Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi Thread

Tomi: Uskomattoman mielenkiintoista!!1yks!1

Valtion tiede- ja teknologianeuvosto on valtioneuvoston ja sen ministeriöiden asiantuntijaelin, joka käsittelee keskeisiä tieteen, tekniikan ja tieteellisen koulutuksen edistämiseen liittyviä kysymyksiä. Neuvosto käsittelee tiede- ja teknologiapolitiikan suuntaamista ja yhteensovittamista sekä valmistelee tätä koskevia suunnitelmia ja ehdotuksia.

Mielipiteitä?

gotto: Ihan OK. En tosin ymmärrä miten tuohon voisi kommentoida. BTW: Tomi, makee avatar sulla, näyttää sille, että tuossa hauiksen tilalla olisi rintafileen rantapallo!

JJJ: LOLOLOL!!! Näyttää sille, että mun hamsteri, jonka luulin muuttaneen Kuubaan, onkin muuttanut Tomin ihon alle. LOLOLOL!!!

Pecman: Tomi on varmaankin jo kyllästynyt aiheeseen, mutta voisitko kertoa mistä on kyse?

Tomi: Joo, kyllästyin jo ajat sitten. Enkä jaksa vastata kysymykseesi. :Lukko_murmeli:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dopey: Lihas kasvaa levossa treenin jälkeen noin 6 tuntia, minkä jälkeen kehityksen suunta kääntyy - rasituksen "kovuudesta" huolimatta laskuun. Scientific proof of life. Kaikkien pakkispeelojen kandee googlettaa Lyle McDonaldia ja hypertrofian mekasnismien rottakokeilla todennettuja lihaskasvun adaptiivisia faktoja. There is no such thing as an essential carbohydrate or essential intensity. Itellä alkoi viime viikolla T-magista kopsattu ryssäpohjainen volyymi-HST-ohjelma ketogeenisin maustein, jossa tehdään etukyykkyä 12 päivänä viikossa 30% kuormalla maksimista negatiivisilla palautuksilla ja dippiä lisäpainolla ja Manta Raylla sekä 0,5 kg:n magneettipainoilla viilattuna. Oon muuten 184 pitkä ja unelmana olis joskus osallistua voimanostokisoihin sikakireenä 52-kilon sarjaan.

Tomi: Hohohoo. Eiköhän nuo HST-hulluttelut ole parin vuoden päästä sellaista shaittia, että niistä tarinoidaan kiikkutuolissa häpeillen lapsenlapsille samalla kun Wintikka istuu polvella ilman satulaa ja hieroo vaginaa lettuhillossa friteeratulla meriorangilla. Mietin just, että pitäisiköhän muuten tiputtaa oma kierto 14-päiväiseksi ja treenata vasemman käden ylä- ja alahauikset samana päivänä. :lol2: Normaalisti teen yhden sarjan habaa kuukaudessa, jonka jälkeen hanskat on vuoden niin tulessa että kualen enkä pysty ajelemaan anuskarvoja rintafileen ladyshavella ellen venyttele kunnolla Akin kanssa Meidzorsin jalkaprässin alla. Tää setti saa muuten olla viimeinen, hautasin juuri kisahaaveet ja tilanne on nyt se, että nyt pidän kirkkohäät, haen Saksasta jonkun nohevan 3.0 farmariaudin ja synnytän 2.4 lasta ja kultaisen noutopizzan ananaksella ja Wintikan rektaalivasektomialiukastetulla kaukaasianvinttikoiralla. :haart:

Hulkki: Osaisiko joku neuvoa askeettista ja karua treenimahdollisuuksin varustettua munkkiluostaria pääkaupunkiseudun läheltä? Treenilaitteiden pitäisi mielellään rajoittua niihin välttämättömimpiin mitä oli käytössä jo myöhäisellä liitukaudella. Bonusta olisi levytanko ja turvaraudat. Luostarin pitäisi olla myös erittäin paskainen ja pimeä, eikä siellä saisi puhua eikä siivota. Minulta katoaa nimittäin motivaatio kesken treenin, jos näen jonkun munkin siemailevan muotiprotskujuomaa treenin jälkeen, tai pystyn huulilta lukemaan, että joku munkki keskustelee jostain muodikkaista uskonasioista kesken ass to the grass & through the floor -kyykkysarjan.

Jotain sellaista riisuttua, paskaista ja karua perusmeininkiä ilman em. häiriötekijöitä siis haen, jotta voin keskittyä kehonrakennuksen nuorten SM-kisoihin, kun yrttiefe on ainoa roina pelissä ja kaikki muut kilpailijat ovat kuurittaneet jo monta vuotta ihan asenteella. Panostan hommaan tietysti tuhatprosenttisesti, mutta mitään muuta kuin viimeistä sijaa ei voi pitää realistisena, koska olen pelissä mukana vain ja ainoastaan yrttiefen voimalla ja kaikki muut kisaan osallistuvat kilpailijat ovat roinanneet jo monta vuotta ja asenteella ja täysillä ranteet auki -mentaliteetilla. Täytyy katsoa kisapäivän aamuna sitten kunto ja pyytää kaveria lyömään mut baseball-mailalla tajuttomaksi ja sitomaan kiinni Squat Rackiin, jos kunto ei ole 1000% bullet proof, jotta en lähde nolaamaan itseäni lavalle, koska pelkän yrttiefen avulla ei voi päästä riittävän isoksi ja kireäksi, kun verrataan muihin kilpailijoihin, jotka ovat kaikki kuurittaneet jo monta vuotta ihan asenteella. Ehkä se on sittenkin turhaa lähteä kisaamaan pelkän yrttiefen voimalla, kun kaikki muut bodarit ovat kuurittaneet jo vuosikausia huolella ja Fuck It All and Fucking No Regrets Just Heavy Dosage -mentaliteetilla ja minä olen liikenteessä pelkän yrttiefen ja nöyrän asenteen voimalla. :itku:

Tomi: Tilanne on nyt muuttunut ja eilen pärähti käyntiin kevyt naisten fitness-setti: 5000 mg Wintikka Depot esd (every single day) + 4000 Provikka + 200 g Prolab suklaaluukku + 12 cm Rintafile Anal Disgrace Relaxant. Vasemman hauiksen teen jatkossa kerran vuodessa ja raakoja kaurahiutaleita otan 120 dl/vrk. :jahas:

ps. Tää sai muuten olla viimeinen setti, elämänarvot muuttui just. :haart: Huomenna neuvotellaan pankkilaina ja ostetaan labradorinnoutajanpätkä ja rivitalouros Esbååsta. Kisahaaveet on nyt kuopattu ja pumppailen nyt vuoden päivät natuna. Viikonloppuna alkaa sitten kevyt aerobic junnujen setti, muuten sama kuin viimeeksi mutta Wintikka Debit 500000 mg egdh (every goddamn hour) ja 14 cm Rintafile Vacuum lubricant.

Originally posted by Hannibal
ps. Tää sai muuten olla viimeinen setti, elämänarvot muuttui just. :haart: Huomenna neuvotellaan pankkilaina ja ostetaan labradorinnoutajanpätkä ja rivitalouros Esbååsta.
Omg mä kualeeeeeennnnnn!!1 :lol2: Hannibal, ei vittu! Enpäs oo vähään aikaa saanut näin kovia nauruja. Toi koko juttu oli aivan loistava, mutta tää loppu on kyllä oikeasti niiiiin totta kuin olla ja voi, mutta toki hieman liioitellen. Löysin itseni näistä jutuista. :)

Re: Tarina yhestä baari-illasta.

Originally posted by rintafile
Yhessä baarissa tapahtunutta:
Ei s*****a, mä oon siis ilmeisesti joskus lukiossa kertonut sulle jenkkivuoden toilailuista? Hullua insideläppää. :D

JJJ: Megahyper lollotin sentään.
Oikeesti mä en voi ymmärtää kuka voi kasvaa tollasella neiti treenillä, mitä Mike ja Colemanni vetää. Jotain viidentoista toiston sarjoja pumpaten ja palautumis tauot 45 sekkaa. No toisaalta teen mäkin välillä bulkilla tollasta pientä pumppailuu kevyillä painoilla tyyliin alataljassa koko pakka 10 toiston sarjoja ja palautumistauot 2 minuuttia. Mutta karu totuus on, että ei tollasella treenillä voi kasvaa. Välillä on pakko repiä jos haluaa kasvaa. Kysykää vaikka Ruhlilta ja Guntterilta.

Lollonloo:D :D

SALE: Vittu et ootte spedejä kaikki blääbläääblääläbläää. Mul on muuten 20 sähly mailaa, kun oon joskus ollu kynissalibändin pelaaja. (ei tullu mieleen muuta, mut kaveri on helvetin negatiivinen).

Aloitteleva punttaaja: Moi. Olen harjoitellut vähän aikaa ja tahtoisin tietää onko tämä ohjelma ihan ok. Harjoittelua takana 3 kuukautta ja lisäravinteina käytän maltoa ja heraa.

ma: Jalat
ti: lepo
ke: Olkapäät ja ojentajat
to:lepo
pe: Selkä
la: lepo
su: Rinta ja hauis

Mike: Ihan hyvältä toi näyttää. Postaa vielä yksittäiset liikkeet ja sarjamäärät niin katsotaan tarkemmin.

vitvall: Siis voi vittu mikä ohjelma!!! Eihän tossa ole mitään järkeä!! Oletko täysi uuno? Jokaisen aloittelevan punttaajan täytyy tajuta nöyrtyä näissä asioissa ja tunnustaa ettei oikeasti tiedä hevonvitun paskaakaan koko touhusta. Tajuatko tollo? Vittu että sieppaa kaltaisesi lesottelijat. Tajuatko - NÖYRYYTTÄ Saatana!!!

Tässä on sentään vähän järkevämpi ohjelma sulle:

ma: Jalat, rinta ja selkä
ti: nilkan kiertäjäkalvosimet
ke: jalat, hauis ja selkä
to: hauis
pe: selkä ja hauis
la: känni
su: lepo

Tolla sä kasvat!!! OLE NÖYRÄ ja kasvat!!!

p.s. Hyvää tekstiä kaikilta :) :lol2: :lol2:

[ZannaZ]:
Nii mut sit niinku...eiku siis kato sillee et kyl mä kuitenki haluu hommata itelleni sellase aiva ihana karvapallohanipuppelitsikutsiku-villakoiran. Eix juu et se ois niinku...niinku sillee kato iha supra-ihanaa, eix vaa, jookos? *katsoo kauriinkatseella* ...ja sit niinku kaikille vaan haluun sanoo et vaik kaikki niniku sanoo et ma taytan tan forum kaikil turhil viesteil ja niinku sillee kaikkee ni kyl näis kuitenki o iha niinku huippu-megis-tarkeetä asiaa, eix vaa Tomi ja Mike?
*antaa virtuaalihalipusun*

Tomi:
OMGtsiisukraistus!!!yks!kaks!!1!! Naytat muuten ilman vaatteita mun makkarissa paljon kauniimmalta kuin punapäänä.

[ZannaZ]:
Voi kiits sulle Tompsu, mää jo vahan niinq aatteli et nää koira- ja ylioppilaskuvat taalla pakkikses ois niinku vahan väärässä paikassa. Muutenki ihmetyttaa niinq se et miks porukka valitta jos mä pistä kuukaudes noin niinku 4578957895789 viestii ja joka treadii sillee niinq 8 iha hitsivitsin tarkeet viestii...Ne o kuiteski tosi tärkeit kaikki!

Mike:
Kuvia ZannaZta ja karvapehkosta!

Tomi:
Seka myos koirasta.

Kekexxxxxx!yksx1xx:
Mikset vastaa asiallisesti? Auta häntä?
Saatanan homo voimamies!! Saatanan paska!!! Tuikkaanko suoleen vai mita häh?

strong:
Suolees voit kuule tuikata vaikka tämän saatanan tuhkamunahintti!!1!kaks!!:

www.bulldozer.com/large-sized_excavator.jpg

Poikittain, ilman vaseliinia. Hintti!

Pave:
:offtopic:
Mut mites hei pidätsä ranteet suht suorina vai annatko niitten retkahtaa taakse? Toinen on tietty että kokeilet eri oteleveyksillä.

Originally posted by VahvaJussi
Sori mut mä en tajunnu. :nolo:

Et siis tajunnu? no tässä pari vinkkiä, että pärjäät ja tajuat tällä palstalla:

- tule sinuiksi tietokoneen kanssa ja opettele käyttämään mm. Photoshop -ohjelmaa ammattimaisesti sekä erityisesti "googlettamaan"...

- hommaa dvd -vehkeet ja kunnon kotiteatterilaitteet, koska et käy enää baareissa joten jotain tekemistä pitää olla. Starwars ja Band of Brothers -peltiboksi on must hankinta, kuuntele ja kehu palstalla luotien viuhuntaa...

-sinulla tulee olla avovaimo, joka ymmärtää tarkat ruokailusi, reenin ja roinan
- kuitenkin vanhana piilevänä nörttinä ihailet ja palvot jotain naistähteä mieluiten jostain avaruuselokuvasta. Hommaa hänestä taustakuva (wallpaper).

- heitä elokuva-aiheisia läppiä ja osallistu unohtumattomat tokaisut elokuvissa -threadiin mieluiten jollain tokaisulla, joka on maailman paskimmasta/vähiten tunnetusta elokuvasta

- valita aina välillä jostain mitättömästä asiasta, kuten työpaikan kyniksestä, joka ihmettelee rahkakomboasi...niin ja sano hänelle, että hiilihydraatit on niitä jotka lihottaa...

- jos dvd-ilta/tietokone -harratukseltasi ehdit kuitenkin käydä viihteellä kuskina kuuntelemassa niin "noloja" ja "vaivautuneita" läppiä siitä kuinka entiset lukiokaverisi kehuvat levinnyttä selkääsi, muista ottaa taskuusi pari Hy-Pro patukkaa. Niitä syöt jutelessasi tutun poken kanssa...silleen että kaikki näkee...

no siinä muutama vinkki...:thumbs:

p.s. löysit muuten threadillasi tämänkin palstan huumorin rajan...onnea!neljäprosenttimerkkisulut!!

p.p.s. ainii, en kyllä nyt imitoinut ketään, sori...

pek: "Siis älä käytä niit jalkojen lihaxii ku teet vazalihasliikkeit ihan niinq ironchef sano. Usei näkee salil q jengi rykii niit istumaannousui jaloil ja jotku ottaa käsil kii jaloist."

Heh, lähes suoraan copy+pastea :D

[ZannaZ]: :lol2:

-----------------------------------------

[ZannaZ]: :itku:

Treeni / ravinto, posteja 1

Tota aloin käydä salilla eilen ja tuli mielee et mitä ne lisäainejutut on mitä vois vetää treenin jälkee?!?! lähex mä niinku sit kasvaa ihan sikana ku alan litkii noita mömmöi? oon ihan nyyppä näis asiois.

Roinapuoli, posteja 1

Oon käyny salil nyt 6 vuotta ja kehitys on ihan pysähtyny. mä en tiedä mitää näistä asioista, mutku oon treenannu jo kuus vuotta ja nyt on kehitys seis ni on kiire päästä lääkitsemää ja en ehi ite opiskella mitää et kertokaa mitä vedän ja kui paljo! eikai noista sit mitää sivareita tu, mä en kestäs jos saisin finnei!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom