Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
inflames sanoi:
Ei muuta kuin heikosta lenkistä kiinni ja psyykataan se kusi ulos.
Karjumalla ja kuristamalla jos ei irtoa niin sitten ei oikeasti edes kuseta. :)

Ei vaan, mulla on sama ongelma. Ongelmaa ei auta yhtään se, että viereen sattuu joku ylisosiaalinen tapaus, jolla virtaa kuin koski.

Siinä kylle menee vähän oman munan tuulettamiseksi koko homma jos joku pamahtaa viereen juttelemaan kun yrittää ite saada sitä pisaraa puserrettua.
Itellä auttaa kusilukkoon aika usein kun ajattelee kiihtyvää moottoripyörää:nolo:
Se on kans fiksu tapa, että kun on ensin viis minsaa yrittänyt saada jotain aikaan kopissa eikä tuloksena oo muuta ku punainen naama, niin huuhtelee vessan, että mukamassa ois käynyt kusella ja sitten taas vartin päästä uudestaan yrittämään. Kyllä yksinkertaiset asiat voikin olla vaikeita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Offina tuohon privapissimis tarpeeseen : Tuskassa kattelin kun joku eukko kuseskeli pisuaariin istuen siinä reunalla mihin varmaan 200 muuta oli just käyny kusella. Sillä ei ainakaan ollut jännä ongelmia. hygieenistä eikö totta ?

Joskus ollu vähän tota samaa ongelmaa varsinkin jos viereen on tullu joku sosiaalipissijä selittämään, toisaalta kaveri heitti hyvin sellasessa tilanteessa kun pisuaari naapuri tuijotteli viereisen vehettä samalla kun kuseskeli, sano kovaan ääneen että : kyllä, eikö olekkin uskomatonta että näinkin pienellä voi kusta" Loppu tuijottaminen...

Minua ärsyttää eniten bändikavereiden myöhästely treeneistä, eikö sinne treeneihin vois oikeasti tulla sillon sovituksi ajaksi eikä aina järkejään puolen tunnin päästä? Pitäs vissiin sopia että tulevat aamuyöstä niin saattasivat jopa ilmestyä vielä samana vuorokautena kämpälle. Itse oon välillä hyvinkin tarkka kellosta ja kaikenlainen aikatauluista luistaminen ärsyttää aina :curs:

training_day sanoi:
Saattaisi siinä muut toiletissa asioivat hieman ihmetellä kun kaveri olisi pisuaarilla ja huutaisi naama punaisena "NO NIIN, LÄHTEE LÄHTEE, ULOS NYT SIELTÄ SAATANA, SAATANAAAA" ;)

Markku Suonenvirta/Ilkka Nummisto-tyyliin kaveri huutamaan viereen ja läpsimään poskille, magnesiumia käsiin ja nakista kii. :rolleyes:

Tähän jännäpissa hommaan pitää sanoa että se itselläkin joskus vaivannut jonkinverran ja vielä vähän nytkin joskus, mutta olen huomannut että nimenomaan ei pidä alkaa itseään tsemppaamaan, venyttämään kikkeliä tai mitään muutakaan puristelua tai turistelua vaan rentouttaa itsensä ja ajattelee mielessään vaikka että " I'm cool, aivan sama vaikket pissa tuliskaan, seisoskellaan tässä vaan " ni johan alkaa lorista.

vision sanoi:
Offina tuohon privapissimis tarpeeseen : Tuskassa kattelin kun joku eukko kuseskeli pisuaariin istuen siinä reunalla mihin varmaan 200 muuta oli just käyny kusella. Sillä ei ainakaan ollut jännä ongelmia. hygieenistä eikö totta ?

Offtopic jatkuu: Mun käsittääkseni virtsa on steriiliä, muttei siltikään mikään järin ihastuttava ajatus :rolleyes: .

eniten vituttaa kauppakeskuksissa hitaasti liikkuvat ihmiset, ne jotka köpöttelee kaikessa rauhassa keskellä sitä vitun käytävää niin ettei kassin kanssa pääse kummaltakaan puolelta ohi. niin ja vanhat ihmiset, mikä ihme siinä on että pitää aina kävellä keskellä tietä miksei siinä voi kävellä jommassa kummassa reunassa väylää ja sitten tietysti nämä pyöräilijät jotka tunkevat muutenkin ahtaaseen kävelijöille tarkoitettuun kävelytiehen aiheuttamaan häiriötä. ja tietysti myöskin ne naispuoliset henkilöt jotka kertovat kaupan kassalla lähestulkoon omanelämänkertansa ja kaivavat sitä rahaa keskimäärin 5min joka laukustaan.

mitä liikenteeseen tulee, eniten vituttaa se, että kun on koko kesän ollut tietyö toisella kaistalla niin joku helvetin retard päästää aina sinne 300m jonon eteen ne jotka kiilaavat sitä toista kaistaa joka ei ole käytössä. muutenkin vituttaa nuo tietyöt niin sitten joku idiootti pysäyttää koko jonon päästämällä muut autoilijat sieltä eteen.

kylläpäs helpotti :)

Missukka sanoi:
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti ihmiset jotka puhuvat hitaasti.

Samaa mieltä! Ja sitten viellä ne ihmiset jotka eivät osaa käyttää ääntään. Myönnän että kuuloni on hieman huono mutta normaali puheen jne kuulen aivan varmasti mutta kun joillakin ihmisillä tuntuu olevan se äänen tuottaminen niin pirun vaikeaa. Kun tämän hiljaa ja hitaasti puhumisen viellä yhdistää puhelimeen puhumiseen niin sehän siinä :curs:

Täälä tunnustautuu kans yks kusemisvammanen. Kotona kuseminen on ku leikkiä vaan, kunhan saa olla kopissa omassa rauhassa, siinä voi jopa jutella muille. Metässäki voi kavereitten kans kuseksia kylki kyljessä, mutta auta armias ku eteen tulee pisuaari johon pitäs kussa! Se on ku joku mahdoton tehtävä, noh, toivottavasti minä vielä joskus osaan.

vision sanoi:
Eniten vituttaa noi veikkauksen pelit, kaikki ravimiehet tukkii kiskat ja huoltoasemat niillä tanan kupongeillaan eikä ykskään jono vedä mihinkään suuntaan.

Meillä on vakioasiakkaana eräs papparainen joka saa joka kerta käydessään meille aikaan sellaisen 20 ihmisen jonon kun se arpoo kuponkiensa ja tilinumeroidensa kanssa. On aika monta kertaa ollut hilkulla että avaudun sille tuota tupeloinnista mutta "asiakas aina oikeassa :rolleyes: "

Mua vituttaa tyypit, jotka ei tajua ettei metron portaisiin mennä lastenvaunujen tai rattaiden kanssa tukkimaan koko kulkutietä. Sielä on hissit jumittajia varten prkle :curs: . Ja tietenki ärsyttää myös tyypit jotka seisoskelee vierekkäin portaissa eikä tajua väistää vaikka niiden yli jyräis.

Missukka sanoi:
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti ihmiset jotka puhuvat hitaasti.
Täällä ilmoittautuu yksi ärsyttävä ihminen. En itse huomaa tätä puhuessani, mutta olen saanut kuulla tästä mm. kavereiltani ja äidinkielen opettajaltani. Asialle en voi tehdä mitään, koska nopeemmin puhuessa menee senat sakasin. Normaalisti puhun vähän, mutta esim. juuri koulussa pitkään puhumista on mahdotonta vältellä. Yläasteella ainakin äidinkielen opettaja skippasi mut "yllättäen", kun piti lukea, mutta lukiossa joutuu pitää esitelmiäkin ym. Muistan erään tapauksen hyvin. Opettaja pakotti yhen jätkän kommentoimaan mun esitelmää. Kommentti meni jotenkin näin: "No, ainakin oli rauhallinen ääni.". :curs: Olis tehny mieli vääntää se jätkä solmuun, mutta samalla myös hävetti. Anteeksi, että levitän hitaiden bodareiden stereotypiaa.

Lisäksi myöhästelen paljon ja kuulun ujoihin kuseskelijoihin. Vedet kuitenkin lentää lähes paikassa kuin paikassa kunhan vain "keskittyy" (toisin sanoen ei keskity mihinkään).

Itteäni ärsyttää lähinnä kaduilla kävelevät hitaat ihmismuurit ja kaupoissa hyllyjen eteen parkkeeraavat mummelit.

Tomi sanoi:
Kaksi eri kertaa oon antanut suoraan kohti ja päälle kävelevälle känniääliölle olkaapäätä oikein kunnolla. Ensimmäinen hippiäinen lensi selkä edellä ovikarmiin ja toinen pyörähti melkein 360 astetta. Nämä siis eri kerroilla.

edit: en töni naisia, vanhuksia enkä vammaisia, vaan pelkästään aikuisia miehiä, ketkä eivät osaa ajatella muuta kuin omaa napaansa ja änkevät väkisin metroon
Sama, paitsi että mä tönin kaikkia jotka on mua pienempiä. Vammasia, lapsia, mummoja jne..

Se vituttaa ihan törkeesti, jos on hyvää hyvyyttään lupautunut kuskaan porukkaa autolla johonkin. Sitten kun itse tulee sovittuun aikaan paikalle, saa itse soittaa. "Joo me nähään sut täältä parvekkeelta. Tullaan kohta." Sitten pitää laittaa lettiä, käydä kusella, juoda kaljat loppuun, jne... Kun vihdosta viimein päästään pihalle, aletaan polttamaan tupakkaa. Voi helvetin helvetti. Eikö saatana mikään riitä. Nykyään en oikeestaan koskaan edes kuskaile ketään minnekkään, mutta tuli jossain vaiheessa sanoin aina, jos lähdin kyyditsemään, että "ajan 10 minuutin päästä siitä ohi. Olkaa siinä sillon, jos haluatte kyytin." Jos ei miehiä näkyny jatkoin matkaa.

Toinen on sitten se, kun joskus aamuyöstä soitellaan kyytiä kaupungista kotiinpäin. Pakko päästä jonkun pizza-kebab-mestan kautta kotiin. Eikö siä nyt voi käydä saatana ilman sitä kuskia. Keskusta kun on saatana täynnä näitä.

Nykyään ei onneksi ole tälläisiä ongelmia, kun en suostu enään kuskaan ketään. Korkeintaan, jos oon jo jossain ja satun olemaan suurinpiirtein samaan suuntaan menossa.

Tanu sanoi:
Aivan kuten Nitsku aikaisemmin sanoi, jos valitsee lyhyimmän kassajonon, niin siinä kestää yleensä pisimpään!! Ja joka ikinen kerta!

Amatöörit.

Kassajono valitaan tietysti sen mukaan missä on parhaimman näköinen kassaneiti. Pituudella ei ole merkitystä (jonon siis, senkin pervot), koska kuitenkin osuu siihen jossa jollain on tomaatit punnitsematta tai luottokortti hukassa.

overcome sanoi:
Amatöörit.

Kassajono valitaan tietysti sen mukaan missä on parhaimman näköinen kassaneiti. Pituudella ei ole merkitystä (jonon siis, senkin pervot), koska kuitenkin osuu siihen jossa jollain on tomaatit punnitsematta tai luottokortti hukassa.

Tätä logiikkaa käytän myös usein! Vasemmalla kassalla on 57v kärttyisän oloinen kassaneito, jota viimeks kiinnostaa palvella parikymppistä jätkää. Oikealla kassalla on hommissa 25v hehkee kesätyöntekijä, jonka jenkkihymy valaisee sateisenakin päivänä. Hmmm, kummallekohan kassalle mä tästä meen......
Tässä tilanteessa jonoista viis, odotellessa voi pelata vaikka taskubiljardia ja lukea lööppejä.

Täällä myös ujo pissa-syndroomasta kärsivä. Olen kaikessa hiljaisuudessa kehitellyt ratkaisua tähän ongelmaan: Mene paikalliselle hevostallille tai etsi ratsastus tarvikkeita myyvä liike. Osta sellaiset "sivunäkösuojat" joita säikyille raviheposille laitetaan juoksun ajaksi, pienellä modifioinnilla saat varmasti ne omaan päähäsi sopimaan. Seuraavaksi K-Rautaan hakemaan parhaat Peltor-kuulosuojaimet mitä rahalla saa. Baarissa näitä varusteita voi säilyttää esim. muijan käsilaukussa tai miehekkäästi vyöllä roikkumassa. Kun kusihätä yllättää, varusteet vaan päälle ja pisuaarille. :D

Mua vitutttaa miesten vessoissa käyvät naiset. Eli jos naisten vessa on ruuhkassa niin tullaan tukkimaan sitten se miesten vessa. :curs: Kerran joku patomursulauma bongaili pisuaarilta miesten kikkeleitä ja arvosteli niitä. :eek: Siitä suivaantuneena eräs herrasmies ajoi koko lauman ulos kohtuullisesti mursuille huutaen. :rock:

Kusilukosta vielä, että mä saan kyllä kustua pisuaariin sellaisella äänekkäässä vessassa, jossa on paljon taustahälyä, veden lorinaa tms. Pahin painajainen rakon kannalta on joutua sellaiseen hiljaiseen vessaan, jossa kaikki kuulee, jos jätkä seisoo muna kädessä pisuaarin edessä eikä kusen iloinen lorina vielä raikaa. :D

Tomi sanoi:
. Pahin painajainen rakon kannalta on joutua sellaiseen hiljaiseen vessaan, jossa kaikki kuulee, jos jätkä seisoo muna kädessä pisuaarin edessä eikä kusen iloinen lorina vielä raikaa. :D

Sitten pitää ruveta laulaa ja viheltelee kovaan ääneen

Tuosta kauppajono-tilanteesta, pahin on kyllä semmoinen äiti tai isä jonossa edessä millä on lauma kovaäänisiä pentuja mitkä juoksentelevat/mekastavat täysillä. Joskus olisi hauska ottaa mukaan desibelimittari ja mitata kuinka paljon nuista parhaimmillaan lähtee ääntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom