Lisäksi otan vielä reisikoukistuksen ja reisiojennuksen mukaan niin tulee myös jalkoja enemmän...
Ota prässin lisäksi tuo reisikoukistus takareisille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi otan vielä reisikoukistuksen ja reisiojennuksen mukaan niin tulee myös jalkoja enemmän...
Itse oon yleensä tehny niin, että kun ylätaljapainot on jossain vaiheessa kiertoa noussut yli kehonpainon, niin olen siirtynyt leuanvetoihin.Joku kokeellu kyseistä metodia leukoihin??
Mun mielestä ei oikein ole. Etenkin 2x15 viikot on ainakin itselle järjettömän raskaita ja tuntuu että se yksi välipäivä palautumiseen ei meinaa riittää.Onko mitään järkeä tehdä HST:tä esim. ma, to, pe? Sali on keskiviikkoisin ja viikonloppuisin kiinni.
Mun mielestä ei oikein ole. Etenkin 2x15 viikot on ainakin itselle järjettömän raskaita ja tuntuu että se yksi välipäivä palautumiseen ei meinaa riittää.
Tietysti ehkä voisi torstaina käydä heti aamusta salilla ja perjantaina illasta niin voisi EHKÄ toimia.
Oma Paino% tarkoittaa omasta painosta lisättävää prosenttia liikkeen painoon (esim. Kyykky 60%)
Mitä toi meinaa tos laskuri:D kertokaa tyhmälle... Lukemisen ymmärrys on näköjään paska:D
Mistäs minä voin tietää paljonko nostan itseäni? Pitääkö vain arvioida?