saa ahterinsa julki näille sivuille.

Vapaudenpatsas:
Toi on rikos tollanen! et sä voi pistää Francis Ford Coppolan kuvaa herapurkin kylkeen.

Mike:
Voin!

Vapaudenpatsas:
Et!

Mike:
Voin!

Vapaudenpatsas:
Et!

Mike:
Voin!

Vapaudenpatsas:
Et!

Mike:
Voin!

Vapaudenpatsas:
Et!

Sharon Stone:
Uuuh jeah i'm so horny. You put my face on a banner.

Mike:
JUMALAUTA!!! &####!""!%&%¤/&%#"%"
KICKBANRIGHTNOWSHARONSTONE!!!!

"Sharon tippuu foorumilta"

Mike:
Noin banneri on muutettu onko nyt sitten parempi?

Vapaudenpatsas:
No sinuna kyllä poistaisin vielä tuon Kevin Costnerin tuosta maltomainoksesta right now ettei tule sanomista Buena Vistalta!!!

Mike:
Jaaha se on hiljaisen minuutin paikka:

"Foorumin etusivulla tiedoitus"Deletoin Kevin Costneria minuutin. Koko helahoito pitää minuutin kahvipaussin.

Mike:
Banneri muutettu!!!

"Uusi banneri foorumin ylälaidassa: Hyvä tuote paska näyttelijä!"

Vapaudenpatsas:
Ihan hyvää mää vaan tarkotin. Ajattelin ettei ketään rupea toimimaan Filmtownin tai Makuunin puolelta.

Mike:
On se jumalauta sama mitä täällä tekee. Aina tulee Ankeriaasta!

Ps: Ime!!!

Ihan vitsillä pojat. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom