Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
mxm sanoi:
ei oo kiva kuunnella vieressä hirveetä kiroilua ja karjumista, eikä varmastikaan kun kyseessä on mummeli.

Niin, jos ihmisellä on alkeellisimpiakaan käytöstapoja, hän EI ala riidellä julkisesti -ainakaan niin kovaan ääneen, että sivulliset pistää merkille.

Ainoa kirkuvia kakaroita ärsyttävämpi asia kaupoissa on möykkäävät teinit. Kummisetäkin puhui hiljaisella äänellä, ettekö voi tekin ymmärtää, että hillitty käytös tuo todennäköisesti paljon enemmän rispektiä kuin räyhääminen. Sikäli kun ihmisellä on mitään edellytyksiä sitä rispektiä saada.

:offtopic:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumalattoman hitaat ihmiset ovat yhteiskunnallinen haittatekijä. Jonkinlainen heihin kohdistettu haittaverotus olisi ihan paikallaan.

Parilla kaverillani on jokakerta sama kuvio kun ollaan lähdössä. Vaikka olisi lähtö ollut useamman tunnin tiedossa niin juuri lähtöhetkellä pitää suorittaa nää legendaariseks käydyt "syönti-suihku-paskalle" jonka jälkeen voi vasta lähteä.

Vittumaista tästä tekee sen että usein vielä ekan puhelun jälkeen ollaan sanottu että "joo mä syön käyn nopee suihkussa ja paskalla, sit tuun". tunnin kuluttua soitetaan uudestaan niin ollaan menossa joko syömään tai suihkuun.

Lähtöjännityksestä voi aiheutua kammottava paskahätä täysin yllättäen. Sen jälkeen on käytävä suihkussa voimakkaan hikoilun takia.
Tämä on sotkenut omia aikataulujani moneen otteeseen.

Mjoo noi vanhukset on kans oma juttunsa täysin. Vituttaa tollanen kun pitää vieraille ihmisille tulla marmattamaan, eikö ole jotain omia lasten lapsia joille voisi marmattaa? Ja tosiaan ontopic, ne on aina hitaita marmattajia. Jokunen aika takaperin kun kotona käväisin ajoin auton suoraan tohon oven eteen vierasparkkiin kun en kauaa aikonut kotona viihtyä. Kun lähdin siitä sitten niin eiköhän naapurin pappa tule auton eteen, pysäytin ja sitten hirveä valitus siitä miten mulla on oma parkkipaikka jne.

Siis loppepeleissä vituttaa se että se pappa oli voinut lyhyesti ja ytimekkäästi sanoa vaikka "Älä viitsi parkkeerata tuohon vierasparkkipaikalle" mutta paskat. Varmaan reilut puoli minuuttia jakso jankata ennenkuin sain edes sanaa väliin kunnes vedin oven kiinni ja ajoin pois. Jääköön siihen pällistelemään.

Olin kohtelias autoilija. Pysähtelin aina kun näin jonkun yrittävän tien yli, kunnes alkoi palamaan käämit niiden ihmisten takia, jotka eivät tajunneet selvää käsimerkkiä, että "mene yli". Toinen vaihtoehto on, että ne monesti näkee sen käsimerkin, ja sitten kääntävät pään muualle. No mitä VITTUA siinä sitten seisot, jos et meinaa tien yli mennä?! Daa! Huviksenihan minä jarrutin auton 50km/h:n vauhdista, ja alan huiskuttelemaan?
Se on loppu nyt. :evil:

Kerran meinasi palaa käämi matkahuollon 60-vuotiaan työntekijäharpun kanssa. Perkele,sitä tietokoneen hiirtä pitää katsoa, kun sitä liikuttaa. Nih! Ja oho, välillä ei hiirimatto edes riitä. Eihän siinä mennyt kuin 15 minsaa, kun muutaman hiirennaksautuksen koneella teki. "katohan, minne se hiirenosoitin nyt katos!" Alkaa pikkuhiljaa verisuoni pullistumaan päässä, kun juna lähtee minuutin päästä :wall:

ace-oo- sanoi:
Kerran meinasi palaa käämi matkahuollon 60-vuotiaan työntekijäharpun kanssa. Perkele,sitä tietokoneen hiirtä pitää katsoa, kun sitä liikuttaa. Nih! Ja oho, välillä ei hiirimatto edes riitä. Eihän siinä mennyt kuin 15 minsaa, kun muutaman hiirennaksautuksen koneella teki. "katohan, minne se hiirenosoitin nyt katos!" Alkaa pikkuhiljaa verisuoni pullistumaan päässä, kun juna lähtee minuutin päästä :wall:

Tollasesssa tilanteessa kannattaa jo itte alkaa silleen auttavassa ja opastavassa mielessä liikutteleen sitä hiirtä :lol2: .

Minäkin haluan valittaa. Ihmisten toiminta kassalla maksamisen jälkeen nyppii. Kun on maksettu, pitäisi siirtyä pois jonon edestä hihnan päätyyn pakkailemaan. Vaan jotkut tekevät niin, että jäävät siihen turvaporttien kohdalle pakkaamaan kassejaan. Tämä estää meikäläistä siirtymästä perheineen eteenpäin. Meidän ostokset menevät hihnaa pitkin laarin päähän, mutta vaimo ei pääse niitä pakkaamaan kun typerä kanttura blokkaa reitin. Parhaissa tapauksissa minä en pääse edes maksamaan ostoksia, kun edessäni on ostoskärryt ja vaimo. Koko jono odottaa että dorka saa kamppeensa pakattua. Sitten vasta on muiden vuoro. Ja kun olen maksanut, tulee kiire saada omat tavarat pakattua ennen kuin perässä tulevien safkat pommittuvat päälle.

Jos vaan voisi joku liikkua sen puoli metriä eteenpäin ja väistää. Mutta ei.

Nih.

Kaupassa pakastealtaiden, maitotuotehyllyjen ym. edessä. Voisiko ne kärryt, lapset ja perheen toinen pää sijoittua jonnekin muualle kuin riviin siihen tuotteiden eteen? Muutkin varmaan haluavat sieltä jotain ja kyllä sen maito- ja rahkapaketin saa yksi henkilö valittua ilman niitä kärryjä ja seisoskelijoita siinä vieressä.

Äsken meinas palaa hermot Sokkarilla. Joku ukko oli kassalla ja sai ostoksensa tehtyä, noh tämä jää sitten siihen kassalle pistämään kuitteja ja muuta paskaa hi-taas-ti lompakkoon eikä tajua siirtyä sivummalle. Minuutin verran herra näpersi lompsan kanssa ja lähti vasta sen jälkeen pois. Hitto kun jotkut ei tajua, että ihmisillä voi olla kiire tai ne ei vaan halua kuluttaa aikaansa pelaamalla taskubilistä kassajonossa.

Eikö myös ihmiset voisi jo etukäteen kaupassa jne etsiä ne rahat/lompakon kuin sitten vasta kun on kassaneiti kertonut loppusumman niin aletaan etsiä rahaa ja pahimmassa tapauksessa jopa huomataan että lompakko ei olekkaan mukana jne. Perkule siinä jonossa seistessä jo kannattaisi etsiä se lompakko eikä vaan tuijotella kattoon.
Samoin puhelimessa on sellainen toiminto että sillä pystyy soittamaan takaisin eikä ole pakko juuri siinä kassalla vastata puhelimeen ja jäädä kertomaan siinä koko elämänkertaansa.

Toi on äärettömän vittumaista kun jengi odottaa eka että kassaneiti on laskenut sapuskat koodarin läpi ja sanonut hinnan. Vasta tämän jälkeen kaivetaan rahat, plussakortit ja toki ne kaikki laitetaan rauhassa takaisin siinä kassan kohdalla.

Itse vippaan aina ekana hinalle muovikassin, sitten vain sydeemin päähän pakkaan kamoja ja vippaan sopivan fyrkan valmiiksi siihen loosiin. Kun neiti on saanut kamat koodarin läpi niin rahat kouraan ja jatkaa pakkaamista. Sitä on pois jo ennenkuin seuraavan asiakkaan kortsupaketti menee viivakoodin läpi.

Mua silti ihmetyttää, että onko vanhukset oikeasti hitaita, vai eikö niillä vain ole kiire minnekään? Olen päättänyt, että zemppaan vanhempana ihan homona, etten ole jaloissa.

Driamer sanoi:
Minäpä heittäydyn tässä vastarannan kiiskiksi. Minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset joilla on koko ajan kiire jonnekin. Vaikkei oltaisi edes varmoja mitä ollaan tekemässä taikka minne ollaan menemässä, pitää kuitenkin varmuuden vuoksi stressata ja polttaa päreensä sen takia. Kaikkein pahimmat ovat ne jotka stressaavat "Kiire, kiire. HOP HOP!!" samassa kun jumittavat ja jumittavat eikä saa mitään aikaiseksi, ja saa sen jotenkin näyttämään vähemmän stressaavien syyltä...

Oon huomannu duunissa sen että parilla duunikaverilla on iha jumalaton kiire VAIN päänsisällä. Toimitan saman asian paljon nopeammin kuin he, koska ensin he juoksevat paikalle, sitten kiroilevat, etsivät, eivät ajattele. sitte juostaan muutama minuutti ympyrää ja stressataan kaikista maailman asioista. Sen jälkee kun vinhdoin löydetään se tarvittava asia niin se hajoaa/kaatuu ainakin kerran ja sitte taas toistetaan tuota alkupään tekstin sisältöä, kunnes taas löydetään se esine. Ja kun se asia mitä oltii tekemässä saadaan vihdoin valmiiksi, niin tehdään sen vielä ihan juosten kusten.
:lol2:

Mike sanoi:
Toi on äärettömän vittumaista kun jengi odottaa eka että kassaneiti on laskenut sapuskat koodarin läpi ja sanonut hinnan. Vasta tämän jälkeen kaivetaan rahat, plussakortit ja toki ne kaikki laitetaan rauhassa takaisin siinä kassan kohdalla.

Itse vippaan aina ekana hinalle muovikassin, sitten vain sydeemin päähän pakkaan kamoja ja vippaan sopivan fyrkan valmiiksi siihen loosiin. Kun neiti on saanut kamat koodarin läpi niin rahat kouraan ja jatkaa pakkaamista. Sitä on pois jo ennenkuin seuraavan asiakkaan kortsupaketti menee viivakoodin läpi.

Mua silti ihmetyttää, että onko vanhukset oikeasti hitaita, vai eikö niillä vain ole kiire minnekään? Olen päättänyt, että zemppaan vanhempana ihan homona, etten ole jaloissa.

Toi on niin totta. Ei se voi olla niin vaikea ottaa vähän huomioon kanssaihmisiä..:curs: Ainakin pienemmillä paikkakunnilla, kun aiemmin asuin siellä, niin huomas kans sen miten sitä juttua pitää alkaa vääntämään sen kassaneidin kanssa. Kun on pienet piirit ja juorua riittää niin kyllä oli monesti hermo tiukalla..Eihän siinä mitään jos juttelee siinä samalla kun pakkaa, mutta ehei...Ja vielä kun sattuu toinen mummo heti peesiin siinä kassajonossa niin aijai... Ja kotikylällä noita vanhuksia usein istu kaupan edessä jo ennen aukasemista, eihän niillä ole mitään tekemistä eikä kiire minnekään niin ne sitten viettää monta tuntia tuolla kaupoilla..

Mike sanoi:

Kun tässä on asiakaspalvelussa duunissa niin olen tullut siihen tulokseen että osalla varsinkin vanhemmista ihmisistä se on joku ihan tapa olla hidas. Aivan kuin heillä olisi sellainen periaate/päätös että kun heitä on vanhoja ihmisiä yleistetty siitä että he vatuloivat kassalla niin nyt sitten ihan näytetään että olen "tässä ja nyt" ja "huomaako nyt kaikki minut". Toiset taas ehkä saattavat tuntea jotain yksinäisyyttä jne ja siksi sitten sekin tapahtuma että päästään pätemään kassalla on pois normi arjesta.

pyöräillessä kaupungissa pyöräteillä kävelevät tai eteen kääntyvät kävelijähidastelijat....

entä sitten nämä (mummot), jotka oman vuoronumeron kohdalla jäävät miettimään ja sitten myyjän kilauttaessa seuraavaa numeroa alkavat heiluttelemaan sitä lappua ja tunkemaan edelle.....

tai lihatiskillä nämä samat (mummot) seisovat tiskien edessä tiiviinä rintamana, että vuorossa oleva näe tuotteita yhtään, vaikka näiden (mummojen) oma vuoro on jossain sadan numeron päässä.....

prkl

Menee hermot kun siinä kassalla ruvetaan pelleilemään kolikoilla. Eka lätkitään kaikki siihen esille, jonka jälkeen sitten ruvetaan kääntämään niitä toisinpäin, että näkee numerot. Eikö niitä nyt vittu muka erota koosta? Sitten laskeskellaan kassatädin avun, että paljos näitä onkaan. No niin hups eihän niitä ollutkaan tarpeeksi. Kolikot takasin pussiin yksi kerrallaan. Tämän jälkeen on sitten pakko tuhlata seteli tai vingutettava korttia. Huoh:zzzz:

E: Tämä alkaa tietysti vasta siinä vaiheessa kun kaikki omat tavarat on saatu turvallisesti hihnan toiseen päähän.

:wall: Kaikki saatanan tappijalkaset lyllertäjät/kaupan valijaat jotka ei osaa kävellä eteenpäin niillä sa*****n kärryillään vaan, tukki koko perseen levysen käytävän tai jättävät ne kärryt poikittain kaikkien tukkeeks. Ja voi vittu jos vahingossa satut siirtään kärryjä niin tarrataan samantien soppapilliin kiinni ja aletaan räyhkäämään että mitä v****a teet,

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom