Mä päätin vast, että en enää hillitse itseäni ja ole hiljaa ja kohtelias jos saan jostain huonoa palvelua/käytöstä osakseni. Ajattelin antaa tästä lähin ihan samalla mitalla, ehkä vähän enemmänkin takaisin. Vittuakos sitä välittää mitä muut ajattelee, tuskin tulen niihin enää törmäämään. Ei mua hirveästi haittaa töykeä kohtelu tuntemattomilta ihmisiltä koska en pahemmin välitä niistä ja siksi olenkin ollut mainitsematta asiasta mutta ajattelin ihan omaksi huvikseni kokeilla tätä uutta lähestymistapaa. Eli ihan huolerra suoraa vittuilua päin naamaa.
Oltiin viime vkoloppuna Plantagenissa ja kysyttiin yhden tuotteen hintaa henkilökunnalta, koska ei ollut hintalappua missään. Asiakaspalvelija katsoi ja sanoi, ettei ole hintalappua. Sanoi vielä että hinta selviää sitten kassalla ja voi jättää sinne jos hinta ei ole sopiva. Tämän jälkeen jatkoi matkaa. Annoin olla ja kysyin hintaa seuraavalta myyjältä joka sitten selvitti sen hinnan minulle. Tälä uudella mentaliteetila olisin sanonut sille ämmällä tyyliin, että mitä vittua sä myyjä touhuat, käyt saatana itse kysymässä sen hinnan sieltä kassalta ja tuut kertomaan sen mulle. Se on vittu sun työtäs kun kerran pelkkä myyjä olet. Juu, lapsellista ja tyhmää käytöstä ehkä, myyjä pitäis mua varmaan hulluna eikä välttämättä edistäis mun asiaa yhtään, mutta ei mua kiinnosta. Mä en saanut siltä myyjältä sitä hintaa, joten asian edistyminen ei olisi huonommaksi enää mennä. Ja en mä oikeasti väheksy myyjiä, itsekkin olen sellainen ollut, mutta tuossa tilanteessa olisin voinut esittää väheksyväni.