Roid-rake: hei jätkät, mul on 3 kertaa viikossa ********* harjotukset ja sit mä käyn salillaki 3 kertaa viikossa. mun ohjelma on
ma: 6x6 ****** punnerrusta, 3x8-12 ***** kääntöö smitis ja vatsoja
ke: 6x6 ****** punnerrusta, 3x8-12 ***** kääntöö smitis ja vatsoja
pe: 6x6 ****** punnerrusta, 3x8-12 ***** kääntöö smitis ja vatsoja
jalkoja mä en reenaa siks ku ne kasvaa tos ********** ihan tarpeeks! mut mun ongelma on siis se et mun **** ei kasva yhtää!
mitä mä teen???
ruoka valiosta sen verran et ateria koostuu kaikist terveellisist ruoist kuten rasvattomista zuba zubs tikkareist ja dickestiv kekseist jois on paljo hiilarii mitään hormooni mömmöi kuten jotai greatiinii ja glutamiini mä en aio injegtoida suoneeni sit!!!
Tomi: *****treenissä (kuten kaikissa muissakin treeneissä) on TUNTUMA kaiken Ä ja O. Mä oon saanu mun megalomaanisen 46-senttisen ****** jättämällä turhat egopainoilut JJJ:lle ja *************** (=voimanostajille toim. huom.) Buenon muodon ********* oon saanu tekemällä 5-vuotiaana ninjanalkuna Berliinin muurilla leuanvetoja ja jokaperjantaisilla fistausiltamilla Rintafileen ja Wintikan kans. Katsokaa nyt mun ****** [kuva Tomin hauiksesta (Say_hello_to_my_little_friend.jpg)]
Täydellisempää muotoa ja kokoa ei voi olla olemassa! Silloin ku mä tein mallin hommia, niin ne kaikki pikku-Viivit, jotka
olivat siellä kuvauspaikalla, olivat pissiä stringeihinsä kun näkivät mut ja mun mellevän *****. :whip:
Liikkeeksi suosittelisin *****kääntöä tangolla, joka suoritetaan näin:
1. ota tanko (turhan egoilun välttämiseksi jätä painot pois)
2. laita piilarisi kolmen lukon taakse kaappiin piiloon ettei Rintafile juo niitä palautusjuomassaan
3. revi Wintikan käsi pois housujesi etumuksesta
4. luo salilla oleville fitness-pimuille merkitsevä nyt-ei-siis-treenata-egopainoilla,-kyllähän-mä-oikeesti-isommillaki-jaksaisin,-ymmärrättehän? -katse
5. potki Rintafile pois kähmimästä takapuoltasi
6. kertaa 5 ensimmäistä sääntöä
7. käännä tankoa ylös ja laske alas h-i-t-a-a-s-t-i keskittyen tuntumaan.
Sarjojen välissä voit tehdä kevyitä 3 minuutin mittaisia venytyksiä. Vähennä aina seuraavaan sarjaan painoja 50% ettei touhu menisi liian egoksi.
Mike: Ei vittu tuommoista ****** voi olla oikeesti olemassakaan. Mitä vittua Tomi ja muut kynäniskat oikein luulee? Mun kaveripiirissä ei oo kenelläkään noin vitun isoa ja hyvänmuotoista ****** mikä jo yksinään todistaa sen mahdottomuuden.
Tomille ja muille kynäniskoille tiedoksi, että voitte tulla mulle näyttämään "45-senttiset komeutenne" ******* Tampereella
portsaroimani baarin eteen. Aivan, ette uskalla vittu! Tomi ja muut, voisitte mennä tuonne ******:n foorumille kertoilemaan noita fakin neekerisatujanne.
Tomi: Ok Mike, sori. Halataan! :haart:
******** (=Hannibal toim. huom.): ***** ** ****** *** ********* *** *************** *****. ** ***** ***** *** ******* ** ** ***? *** ****-*****...
edit: **** ****** **??
**(=MD toim.huom.)man (ex-Anssi toim. huom.): Uusimmassa **:ssä (jonka toimittaja muuten olen... tytöille tiedoksi) on juttua
optimaalisesta *****treenaamisesta. Saatte sen tutustumishintaan 20e (tytöt voi maksaa ihan "luonnollisin" menetelminkin
) soittamalla numeroon ***-******* ja tilaamalla. Lähdenkin tästä viihteelle.
edit: Heh. Joku on muuttanut nickini tuommoseksi puffiksi. :lol1:
makew: Itse tekisin tuon ***** käännön näin 3x8-11.Ja sit muista Miken selkä vinkit! Miken selkä vinkeille pitäis mun mielestä rakentaa oma patsas helsinggin ydin keskustaan! Mitä mieltä ootte muuten tällasestä treenistä?
3x6-12 ***** kääntöä suoralla tngolla seisten
2x8-12 keskitettyä ***** känntöä
JJJ: LOL! Ekaksikin mälli päälle (mä sitten arvostan niitä herroja, jotka jaksavat vielä 40 iässä vetää kilokaupalla roinaa päivittäin!) ja sit otat isoimmat painot mitä talosta löytyy ja alat RUNTTAAMAAN KUNNOLLA! Ei ne ******** kasva neiteilemällä pikkupainoilla. Treenaa, kuin tussu. Mä treenaan, kuin viimeistä päivää ja LOL kun mun ***** on vieläkin kipeät 6 viikon takaisesta treenistä!
Sakkeus: HÖhöhöö. Pena löylynhengen kans just saunassa öljyiltiin jöllinkiselkiämme ja mietimme höhöhö ehkä sun ***** saa vähän turhan löylysti jylläystä per jyllyviikko. Kokeile harventaa ylijöllinkiä tahtias niin kyllä se ***** siitä alkaa kasvamaan.