Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Hidastelevat mummot HKL:n busseissa. Tunkevat ensimmäisenä sisään ja sitten jäävät arpomaan kasseinensa matkakorttilukijan eteen, tukkien muiden sisäänpääsyn. Sitten mummelit tekevät minuutti tolkulla outoja kädenliikkeittä heiluttaen matkakorttiaan lukijan edessä ,tuhahtavat että "ei se toimi" ja jatkavat kiireettömästi(maksamatta) pitkin bussin käytävää.
Muu porukka tietysti odottaa kiltisti ulkona, kunnes mummeli tyynen rauhallisesti löytää paikkansa.
Ja sitten vielä ihmetellään miksi dösät ovat usein myöhässä. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa tuosta kaupassa hidastelusta mieleen eräs mielestäni erikoinen seikka. Joudun työni puolesta liikkumaan usein tuntikaupalla suuressa ruokamarketissa, välillä ihan itsekseni ja välillä kantaen jotain tai esimerkiksi rullakkoa työntäen, joten olen onnistunut hyvin kartoittamaan havaintoaineistoa asiaa koskien. Minua ei varsinaisesti häiritse ihmisten hitaus ja käytävien tukkiminen kärryillä, vaikkakin ihmisillä keskimäärin tuntuukin menevän puoli tuntia päivittäisten ruokaostostensa tekemiseen. Enemmän minua pelottaa se miten vähän ihmiset kykenevät havainnoimaan ympäristöään arkisissa olosuhteissa. Välillä mietityttää että miten nämä samat ihmiset selviävät hengissä kaupungin liikenteestä kun edes sivusta kohti tulevaa rullakkoa ei havaita ennen törmäystä. Samaa ilmiötä voi tavata missä tahansa, kyllä nyt jukolauta rullaportaissakin kuulee jos joku kävelee/juoksee alhaalta ja yrittää päästä ohi. Siinähän sitten joku seisoo tukkeena ja patsastelee seinille kun ohikin voisi päästää.

En nyt tarkoita että ihmisen pitäisi olla joku superterävillä aisteilla varustettu ninja joka haistaa selän takaa ammutun jousipyssyn nuolen suunnan ja lentonopeuden. Kyllä kuitenkin ainakin meikäläistä hieman kiinnostaa mitä ympärillä tapahtuu, varsinkin ympäristöissä joissa liikkuu paljon muitakin ihmisiä. Liekö tällä sitten jotain yhteyttä esim. sen kanssa että suomalaisturistit ovat ulkomailla niin helppoa riistaa taskuvarkaille. Helpottaisi kummasti elämää jos se takaa ohi yrittävä hiekoitusautokin saisi tilaa sauvakävelijöiltä alle minuutissa.

nimim. Ei vaan tajua

Tomi sanoi:
Ootko koskaan kusilukosta kuullut? Jos mä meen pisuaarin eteen muna kädessä seisomaan ja joku tulee siihen taakse pojottamaan, mun rakko laittaa oikeesti lapun luukulle, pakkaa kamat autoon ja ajaa mökille. Siinähän sitten houkuttelet sellaista pientä säälittävää edellisestä kusemiskerrasta virtsaputkeen unohtunutta tippaa ulkoilemaan. Aah, kylläpä helpottaa. Vittu, yo-kirjoituksissakin tuli opettaja siihen vessan tuntumaan valvomaan, ettei kukaan luntannut kusitauolla. Kyllä mua ja virtsarakkoa molempia taas jännitti niin paljon, että siinä sitten yhdessä kirjoitettiin räjähtämispisteessä 5 tuntia äikän ainetta, kun ei enää viitsinyt mennä pelkästään seisomaan sinne vessaan. Ei se kusi olis kuitenkaan tullut. :trauma:

Se on muuten meikäläisellä täsmälleen sama "vika". Pakkoa sanoa, että se on aivan helvetin ärsyttävää, kun joutuu yleisessä vessassa odottelemaan sitä kopin vapautumista, vaikka olisi 99 pisuaaria vapaana.
Ainoan poikkeuksen tuohon tekee se, kun on nauttinut "riittävän" määrän alkoholia, silloin ei jostain syystä enää jännitä vaikka olisi isompikin yleisö ;)

training_day sanoi:
Se on muuten meikäläisellä täsmälleen sama "vika". Pakkoa sanoa, että se on aivan helvetin ärsyttävää, kun joutuu yleisessä vessassa odottelemaan sitä kopin vapautumista, vaikka olisi 99 pisuaaria vapaana.
Ainoan poikkeuksen tuohon tekee se, kun on nauttinut "riittävän" määrän alkoholia, silloin ei jostain syystä enää jännitä vaikka olisi isompikin yleisö ;)

Kerran festareilla tuli kova paikka eteen. Vessoihin satametrinen jono ja pisuaareja oli vapaana paljon. Kokeileen, ei mitään ja eikun jonoon. Joskus harvemmin riittää että toisessa kopissa on joku niin se kusi ei tule. Alkomahööli sitten auttaakin siihen.

training_day sanoi:
Tähän "vaivaan" ei auta muu kuin harjoittelu! Mä kärsin tosta vielä vähän aikaa sitten, mutta yksinkertaisesti pakotin itseni oppimaan tuon itse asiassa hyvinkin käytännöllisen taidon. Aluksi voi olla hyvinkin vaikeaa, mutta kun sitten viimein ylpeänä voi lorotella pisuaarin perukoille, on varmasti voittajaolo!
Ps. En ole kyllä itsekään vielä aivan 100%:sti pisuaarimies.

Tomi sanoi:
Kaksi eri kertaa oon antanut suoraan kohti ja päälle kävelevälle känniääliölle olkaapäätä oikein kunnolla. Ensimmäinen hippiäinen lensi selkä edellä ovikarmiin ja toinen pyörähti melkein 360 astetta. Nämä siis eri kerroilla.
:lol2: :lol2: :lol2:

Aivan kuten Nitsku aikaisemmin sanoi, jos valitsee lyhyimmän kassajonon, niin siinä kestää yleensä pisimpään!! Ja joka ikinen kerta! Sitten jos kaupassa tulee myyjältä jotain kysyttävää, niin se on venäläinen ja JOKA vitun kerta! Eikä ymmärrä suomen sanaa, mikä vittu siinä on!? Ja sitku se vitutus alkaa, sitä jatkuu koko päivän! Siitä ei pääse mihinkään.. Plussana vielä vituiks menneen kauppareissun jälkeen pitäin ajella autolla kaupungissa, niin voi VIT... :)

Takakäsi sanoi:
:offtopic: Eka kerta kun kuulen tosta teidän puhumasta kusilukosta ,että oikein privaatisti pitää vedet heittää. :eek:

Onnenpoika. Jännäpissa on tosi vittumainen asia. :itku: Jos oikein yritän, niin kun hanan saa viiden minsan päästä auki niin kyllä se kusi sieltä pilistä tulee, mutta tilanne on yhtäkaikki kuumottava ku perkele.

Elcaco sanoi:
Tähän "vaivaan" ei auta muu kuin harjoittelu! Mä kärsin tosta vielä vähän aikaa sitten, mutta yksinkertaisesti pakotin itseni oppimaan tuon itse asiassa hyvinkin käytännöllisen taidon. Aluksi voi olla hyvinkin vaikeaa, mutta kun sitten viimein ylpeänä voi lorotella pisuaarin perukoille, on varmasti voittajaolo!
Ps. En ole kyllä itsekään vielä aivan 100%:sti pisuaarimies.

Onhan sitä yritetty opetella, mutta on se hieman "ahdistava" tilanne seisoa siinä keppi kädessä ja otsa punaisena punnertaa, että alkaisi jotain tapahtumaan. Sitten jos/kun suoritus saadaan alkuun, ei enää haittaa vaikka koppi olisi täynnä porukkaa, mutta se alku...

training_day sanoi:
Onhan sitä yritetty opetella, mutta on se hieman "ahdistava" tilanne seisoa siinä keppi kädessä ja otsa punaisena punnertaa, että alkaisi jotain tapahtumaan. Sitten jos/kun suoritus saadaan alkuun, ei enää haittaa vaikka koppi olisi täynnä porukkaa, mutta se alku...

Liityn myös tähän kusilukko,jännäpissa-kerhoon. :nolo: On se vähän ahdistavaa kyllä kun aina sinne koppiin pitää mennä, mutta niin se vaan on että ei se pissahätä lähde jos menee pisuaarin eteen seisomaan, eikä mitään tule. Kaiken huippu oli kun yksissä kotipippaloissa koulukaveri tunki samaan vessaan ja ajatteli kusta mun kanssa siinä sitte yhtäaikaa. Sit se kovaan ääneen ihmetteli ku sai kyytiä vessasta pois: "Etkö olekkaan sosiaalinen pissaaja?" tms :jahas:

training_day sanoi:

Hauskaa lukea näitä kusilukkojuttuja, vaikka se itse tilanne on helvetin ärsyttävä. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta?!
nimim. pisuaarihater

Ogrsh sanoi:
Liityn myös tähän kusilukko,jännäpissa-kerhoon. :nolo: On se vähän ahdistavaa kyllä kun aina sinne koppiin pitää mennä, mutta niin se vaan on että ei se pissahätä lähde jos menee pisuaarin eteen seisomaan, eikä mitään tule. Kaiken huippu oli kun yksissä kotipippaloissa koulukaveri tunki samaan vessaan ja ajatteli kusta mun kanssa siinä sitte yhtäaikaa. Sit se kovaan ääneen ihmetteli ku sai kyytiä vessasta pois: "Etkö olekkaan sosiaalinen pissaaja?" tms :jahas:

Tässä muistuu mieleen muutamatkin "mukavat" hetket, kun esim. oltiin kaveriporukalla menossa juhannuksen viettoon. Siinä autossa tietysti juotiin bisseä ja sitten pysähdyttiin johonkin tien varteen kun alkoi kusettamaan. muut jäi siihen tien poskeen ja meikäläinen sitten tetsasi sinne metsikköön, mahtoi kavereita ihmetyttää... kukaan ei tosin koskaan kuitannut mitään :)

On kyllä vittumainen tuo kusihomma.

Maidenin keikkaa ennen oli kopissakin "teknisiä ongelmia" ku tiesi, että oven takana odottaa puoli miljoonaa ukkoa. Oveen koputtelu ei kyllä yhtään auttanut asiaa :jahas:

Heikko sanoi:
Mikä vittu siinä on niin vaikeeta?!
nimim. pisuaarihater

Sen kun tietäisi niin varmaan saisi monet ihmiset iloisiksi.
Se tuossa on kaikista mielenkiintoisinta, kun ei se tilanne edes jännitä tms. nesteet ei vaan tule ulos vaikka olisi sellainen hätä, että rakko olisi räjähtämäisillään.

Hienoa, avautumisketju ja vielä meikäläisen lemppariaiheesta.

Mua vituttaa myös kaikenlainen turha hidastelu ja etenkin tuo krooninen myöhästely josta Nitskukin jo mainitsi. Tosin yhtä paljon vituttaa se inttimeininkikin, että aina on vitun kiire odottamaan joka paikkaan, yhtä turhaa sekin.

Mutta jos on sovittu, että lähtö on klo 13.00, niin mikä voi olla niin vitun vaikeeta, että joka saatanan kerta myöhästytään tuosta lähdöstä vähintään vartti? Mua ainkin hävettää jos olen myöhässä ja muut joutuu mua odottaan. Kyllä mä vähintään ilmoitan, että sori, nyt olen myöhässä, tulen silloin ja silloin. Eikä mitään turhia meriselityksiä, että oli sukat hukassa ja muuta paskaa.

Liikenteestä en viitsi alkaa ees puhumaan ja kauppajonoistakin on jo avauduttu aikaisemmin. :D

Vituttaa että jotkut kuppaa kusilaarilla varmaan pari minuuttia esimerkiksi ravintolassa kun pitäisi kuselle päästä mahdollisimman äkkiä. ;)

Sitten nuo kuppaajat automaateilla on myös ärsyttäviä.

Ei muuta kuin heikosta lenkistä kiinni ja psyykataan se kusi ulos.
Karjumalla ja kuristamalla jos ei irtoa niin sitten ei oikeasti edes kuseta. :)

Ei vaan, mulla on sama ongelma. Ongelmaa ei auta yhtään se, että viereen sattuu joku ylisosiaalinen tapaus, jolla virtaa kuin koski.

inflames sanoi:
Ei muuta kuin heikosta lenkistä kiinni ja psyykataan se kusi ulos.
Karjumalla ja kuristamalla jos ei irtoa niin sitten ei oikeasti edes kuseta. :)

Saattaisi siinä muut toiletissa asioivat hieman ihmetellä kun kaveri olisi pisuaarilla ja huutaisi naama punaisena "NO NIIN, LÄHTEE LÄHTEE, ULOS NYT SIELTÄ SAATANA, SAATANAAAA" ;)

training_day sanoi:
Saattaisi siinä muut toiletissa asioivat hieman ihmetellä kun kaveri olisi pisuaarilla ja huutaisi naama punaisena "NO NIIN, LÄHTEE LÄHTEE, ULOS NYT SIELTÄ SAATANA, SAATANAAAA" ;)
:lol2: Repesin.. Joo itse kuulun tähän samaan kaartiin, enkä ole mitään järkevää ratkaisua vielä keksinyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom