Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wtf?-threadin antia:

Huhtamo sanoi:
joo. eli se on meitsi taas taalla ku koomailee.. on ollu tas nyt pidempi tauko pakkikselta, ku kavin tos indoissa pyorahtamassa. aivan vitun psykedeelista sakkia! siis oikeesti hervotonta. ekana viikonloppunaki tuli heti yks daiju jatka sekoilee mulle kadul herskapaissaan, pyys rahaa aseella uhaten. vittu mika jatka! :jahas: meika otti silta nirrin pois! pari seuraavaa vuotta meniki sit vankilassa. vai oliks se kolme.. no any way. seuraavassa kaupungissa tuliki sit vastaan semmonen jumalattoman kaunis nais porukka yhten paivan, niil ei ollu oikeestaan paalla mitaan. jotai kinuskei. yhelki pelkat sukat jalassa. no meitsi ajatteli siin vaihees ku nain ne, et otampa tilanteen haltuu.. ja otinki!! vittu ma sanoin sit sille yhelle hoteimmalle, et "lick my shoes", ja sehän teki! nuoli vaan pokalla kurat mun kengista, vaik astuin joku viis minsaa aiemmin kamelin paskaan... taitaa olla noi aasialaiset typyt tottunu kuuntelee ja tottelee munlaisia korilaita. vaik oonhan ma kyl aika iso jo. habaki kasvanu, ku ei ees paidat mahu päälle. rojut tehny tehtavansa.. mutsiki sano mua talipalloks. iha vitun reiluu :rolleyes: mut aika siistia toisaalta. tannehan on nakojaan tullu uusia hymioitaki sit viime vierailun, iha helvetin jees! :dance2::dance::david::wtf: vai oliks toi david jo vanha? ei voi millaan oikeesti muistaa... siit on siis ihan saatanan kaua ku viimeks olin taal pakkikses. ehkä joku 5 vuotta. menee oikeesti ajan taju ihan kokonaan tas travellaukses, ma en ees tiia millon ma oon viimeks saanu naista. tais olla just joskus viime vuonna. meinaan siis ihan ilmasta, ku maksullistahan saa aina!:rock: niin ku viime lauantaina, ku yks latino muija tuli hotellin baarissa pyytamaan nimmaria, ku naytan kuulemma ihan steve tylerilta. varmaan noi kamat tekee sen, taalla ku saa tota hepoo ja roinaaki ihan sika halvalla. sika halval.. voiks noin ees sanoo? en oo varmaan vuoteen kayttany suomen kielta, ni ei voi kaikkee muistaa millaa... mut sehan toki riittaa et saa naista! meinaan et kuka vittu nyt mitaan sija muotoja esim aattelee missaan iskutilanteissa, ku pildehan se siina vaiheessa on mielessa!!:whip: mut talla hetkella siemailen tassa hotellin terassil palmujen katveessa just absinttia. tosi jeees. toi jaba, jolla on hassut kuteet paalla, kavi kyl sanoos jotain. tyhman tuntunen salli. omia evaitakaan ei sais kai juoda.. no mut ei voi mitaan. eika vois muuten vahempaa kiinnostaa palata suomeen, aussit on niiiin paljon houkuttavampaa nahda tal hetkel. sinne pohjoseen jos joutuis palata takas, ni taju pois! ei sellasta kesta! suomalaiset muijat on muutenki sellasia lettutisseja kaikki.. mun yks tutun tuttu, se ranskalainen frendi josta puhuin taalla, lahtee kans mukaan ausseihi. hyva tyyppi. se kylla tietaa miten saada naista baarista, ei peta koskaan. nostaa joku 300 kiloo penkista vahintaan. mutta joo, vois kohta kylla lopetellakkin. nettivuoro loppuu.. oon tas just baarissa, ja tos muuten kaveli just nyt ohi aivan tajuttoman hyvannakonen mimmi kireissa bikineissa! aika cool naky. vois koittaa jos tanaan vaik irtois, ku eilen yks matami loi mua turpaan ihan huolella. hampaat veke, ja silleen.. mut se on moro nyt. kirjotellaan taas joskus myohemmin. piis. huhtamo is over and out.

Tekis mieli imitoida/satiirisoida/ironisoida paria tyyppiä, mutta ne kumpikin mulkku suuttuisi kumminkin ja minä saisin bannia.

Wtf?-threadin antia:

LOL :lol2: Hyvin sä J.Lo vedät!

Laitetaas pari omaa imitaatiota tästä nopeesti lonkalta:

Missä kaikki gayt...
Älkää hävetkö... Poikarakkaus on ihanaa eiks nii Dinho ja Columbu ;)

Tekis kyl mieli välillä jotain muutakin kuin tiukkaa anaalia...
Mut onhan ne poikien peput vaan niin ihania...
Ehkä vois korvata sen jonkun naisen tiukalla...

Perseellä kuitenki siis...

Esim MissEvilEven...
On se niin äijä...
Tai sit ei...

Se määrää...
Mut kuka täällä oikeesti määrää...
Me tiedetää...

;)

Tai sit Alyssa ja MissEvilEve samaan aikaan...
Sit viel Fuhrer...
Eiku mä panen kaikkii ja kaikki haluu mua ku oon niin kova jätkä...
hähähähäh

No joo meen luolaan eli se on mozooooooooooo...

Luv u all...

Etenki sua... Mustis ;)

Moro kaikki satulanhaistelijat! Onko kukaan saanu pillua tai mitää? Melkeen lensi mällit kun sain nuuskaa ja puhua yhteiskunnan mädänneisyydestä! Mulle käy kaikki naiset, ikään ja kokoon katsomatta kunhan niitä on paljon. Miehetkin menee, kunhan vaan saa jotain. Eli mennääkö panee vai pannaako menee? Meille vai teille?

Vittu ku tulis joku iso konflikti maailmalla tai pääsis ees kertausharjoituksiin! Runkkailuksi menee sitä odotellessa! Eiku nuuskat huuleen!

Tämäniltainen poiminta "Ihkut ihmiset" -threadista:

Mikä ihme teitä vaivaa? Tuntuu, että monet lämpenee sellasille max. 15 vee nuorille pissalissuille? En ymmärrä.
...jos mimmejä on tarkoitus postailla, niin postatkaa edes oikeasti kauniita! :D

Tässä tämän päivän parhaat:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=[^gothlady_74^]<- tosi söpö, antaisin heti! :rock:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=*NineInchNails*
http://irc-galleria.net/view.php?nick=MissRomantic_54 <- rakastuin :haart:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^GothMother^^

Ymmärrän toki, ettei kaikilla mene naismaku yksiin, mutta pidetäänhän jatkossa linja silti tiukkana, jookos? :piis:

Oisko lisää söpöjä gootteja?

;)

Arvaa kuka?

You're beaten, so am I
I've got a heart of stone
No medication can draw what has taken hold
You're hurting, so am I
When I awaken, remember why I've been running from your...

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom