Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Legendaarinen nosto. Mutta ajankohtainen aihe, vituttaa kaikki hidastelijat ja möllöttäjät. Kuulitte kyllä, haistakaa vittu! Menkää vittuun siitä saatanan keskeltä käytävää jos vain seisotte paikallanne, ja koittakaa nyt helvetti katsella vähän ympärillenne. Ihmiset on kun pilvessä saatana.

Meillä päin eräs eläkeläinen sanoi,että se on mukavaa lähteä ajelulle tuonne kaupungille siinä puoli 8 aikoihin. Ajelee sellaista 30km/h ja katsoo kun muilla on kauhea kiire töihin. Kaveri nauttii oikeen toisten kiusaamisesta. Siinä sitten saavat työläiset ajella jonossa kiltisti kun pappa myhäilee jonon kärjessä 30 kymppiä 60 alueella. Sitten kun päästään 50km/h alueelle niin saakin jo körötellä 20-30km/h. Ja joka aamu se on saatana tuolla. Ajelee sinne aamu 9 asti. Käy kahvilla kavereiden kanssa ja sama toistuu kun kello lähestyy iltapäivä neljää. =)
Kaikki sen tietää,mutta kukaan ei viitsi käydä huutamaan 75-vuotiaalle äijälle...

Ja sellainen kanssa että ei se pankkiautomaatilla asiointi VOI kestää niin kauan !!
Tuo asia ärsyttää hitaissa ihmisissä aina yhtä paljon.

Nuoret,vanhat ja keski-ikäiset. Voisitteko opetella käyttämään sitä pankkiautomaattia niin ei tarvitsisi aina jonottaa sitä 15minuuttia, kiitos !

Aihetta on siteerattu niin paljon tässä ketjussa että en taida todellakaan olla ainoa :P

rullaportaiden tukkijat.

Ilmeisesti liian vaikeaa seistä siinä oikealla puolella rullaportaikkoa?

Ja varsinkin ne jotka pysähtyvät heti rullaportaiden yläpäähän!! Vittu 100 ihmistä tulossä ja yhdet ääliöt tukkii yläpään! Tulee hauskoja tilanteita..... :curs:

Mulla on työkaverina eräs vanhempi kollega, joka on niin hidas, että järki meinaa lähteä, kun joutuu hänen kanssaan jotain tekemään. En meinaa jaksaa kuunnella loppuun asti hänen kysymyksiään, kun niissä on ensin jumalattoman pitkä jaarittelu ennen kuin päästään aiheeseen. Jopa puhelinvastaajan viestit sisältävät perkeleellisen pitkän ääneenmietiskelyn ennen oikeaa asiaa. Puhumattakaan työnteon tahdista, joka on ihan toiselta planeetalta kuin muilla samassa tiimissä :curs:

Mua kans ärsyttää ihmiset jotka on hitaita puhumaan/toimimaan. Sellanen jaarittelu johtaa siihen että alan ärsyttävästi arvailemaan mitä aikoo puhua..Itse kun olen sellanen "tehokas" joka asiassa, että jos tehdään, niin tehdään sitten nopeasti:D

PYÖRÄN TAI LASTENVAUNUJEN KANSSA METROON ÄNKEVÄT. ÄLKÄÄ SEISKÖ SIINÄ OVEN EDESSÄ KUN HALUAN TULLA ULOS. JOS OLETTE EDESSÄ, ETTEKÄ VÄISTÄ, NIIN EN VÄISTÄ MINÄKÄÄN. PRKL!

Itäkeskus on hitaiden ihmisten kohtauspaikka. Oikeesti, miksei voi kävellä normaalia vauhtia? Miks pitää lähes seistä KESKELLÄ KÄYTÄVÄÄ? Itiksessä ei ole yhtäkään käytävää jota pitkin voisi kävellä pysähtymättä.

Hidastin tietoisesti tahtia kaikessa mitä teen. Aina kun huomaan stressaavani ja kiirehtiväni, niin hengähdän ja hidastan. Kaiken olen saanut aikaseksi kuten ennenkin, mutta haittapuolena on, että olen muuttunut mukavemmaksi ihmiseksi ja tuntuu että rytmihäiriöt ovat vähentyneet.

Bussiin noustessa vituttaa, kun saatanan jumi-jullet seisoo maksamassa hiluilla bussimatkaansa, eikä voida siirtyä hieman oikealle, jotta vois muut leimata korttinsa ja päästä istumaan.

Ohituskaistalla ei katsota peiliin, että näkisi takaa tulevat ja nopeampaa ajavat. Naiset (anteeksi nyt vaan tässä kohtaa, mutta marttakerhoa kun pidetään, unohdetaan se ajaminen kokonaan) varsinkin vanhusten ohella tätä harrastavat. Miesten hurjastelu ja aggressiivinen machoilu sitten erikseen, mutta ei liity hitaisiin ihmisiin.

Kaupassa kävellään rinnakkain ja yks kaks pysähdytään käytävän tukkeeksi. Kivikukkaron Anttilan pääuloskäynnin sisäedusta eritoten pistää jo suunnittelun ja tavaramäärän vuoksi vituttamaan. Hitaat ja imbesillit ihmiset ei auta asiaa yhtään.

Olin alkuviikosta eräässä liikkeessä katselemassa uutta näyttöä. Mestassa ei tainnut ilmaistointi toimia kun oli aivan helvetin kuuma. Edessä oli joku eläkeiän kynnyksellä oleva käppyrä, joka kyseli myyjältä kaiken maailman arvoituksia ilman aikomustakaan ostaa niitä tuotteita. Alkoi nousemaan savu korvista varsinkin kun itsellä olisi ollut 5 sekunnin kyllä/ei-kysymys myyjälle. Loppuhuipennukseksi äijä soitti vaimolleen kysyäkseen onko tarvetta jollekin osalle. Alkoi siinä sitten vaimon kanssa jauhamaan paskaa monta minuuttia :wall:

Pitää avautua itekkin. Kaupassa asioidessa kun kassalle menet ja siinä edessä on joku mummo. Alkavat siinä ensin maksaa ostokset ensin seteleillä ja "odota kun kaivan kolikot" ottaa sitten jonkun kolikko kukkaron laukusta (tämä tosi hitaasti) ja kaataa kolikot sieltä käteen ja antaa myyjälle "laske siitä" samalla kun sitä jonoa alkaa kertymään.. Sittten kun se mummo on saanut maksettua ostokset alkaa mummo raatamaan myyjän kanssa. :curs:

Jumalauta piti taas eilen valita Hesen kahesta auki olevasta kassasta/tiskistä joko kynäniska jätkämyyjä tai pikkusen pullea mutta muuten söpö tyttömyyjä ja tietenkin se lehmä teki KAIKEN noin kaks kertaa hitaammin kun tää kynäniska. Jonot oli siis tasapitkät mutta kun viereisessä jonossa samaan aikaan taaimmaiseks tullu asiakas pääsi tekemään tilausta oli tän biatchin jono vasta hädin tuskin puolessa välissä! :curse:

Rullaportaiden ym. tukkijat ei niinkään vituta - jos on kiire ja haluaa ohi, niin kevyesti tiellä olevan olkapäätä koskettamalla ja sanomalla kohteliaasti "sori" tai "anteeks" on aina tehty mulle tilaa samantien.

Mulla on työkaverina eräs vanhempi kollega, joka on niin hidas, että järki meinaa lähteä, kun joutuu hänen kanssaan jotain tekemään.

Hohoo. Meillä sama juttu. Herra X:lle tulee joku ongelma koodinsa kanssa. No meikä tulee paikalle ja aletaan katsomaan mikä mättää. Sanon että paas ettien tämmöistä-ja-tämmöistä sanaa sieltä koodista. No vetää hiirellä valikkoon ja ettii sieltä "find"in, klikkaa sitä ja etsii sanan. Jos pitää etsiä uudestaan niin sama homma alusta. Sanon aina että paina ctrl-f. Tai ctrl-g kun etsitään uudstaan. Mutta ei. Ja voi vittu jos/kun copypastataan. Eka maalataan hiirellä hitaasti sana. Sitten valikosta copy, hiiri oikeaan kohtaan ja taas valikosta paste. Ja taas meikä sanoo että ctrl-c/v, käytä vittu sitä. Ja kaikki kirjoitus tehdään etusormilla. Tekisi mieli päästä kaffelle mutta ei saatana, kun pitää jumittaa siihen näytön viereen. Ja sitten kun sillä on monitorin resoluutiokin vielä jotain luokkaa 200x100. Sanon että mikset säädä sitä 1600x1200 kuten muillakin, että näkyisi koko teksti. "kyllä tää mulle riittää...." ja siinä sitä sitten siirrellään alapalkkeja ym. että nähdään jotain. Vittu.

Ei tuo nyt mitään jos olisi amatöörikäyttäjä kotona. Muttakun pitäisi olla softa-ammattilainen. Yli 10v kokemuksella. Mutta paskat. Joka päivä 8h, 5pv viikossa, 200vk vuodessa samaa ruljanssia. Hitaasti hiirellä siirrellen ja aina takkuaa samat asiat.

Vituttaa äärettömästi ne mummot jotka alkavat kaivaa lompakostaa 5 senttisiä. Pitää olla tasaraha katos:curs:

Ja vielä kun niitä 5 senttisiä on parisenkymmentä...

Meillä on duunissa muutama niin hidastemponen insinööri että joka kerta kun ne avaa suunsa niin tuntuu siltä kun aika pysähtyisi. Vältän niiden kanssa keskustelemisen ja oikeastaan kaiken kanssakäymisen koska se on yhtä tuskaa. Seisovassa pöydässäkin sen ruuan latominen lautaselle vie kaksinkertaisen ajan normaaliin ihmiseen verrattuna.

Erityisen ärsyttävä ryhmä hitaita ihmisiä ovat ne, joilla ei näytä olevan minkäänlaista tajua siitä, mitä ympäristössä tapahtuu. Ei vittu voi tajuta, miten niin moni ihminen seilaa pitkin kevyen liikenteen väylää laidasta laitaan, kulkee sen poikki katsomatta molempiin suuntiin pyörien varalta tai niitä ääliöitä jotka kulkevat selkeästi merkityillä pyöräteillä ja huutavat vielä perään kun ajan vierestä. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom