Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttavin tilanne jännäpissan takia sattui työterveystarkastuksessa. Yritä nyt siinä sitten antaa purkkiin virtsanäytettä huumetestiä varten, kun labran hemaseva typy odotteli luukun takana. :curs: Jumalauta, kyl siinä kaikki jutut kävi mielessä ennen kuin n. 5 min jälkeen rupesi kultainen suihku laulamaan.

niin, ja keskustelun nimeksi sopisi paremmin: Hitaat ihmiset + jännäpissaajat :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tbm sanoi:
Toi on muuten todella kauheaa kun on hirvee basahätä ja lisäksi vielä tuntuu olevan zeppeliinin verran kaasuja pakissa. Varsinkin jos on illanvietot menossa tai jos on jonku uuden tuttavuuden tykönä. Sitä yrittää tosiaan sievästi päästää kaasuja ulos mutta mitä sitä paskaa. Alkaa kuuluun vaan ziih..pprrttffffttsss...PRÖTS...Plumps!...plpplplpplumps..PRÖÖÖÖTTS...Aaaaarrgh...FRRRRTTSS! Plumps..Prrt! Ja tätä herkkuahan jatkuu sitten seuraavat kymmenen minsaa, että varmasti partsilla röökillä olleetkin sekä naapurin Tainakin kerkee kuulemaan pönttösinfonian. Kiva sitten tulla sieltä vessasta ulos kun kaikki repeilee sun eläimelliselle vessakäynnille.

Aihetta sivuten. Toi kaasujen kerääntyminen on ihan hirveetä kun on joku tytteli kylässä, siis sellainen, jota ei tunne kovin hyvin. Kavereiden kans suoli on ihan kondiksessa olipa sitten kylässä tyttöjä tai jätkiä mutta voi helvetti sitten kun on joku kiva leffailta menossa jonkun mukavan uuden tuttavuuden kans niin tuntuu että maha räjähtää. Sitten kun pääsee vihdoin yksin vessaan niin tulee sellaista pauketta perseestä että ihme kun on pönttö tähän asti kestänyt.

Kuningasankka sanoi:
Vituttavin tilanne jännäpissan takia sattui työterveystarkastuksessa. Yritä nyt siinä sitten antaa purkkiin virtsanäytettä huumetestiä varten, kun labran hemaseva typy odotteli luukun takana. :curs: Jumalauta, kyl siinä kaikki jutut kävi mielessä ennen kuin n. 5 min jälkeen rupesi kultainen suihku laulamaan.

niin, ja keskustelun nimeksi sopisi paremmin: Hitaat ihmiset + jännäpissaajat :hyper:

Kuulostaa just niin kuin mun kutsuntojen esitarkastuksessa kävi. Tosin se aika oli ainakin 20 min. Muutaman pisaran sain ja sit naama punasena satasen ennätykset pois paikalta. :nolo:

Tässäkin yks miehekkyyden perikuva, joka kärsii suuresti jännäpissasta. Kun on tarpeeksi päissään (eli tosi päissään) se ei haittaa, mutta kun siihen tilaan ei nykyään juuri koskaan päädy.

Meikäläistä ovat aina ottaneet eniten kupoliin tunkijat, jotka pyrkivät (etenkin rautatientorilla) änkemään metroon ennen kuin kukaan on tullut ulos / sen aikana kun jengi tulee ulos. Kun minä en niin kamalasti nauti fyysisestä kosketuksesta tuntemattomaan ihmiseen, niin on vittumaista runnoa siitä tiensä läpi. Muut universaalisti vituttavat ihmiset ovatkin sitten yleensä niitä pösilöitä, jotka sattuvat olemaan kaupassa ajatuksissaan eivätkä huomaa, että porukkaa haluaisi tuotteita _just siitä_ missä ne tekee filosofisia pohdintojaan.

Huono kokemus hitaista ihmisistä oli millenium jolloin järjestin bileet. Sanoin että tulkaa vaikka aamusta mutta mielummin ainakin klo 16 niin pysytään aikataulussa (sauna, ruoka jne.). Hidas kaverini tuli autolla klo 21:30 tuoden lopun porukan. Osa oli selvästi vittuuntuneita. Selitykset on perus "kesti vain vaikka aamusta jo teki lähtöä". Siinä ehti juhlia reilun tunnin kun piti jo lähteä ulos ja kaikki hajos kaupungille. Jee!

Tuosta ostoskärryruuhkasta jne: opetelkaa sanomaan "anteeksi voitteko väistää?". Näin osaa jo kaikki muut paitsi suomalaiset jotka eivät osaa toimia ruuhkissa. Sitten vain muristaan ja tönitään vaikka kaikki sujuisi kohteliaasti yhdellä lauseella.

jarhu sanoi:
En mä sitä kovin "uutena" tietona ilmaissutkaan, mutta ei se näytä kaikille perille menneen. Sä varmaan vietät tylsät päiväsi ekaluokkalaisten matikantunnilla heiluttamassa "WANHA"-kylttiä?

Tupla-J sanoi:
En mä sitä kovin "uutena" tietona ilmaissutkaan, mutta ei se näytä kaikille perille menneen. Sä varmaan vietät tylsät päiväsi ekaluokkalaisten matikantunnilla heiluttamassa "WANHA"-kylttiä?

Ja sinä varmaan heiluttelet tuota Offtopic-kylttiä murkkuikäisenä yläasteelaisten fysiikantunnilla?

JMP75 sanoi:
Aika hyvä konsti on kyllä, että jonottaa vaan tyynesti sinne koppiin ja jos joku käy ihmettelemään niin voi esittää kaipaavansa kakkostyhjennystä.

Itse jonotan aina sinne koppiin. Eipä ole kukaan ikinä ihmetellyt, kun sanon suoraan, että kusen mieluummin siellä. :)

:wall: Tuli :offtopic: mieleen...
Vituttaa semmoset mummot/vanhemmat ihmiset/papat, jotka välittävät "liikaa" siitä miten käyttäydytään/puhutaan...
Esim: Mä riitelin mun kaverin kanssa rautakaupassa( :D ), ja siinä tietenkin hyppäsi eteen noin 50-60 vuotias nainen sanomaan että: "Peseppäs suusi nuorimies, jäkä jäkä jäkä jäkä..." Ei jumalauta oli silloin pinna muutenkin vähän kireällä, niin sitte tuo vielä... No sen jälkeen kun olin sanonut sille oman sanottavani niin ilme oli aika :eek: , eikä sen mieskään mitään uskaltanut tehdä, vaikka aika "pahasti" mä sille tokaisin. :curs: :evil:

Pulunkuristaja sanoi:
:wall: Tuli :offtopic: mieleen...
Vituttaa semmoset mummot/vanhemmat ihmiset/papat, jotka välittävät "liikaa" siitä miten käyttäydytään/puhutaan...
Esim: Mä riitelin mun kaverin kanssa rautakaupassa( :D ), ja siinä tietenkin hyppäsi eteen noin 50-60 vuotias nainen sanomaan että: "Peseppäs suusi nuorimies, jäkä jäkä jäkä jäkä..." Ei jumalauta oli silloin pinna muutenkin vähän kireällä, niin sitte tuo vielä... No sen jälkeen kun olin sanonut sille oman sanottavani niin ilme oli aika :eek: , eikä sen mieskään mitään uskaltanut tehdä, vaikka aika "pahasti" mä sille tokaisin. :curs: :evil:
Kuulostat aika tyypilliseltä teiniangstilta :david: ja kuulostit varmaan rautakaupassakin. Pitää sitä nyt perkele vanhempia hieman kunnioittaa, varsinkin kun itse et ole vielä tehnyt mitään yhteiskunnan hyväksi.

XXL sanoi:
Kuulostat aika tyypilliseltä teiniangstilta :david: ja kuulostit varmaan rautakaupassakin. Pitää sitä nyt perkele vanhempia hieman kunnioittaa, varsinkin kun itse et ole vielä tehnyt mitään yhteiskunnan hyväksi.

saaku vanhukset sitten käyttäytyä miten haluaa?

XXL sanoi:

Teini angsti tarkottaa vähän eri asiaa...ihan btw. Se meinaa perjaatteessa teini masennusta...
Niin ja kyllähän mä kunnioitankin vanhempia, mutta kun sellasessa tilanteessa missä olin sillon, ei olisi välttämättä tarvinnut "puuttua" ja yrittää parantaa maailmaa. Olin tosi vihanen. Ja sit okei jos se ois vaan sanonu että "Eläs nyt kiroile" tjt. Mut ei, se rupes oikeen saarnaamaan. Kyllä suakin olis vituttanu jos olisit jossain vakavammassa tilanteessa ja joku tulee puhumaan jotain mikä ei oikeesti sillä hetkellä kiinnosta vittuakaan, eikä välttämättä välitäkkään siitä yhtään. Siis ajoitus oli ihan vituillaan sillä mummelilla. Ja se vitutti. :D

Alec sanoi:
saaku vanhukset sitten käyttäytyä miten haluaa?
Kaikessa kommentoinnissa pitäisi käyttää harkintaa. Ymmärsin että tämä vanhempi ihminen ei varmaan kiroillut tai haukkunut rumasti vaan puhui vain paljon. Siinä pitäisi nuoremman vaikka lähteä veke eikä yltyä loukkauksiin.

BTW: teiniangsti tarkoittaa vuodatusta, vaikka mistä minä tiedän. Kauan on aikaa...

XXL sanoi:
Kaikessa kommentoinnissa pitäisi käyttää harkintaa. Ymmärsin että tämä vanhempi ihminen ei varmaan kiroillut tai haukkunut rumasti vaan puhui vain paljon. Siinä pitäisi nuoremman vaikka lähteä veke eikä yltyä loukkauksiin.

BTW: teiniangsti tarkoittaa vuodatusta, vaikka mistä minä tiedän. Kauan on aikaa...

en tarkoittanutkaan että tässä tapauksessa vaan että yleisellä tasolla

XXL sanoi:

"angsti [aŋsti] ahdistus, henkinen tuska(tila)"

Ja teiniangstilla tarkoitetaan yleensä tätä teineille yleistä "kaikki vihaa mua eikä ymmärrä ja mua kohdellaan kaltoin" -tuntemusta, millä on taipumusta mennä iän myötä ohi.

Terminä angst on jostain 1800-luvun alusta, kun nuoret Wertherit potivat sieluntuskaa ja haaveilivat "kaipuun sinisestä kukasta" ja pitivät parhaana mahdollisena tulevaisuudenkuvana kaksoisitsemurhaa rakastetun kanssa -keuhkotautiin riutuminen tuli sitten hyvänä kakkosena.

Pulunkuristaja sanoi:
- -mutta kun sellasessa tilanteessa missä olin sillon, ei olisi välttämättä tarvinnut "puuttua" ja yrittää parantaa maailmaa. Olin tosi vihanen. Ja sit okei jos se ois vaan sanonu että "Eläs nyt kiroile" tjt. Mut ei, se rupes oikeen saarnaamaan.

Menee taas tää keskustelu aika :offtopic: mutta pakko sanoa tää. Osaan kuvitella Pulunkuristajan ja kaverin rautakaupassa.
Pulunkuristaja: vittu kun otetaan nyt vaan tää ja lähdetään
Kaveri: vitut oteta, se on ihan perseestä
P: no ei saatana oo, etkö sä vitun homo tajua?
K: voi ristus, rupeekko sä taas mulle vittuilemaan (menee jo huutamiseksi)
P: vitun mulkku, aina sun pitää ruveta aukomaan päätäs, otetaan tää ja lähdetään vittuun
..................

Mummo on seisonut vieressä pari minsaa korvat punasena ja rupee sitten valittamaan pojille kiroilusta.
Ei nyt tarkoitus oo vähätellä teidän riitaa mutta välillä se kielen- ja äänenkäyttö voi riistäytyä käsistä ja silloin ei oo kiva kuunnella vieressä hirveetä kiroilua ja karjumista, eikä varmastikaan kun kyseessä on mummeli.

Joskus kun ollaan kavereiden kanssa oltu lähdössä johonkin reissuun, oon alkanut ärsyyntymään siitä kun joillakin se lähteminen tuntuu kestävän pikkasen liian kauan. Mikäli ollaan sovittu joku ajakohta milloin ollaan tienpäällä, niin sitten olis mielestäni soveliasta suoriutua hommistaan kyseiseen ajankohtaan mennessä.

Parilla kaverillani on jokakerta sama kuvio kun ollaan lähdössä. Vaikka olisi lähtö ollut useamman tunnin tiedossa niin juuri lähtöhetkellä pitää suorittaa nää legendaariseks käydyt "syönti-suihku-paskalle" jonka jälkeen voi vasta lähteä.

Vittumaista tästä tekee sen että usein vielä ekan puhelun jälkeen ollaan sanottu että "joo mä syön käyn nopee suihkussa ja paskalla, sit tuun". tunnin kuluttua soitetaan uudestaan niin ollaan menossa joko syömään tai suihkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom