Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosta strategic deconditionista ( eli 9-12 totaalilepojaksosta) piti kysyä, että tuleeko se vetää plussakaloreilla? Miinuskaloreilla ei varmaan palaudu tarpeeksi?
Millaisia maksivoima parannus prosentteja olette saanut ensikertalaisena? Takana on n.12v salitreeniä,sellaista body tyyppistä (8x3 sarjoja) mutta nyt aloitetaan treenikaverin aloitteesta HST tammikuussa. Onko lupa odottaa esim. 10% tulosparannusta vai peräti enemmän kun kerrankin tulee treenattua kunnolla voimaa. Kaupan lisäravinteilla treenaan.
Mä en tiedä onko tähän kysymykseen jo annettu vastaus.. mutta tässä se kuitenkin on:
Mä olen ajatellut treenata HST tyyliin mutta onko mahdollista treenta 6 päivää viikossa, ei 3?
Treenissä tekisin vain puolet normaali 3 päivän treeneistä.
Onko tämä suositeltavaa ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
6 päivän treenissä voisi saada treeni tehtyä intensiivisemmin.. ja treeneistä tulisi lyhyemmät..
Mä en tiedä onko tähän kysymykseen jo annettu vastaus.. mutta tässä se kuitenkin on:
Mä olen ajatellut treenata HST tyyliin mutta onko mahdollista treenta 6 päivää viikossa, ei 3?
Treenissä tekisin vain puolet normaali 3 päivän treeneistä.
Onko tämä suositeltavaa ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
6 päivän treenissä voisi saada treeni tehtyä intensiivisemmin.. ja treeneistä tulisi lyhyemmät..
Tämähän alkoi kiinnostamaan itseänikin.
Voisikohan homman tehdä niin että laskisi prosentit vaikka esimerkiksi 105% 15RM eli pyrittäisiin joka kahdenviikon syklissä nostamaan hieman ennätyksiä?
Itsellä on homma niin alulla että ehkä voisi onnistua. Ensimmäinen ohjelma jossa olisi jonkinlaista järkevää progressiota.
Ohjelmaa ajattelin esimerkiksi tällaista:
Takakyykky
SJMV
Penkki
Ylätalja kapealla vastaotteella
Kulmasoutu
Pystypunnerrus niskantaa
Voisikohan tuohon ottaa apuliikkeitä jotka tehtäisiin ilman erillistä progressiota, ihan tuntumapohjalta?
Esimerkiksi voimapyörää, flyessiä..
Melkein koko ketjun lukasin läpi ja ajattelin kysyä mielipiteitä omaan ohjelmaan.
Kyykky
Penkki
Ylätalja
Pystypunnerrus kp
Hauiskääntö
Ranskalainenpunnerrus
Tuon jälkeen vielä muutama sarja vatsoille voimapyörä/jalkojen nostot vast.
Onko pahasti metsässä kun en vuorottele liikkeillä esim. Kyykky/mave?
Intin aikana voimatasot tipahtaneet joten pienillä painoilla tulee tehtyä.
Hst-gurut apua tarvitaan! Kiitos jo etukäteen!
Kiitokset Larzanille! Teen tämän kierron tällä ja seuraavaan lisäilen ja muutan ohjelmaa.
Nopeimmat reenit koskaan oon tehny tällä ja silti tuntuu siltä et on treenannut.
Vieläkö Larzan reenaa HST:llä vai joku muu menossa? Millasia tuloksia sait tällä?