Huonosti käyttäytyvät, töykeät ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Tai sitten ei vaan koe mitään hyötyä/etua kouluttaa aikuista ihmistä käytöstavoista joka kerta kun tälläinen vastaan tulee. Aika syväluotaava analyysi jos tuosta keksii heikon itsetunnon :)
Joo, jos sille tielle lähtee niin ei muuta ehdi tekemäänkään ja eläintarhastakin saa sentään palkkaa tosta hommasta. Eikä paljoa auta myöskään netissä valittaa asiasta, kyllä se pitää tehdä kasvokkain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joskus 4-5v sitten käveltiin kavereiden kans kaupasta kotia päin, vanhusten talolla joku vanha mummo oli juuttunut pyörätuolin kans pihalle koska oli lunta satanut paljon, kysyi ystävällisesti kaveriltani että "voisitko nuori mies auttaa häntä vähän ja työntää tuohon ovelle?" kaveri kylmän rauhallisena tuumi että haista vittu ja jatko matkaa, sillon ei naurattanut mutta nyt huvittaa aina kun muistelen kyseistä tapahtumaa :D

Toivotaan, että joku ampuu sun kaveria polveen, minkä jälkeen vatsaan.

Kävin eilen illalla postissa. Maksoin kirjattuakirjettä postivirkailijan kanssa niin sellaselle metriselle palvelutiskin pätkälle änkesi joku nelikymppinen eukko ihan pokkana. Siis oli jonossa mun takana aluksi. Itse jos jonotan niin oon ainakin metrin parin päässä siitä mikä palvelutiskillä asioi enkä todellakaan änkeä siihen tiskille silloin kun joku toinen asioi. Oli niin wtf-tilanne etten osannut edes sanoa mitään. Monesti kun nuorista puhutaan etteivät osaa käyttäytyä niin kyllä täytyy sanoa, että suurin osa tuollaisista käyttäytyjistä ovat olleet yli 40-vuotiaita.

Mä en todellakaan ottaisi stressiä siitä että joku pikkuakka ei siirrä laukkua leffateatterissa. Sittenhän ei siirrä, mä siinä olisin se lapsi jos rupeaisin päätäni aukomaan. Ja ketähän hävettäisi enemmän jälkikäteen jos olisi ruvennut siihen sönkkäämään, saati sitten astunut laukun päälle jolloin pikkuakka rupeaisi varmasti kiljumaan.

Tosi usein vituttaa muiden toimet, mutta mielestäni on kuitenkin arvokkaampaa toimia itse niin ettei muille jää paska maku suuhun eikä sortua myös siihen minäminäminä-ajatteluun.

Vituttaa koiranulkoiluttajat jotka päästävät koiran liian lähelle räksyttämään. Niille voisin asiasta mainitakin.

Lisätään vielä eilinen kolumni kasvojen säästämisestä http://http://www.hs.fi/juttusarja/rikukorhonen/artikkeli/Kasvojen+s%C3%A4ilytt%C3%A4misest%C3%A4/1135263492633

Oltiin kaverin kanssa Marseillessa, missä kaveriani kohdeltiin aika reilusti.. Eräässä hotellissa häneltä koitettiin huijata rahaa monta kertaa aulassa. Ja paras oli se, kun menin kysymään jotakin vatia, tai jotakin jossa voisin pestä vaatteita. Noh ystävällisesti hotellin omistaja ilmoitti, että voin pestä heidän pesukoneessa omat vaatteeni, mutta kaverini ei saa pestä siinä vaatteitaan.. :confused: Pikkasen rasistista vissiin.. ei onneks kauaa tullu siinä hotellissa sitten oltua. Luulivat tosiaan minua alkuun ainakin paikalliseksi, tai jostakin naapurimaasta kotoisin olevaksi, sillä olin jo saanut hyvän rusketuksen alle ja en täysin kokonaan suomalainen olekkaan. Tulivat vielä aina juttelemaan ranskaa minulle kunnes, rupesin heille englanniksi selittämään..

Helsingissä monet ihmiset työpäivän jälkeen ovat kyllä aina naama norsunvitulla joka paikassa, varsinkin kaupoissa ja julkisilla kulkiessa ja jotkut jopa rupevat avautumaan ongelmistaan, jos tulee vähänkin "vastoinkäymisiä". Ei se ole dösäkuskin vika, jos bussi tulee sen 5min myöhässä talvella, tai kassatädin vika, jos jono ei etene kännisen apinan takia, joka ei usko 6% jurrissa ettei sen kaljakorin ostaminen ole mahdollista siinä tilassa.

Kerran olen jopa nähnyt, kun joku keski-ikäinen juntti oli jättänyt jotkut hedelmät punnitsematta ja rupesi siitä sitten kassalla olevaa nuorta tyttöstä syyttämään siitä, ettei saanut hoidettua omia ostoksiaan (kassan tyttönen ei kuulema ollut tarpeeksi pätevä hoitamaan työtään..) ja avautumaan samalla muista ongemistaan. :thumbs:

Haha, aika hyvin nakattu vasta-argumentti ja samaan syssyyn sitten vielä omat ennakkoluulot :D
Se siinä oli vähän pointtinakin, kun yleistys tuntuu olevan päivän sana. Yritin tuohon jotain ironiaa vääntää, mutta se taitaa olla taitolaji, ei vaan onnistu. :D

Mä en todellakaan ottaisi stressiä siitä että joku pikkuakka ei siirrä laukkua leffateatterissa. Sittenhän ei siirrä, mä siinä olisin se lapsi jos rupeaisin päätäni aukomaan. Ja ketähän hävettäisi enemmän jälkikäteen jos olisi ruvennut siihen sönkkäämään, saati sitten astunut laukun päälle jolloin pikkuakka rupeaisi varmasti kiljumaan.

Tosi usein vituttaa muiden toimet, mutta mielestäni on kuitenkin arvokkaampaa toimia itse niin ettei muille jää paska maku suuhun eikä sortua myös siihen minäminäminä-ajatteluun.

Vituttaa koiranulkoiluttajat jotka päästävät koiran liian lähelle räksyttämään. Niille voisin asiasta mainitakin.

Lisätään vielä eilinen kolumni kasvojen säästämisestä http://http://www.hs.fi/juttusarja/rikukorhonen/artikkeli/Kasvojen+s%C3%A4ilytt%C3%A4misest%C3%A4/1135263492633

Juurikin näin :) Ja kiitokset mainiosta kolumnista, täyttä asiaa.

Elokuvateatterista tuli mieleen, että täällä Oulussa yksi v*tun iso lihapää bodari/portsari oli eukkonsa kanssa leffassa ja se äijä soitti varmaan 3-4 kertaa puhelimella ja vastasi saman verran puheluihin. Tämähän tapahtui leffan aikana, ei siis alkumainosten. Sen eukko yritteli huomauttaa asiasta mutta ei tämä ukko siitä välittänyt vaan kohotti vaan ääntä, että varmasti kaikki kuulee sen uudesta bemarista mistä se puhu puhelimessa.
Kukaan salissa olevista ei uskaltanut sanoa mitään koska turpajuhlat olisivat alkaneet välittömästi. Onneksi tämä sankari sai usean vuoden kakun amfetaamiinikauppoista ja istuu nyt linnassa.

Joo toi on kyllä ihan totta. Jos joku käyttäytyy mulkkumaisesti, niin ei siihen kannata mitenkään reagoida. Siinähän vaan nolaa itsensä. Antaa mulkun käyttäytyä jatkossakin vittumaisesti kaikkia kohtaan niin yhteiskunta voittaa. Not. Mä teen ainakin jatkossakin itsestäni pellen näpäyttämällä verbaalisesti isin pikku prinsessoja ym. muita idiootteja.

Tää ei nyt sit mitenkään liity tohon Mr.Carcassin juttuun, tarviihan sitä itsesuojeluvaistoa olla.

Elokuvateatterista tuli mieleen, että täällä Oulussa yksi v*tun iso lihapää bodari/portsari oli eukkonsa kanssa ..

Asiaa sivuten niin miksi bodaria pitäisi pelätä? Jos hän jännittää lihaksiaan niin mitä sitten? Bodari tottelee nyrkkiä siinä missä kuka tahansa muu kontaktilajeja treenaamaton ihminen

Asiaa sivuten niin miksi bodaria pitäisi pelätä? Jos hän jännittää lihaksiaan niin mitä sitten? Bodari tottelee nyrkkiä siinä missä kuka tahansa muu kontaktilajeja treenaamaton ihminen

Niinno, jos olet semmoinen 80-kiloinen joogaa reenaava jätkä, niin kyllä siinä paskat tulee housuun 110-kiloisen bodarin edessä. :)

Mie olin varmaan eilen "huonosti käyttäytyvä töykeä ihminen"... menin lidlin pulloja palauttelemaan ja koneella oli yksi nainen jolla 4-5 kassillista tölkkejä ja pulloja palauteltavana.. ei siinä mitä mutta 20s päästä siihen naisen viereen pamahtaa ilmeisesti sen mies joka tuo samanmoisen lastin lisää. Yritin ensin vaan mulkoilla että "tajuaisitko palautella nuo minun jälkeen kun tulitkin minun jälkeen". No ei auttanu, siinä kun naisen kassit tyhjeni niin avasin suuni ja sanoin miehelle että varmaan palauttelet nuo pullot minun jälkeeni kun tulitkin minua myöhemmin? Molemmat sitten selitti että "Ootko tosissas, olemme samaa porukkaa, etkä voi muka odottaa, ollaampas sitä kiireisiä" jne.. Saakelin jonon ohittaja, risoo välillä tuommoiset! Onneksi toinen pulloautomaatti aukesi siinä vieressä ja pääsin siihen pullot palauttelemaan.. oli kyllä piiiitkä jono kertynyt näiden yksien tuhatpäisen pullokasan palautuksesta..

Mua vituttaa ihmiset, joille ei ole itsestäänselvyys, että 1) asiakaspalvelijoille ei ole pakko vittuilla 2) lastenvaunujen kanssa bussiin tulevaa voi auttaa 3) auto parkkeerataan YHTEEN parkkiruutuun 4) suu auki ei syödä 5) tupakkaa ei ole pakko sytyttää sateella bussikatoksessa, jossa on muitakin ihmisiä.... 6) koiraa ulkoiluttaessa sen ei tarvitse päästä jokaisen vastaantulijan iholle

PS. En ole asiakaspalvelutyössä, mulla ei ole lapsia, enkä vihaa koiria.

En minä bodareita pelkää, kuten en muitakaan ihmisiä mutta tämä kyseinen lihapää painaa noin 120-130kg ja on tunnetusti väkivaltainen. Myös ammattirikollisena ei paljon sitä vastuu kiinnosta, jos murjoo ihmisiä sairaalakuntoon.

Mut siellä nyt on muitakin aika paljon, luuletko että kaveri hakkaa koko leffateatterillisen porukkaa? :D Porukallahan tollaset laitetaan ruotuun, ainakin näin mä oon tottunu.

Luuletko func että suomalaismiehestä on laittamaan ketään ruotuu, perus jamppa on ihan mikki hiiri, sit kännissä ollaan weekend vodka warrioreita mutta selvinpäin ihan itkupillejä.

Mut siellä nyt on muitakin aika paljon, luuletko että kaveri hakkaa koko leffateatterillisen porukkaa? Porukallahan tollaset laitetaan ruotuun, ainakin näin mä oon tottunu.
Eiks tässä just oo tullu selväksi ettei kukaan uskalla avata suutaan saati tehdä asioille mitään kun huomaa että joku käyttäytyy mulkusti. Sikshän tänne tullaan pakkikselle naukumaan siitä kuinka se herra/ neiti X oli inhoittava siellä *tapahtumapaikka tähän*.
Poislukien henki joka on todistanut olevansa panomies parhaimmasta päästä ja nyt vieläpä oikeamielinen puolustaja vääryyttä vastaan. Kuitenki seki joku maahanmuuttaja :lol2:

Eiks tässä just oo tullu selväksi ettei kukaan uskalla avata suutaan saati tehdä asioille mitään kun huomaa että joku käyttäytyy mulkusti. Sikshän tänne tullaan pakkikselle naukumaan siitä kuinka se herra/ neiti X oli inhoittava siellä *tapahtumapaikka tähän*.

No siinä on pieni ero avata suunsa jos vastapuolena on isin pikku prinsessa/60-kiloinen emopoika tai sitten 120-kiloinen, pitkäpartainen, vaarallisen näköinen rikollinen. Kyllä mä pitäisin aika visusti suuni kiinni tuollaisessa tilanteessa tai sitten kävisin noutamassa paikalle henkilökuntaa, niin varmasti kaikki muutkin järkevät ihmiset.

Eikä siinä paljon auta vaikka kuinka paljon olisi leffateatterissa porukkaa taltuttamassa tuota jos se ehtii pari kertaa tirvaista turpaan.

^ Varsinkaan ku ton sortin vatipäitä saa toisinaan olla taltuttamassa muutama yksiköllinen poliiseja, eikä siltikää meinaa asettua. Turha siinä on uhoomaan ruveta.

Lihatiskillä työskennellessä tapasin useita TODELLA töykeitä ihmisiä. Aikuiset ihmiset lastensa edessä yökkäilee ruoalle (käsittämätön asenne mielestäni), ei tervehdi, ei kiitä, pahimmillaan tökkii vaan tiskin lasia ja siitä pitäs sitten lukee että mitähän se tahtoo. Useat asiakkaat tuli vaan vittuilemaan hinnoista/laadusta/ihanmistävaan. Ei mitään aikomuksia edes ostaa mitään, kunhan nyt ajankuluksi vittuilevat. Käsittämätöntä käytöstä.

Baarin naistenvessat on uskomattomia paikkoja. Emännät tunkee väkisin nenän edestä koppiin, vaikka ovat selkeästi jälkikäteen tulleet. Kerran nappasin kopin ovesta kiinni ja kysyin, että mihis luulit meneväs. "No daa, VESSAAN!" johon totesin, että et muuten tähän vessaan mene, tää on jonon ensimmäiselle, joka olin minä. Narttu haistatti vitut ja löi oven kiinni. Aika moni siinä ympärillä pyöritteli silmiään koppiin änkeneelle blondille. Ei siinä muuten mitään, mutta mulla on ihan paska rakko, baarissa juoksen vessaan about 5 min välein ja siinä vaiheessa ku joku vie mun vessan niin perkele :D

No siinä on pieni ero avata suunsa jos vastapuolena on isin pikku prinsessa/60-kiloinen emopoika tai sitten 120-kiloinen, pitkäpartainen, vaarallisen näköinen rikollinen. Kyllä mä pitäisin aika visusti suuni kiinni tuollaisessa tilanteessa tai sitten kävisin noutamassa paikalle henkilökuntaa, niin varmasti kaikki muutkin järkevät ihmiset.

Eikä siinä paljon auta vaikka kuinka paljon olisi leffateatterissa porukkaa taltuttamassa tuota jos se ehtii pari kertaa tirvaista turpaan.

Tässä tapauksessa se korsto heittelisi ihmisiä ympäri salia. Olisimme varmaan porukalla sen päihittäneetkin mutta olisiko "voitto" ollut sen arvoinen? Useita ihmisiä se olisi ehtinyt vahingoittaa ja kaikki sen takia, kun se puhui puhelimeen. Niin, ja kyseinen jamppa on myös osallistunut voimamiesmieskisoihin, joten tuota massaa ja voimaa löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom