Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
olisit onion edes yrittänyt imitoida.. ei oo kauheen uskottavaa tommonen copy-paste touhu. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun tavoitteet"

-----------

Möykky86: Mun tavoitteena olis pudottaa painoa 105->60kg ja parantaa penkkitulosta ja hauiskääntöykköstä ainakin 63kg samalla kolmessa viikossa. Pyrin tähän tämmösellä 6-jakosella master-ohjelmalla, jota käyttää kaikki prot:
Maanantai Rinta: 23 eri liikettä, sarjoja yhteensä 123 aikaa kuluu 4 tuntia.
Tiistai Hauis: 23 eri liikettä, sarjoja yhteensä 123 aikaa kuluu 4 tuntia.
Keskiviikko olkapäät: 23 eri liikettä, sarjoja yhteensä 123 aikaa kuluu 4 tuntia.
jne.

Niin ja mun laihtuminen lähtee käyntiin kun kuntopyöräilen joka päivä 3 tuntia ja teen 2000 toistoa vatsoja.
Kommentoikaa vapaasti mun ohjelmaa.

Kuka tahansa pakkotoiston jäsen: Sä meet varmasti ylikuntoon tolla ohjelmalla. Etsi searchilla itelles kunnon ohjelma.

Möykky86: No mä syönkin 10000 kcal päivässä ja käytän massanlisääjää. Ja mitä sä alat haukkumaan mun ohjelmaa. Kyllä mä sua paremmin tiiän, koska mun tulokset on mun kavereita 50 kg paremmat kaikissa liikeissä (mm. vipunostot, hauiskääntö ja vatsarutistukset). En mä sulta oo kysyny mitään!!!11!!

Kuka tahansa pakkotoiston jäsen #2: Miksi sä syöt massanlisääjää, vaikka yrität laihtua? Koita päättää mitä haluat.

Möykky86: Kyllähän mä tiiän, mitä mä haluan. Mun tavoite on lisätä ja vähentää massaa yhtä aikaa. Ja kaiken lisäks tää ohjelma sekä massanlisääjä TOIMII. Oon käyttäny ohjelmaa jo 2 tuntia, ja penkkitulos on noussut 326 grammaa. Nyt tais kaikilla mennä jauhot suuhun. Massanlisääjäkin toimii, koska mun tulokset on noussut, eikä oo tullu läskiä yhtään!!!1!!1!1

Kuka tahansa pakkotoiston jäsen #3: Usko jo, et kehity tuolla ohjelmalla, etkä voi pudottaa painoa ja samalla parantaa tuloksia noin paljon :david:

Joku aloittelija: Mitä toi naama tossa yläpuolella niinq tarkoittaa ku mä en ymmärrä. Onx se joku inside-juttu?

Möykky86: No ei tästä tuu mitään kun te ette ymmärrä, mitä kovaa treenaaminen on. Mutta on mulla kuitenkin kovemmat tulokset ku teillä.

-----------
Ja pian möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun uudet tavoitteet"

Taas Mikeä kiusataan...

.
.
.
* Baarikello runkkaa hysteerisesti *
<.Mike> Mikä kodekci mulla on pielessä, kun CD:llä olevan leffan kuva näkyy väärinpäin?
<.Joku1> Jaa
<.Joku2> Mikähän siinä mahtaisi? Väärä kodec?
* Baarikello runkkaa aivan helvetin hysteerisesti kuola suussa
<.Joku3> Mike: Jos sulla on CD-levy väärinpäin asemassa ;)
<.Joku1> Arrgg Repesin
<.Joku4> LOOOOOOOOOOLLLOLLOO
<.Joku2> HAHAHAHAHA
* Baarikello runkkaa hysteerisesti ja hinkkaa samalla HTH:ta nänneihinsä *
<.Mike> Voi Vitun spedet. Mitä vaan täältä kysyy niin aina tulee vittuilua... Vittu te ootte spedejä koko porukka
* Mike antaa jallaa jallaa koko chatin porukalle *
* Baarikello runkkaa hysteerisesti, puhuu kielillä, läpsii HTH:lla ihmisiä, kierii matolla kermavaahtoa kynsien alla, huutaa kuin veturi, imitoi Michael Jacksonia, pukeutuu nilkkasukkiin ja mininiminihameeseen... *
<.Tomi> Jahas Baarikello pääsi taas vauhtiin...
<.JJJ> Hhohoho Hyvä Baarikello :D Meillä on kolmen päivän päästä pikkujoulut - otan jo tässä pohjia...
.
.
.

Originally posted by MKS
Möykky86: Kyllähän mä tiiän, mitä mä haluan. Mun tavoite on lisätä ja vähentää massaa yhtä aikaa.
-hytkyy-

Helmi! :thumbs:

Voimapoika13v: moi, miten saan penkkiin lisääkiloja, nyt menee ehkä noin 110 kg jaehkä on painoa ehkä saman verran..

Kraftwerk n : Tässä penkkipunnerrukseen panostaville aloittelijoille hyvä treeniohjelma, Venäläisen penkkipunnerruksen moninkertaisen mestarin, Zdapaz Shnenkon ohjelma : http:\\www.pabb.net\shnenko\bench.html

Edited by Mike 29.11.2004 14:35
Goatse muutettu miedommaksi versioksi, älä nyt 13v poikaa ala heti rankaisemaan. T:Mike

Kraftwerk n: Saatanan vellihousut. No eihän tässä sitten kummempia.

Baarikello : Penkkiä teki Hitlerkin viikossa kertoja kaks, kannabispojalla kädet sano raks. Tässäpä sinulle motivaatiojuttu, taitaa olla Pakkiksella kaikille tuttu. Edited by Tomi 29.11.2004 15:23

Tomi : Joo, salaisiin mennään. Poistin Baarikello ne kolmannen valtakunnan kuvat kun veivät turhaan palstakapasiteettia eivätkä vaihteeksi liittyneet aiheeseen mitenkään.

Originally posted by MKS
Möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun tavoitteet"

-----------
Ja pian möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun uudet tavoitteet"

tää oli hyvä!:lol2:

TOMI : Juteltiin just tos Miken kans puhelimessa! mul olis ekat treffit perjantaina ja kerroin heti roinaamisesta puhelimessa, kun se halus tietää kaiken beta 2:sesta ja sen aromeista.

Tonza: Ok, tässä nyt “dieetti kuva” ruikkupaskasta. Tarkoitus olisi murskata itseni henkisesti ja vittuuntua niin että edes vähän innostuisi treenaamaan, toivottavasti ei jää viimeiseksi viestiksi tälle palstalle...:(

Eli lähtökohdat: aloitin “dieetin” valmiiksi ilman lihaksen lihasta, nollatason alapuolelta. Molemmat polvet vedin paskaksi kun putosin heti syntymän jälkeen sairaalan kaakelilattialle eli jalkoja en ole päässyt ikinä treenaamaan. Ja paskathan ne jalat oli jo ennenkuin putosin sairaalan lattialle. Siksi laitan kuvan pelkästä yläkropasta, joka on vielä paskempi kuin jalat. Olkapäät on ollut paskana siitä lähtien kun tulin synnytyssairaalasta kotiin eli yläkroppaa ei ole pystynyt treenaamaan oikeastaan ikinä. Molemmat kyynärpäät tulehtuivat kun tiskasin sheikkerin käsin. Ja molemmat habat revähtivät kun laitoin koulurepun selkään ensimmäisen kerran eli käsiä ei ole pystynyt treenaamaan sen jälkeen eikä ennen sitä.

Itse kuvasta: tiedän, lihaksia ei ole. Ei tarvitse erikseen mainita. Tiedän: olen täysi nolla. Tiedän: vittu mitä tässä keksisi kun ei vittu tule mistään ikinä mitään.

Attachment: olen vain surkea ruikkupaska_tappakaa minut_anteeksi_koko_maailmalta.jpg

Sale: vittu miten läheltä nuo kuvat on otettu!1 ja valaistus on perseestä! :curs:

Mixu: semmoista palautetta että ota lantio paremmin mukaan noihin poseerauksiin. Lähinnä mietin vaan sitä että miltä näyttäisit hikisenä ilman vaatteita. Vasen pakara on kehittyneempi kuin oikea, harvoin noin päin =)

Richard75: Hyvin on kehitystä tullut noinkin lyhyessä ajassa, ainakin ohimot pullottaa komeasti :kippis1:

tommih: mulla pullottaa farkuissa mulkun kohdalta :D

JohnnyB: Justiin asiallista keskustelua :curs: NOT! :locked: x-files: :buried:

Hannibal:

Mitä helvettiä? Eikö sen pitäny olla selvä homma, että copy-pastet jätetään pois ja edes yritetään keksiä jotain itse?:curs:

Ai, sori Hannibal.. ei se ollutkaan copy-paste.. olit muuttanut jotain pilkun paikkaa... :piis:

Mut kyllä sinäkin, vaikka suosiosi onkin taattu, voisit joskus edes yrittää :whip:

Dragon koittaa taas olla helvetin hauska ja keksii tarinaa pakkotoistosta:

Pakkotoisto perustaa proteiinibaaria:

Tomi: Tervetuloa kokoukseen, ajoitus oli tiukka mutta ilmeisesti jokainen viiletti tänne mykiöt lepattaen parasta vauhtiaan.
Mike: Tervetuloa meikäläisenkin puolesta

Tomi: Ensimmäisenä asialistalla on proteiinibaarin paikka. Perustetaanko se Mayorssin alakertaan vaiko Kultsalle?
Mike: Tampereelle!
Colemanni: Tampereelle!
JohnnyB: Ihan sama
Sam225: Mä suosisin Mayorssia
iivili: Mayorrrrrrssille.
Phy73: * Pelaa Counter-strikea *
PMLats: Espooseen, että me päästään mun gorillan kanssa sinne kahville aina kun halutaan * Räpyttää silmiään *
Sakkeus: HÖHÖHÖHÖ Jyllätään se saunaan!! Löyly! Mayorssin löylyyn!! HÖ HÖ HÖ!!!
Zeizei: Mun isin autotallissa on tilaa vielä.
Tomi: Eli siis Mayorssiin? Selvä tarkka paikka suunnitellaan myöhemmin.
Mike: w0000t! TAMPEREELLE MÄ SANOIN!

Tomi: Sitten baarin kalustus. Onko kenelläkään suhteita valmistajiin tai maahantuojiin?
Mike: Tampereella Tamro tekee hyviä jakkaroita...
Colemanni: Särkänniemestä voitaisiin saada vielä parit jääkarhutaljat.
JohnnyB: SEARCH!!! Puhelinluettelosta löytyy. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuolit ovat pahasta. Baariin tullaan ottamaan proteiinidrinkit eikä mitään kupeksimaan.
Sam225: * Juo kaljaa ja juttelee uudesta 2+7+6+4 ohjelmastaan Miken kanssa *
iivili: Ei tuoleja. Suomessa on jo riittävästi leveäperseisiä jokinorsuja.
Phy73: Mä voin tilata thaimaasta...
PMLats: Sellaiset pitsikoristeiset nojatuolit ovat ihan must. Sellaiset pastellin oranssinkeltaisenruskeat. oijoi! Niillä olisi mukava istua. Pehmuste tietysti angorakaninkarvaa ja päällinen plyyshiä.
Sakkeus: Anatomiset öljytuolit höhöhö! Hummmmm! Pena taikoo ne vaikka heti.
Mike: PENA JA PENA JA PENA!! Lopeta nyt toi penalla Jyllääminen. Usko nyt saatana, että sitä teidän vitun kotitonttua ei jumalauta ole edes olemassa. Tuo se tänne niin mä näytän miten se on vain FOR ME TO POOP ON!!!
Sakkeus: * messuaa * Oi Pena suuri henki. Suo meille anatomiset öljytuolit. Oi pena hummmmm.
* PIM!! Mayors täytyy 100 öljytuolista.*
Aki: Mitä vittua täällä touhutaan!!! Paikka täynnä jotain helvetin öljysäkkejä!!! TOOOOOOOOOOMIIIIIIIIII!!!
Tomi: heheheeheehe me siirretään ne pois ASAP! :murmeli:
Zeizei: * sanaton *
Tomi: * Kauhistelee *
Mike: w000t, w00000t, w0000000t

Mike: No niin jatketaan...
Tomi: Joo. Seuraavaksi pitäisi päättää musiikista. Mä ehdotan ihan peristeistä hiphop r&B ja rappigenreä.
Mike: No ei vitussa! Opethia! Destroyeria! Rabbies infested puppiessia! Slayeria! GRAAAAAHHHH!!! * Mossaa ja ryntää hakemaan pääkalloa treenikassista *
Colemanni: Jotain perusmusaa. Radiomusiikki sopisi hyvin.
Sam225: Kantria?
iivili: Laphalaishia joikhuja?
JohnnyB: Musiikki on pahasta...
Phy73: Mä olen säveltänyt PC-piipperillä pari levyä biisejä...Voisin tuoda niitä?
Sakkeus: * Messuaa * Oih! Pena! Suo meille musiikki...
* Kaikki hyppäävät Sakkeuksen kimppuun ja sitovat hänet vöillä ja siteillä kahden öljysäkin väliin *
Sakkeus: Höhöhöhöhööö... Hyvää treenijylläystä hummmm
Zeizei: Smurffien parhaat?
PMLats: Jotain romanttista täytyy olla. Sellaista musiikkia, jonka tahdissa voi sulkea silmät, kun istuu pieni kevyt suihkunjälkeinen kosteus päällä oman mörön sylissä ja kuuntelee hänen sydämensä sykettä.
Tomi: Jos kaikki tuovat muutaman levyn, niin se on varmaan ihan ok.
Mike: Joo
Tomi: Okkei. Kokous on pidetty. Liihottakaa kotiinne siitä.

Tomi: Ainiin yksi asia vielä. Mistä me saadaan 100 takkia vetävä narikka? Tila on mutta narikkaa ei. Ehdotuksia?
Mike: Mixu.
Colemanni: Mixu
Sam225: Mixu
iivili: Mixu
JohnnyB: Mixu
Phy73: Mixu
Sakkeus: Mixu
PMLats: Mixu
Zeizei: Mixu

Hannibal: Olipas paska juttu. Hymyilin ainoastaan tarinasi lukemisesta syntynyneelle myötähäpeän veikeälle tuntemukselle.

MIKE KUNTOON!

MIKE :nyt pitäs päästä kuntoon 10 viikossa!
see file: miken kuva

Kysyjä :näytä jalat!
MIKE :ei mulla ole jalkoja!
Möykky 86 :käytä mun ohjelmaa, mä kuitenkin tiedän jalka treeneistä enemmän kun sä
mun treeni:
jalkakyykky 200x1
hackkyykky 150x5
etukyykky 20x100
takakyykky 10x40
kyykyssä muuten vaan 50x50
ojennus 20xmax
koukistus 20xmax
pohkeet seisten 35x35
pohkeet istuen 300xmax
pohkeet muuten vaan 40xmax
prässi 10x150
mä oon tehnyt tätä jo kaks tuntii ja hyvin tuntuu!
sit muista ottaa massan lisääjää joka toinen tunti, mulla vyötärön ympärys on kasvanut jo 10cm
tän teet joka päivä niinku mä niin tulee tulosta

Möykky86:

Oon treenannu nyt 2,5v. maastavedän sen 140kg.
Ja teen 320 sarjaa rinnalle 265 yläselälle, ei ole ylikuntoa vaan alisyömistä :irc:

:5:

Originally posted by Dragon

Tomi: Ainiin yksi asia vielä. Mistä me saadaan 100 takkia vetävä narikka? Tila on mutta narikkaa ei. Ehdotuksia?
Mike: Mixu.
Colemanni: Mixu
Sam225: Mixu
iivili: Mixu
JohnnyB: Mixu
Phy73: Mixu
Sakkeus: Mixu
PMLats: Mixu
Zeizei: Mixu
Loistavaa. :D

Kyllä! Dragon! :worship: Ihan mahtavaa. En oo vähään aikaan nauranu näin paljoo. Vedet valuu silmistä ja vatsat kipeenä. Kiitos kun pelastit mun päivän. :thumbs: :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom