Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä kohdin sykliä mielestäsi kannattaisi pitää dietti?Tästä syklistä opittua:
-Dieetti alkaa ja palaan alkuperäiseen ohjelmaan. Liikkeet varmaan jätän siihen mitä ne tällä syklillä olivat, koska ne tuntuivat noin geneerisesti paremmalta.
-15-viikot näyttäisivät kymppiviikon alun perusteella olevan mulle ihan tarpeellisia oikein toteutettuna.
-Vatsalle voimapyörä lisäpainoilla ei tainnutkaan olla etukyykkyä ajatellen paras valinta, liekö sitten liian kevyt vai liian raskas? Palaan vanhaan systeemin, eli rutistuksia liian suurilla painoilla, alaselkää pitää totutella hitusen kovempaan rasitukseen. Voimapyörää vain satunnaisesti ilman painoja.
-EN PERKELE ENÄÄ RÄPELLÄ ZIGZAGGINGIA PIENEMMÄKSI IKINÄ!
-JOS SE TOIMII HYVIN, ÄLÄ SÄÄDÄ! (okei, aina joku voi toimia paremmin, mutta jos säädetty toimi huonommin, palaa vanhaan ja mieti mikä meni vikaan)
Hmm.. Tuota tietoa kaipaan minäkin.
Täytyykö siis treenissä tehdä nämä kaikki liikkeet yhdellä salikäynnillä?
Viitsiskö ihmiset valaista paljon kiloissa on tullut lisää yhden syklin jälkeen eri liikkeisiin?
Tämä on varmaan ERITTÄIN yksilöllistä. Riippuu treenitaustasta, treenitauoista, koosta ja aiemmista ohjelmista. Ensimmäinen kierto antaa varmaan tässä eniten.
Mulla nous ekalla Hst kierrolla seuraavasti.
Pena 5x100 -> 6x107,5
Pystypunnerrus 4x75 -> 5x85
rintatuettu kulmasoutu 4x100 -> 5x115
Suunta oli kaikissa liikkeissä sama. Pitää tosin ottaa huomioon että treenitaustaa on kymmenisen vuotta ja tämä oli ensimmäinen ohjelma jota tein. Aikaisemmin veivattu aina 3-4 jakoisella miten sattuu.
Neutraali oli muistaakseni HST-tyyppisesti treenannut 12-8-4 toistomäärillä. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi haluat tuon matalimman toistoalueen jättää pois. Ainakin mulla siellä on ne parhaat treenit ja lihaakin tuntuu tulevan enemmän kuin suuremmilla toistomäärillä. Lisäksi tuolla oppii tekniikkaakin ihan eri tavalla. Toimii se kyllä varmaan noinkin jos jotain pakottavia syitä on.Jeppistä, ajattelin itse kokeilla myöskin hst tyylistä treeniä, mahtaisko toimia homma jos tekisin sitä 8 ja 12 toistoilla, mitä herrat ajattelee, onko siis "pakko" tehdä 3:lla eri toistomäärällä, vai riittäkö kaksikin?
Onko muilla ollut ongelmia tuon Excel-laskurin kanssa? Minulla herjaa avatessa, että "This file is not in a recognizable format", mutta tiedosto avautuu kuitenkin. Kaikkiin kenttiin tulee vain #NAME? kun syöttää arvot. Jostain syystä avautuu myös Analys32.XLL-niminen tiedosto, jonka sisältö on siansaksaa. Analysis ToolPak on käytössä ja Excel on ENG-versio 2003.
No nämähän on makuasioita, mutta mielestäni kannattaisi keskittyä enemmän isoihin perusliikkeisiin. Esimerkiksi näin:Kyykky/Prässi
Mave/SJMV
Penkki/Vinopenkki
Ylätalja/Alatalja
Viparit /Dipit
ranskalaiset/pystyp.
Hauis tangolla/scott
Pohkeet
Vatsat
Etureisille ei tuu oikeestaan mitään, auttasko koukistusten sijaan reisien ojennukset? Rinnalle kans lisää, ristitalja? Toi ranskalaiset/viparit/dippi/pystypunnerrus-osasto kans vähä mietityttää miten ton säätäs. Pistäkääs vinkkiä osaamattomalle
Ka tuo näyttääkin jo paljon paremmalta, koulun salilta ku ei noita käsipainoja mitenkää hyvin löydy(3-4-6-10) nii niitten kanssa sohlaamisekshan se menee. Pitää muuttaa vielä ohjelmaa perjantaiks. ämseelle kiitokset
Voiko HST:hen soveltaa mikrosyklitystä?
Esimerkiksi siten että yksikerta olisi 2x15 toinen kerta 2x10 ja kolmas 2x5. Samalla periaatteella yhden sarjan viikot.
Saattaa olla että tällainen ei toimi.