Imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä, Osa II.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Voi pihinä että Lohikäärme jylläs taas hyvää löylyä :D höhöhöhöhhö :thumbs: ärghhähööhöhöhöähäh voi elämän pylly :D....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi: Ainiin yksi asia vielä. Mistä me saadaan 100 takkia vetävä narikka? Tila on mutta narikkaa ei. Ehdotuksia?
Mike: Mixu.
Colemanni: Mixu
Sam225: Mixu
iivili: Mixu
JohnnyB: Mixu
Phy73: Mixu
Sakkeus: Mixu
PMLats: Mixu
Zeizei: Mixu
Oh sweet lord I'm embarassed

20020124-today_what-if-embarass.jpg

PS. :D

Originally posted by JustinCre
Pitäskö tänne perustaa möykky86 fanclub? :D

Loistava idea! Onhan Jippiillakin NaamaHoon vittuilufoorum! siella voisi kaikki antaa palautetta ja ohjeistaa (lue vittuilla) möykky86:sta! :)

Tomi: Tiesittekös että sammakko ylitti eilen tien laamapaita päällä, mykiöt heiluen ja kivekset Viivin suussa? :kuvia:

Dragon: LOLOL, Tippusin tuoliltani ainakin kolmesti kun luin tuon.

Pakkislainen1: LOLOLOLO!!!111!! Mahtavaa, tipahdin ja repesin aivan totaalisesti, lisää...

[ZannaZ]: Hihi, hei Tomi, älä kehtaa taas, hi hih, :haart: EN näytä kuvia sulle, ehkä, hihi ps. opastat sä taaz huomenna mua suorinjaloin maastavedossa.. :whip:

Hannibal: LOL, Repesin ja tipuin tuolilta ihan myötähäpeästä. Onko jollain omakohtaista kokemusta että vaikuttaako kivekset Viivin suussa tosiaan treenaamiseen, tutkimuksia en löytänyt aiheesta?

Pakkislainen2: LOLOLOLO!!!111!! Mahtavaa, tipahdin ja repesin aivan totaalisesti, lisää...

Pakkislainen3: LOLOLOLO!!!111!! Mahtavaa, tipahdin ja repesin aivan totaalisesti, upeeta

Sakkeus: Voi pihinä kun löylynhenki repes, ja heitti mut lauteilta suoraan jyllisti kiukaalle, höhöö, mutta onneksi voitelin kankut just rypsarillä, ei sattunu yhtään, höhö, voihan jyllinki.

Pakkislainen4: LOLLOTI!!!111!! Upeeta, tipahdin ja repesin aivan totaalisesti.

Mike: Lopettakaa jo #&%tana vittuilu siitä bannerista tai bannaan koko internetin minuutiksi!!! :curs:

Möykky 86: lopettakaa jo, en pysty nauramaan kun tein juuri 89 sarjaa poskilihaksille penkkiä, ja nyt juon 12000kalorin giga mass palautus härdelliä, kyllä massa kasvaa, ette te tajuu mitään häh.

Ihankukatahansapakkislainen: Möykky86 on hölömö kun se reenaa ihan väärin. Minäkin nauran sille. Tuossa kadulla on näköjään mummo kaatunut jäätiköllä, menenkin potkimaan sitä.

Äijä: Kukamitähäh. Taasko täällä kiusataan lentoemoa tai ihanketätahansamiksihäh? Paheksunteitä. Kasvakaajoaikuisiksijookomitähähvottohel?

:whiteknight:
:moraalinenylemmyys:
:uskontoisänmaamummonperunamuusi:

:kisakireätyleisurheilukissatovateiniinsalainenpaheeni:

Pain : Nyt pitäisi päästä tiukkaan kondikseen, vinkkejä ketoon?. Ketoa olen vedellyt nyt pari viikkoa, paitsi siitä olen ollut 10 päivää risteilyillä joilla joka päivä on tullut syötyä ihan saatanasti kaikkea ja keitto on maistunut. Tipuin myös kolmannen kerroksen kannelta pää edellä konehuoneeseen ja tippuessani naukkailin protskua, olutta ja thermogeenejä.

Dopey : Melko rasvattomana kaverina voin kertoa teille että hiilarit ovat tähän mennessä aloittaneet kaikki maailmansodat ja mm. Stalinin "puhdistusoperaatio" oli nimeltään Operation Evil Carbo. Ampukaa siis kaikki hiilarit alas, mikäli haluatte olla melko rasvattomia kavereita.

lazki : Minä voin opastaa teitä dieetissä vaikka en ole koskaan dieetannut kunnolla. *copy-pasteaa lähes saman perusvastauksen jolla tavalla on vastannut kaikkiin dieettikysymyksiin*

[ZannaZ] : Tsihi, hitsi kun en tajua mistä te puhutte. Vastaan silti tähän threadiin. :haart: P**kele kun porukat ei anna minun syödä ja kaikki ihmettelee kun juon koko ajan vettä ja protskua ja ravaan vessassa koko ajan. :curs: Tavoitteena on saada lihaksia hirmuisesti. Hihi, motivaatiota ainakin on. :love:
Edit : Hitsi mun piti poistaa 12 hymiötä kun rupesi valittamaan jotain ihmeellistä kun yritin postata. :VIHAINEN:

Tomi:
Originally posted by [ZannaZ]
... ravaan vessassa koko ajan.
:kuvia: ?

Hannibal :
Originally posted by [ZannaZ]
... ravaan vessassa koko ajan.
:kakka: ?

Mixu: Kokosinpa tässä tekemisen puutteessa yhteen kaiken tiedon kreatiinista mitä mahdollista on löytää netistä, universumista ja kpouramasta. Lajittelin, luetteloin, indeksoin ja kiillotin sen valmiiksi että se on mahdollisimman helppokäyttöinen. Jos siis kiinnostaa.

Tomi: Mainiota Mixu, loistavaa työtä. Laitankin linkin tuohon etusivulle muurahaiskarhun kuonon kokoisella fontilla ettei sitä kukaan missaa.

nyypie-85: moro!!1 Onx tietoo miten tota greatiinii kanziis ottaa siis niinku treenin jälkee vai aamul tai illal tai yöl? koitin kyl tsööörzii mut em mä mitää löytäny!

JohnnyB: nyypie-85, tiedämme kuka olet. Tulen sun kotiisi ja KURRRISTAN sut. Siis ihan varmana.

Anssi: Punttimimmi, luin mimmien puolelta postauksesi ja ymmärsin että kaipailet nahkahousuissa, koppalakissa ja kahleissa viihtyvää kuuliaista orjapoikaa. No tässä sulle olis sellanen! Kaikki käy paitsi kakka ja s/m. ;)

Punttimimmi: Anssi hyi, paikka! Kyse oli kyllä koiranpennun ostamisesta.

Zeizei: Siis anssi haloo, eix toiki emäntä oo joku kalkkis varmaa jo kolkyt vuotta tai jotai...kiihoottaax sua kävelytuet haloo!! Ja ei naisii noi isketä. Tai en mä kyl tiedä miten mut mitä nyt oon netist lukenu.

Tomi: Rintafile: Anssi, lähetätkö mulle yhteystietosi. Foto ois kiva ylläri kanssa. (Korjattu ;))

Mike: On se saatana kun on tuo liha niin katoavaista. Alle sata ollaan ja keveästi. Eilenkin salilla puhuin yhdelle tyypille eikä se edes nähny mua. Sitten sanoin sille että Mentula! niin johan kopsahti kannat yhteen. Mulle on siis ihan sama mitä ihmiset ajattelee mutta on se ny saatana. Natuna tässä ollaan jo pitkään menty. Mitä nyt oxyja sekottelen kaurapuuroon. ja mällinkin vois laittaa jo päälle kun ilveksetkin erottuu jo ihan selvästi. Mutta näin natuna siis jatketaan. Tässä olis vielä kuva lihattomasta meikäläisestä.

Tomi: Viitsitkö Mika kuitenkin fotoshopata tuon erektion edes piiloon.

Rintafile: Ja Tomi se taas hätäilee...ja btw viitsisitkö Tomi ottaa tuosta mun avatarin päältä pois tuon tekstin "olen homohuora, pyly kolmekymppii". Onhan se ihan hauska, heh heh, mutta silti...

Baarikello: Siis vaikka vallitsevat olosuhteetkin ottaisi huomioon, tunnen myötähäpeän valtavan painon kutkuttelevan eturauhastani. :hitler:

Joku Herra sympaattinen kirkasotsainen naturaali: Löysin netistä yhden suomalaisen voimanostomestarin testipöytäkirjat. Kaveri on testattu puolen vuoden aikana 60 kertaa, enimmäkseen harjoituskaudella. Aika paljon, vai mitä? Että kyllä tuo dopingin vastainen työ otetaan näköjään ihan tosissaan! Minusta on ihanaa, että ilman lääkeaineita voi päästä pitkälle, kun tekee kovasti töitä ja on lahjakas! Rauhaa ja rakkautta kaikille voimaileville ihmisille! :)

Raven: No eipä kyllä kovin paljoa testata.. Pitäis kyllä enemmän testata ja etenkin harjoituskauden ylläreihin pitäis panostaa. Se ettei ole kärähtänyt ei tarkoita sitä ettei käyttäis.
Vähän pistää miettimään että millähän konstilla on tuokin penkkituloksen kehitys tullut.. Mutta en mene epäilemään käyttääkö vai ei. Turha siitä on väitellä kun on puhtaat tulokset antanut. Vaikka uskon että aika moni käyttää, niin en silti mene koskaan vihjailemaan että muutkin käyttää.. Koska kaikki ei käytä, ainakaan kokoajan.. Vähän kyllä laittaa epäilemään kun painokin on pysynyt samana ja mitä nyt olen itse nähnyt ja kuullut niin pistää epäilemään.. Mutta en sano juuta enkä jaata mutta aika harvoin on testattu.
Ja on niitä semmoisiakin aineita mitkä ei näy testeissä.. Mutta en todellakaan yleistä ja mustamaalaa ketään. Ja aina voi vaihtaa seuraa ja on siihen muitakin syitä kuin paikkakunnan vaihto..

spinaltap: Elkee poijjjjjjaaaaat viittikö jauhoo ikäviä. Itellä penkki NATUNA JA ILMAN PAITAA 250 KILOA että silleen ja loppu kokkapuhheille seljän takaana. Kaiken elämässäni olen keskittänyt ja kohdistanut vain ja ainoastaan natupenkkituloksen parantamiseen ja treenivuosia takana koko elämän kevät ja syksy, tervetuloo katsomaan ja kusipurkit mukaan. Ei se ole niin kummonen tulos kun kaikkensa antaa ja tekee :kippis1:

jarre55: Älkää nyt saatana jaksako puhua paskaa! Se on ihan vitun harva joka ottaa 200 natuna ja ihan tositosi vitunvitun harvaharva ilmanpaitaa ilmanpaitaa. Tästä oli Turun Sanomien yleisönosastossa iso juttu 80-luvulla.

Jami1981_22vuotta: Eihän tota propaganda paskaa jaksa kukaan! Svnl:ssä just oli tollasta ja mun mielestä siellä pitäs roinata ihan avoimesti eikä mitään kirkas silmäistä natu jeesustelua vittu sitä kestänyt katella! Voitin penkin sm kultaa tuloksella 202,5 mutta enpä paljoo jaksanu svnl:n natu pellejen kanssa jutuissa olla mukana.. Kaikki ne roinaa turha väittää muuta jos ei tiedä.. Hah!

Salapoliisitoimisto Pakkotoisto Oy: Vai tämmöinen paskanpuhuja tällä kertaa. Kuulehan, Jami1981. Tehtiin poikien kanssa pikku kysely Suomen Voimanostoliiton sivuilta, SUPO:lta ja CIA:lta, ja nyt me tiedetään sun koko nimi, syntymäaika, treenipäiväkirja, pankkitilin sisältö ja mulkun pituus. Haluatko että skannataan rippitodistuksesi tähän liitteeksi? Että tämmöisiä Jameja. Häpeä, saatana. Olet juuri häpäissyt voimanoston, itsesi, perheesi, seurasi ja isänmaasi.

Jami1981_22vuotta: sori mutta tuo 1981 ei tarkota syntymävuotta vaan se on hämäystä.. sudenpentujen salakirjotusta.. Eikä tuo 22vuotta tarkota ikää.. Miettikää ihan rauhassa mitä se oikeesti tarkottaa.. Ei paljon kiinosta.. Hyvä naureskella monitorin takana :itkuraivari: :busted:

Kraftverk n: goatse.jpg :jahas:

JohnnyB: Ja minähän annan tämän keskustelun jatkua. NOT! :curs: :terminated:

Originally posted by lazki
Pain : Nyt pitäisi päästä tiukkaan kondikseen, vinkkejä ketoon?. Ketoa olen vedellyt nyt pari viikkoa, paitsi siitä olen ollut 10 päivää risteilyillä joilla joka päivä on tullut syötyä ihan saatanasti kaikkea ja keitto on maistunut. Tipuin myös kolmannen kerroksen kannelta pää edellä konehuoneeseen ja tippuessani naukkailin protskua, olutta ja thermogeenejä.

Dopey : Melko rasvattomana kaverina voin kertoa teille että hiilarit ovat tähän mennessä aloittaneet kaikki maailmansodat ja mm. Stalinin "puhdistusoperaatio" oli nimeltään Operation Evil Carbo. Ampukaa siis kaikki hiilarit alas, mikäli haluatte olla melko rasvattomia kavereita.

:lol2:

loistavaa :thumbs:

Originally posted by newberry
...

JohnnyB: nyypie-85, tiedämme kuka olet. Tulen sun kotiisi ja KURRRISTAN sut. Siis ihan varmana.
...

Siis en kai mä noin kauhee ole :nolo:

:D

Löylyä lissää...

Sakkeus: Mielestäni asia ei mene ihan noin, vaan löylyttäisin sen oman muistini mukaan näin: bla,bla,bla...

En nyt ihan tarkkaan muista, mutta täältä löytynee lisää löylyä : www.täältäkaikkitietokaikestamitäpitäätietää.com

Ja jos tuolta ei löydy löylyä niin täältä voi yrittää etsiä: www.area51.net Tuolla on ainakin kaikki teknobiologiasolutasonmikrokorrelaatioultrahyper -tieto mitä jokaisen löylynheittäjän pitää tietää... :D

lost soul: Hei onko muka teijän mielestä raukkamaista kantaa puukkoa aina :D mukana, kun joku läski uhkas hakata mut.

Minkä takii te kaikki suomalaiset olette rasisteja, kyllä mä olen jollain teistä nähny puukon. Kerran kävelin koulussa ja yks jätkä huuteli mulle, mitä ip-lajia mun täytyis harrastaa:eek:?
Jos se tulee päälle mää tuikkaan sitä puukolla. :kippis1:

Onks se sitten niin kummallista jos pidän puukkoa povarissa?:piis: Te olette koko ajan kännissä:evil: onko se nyt niin iki-ihanallinen ekstaasimainen tila. Me maahanmuuttajat ei juoda oikein koskaan.

:kakka:

Ihminen99: joo täs olis mun treeniohjelma saako tällä lihasmassaa?

alkuverryttely:
polje kuntopyörää (tai kulje salimatkasi pyörällä / kevyesti hölkäten) 10-15min.

lämmittely ennen sarjaa:
ennen jokaista massaliikettä, tee 1-3 lämmittely sarjaa 30-50% painoilla kunnes tunnet, että lihaksesi ovat lämmenneet blaa blaa...

Massamonsteri: joo täs olis mun treeniohjelma saako tällä lihasmassaa?

alkuverryttely:
polje kuntopyörää (tai kulje salimatkasi pyörällä / kevyesti hölkäten) 10-15min.

lämmittely ennen sarjaa:
ennen jokaista massaliikettä, tee 1-3 lämmittely sarjaa 30-50% painoilla kunnes tunnet, että lihaksesi ovat lämmenneet blaa blaa...

Tomi: Mitä meinaat häiriintynyt poikaseni olet kirjoittanut saman threadin pakkotoiston joka osioon sekä 53:lle muulle kanavalle
:rolleyes:

Ihminen99: No joo älä rupee vittuilemaan tämä on aivan selkeä kysymys mihin olen jo itse!!! vastannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massamonsteri: No joo älä rupee vittuilemaan tämä on aivan selkeä kysymys mihin olen jo itse111 vastannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samarialainen: Vaihtaisin.. tekisin niin ja näin..

Tomi: Hei!!11# Mitäs tämä meinaa olet kirjoittanut saman joka osiolle ja vieläpä kahdella eri nimellä:confused: vai mitä "massamonsteri" ja älä nojaa siihen huutomerkkiin

Massamonsteri: MIten niin?!!!!

Ihminen99: MIten niin?!!!!

Massamonsteri: Mitäs sä nyt tolla!! meinaat??+!!!

Ihminen99: Mitäs sä nyt tolla!! meinaat??+!!!

LUKKO KÄRPÄT JA IFK

Mites ois Möykky86:lle aivan uusi treeniohjelma?

Treenausta seitsemänä päivänä viikossa, jaolla:

ma: pää
ti: olkapäät
ke: peppu
to: polvet
pe: varpaat
la: polvet
su: varpaat

????? hip hip ?????

Latest posts

Suositut

Back