Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Intissä pääsi kusilukon tiirikointia harjoittelemaan oikein kunnolla. Ei ennen tuollaista ongelmaa ollut kun kaikissa julkisissa vessoissa pisuaarien välissä on joko pienet seinämät tai ne on asennettu kohtuullisen välimatkan päähän toisistaan, mutta ai että kun laitetaan sellaiseen leveään kaukaloon kuusi äijää aivan kylki kylkeen kiinni niin, että melkein kustaan ristiin. Saa hieman jo keskittyä suoritukseen. :D

Paras oli kyllä kun oltiin eräälle leirille menossa ja ajomatka oli pitkä, tyyliin 4h. Pysähdyttiin huoltsikalla erään kaupungin keskustassa ja kyseisellä asemalla oli tasan yksi yleinen vessa. No, eipä muuta kun kolmisen kymmentä äijää jonoon vessan eteen ja odottamaan. Kun noin kymmenen jannua oli asiansa tehnyt, eräs luutnantti ilmoitti notta viisi minuuttia lähtöön. Sitten vaan aina kaksi äijää kerralla koppiin ja kusemaan samaan pönttöön. Eihän se tietenkään kaikilta onnistunut ja osa jättikin leikin kesken ja tyytyi olemaan lopun matkasta kupla otsassa....

Ja takaisin aiheeseen: Vituttaa aivan suunnattomasti kun liikenteessä jotkut ajavat tahallaan 20km/h alle nopeusrajoituksen. Ei siinä mitään jos autossa joku vika eikä uskalla ajaa esimerkiksi satasta satasen alueella, mutta kun sitä nopeutta pitää muutella aina kun rajoitus vaihtuu. Esimerkiksi satasen alueella ajetaan ensin kahdeksaa kymppiä ja kun tullaan kasikympin alueelle niin tiputetaankin vauhti kuuteen kymppiin. Välillä tekisi mieli kiilata edessä ajava tulppa ojaan kun on oikein kiire jonnekin ja mutkainen tie missä paljon vastaantulijoita. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs sitten nämä vasemmalla kaistalla ajavat hidastelijat? Jos rajoitus on satanen niin ajetaan satasta ja uskotaan johonkin suurempaan voimaan että siitä oikealla kaistalla ajavasta päästään ohitse.
Sama on sitten ihan noilla kahden kaistan taajamateilläkin. Miksi pirussa ei voi antaa tietä siirtymällä sille oikealle kaistalle jos näkee että joku tulee takaa kovempaa vaan pitää juuri samaa vauhtia kuin oikealla kaistalla ajava kuuro/mykkä/sokea/eksynyt/dementoitunut/ekakertaa ratissa/tupelo/kaikkea perkelettä salamasta lottovoittoon jännitävä kuski ajaa? oi miksi????

Seuraavasta ei tarvia vetää herneitä nenään.
Ps. eräs tuttu joka ajaa paljon niin kerran kypsyneenä sanoi että jos hänelle tulee joku kerta tuomio lekurista tyyliin että "sinulla on elinaikaa viikko kun kuolet tuskallisesti syöpään" niin se lataa kaikki aseensa ja lähtee liiketeeseen ampumaan kaikki hidastelijat pois muiden edestä :D

Ou mai gaad! Luulin olevani universumin ainoa kusilukosta kärsivä. Tuo on vittumaisin vaiva mikä voi miehellä olla! Yksi kerta baarissa se tuli, kauhea kusihätä mutta ei liruakaan laariin. Ja sama kirous on leijunut yllä viimeiset 10 vuotta.

Huh, helpotti tämä tunnustaminen.

Jumalaares, puolet poruksdta kärsiii kusilukkosta. teijän tarvis podailla vähä sitä kusilihastakin. se oon se sdama mikä sen katkaseekin juu know. voitais lisätä tohon tietoihin missä lukee ikä, onko mies vai nainen jne se että onko ujopissa vai ei. saatais prorukkaa jaaettua hyvin niinku jaetaan miejhiin ja naisiinkin. No joude mä lähren bäääriin :kippis1: pikkasenko vituttaa muuteds se ko tänäänki maistu eiliset viinat suussa hirvee olo ja sitte ku juot spraittia niin se maistuu ihan kossusppriteltä. hyi helvlvetti meinas laattaa lentää. hilirimpsis enkä muuten kärsi paarissa olelssani kusilukosta vaan iloisesti virtsailen pitkin laarin vessaaa

Okei, pakko tunnustaa yksi paha ujopissa täälläkin. Aina välillä tulee kokeiltua pisuaarin puolta mutta jos tulee joku siihen kihnittämään viereen ja lukko iskee niin pikkasen kuumottaa aina se tilanne.. Siinä sitä vaan katkarapu kourassa ihmettelee ja rukoilee mutta mitään ei tapahdu vaikka olis kovakin hätä. Monta kertaa olen joutunut nolona selittämään kun joku alkaa kusijonossa kyselemään että mihin sä jonotat, pissalaari on vapaa nyt.

Kusihalvaus!

Meikäläinen on katsonut aiheelliseksi nimetä tämän yllättävän yleisenkin vaivan "kusihalvaukseksi". Ekan kerran ilmeni joskus 6 vuotta sitten ja kyllä on nykyään tuskaa baarissa kuseminen. Mulla tämä vaiva kyllä esiintyy lähes poikkeuksetta vain silloin, kun pisuaareille on jonoa ja tunkua. Mukava on sitten ähistä ja kuunnella sieltä ovelta kommentointia. Sitten puoliväkisellä rakosta kolmannes ulos - hyvät alavatsatreenit kaupan päälle!

Aika hyvä konsti on kyllä, että jonottaa vaan tyynesti sinne koppiin ja jos joku käy ihmettelemään niin voi esittää kaipaavansa kakkostyhjennystä. Kerran kunnon kännissä sen sijaan totesin vieruskaverille, että "taidanpa siirtyä tuonne koppiin, kun painaa taas tämä kusihalvaus päälle". Kaveri repesi aika hyvin, eikä yhtään harmittanut. Myös omat kaverit antoi vielä rispektit päälle: "sä et kyllä pahemmin nolostele"

:offtopic:

D.Yates sanoi:
Ou mai gaad! Luulin olevani universumin ainoa kusilukosta kärsivä. Tuo on vittumaisin vaiva mikä voi miehellä olla! Yksi kerta baarissa se tuli, kauhea kusihätä mutta ei liruakaan laariin. Ja sama kirous on leijunut yllä viimeiset 10 vuotta.

Huh, helpotti tämä tunnustaminen.

Tässä olis ry:n paikka esim. kusilukko ry. Tehtävänä on valistaa tavallisia ihmisiä tästä vaivasta ja saada kusilukosta kärsiville omat rauhalliset vessat :D

vittu mua nauratti kerran tampereen hervannassa kun yks vanha mies lähti ylittämään insinöörinkatua. se on ihan kakskaistanen katu että ei mikään kovin leveä. sillä miehellä joka lähti kadun yli kävelemään oli kai jonkun näkönen lonkkavika tai jotain vastaavaa kun sen askelet oli noin 10 sentin mittaisia ja se otti noin yhden askeleen 10 sekunnissa. en nyt aikaa laskenu mut se tien ylittäminen kesti sillä ihan helvetin pitkään. siinä sit bussi ja henkilöautot odotteli... :hyper:

kyllä tuo kusilukko muakin vaivaa (yleensä baarissa jos samassa vessassa on muijia) mut kyllä mä sen kusen kuitenkin tehtyä saan. itse olen sitä mieltä että kyllä se vessanpönttö on paskomista varten.

en tiedä onko jo mainittu mutta 2asiaa on mitkä tympäsee hitaissa ihmisissä

1. te jotka ylitätte suojatietä, miksi jäätte monesti matelemaan kuin etanat siihen suojatielle, siihen kyllä kävellään nopeesti mutta se matelu alkaa siinä suojatiellä, muutaman kerran oon painanut reilusti kaasua niin on saatu vipinää niihin kinttuihin.

2. etelään ajettaessa joka kerta joku(useat) ohittavat ja sitten alkavat matelemaan edessä autoillaan, tosi ärsyttävä tapa ja tämä toistuu nimenomaan etelään ajettaessa aina.

japa sanoi:
Entäs sitten nämä vasemmalla kaistalla ajavat hidastelijat? Jos rajoitus on satanen niin ajetaan satasta ja uskotaan johonkin suurempaan voimaan että siitä oikealla kaistalla ajavasta päästään ohitse.
Sama on sitten ihan noilla kahden kaistan taajamateilläkin. Miksi pirussa ei voi antaa tietä siirtymällä sille oikealle kaistalle jos näkee että joku tulee takaa kovempaa vaan pitää juuri samaa vauhtia kuin oikealla kaistalla ajava kuuro/mykkä/sokea/eksynyt/dementoitunut/ekakertaa ratissa/tupelo/kaikkea perkelettä salamasta lottovoittoon jännitävä kuski ajaa? oi miksi????

Ok, ymmärrän että moottoritiellä/moottoriliikennetiellä vituttaa noi ohituskaistalla matelijat. Niin ne vituttaa muakin, tosin kun yleensä paahtaa reilusti lähelle niin kaikki väistää.

Mutta toi taajamajuttu. Se vasemman puoleinen kaista ei sitten ole mikään ohituskaista vaan esim. sitä varten että vasemmalle kääntyvät voivat valmiiksi siirtyä sille toiselle kaistalle. Tällöin ei lakikaan kiellä ohittamasta oikealta puolelta.

En vetänyt herneitä nenään. Kunhan kommentoin :love:

Vielä yksi ilmoittautuu jännäpissakerhoon. Kiva huomata, että on muitakin enkä ole yksin ;) Vittumaista käydä jossain baarissa, missä ei ole ovia vessakopeissakaan. Siinä sitten ajatellaan vesiputousta ja muuta turhaa...

jarhu sanoi:
Mutta toi taajamajuttu. Se vasemman puoleinen kaista ei sitten ole mikään ohituskaista vaan esim. sitä varten että vasemmalle kääntyvät voivat valmiiksi siirtyä sille toiselle kaistalle. Tällöin ei lakikaan kiellä ohittamasta oikealta puolelta.

Tässä kohtaa ihmetyttääkin se, että ainakin silloin kun itse olin autokoulussa, siellä opetettiin aina taajamassakin ajamaan sitä oikeanpuoleisinta kaistaa, miksi? Jos tiedät, että se vasemmanpuoleinen jokatapauksessa on sun kaista jatkossa, esim. just jonkun kääntymisen takia, niin miksi hitossa edes sählätä ja vaihtaa sitä kaistaa välillä turhaan? Onko tähän olemassa joku järkiselitys, vai puhuiko autokoulunopettaja vain yksinkertaisesti paskaa?

Timba79 sanoi:
Tässä kohtaa ihmetyttääkin se, että ainakin silloin kun itse olin autokoulussa, siellä opetettiin aina taajamassakin ajamaan sitä oikeanpuoleisinta kaistaa, miksi? Jos tiedät, että se vasemmanpuoleinen jokatapauksessa on sun kaista jatkossa, esim. just jonkun kääntymisen takia, niin miksi hitossa edes sählätä ja vaihtaa sitä kaistaa välillä turhaan? Onko tähän olemassa joku järkiselitys, vai puhuiko autokoulunopettaja vain yksinkertaisesti paskaa?

Niin, muistaakseni kehoitettiin mielellään ajamaan oikean puoleista kaistaa autokoulussa. Mutta pitää ottaa huomioon liikennejärjestelyt ja se että pystyykö vaihtamaan myöhemmin kaistaa vaivattomasti. Risteykset keräävät paljon jonoja, ihmiset hidastavat risteykseen eri vauhdeilla ja ajavat monesti liian lyhyillä väleillä jolloin kaistan vaihtaminen aiheuttaa liiallista sähläystä. Näin minä olen ajatellut. Turhista kaistan vaihdoista en sitten tiedä, ei ainakaan minun mielestä suositeltu autokoulussa rumbaamaan edestakaisin. Sehän aiheuttaa lisää kaaosta liikenteessä.

Tomi sanoi:
Kusilukosta vielä, että mä saan kyllä kustua pisuaariin sellaisella äänekkäässä vessassa, jossa on paljon taustahälyä, veden lorinaa tms. Pahin painajainen rakon kannalta on joutua sellaiseen hiljaiseen vessaan, jossa kaikki kuulee, jos jätkä seisoo muna kädessä pisuaarin edessä eikä kusen iloinen lorina vielä raikaa. :D
Jessus kun on saanu nauraa näille teidän jännäpissa/kusiujous-jutuille. Itselläni ei onneksi ole tuollaista ongelmaa, vaan kuseminen luistaa tilanteessa kuin tilanteessa. :lol2:

Lisää jännäpissaväkeä. On se kumma. Lisäyksenä se, että mitä suurempi kusihätä, sitä vaikeampaa se kuseminen meikäläiselle on.

Luulen, että asian tiedostaminen tekee sen vain vaikeammaksi. Kun jo naurattaa lopputulos kusilaaria kohden kävellessä, veikkaan että lukko menee päälle kahta herkemmin kuin jos onnistuisi jättämään asian ajattelun sikseen.

On myös kovin paikkasidonnaista tuo virtsan ujostelu. Olen esimerkiksi ilman mitään vaikeuksia kussut täydellä ravintolaterassilla tuoppiin kahden kaverin tarjotessa näkösuojaa kädet olallani (tämä johtui tietenkin karmeista vessajonoista, tuoppi oli kertakäyttöinen ja virtsa poistettiin terassilta asiaan kuuluvaan paikkaan pikimmiten). Silti se laariin kuseminen ei onnistu 80% tapauksista, jos tilassa on muitakin.

Vietin äskettäin vuoden Meksikossa, missä baarit ahdetaan täyteen kuin turusen pyssy. Kusilaarilla kuseminen oli mahdotonta. Kun seisoo kylki kyljessä kaverin kanssa, ka, siihen väliin vielä joku uhkarohkea kiilaa kulmittain kusemaan, niin ei ei ei...itselleen nauraen aina joutui poistumaan. :)

kyllä,liityn kusilukkokerhoon...
ja kaikki nää hitaat ihmiset liikenteessä,kaupassa ja pankkiautomaatilla on nähty ja koettu ja niihin on hajottu

S0874: Jos sua noin paljon ottaa päähän se, että joku tapahtuma on hidasta, niin teeppä alkuun lapsia, ja kato mikä on verenpaine, kun tammikuussa yrität 20 asteen pakkasella saada koko porukan lähtemään täysin yllättäen ja ripeästi autolla jonnekkin.

Tälleen maalaisena tulee mieleen, et kuin kovat tulot oikein pitää olla, että pieni ihmisten hidastelu kaupan kassajonossa rupeaa ahdistamaan ja tuntumaan tuloissa?

Ujo kusija täältäkin ilmottautuu, pissiskelen lähes 100% vain kopissa :) Ei sillä etteikö irtoisi laarilla mutta omassa rauhassa on kivempi pissailla :)

Paskalukko se vasta ikävä on, pidempien automatkojen tai lentomatkojen jälkeen ilmaa kertyy joskus runsaasti ja yritä nyt siinä sitten julkisissa vessoissa kohtalon tovereiden kanssa pihauttaa paineet & jööti siten että äänivalli ei ylity. Jos raottaa vähän niin viheltää tai räpättää, jos raottaa liikaa niin jööti lähtee ilmanpaineella semmosta vauhtia että menee pytyn pohjasta läpi.. taistele siinä sitten välimaastossa. Phiiiiiiii..iii..fiii.... pam, PAM whatam splash !!
Kerran tuli entisen koulukaverin kanssa pidempi automatka istuttua ja molemmat sitten jökötti hiljaa 5min pytyllä vierekkäisissä huusseissa taukopaikan sokoksen käymälässä,. pientä ahinää ja toinen sai ensimmäisen "proot" äänen aikaan, sitten repes molemmat, naurettiin kovaan ääneen järkyttävän rynnäkkökivääri tulituksen säestäessä taustamusiikkina seuraavat 30s.. :)

Pari vuotta sitten oltiin bussilla reissussa, kun iski karmea kusihätä. Kovaan ääneen vaadittin kaverin kanssa bussin pysäyttämistä, ja kuski siihen lopulta suostui, muun porukan vastusteluista huolimatta. Kovinkin teatraalisesti kinkattiin kusilaarille ja juuri kriittisellä hetkellä en saanut puristettua ulos pisaraakaan. Selän taakse olikin sopivasti kerääntynyt porukan miespuolinen osasto. Porukka hymähteli hiljaa ja joku kyseli että kuka se oli se kaveri joka vaati bussin pysäyttämistä... :wall:
Jälkeenpäin oivalsin että en ole ainoa joka kärsii tällaisesta ilmiöstä, joten nykyään jos vastaavaa tapahtuu totean vaan vieressä olijoille että taas tuli jännäpissa. Kyll' se ymmärretään.

Fatso sanoi:
Ujo kusija täältäkin ilmottautuu, pissiskelen lähes 100% vain kopissa :) Ei sillä etteikö irtoisi laarilla mutta omassa rauhassa on kivempi pissailla :)

Paskalukko se vasta ikävä on, pidempien automatkojen tai lentomatkojen jälkeen ilmaa kertyy joskus runsaasti ja yritä nyt siinä sitten julkisissa vessoissa kohtalon tovereiden kanssa pihauttaa paineet & jööti siten että äänivalli ei ylity. Jos raottaa vähän niin viheltää tai räpättää, jos raottaa liikaa niin jööti lähtee ilmanpaineella semmosta vauhtia että menee pytyn pohjasta läpi.. taistele siinä sitten välimaastossa. Phiiiiiiii..iii..fiii.... pam, PAM whatam splash !!
Kerran tuli entisen koulukaverin kanssa pidempi automatka istuttua ja molemmat sitten jökötti hiljaa 5min pytyllä vierekkäisissä huusseissa taukopaikan sokoksen käymälässä,. pientä ahinää ja toinen sai ensimmäisen "proot" äänen aikaan, sitten repes molemmat, naurettiin kovaan ääneen järkyttävän rynnäkkökivääri tulituksen säestäessä taustamusiikkina seuraavat 30s.. :)
Toi on muuten todella kauheaa kun on hirvee basahätä ja lisäksi vielä tuntuu olevan zeppeliinin verran kaasuja pakissa. Varsinkin jos on illanvietot menossa tai jos on jonku uuden tuttavuuden tykönä. Sitä yrittää tosiaan sievästi päästää kaasuja ulos mutta mitä sitä paskaa. Alkaa kuuluun vaan ziih..pprrttffffttsss...PRÖTS...Plumps!...plpplplpplumps..PRÖÖÖÖTTS...Aaaaarrgh...FRRRRTTSS! Plumps..Prrt! Ja tätä herkkuahan jatkuu sitten seuraavat kymmenen minsaa, että varmasti partsilla röökillä olleetkin sekä naapurin Tainakin kerkee kuulemaan pönttösinfonian. Kiva sitten tulla sieltä vessasta ulos kun kaikki repeilee sun eläimelliselle vessakäynnille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom