Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punttimimmi nro 1:
...siis pinnallista keskustelua miehen vasemman pakaran keskimmäisen karvan sijoittumisesta suhteessa oikean rintalihaksen keskikohtaan kiiiitoooosh!

Punttimimmi nro 2:
No mulle on aivan sama kunhan mies on ISO! Siis tarkoitan todellakin I-S-O, mikä tarkoittaa sitä, että se on vähintään tarkalleen ottaen 180.56 cm pitkä, sen reisilihaksen ympärysmitta on 87.37 cm ja pakaralihaksen päältä voi hypätä v-tyylillä ympäri vuoden sukset jalassa väh. 99 metrin leiskauksia.
Sen lisäksi miehen pitää olla ISO. Aikaisemmin, kun itse en ollut näin ISO kuin nyt olen, tykkäsin enemmän vähemmän isoista miehistä, mutta nyt kun olen itse käynyt jo 3 kk salilla 3 kertaa viikossa ja sen lisäksi 7 kertaa spinningissä ja body-pumpissa ja muutakin aerobista teen satunnaisesti, olen alkanut tykätä vähän isommista miehistä, kuten tuollaisista kilpakehonrakentajista.
ISO mies isoissa lihoissa on siis plussaa, ei sillä rasvaprosentillakaan ole mitään väliä, kunhan sikspäkki erottuu ja pihtimittarilla saa kyljestä hädin tuskin nahan kiristettyä väliin, ja kunhan mies on vaan ISO.
Tykkään myös käpertyä ISON mieheni kainaloon iltaisin sohvalla, joten käsien täytyy olla ISOT. Mielellään sellaiset hauikset että käsivarteen nojatessani tuntuu kuin olisi seitsemän kiloa tennispalloja niskan takana, ja karvoja täytyy ehdottomasti olla, sillä tykkään siinä samalla telkkaria katsellessani letitellä rintakarvoja ajan kuluksi, kun siis olen ISON mieheni nallekarhumaisessa syleilyssä.
Onneksi tällainen mies löytyy jo kotoani!

Punttimimmi nro 3:
Niin multakin!

Punttimimmi nro 4:
Niin multakin!

Punttimimmi nro 5:
Niin multakin!
.
.
.

Punttimimmi nro 10 057 867:
Niin multakin!

Pitkällisen roinaamisen sivuvaikutukset thread

Kauan roinannut 1. : * Kertoo sydäntä riipaisevia kokemuksia roinaamisen haitallisista puolista ja vakuuttaa tästä lähin harjoittelevansa natuna.

Kauan roinannut2. : * On samaa mieltä ja toteaa, että jossain vaiheessa sitä kuitenkin pitää roinaaminen lopettaa jos hengissä meinataan selvitä… *

Wintikka: * Kertoo kokemuksiaan laamoista *

Tomi: * Kertoo nigerialaisen marabuhaikaraheimon helttakielimutanttien testosteroniundekanoaatin aspirointitekniikoista *

Kauan roinanneet 3 – 50: * Ovat samaa mieltä ja toteavat, että jos on kahden vaiheilla niin kannattaa jättää ekakin kuuri ottamatta jos ei ole TODELLA painavaa syytä. *

Nat_Ural: Tietojeni mukaan hallitulla riskiroinaamisella ei ole mitään negatiivisia efektejä, yksikään tutkimus ei tue tämän kaltaisia metafyysisiä väitteitä.

Hannibal: Miksi puhut metafysiikasta, kun kuitenkin roinaaminen on täysin eksaktia impelementaatio-vaiheen tapahtumaa, ilman koagulatiivisia efektejä.

Nat_Ural: Juupas

Hannibal: Eipäs

Nat_Ural: Juupas

Hannibal: Eipäs

Nat_Ural: Osoitettuasi tietotasosi tässä threadissa Hannibal, niin voin vain häpeäkseni todeta, että sinä olet oikeasti aivan saatanan tyhmä jätkä :)

JJJ: No niin. Nyt alkoi tapahtua. Tämän olen aina halunnut nähdä. Kaksi palstan sanaseppoa, kummatkin natuja, alkavat väittelemään threadissa, jossa kerrotaan pitkällisen roinaamisen aiheuttamista sivuvaikutuksista. :kippis1: LOL!!!

Nat_Ural: :nolo: * poistuu singahtaen *

Hannibal: :nolo: * poistuu välähtäen *

Muistona tuosta keskustelusta on roinafoorumin sustanonin kovettamaan maaperään palanut Nat_uralin tarralenkkareiden ja Hannibalin Zone-kenkien polttamat natukuviot.

Hannibal kaupassa

Hei kaikille palstalaisille. Minä Hannibal, palstan ilopilleriklovni ja eettisen moraalikunnan puheenjohtajan ratkiriemukas apulainen olen jälleen piristämässä pakkislaisia jakamalla innokkaita kannustuksia ja positiivisia kommenteja keskusteluihinne. :)
Nyt mieltäni kuitenkin on muutaman tunnin ajan askarruttanut kaupassa tapahtunut episodi.
Siis minähän olen yleensä erittäin empaattinen ihminen ja hyväksyn muiden ihmisten vajavaisuudet sen enempää niitä ajattelematta mutta tänä päivänä koin jotain täysin uutta. Kassajonossa katseeni kiinnittyi noin jokinorsun kokoiseen naisimmeiseen, joka asetteli ostoskärryistään kasssahihnalle munkkeja, kermaa, karkkipusseja, pari litran jäätelöpakettia, voissa leivitetyn pitkon, LIGHT kolaa ja LIGHT mehukeittoa.
Hermojani suorastaan kiristi. Yhtään enempää seurauksia miettimättä kaivoin taskustani 1500 sivuisen A2- kokoluokkaa olevan Zonekirjan ja takosin kirjallani 15min järkeä tämän jokinorsun päähän – hellästi mutta tehokkaasti. Silmiin, kieleen ja pakaroihin ilmestyneiden 30HH-, 40P- ja 30R- merkeistä päättelin opin menneen perille, huikkasin kannustavasti naisen korvaan: ”Have a Zone-day Clarice” , ja lähdin iloisesti loikkimaan kotia kohti.

P.s. jään innosta täristen odottamaan Hannipalin ja Nat_Uralin "täyttä paskaa" -tyylin tappoiskua :)

"penkkimies86" vitsi mikä nyt on ku kehitys on menny hirveesti taakse ku eilen meni viel penkistä 62,5kg ja tänään menee vaa 61.25kg. Oon nyt treenannu hauista ja penkkii joka päivä viimeset 3kk ja ihmettelen ettei 100kg penkkimaksimi oo menny rikki. Kannataisko mun alkaa käyttää jotai suonen sisäsii proteiineja ku yks kaveri vois hommaa mulle ja miten mä saan tommoset samanlaiset hauikset ku ronnie colemannilla et voi esitellä koulus niitä tytöille ja montako sataa vatsalihas liikettä pitäis tehä joka päivä et sais 6-packin riittääkö 200? siis auttakaa pliis.

PS. IHA ÄLYYTÖMÄN HAUSKAA LÄPPÄÄ MELKEIN TIPUIN PENKILTÄ NÄITÄ LUKIESSANI :thumbs:

RitkeForresteri: Tuli muuten räjäytettyä tossa ala-asteen luokan valvojan talo koska se piti kuria mulle sillon. Sen takia mut pistettiin nuorisopsykiatriselle osastolle mut en kauaa kerinnyt siellä olemaan kun hakkasin kaikki hoitajat ja valvojat.. Vika ei tietysti ollut minussa.. No sen jälkeen mut siirrettiin Ozwald Correctional Facilityyn, mutta ei sekään paikka mua kauaa pidätellyt.. Miettikää nyt kun tällanen teinidonaldduckrääkyjä pistetään tollasseeseen paikkaan niin mitä siitä jää jäljelle.. Ja kaikki tämä ilman syytä.. Lähteeks muuten joku mun kanssa kaupungille ottaan pussikaljaa? Voitais samantien kattella vähän pikkupilluja.

Voi helevetti mitä läppää...näitä lisää

voe äet ku joutu nauraa näitä lukiessa...vieläkin vatsalihakset krampissa ja kuola kuivuneena poskella..huh huh..Kyllähän minäkin kun tuntisin porukkaa..:rolleyes:

Originally posted by Dragon
KäveleväRuumis: "Miten saan palautusjauhot sheikkeriin sisälle? Pitääkö kansi ottaa pois? Entä tuo ritilä? Miten saan nuo klimpit vähenemään? Pitää ravistella vai? Okei... Mitä sitten? Ei tapahdu mitään hei? Montako kertaa päivässä tota sheikkerissä olevaa juomaa pitää ravistella, että se vaikuttaa lihasten kasvuun? Pitääkö jokaiselle päivälle tehdä oma palautusjuoma tohon pöydälle käymään vai riittääkö kerran viikossa? Täytyykö se juoda??? WTF??? Ahaaa... no nyt alkaa selvenemään...

:lol2: :lol2: Jumankauta, tunnistin itseni! Paitsi no siihen asti kun tuossa luki WTF, jota en käytä :rolleyes: :5:

Oli muuten aika hauskaa lukea teidän kaikkien imitaatioita :worship:

Ove_Rytter_on_jumala: Miten te pystytte tekemään noin paljon sarjoja käsitreenissä? Mulla ainaki huutaa hauikset jo 2 sarjan jälkeen hoosiannaa, eikä siihen KP:n mukaankaan enempää tarvita!? :eek: :confused:

Tomi: Jumalauta mua rassaa nämä MD-tyypit jotka ei tajua että liikeradat voi tehdä puhtaasti ja enemmillä sarjoilla, jolloin kumulatiivinen rasitus on varmasti yhtä suuri kuin repimällä isoja rautoja epäpuhtaasti. :curs:
Vedin tossa just eilen käsitreenin, ja ensimmäisen hammer-sarjan jälkeen pumppi olikin niin kova, etten tarvinnut enempää. Ojentajat saivat oman osansa, oli niin kova vastapumppi päällä.

Mike: Aivan. Ja sitten nämä Westside-äijät, ei saatana. Taidan chopata sivuilleni kuvan penkkipaitaan tukehtuneesta Louie Simmonsista. :curs:

Hulkki:
Ove_Rytter_on_jumala

Miten te pystytte tekemään noin paljon sarjoja käsitreenissä?
Sun täytyy nyt ymmärtää, ettet saa isoja käsiä ilman rest/pause-kyykkyjä. Persettä vaan pohkeisiin, niin kyllä kädet kasvaa. :thumbs:

Ove_Rytter_on_jumala:

Hulkki oot aika iso, ootko käyttäny kasvuhormonia eli "degaa"?
Ei tommoseksi voi tulla ilman dobingia. :jahas:

Hulkki:

Kuinka monta kertaa tää täytyy sanoa??!! :curs:
En aio käyttää niitä myrkkyjä ikinä. Ja efe ei oo roina, se on luonnon oma piriste. :jahas:

Ove_Rytter_on_jumala:
No anteex!!!11!!

Miss_Flightattendant:
Mun miehen täytyy ainaki olla iso. Sen täytyy luoda mulle turvallisuuden tunne. Kun mä satun vaan olemaan niin kaunis ja epäitsekäs, etten voi kävellä yksin rauhassa kaupungilla, kun kaikki vaan tuijottaa mua sillai niiq.

Mike:
No niin, eikähön tämä ollut tässä.

*lukko*

Mike:Uusimpien tulostietojen mukaan pakkotoisto.com sai 2.68 hittiä enemmän kuin viime viikolla.Olemmekin kehittäneet uuden bisnesidean. Tomi, ole hyvä.

Tomi:Kenen poskia punottaa? Ketä vituttaa eiliset karkelot? Kenellä on... ISOIN :GOATSE:- Revitys!

Eli omaa goatse- kuvaansa vastaan saa 9% alennuksen jokaisesta ostamastaan :david: - julisteesta. Julisteita saa pakkotoiston nettikaupasta.
:Goatse: foorumi perustetaan alafoorumiksi kuvat-osiolle ja se on maksullinen 19.95E/ kuussa. Maksuun sisältyy oma :goatse:- paita miken tai tomin kuvalla varustettuna, lisähinnasta myös wintikka tai rintafile, sekä ubercooli lihasten lauhdutin parempiin suorituksiin. Parhaimmille postaajille nimen alle oma senior- tai junior :goatse: member tagi.

Edit: juu, vielä Hunksien pituudesta sen verran, että yhdellä Hunkseista (Janne) on kylmänä sellainen 47-48-senttinen väkänen.

Penaa_Haukkaa_decaa_sustaa:Meneekö palstalla huonosti kun te rahastatte?

Mike:No ei saatana mee, vittu katoin just fakeyoursitetraffic.cx: stä että liikenne kasvaa joka viikko.Jos toi asenne ei muutu niin se on KICKBAN!

Tomi:nii! STFU!!11!!yksykskakskakskolkollammastaatelijakolmekovaasudenpentua tai :kuvia:

Hannibal:Nii, ja bannista :kuvia:

Mike:Niin siis Tomin ja mun kuvat siel on jo, ettei tarvii ihan tyhjälle foorumille postata.

rintafile: Laittakaa lisää :kuvia:

tomi: attached image:haahaa_i_am_using_the_internet:jpg

Originally posted by Ode-1
Tomi:Kenen poskia punottaa? Ketä vituttaa eiliset karkelot? Kenellä on... ISOIN :GOATSE:- Revitys!

Eli omaa goatse- kuvaansa vastaan saa 9% alennuksen jokaisesta ostamastaan :david: - julisteesta.

:lol2: :lol2: :lol2: Ei perhana !!! :lol2: :lol2: :lol2:

strong
Olen juuri keksinyt kompetenssini takia kuinka tarkkailuluokalla olevien kissojen voimanosto pelastetaan. Perustetaan Schrödingerin voimanostoliitto, jossa kissat laitetaan laatikkoon validin käsikranaatin kanssa. Nistit ja paidankäyttäjä kissat konditionaalisesti räjähtävät.

clubs-gaylondonwrestlers.jpg

Tomi:

Rintafile uudessa ultra windproof-asussaan valmiina talviaerobisille

Liitteet

• tiger.jpg
    tiger.jpg
    22,4 KB · Katsottu: 1 434
Pomme
Mää sain kaverilta Salvekvick depot-laastareita, joiden pitäisi lisätä lihaskasvua. :D Ite en oo mikään tiedemies, voiko noita laittaa ruumiinaukkoihin? :kippis1: Mullon niitä 300+300 kpl ja iho alkaa olla täynnä, oon syöny niitä jo 70 kpl ja oon ihan vitun kännissä. Onko liikaa, ei? Ei voi testoa ei koskaan oo liikaa!!!!

[Seuraavana päivänä]

Muumioin sitte itteni alumiinifoliolla, jottei kukaan näkis mun laastareita baarissa ja ei oo ikinä ollut niin paljo naisia. :D Ne naiset haisto mut folioitten läpi. :love: Sit mää pidin siellä baarissa puheen, et ollaanko me niinku fämöli? Et mennäänkö lisääntymään kundit ja gimmat jollekkin autiolle saarelle tai sillee, u now! vittu C'mon!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom