Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Myös mun kämppiksellä lähtö venyy vähintään 15 minuutilla joka kerta. Olen jo niin tottunut siihen, että alan yleensä hyvissä ajoin hoputtaa :D

Sama täällä! Joskus kuitenkin epäonnistun silti ja seison eteisessä tuskastuneena ja kuumissani ja rähjään sitten kun se vihdoin saa päätettyä, minkä värinen kaulaliina sopii näihin kengännauhoihin. Se on vieny ton hifistelyks asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisilla kannattaa aina sanoa 15min aikaisempi lähtöaika niin silloin ovat yleensä valmiina oikeaan aikaan, eli 15min myöhässä ilmoitetusta ajasta :D ja joo hitaat kyllä syö...

Hitaat ihmiset on kyllä niin maanvaivoja! Mulla kans tekis monesti mieli läpsiä päähän kun esim. kassalla joku alkaa maksaan ostoksiaan ja jokainen liike on niin saatanan hidas. Sain uuden puolison mukana 3 lasta, joilla kans meinaa aina kestää, joten kaikki täytyy aina organisoidan valmiiksi. Aluksi tein sen virheen, että puin omat vaatteet ennen kun lasten ja sit hikoilin eteisessä kun sika puolituntia riiviötä pukien. Nykysin laitan kahvit kiehumaan puolison kanssa ja sit puetaan lapset, heitetään ne pihalle purkaan energiaa ja juodaan itse kahvit, jonka jälkeen rauhassa itse pukeudutaan.

Aikuisilla hitailla tuntuu olevan todella epärealistinen käsitys siitä, kuinka paljon jonkun asian tekemiseen menee aikaa. Olen kyllä ottanut aikaa, että jauhelihakastikkeen + spagetin pystyy valmistamaan reilussa vartissa, mutta se ei kyllä onnistu jos pitää samalla surffata netissä, pukea, haahuilla ja pukea sitten uudestaan kun ruokaa kaatui päälle, eli valmistaminen kannattaa aloittaa aikaisemmin kuin 20 min ennen bussin lähtöä. Samoin jotkut tuntuvat kuvittelevan, että kävelevät viiden kilometrin matkan helposi vartissa.

Kaupan kassalla ja muissa vastaavissa tilanteissa tulee väkisin hidastuksia, joille ei voi mitään, enkä jaksa niistä yleensä hermostua, mutta kaikenlainen maleksiminen silloin kun pitäisi olla jo menossa alkaa vituttaa. Yleensä vielä niin, että ensin lorvitaan kolme tuntia ja sitten alkaa kamala show, kun pitäisikin olla jo ovesta pihalla. Ihan hyvä, jos on aina rentona eikä huolehdi kellosta, mutta ei tarvitse luvata mitään aikatauluja jos ei osaa niitä noudattaa.

Joillain arjessakin tarkoittaa kohta 5min ja toisilla taas kohta on kun kerkeää. Toki eri asia on, että jos luvataan kellonaika niin on idioottimaista olla tunti myöhässä pelkästään sen takia ettei ole "pakko" olla ajoissa.

Toki joskus tulee oltua puoli tuntia etuajassakin, koska ei halua olla myöhässä eikä erityisen hyvä sekään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom