olisit onion edes yrittänyt imitoida.. ei oo kauheen uskottavaa tommonen copy-paste touhu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-hytkyy-Originally posted by MKS
Möykky86: Kyllähän mä tiiän, mitä mä haluan. Mun tavoite on lisätä ja vähentää massaa yhtä aikaa.
Originally posted by MKS
Möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun tavoitteet"
-----------
Ja pian möykky86 aloittaa uuden threadin: "Mun uudet tavoitteet"
:lol2:Originally posted by Hannibal
Richard75: Hyvin on kehitystä tullut noinkin lyhyessä ajassa, ainakin ohimot pullottaa komeasti :kippis1:
Pakkotoisto perustaa proteiinibaaria:
Tomi: Tervetuloa kokoukseen, ajoitus oli tiukka mutta ilmeisesti jokainen viiletti tänne mykiöt lepattaen parasta vauhtiaan.
Mike: Tervetuloa meikäläisenkin puolesta
Tomi: Ensimmäisenä asialistalla on proteiinibaarin paikka. Perustetaanko se Mayorssin alakertaan vaiko Kultsalle?
Mike: Tampereelle!
Colemanni: Tampereelle!
JohnnyB: Ihan sama
Sam225: Mä suosisin Mayorssia
iivili: Mayorrrrrrssille.
Phy73: * Pelaa Counter-strikea *
PMLats: Espooseen, että me päästään mun gorillan kanssa sinne kahville aina kun halutaan * Räpyttää silmiään *
Sakkeus: HÖHÖHÖHÖ Jyllätään se saunaan!! Löyly! Mayorssin löylyyn!! HÖ HÖ HÖ!!!
Zeizei: Mun isin autotallissa on tilaa vielä.
Tomi: Eli siis Mayorssiin? Selvä tarkka paikka suunnitellaan myöhemmin.
Mike: w0000t! TAMPEREELLE MÄ SANOIN!
Tomi: Sitten baarin kalustus. Onko kenelläkään suhteita valmistajiin tai maahantuojiin?
Mike: Tampereella Tamro tekee hyviä jakkaroita...
Colemanni: Särkänniemestä voitaisiin saada vielä parit jääkarhutaljat.
JohnnyB: SEARCH!!! Puhelinluettelosta löytyy. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuolit ovat pahasta. Baariin tullaan ottamaan proteiinidrinkit eikä mitään kupeksimaan.
Sam225: * Juo kaljaa ja juttelee uudesta 2+7+6+4 ohjelmastaan Miken kanssa *
iivili: Ei tuoleja. Suomessa on jo riittävästi leveäperseisiä jokinorsuja.
Phy73: Mä voin tilata thaimaasta...
PMLats: Sellaiset pitsikoristeiset nojatuolit ovat ihan must. Sellaiset pastellin oranssinkeltaisenruskeat. oijoi! Niillä olisi mukava istua. Pehmuste tietysti angorakaninkarvaa ja päällinen plyyshiä.
Sakkeus: Anatomiset öljytuolit höhöhö! Hummmmm! Pena taikoo ne vaikka heti.
Mike: PENA JA PENA JA PENA!! Lopeta nyt toi penalla Jyllääminen. Usko nyt saatana, että sitä teidän vitun kotitonttua ei jumalauta ole edes olemassa. Tuo se tänne niin mä näytän miten se on vain FOR ME TO POOP ON!!!
Sakkeus: * messuaa * Oi Pena suuri henki. Suo meille anatomiset öljytuolit. Oi pena hummmmm.
* PIM!! Mayors täytyy 100 öljytuolista.*
Aki: Mitä vittua täällä touhutaan!!! Paikka täynnä jotain helvetin öljysäkkejä!!! TOOOOOOOOOOMIIIIIIIIII!!!
Tomi: heheheeheehe me siirretään ne pois ASAP! :murmeli:
Zeizei: * sanaton *
Tomi: * Kauhistelee *
Mike: w000t, w00000t, w0000000t
Mike: No niin jatketaan...
Tomi: Joo. Seuraavaksi pitäisi päättää musiikista. Mä ehdotan ihan peristeistä hiphop r&B ja rappigenreä.
Mike: No ei vitussa! Opethia! Destroyeria! Rabbies infested puppiessia! Slayeria! GRAAAAAHHHH!!! * Mossaa ja ryntää hakemaan pääkalloa treenikassista *
Colemanni: Jotain perusmusaa. Radiomusiikki sopisi hyvin.
Sam225: Kantria?
iivili: Laphalaishia joikhuja?
JohnnyB: Musiikki on pahasta...
Phy73: Mä olen säveltänyt PC-piipperillä pari levyä biisejä...Voisin tuoda niitä?
Sakkeus: * Messuaa * Oih! Pena! Suo meille musiikki...
* Kaikki hyppäävät Sakkeuksen kimppuun ja sitovat hänet vöillä ja siteillä kahden öljysäkin väliin *
Sakkeus: Höhöhöhöhööö... Hyvää treenijylläystä hummmm
Zeizei: Smurffien parhaat?
PMLats: Jotain romanttista täytyy olla. Sellaista musiikkia, jonka tahdissa voi sulkea silmät, kun istuu pieni kevyt suihkunjälkeinen kosteus päällä oman mörön sylissä ja kuuntelee hänen sydämensä sykettä.
Tomi: Jos kaikki tuovat muutaman levyn, niin se on varmaan ihan ok.
Mike: Joo
Tomi: Okkei. Kokous on pidetty. Liihottakaa kotiinne siitä.
Tomi: Ainiin yksi asia vielä. Mistä me saadaan 100 takkia vetävä narikka? Tila on mutta narikkaa ei. Ehdotuksia?
Mike: Mixu.
Colemanni: Mixu
Sam225: Mixu
iivili: Mixu
JohnnyB: Mixu
Phy73: Mixu
Sakkeus: Mixu
PMLats: Mixu
Zeizei: Mixu
Loistavaa. :DOriginally posted by Dragon
Tomi: Ainiin yksi asia vielä. Mistä me saadaan 100 takkia vetävä narikka? Tila on mutta narikkaa ei. Ehdotuksia?
Mike: Mixu.
Colemanni: Mixu
Sam225: Mixu
iivili: Mixu
JohnnyB: Mixu
Phy73: Mixu
Sakkeus: Mixu
PMLats: Mixu
Zeizei: Mixu