Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Todellakin voi herranjumala mikä ihmisillä kestää pankkiautomaatilla käynnissä aina niin helvetin kauan. Tosiaan lompakkoa ei voi edes harkita ottavansa esille ennenkuin on vartin toljottanut automaatin ruutua. Mä nostan lähes aina 20e ja muistan kyllä vaikka ilman sitä näyttöäkin miten ne rahat saa sieltä ulos mahdollisimman nopeasti. Useimmat ihmiset käyttäytyy niinkuin eivät olisi kyseistä härpäkettä ikinä ennen nähneetkään. Ja se helvetin kuitti. Miksi sitä ei voi katsoa ruudulta? Tai edes ottaa kuittia mukaansa eikä jäädä lukemaan sitä siihen automaatille ihmisten tielle. Mä vihaan ihmisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kertaa on tullu automaatilla avauduttua. "Pelaatko sä jotain tetristä siel vai mikä kestää?!"

Eniten vituttaa kun ihmisillä on niin kiire että meinaavat tunkea metroon, junaan tai sporaan ennen kuin ihmiset ovat tulleet sieltä ulos tai sitten blokkaavat ulospääsyn ryhmittymällä muuriksi ovien leveydeltä. Muutaman kerran on joutunut avautumaan tai tylysti kävelemään päin kun eivät tajua väistää. Prkl!

Ahhh...Hitaat ihmiset ja haahuilijat. Parhaiten suomalaiseen hidastelijaan tehoaa kun ihan kuuluvalla äänellä kehottaa siirtymään sivuun tms. Kukaan ei varmasti vastaa yhtään mitään jos kehottaa jotain tien tuketta siirtymään sivuun seisoskelemaan.

Hidastelijat on kyllä saatanasta ja hitaat ihmiset saa mun verenpaineen punaiselle.

Mariachi sanoi:
Muutaman kerran on joutunut avautumaan tai tylysti kävelemään päin kun eivät tajua väistää. Prkl!
Kaksi eri kertaa oon antanut suoraan kohti ja päälle kävelevälle känniääliölle olkaapäätä oikein kunnolla. Ensimmäinen hippiäinen lensi selkä edellä ovikarmiin ja toinen pyörähti melkein 360 astetta. Nämä siis eri kerroilla.

edit: en töni naisia, vanhuksia enkä vammaisia, vaan pelkästään aikuisia miehiä, ketkä eivät osaa ajatella muuta kuin omaa napaansa ja änkevät väkisin metroon

Mainittakoon tässä vielä se klassikkotilanne: valitset kaupassa lyhyimmän jonon, joka ei sitten etene ollenkaan, koska joku ääliö on unohtanut laittaa tomaattipussiin hintalapun; tai kone ei suostu lukemaan sitä lappua; tai kassalla on uusi harjoittelija jolta kestää 5 minuuttia jokaisen tuotteen kanssa.

En myöskään ymmärrä perheitä (miksei myös yksittäisiä ihmisiä) jotka ovat kroonisia myöhästelijöitä. Yleensä selityksenä ovat lapset ja niiden tekemiset, mikä on tekosyy. On sitä meilläkin perkele lapsia ja silti ollaan aina ajoissa. Jos on kerran sovittu jokin aika niin siitä pidetään kiinni.

Nämä myöhästelijät eivät tosin pidä myöhästelyään mitenkään pahana asiana. Kerran odottelimme erästä kaveria autossa hänen kämppänsä edessä noin 40 minuuttia (hakuaika sovittu, monta kertaa soitettu että tule jo) tarkoituksena lähteä baariin. Kyllästyimme odottamaan ja päätimme että kävelköön tai tulkoon bussilla. Sitten kun muutaman tunnin päästä kaveri ilmestyi baariin, niin ME olimmekin niitä kusipäitä kun emme kiltisti odotelleet herran parranajon ja muun vastaavan loppumista.

Autoilijoista en viitsi edes aloittaa koska melkein kaikki muut autoilijat paitsi minä minä ovat hitaita tai muuten idiootteja.

Eniten vituttaa tavaratalojen ym. liukuportaissa, kun kyydin päätteeksi jotkut jäävät siihen väylälle seistä ihmettelemään jotta mihinkähän päin sitä menisi, eivätkä tajua että takaa tulee pakkosyötöllä porukkaa. Jostain syystä tientukkeet ovat yleensä naispuolisia...

Muutaman kerran on tullut nostettua automaatista paria tuhatta euroa ja niistähän saa vain 400 kerralla. Siinähän saa seuraava ihmetellä.

Nitsku sanoi:
En myöskään ymmärrä perheitä (miksei myös yksittäisiä ihmisiä) jotka ovat kroonisia myöhästelijöitä. Yleensä selityksenä ovat lapset ja niiden tekemiset, mikä on tekosyy.

Mitäs vikaa lapsien tekemisessä on? Jos nyt itseni olisi pakko myöhästyä tärkeästä tapaamisesta jonkin asian takia, niin kyllä tuo olisi monista vaihtoehdoista houkuttelevin.

Noista ostoskärryllä muita ihmisiä ärsyttävistä tyypeistä tässä onkin ollut jo juttua ja samanlaisen kaverin kanssa meinasi itsellä eilen palaa hihat aivan totaalisesti.

Oltiin avovaimon kanssa citymarketissa ihan kaikessa rauhassa suorittamassa ostoksia. Valitettavasti samassa kaupassa oli myös Suomalaisen keski-ikäisen miehen prototyyppi, eli sellaisella kunnon kaljamahalla varustettu heebo.

Ei siinä vielä mitään, ihan rauhassa saa olla mahansa kanssa, mutta... Sama tyyppi onnistui kolme kertaa tukkimaan kapean käytävän tyyliin "minä tässä ihan rauhassa katselen joka ikisen tuotteen, joka noista hyllyistä löytyy, ei tästä varmastikaan kenenkään muun tarvitse mihinkään päästä". Kaksi kertaa nöyrryin ja peruutin pois, sen jälkeen menin vapaata käytävää pitkin.
Kolmannella kerralla riitti ja suoritin sen Miken aiemmin mainostaman keinon, eli painoin läpi niin, että kärryt ryskäsi. Vähän se siinä mulkoili, mutta enpä antanut sen häiritä.

Vroomfundel sanoi:
Mitäs vikaa lapsien tekemisessä on? Jos nyt itseni olisi pakko myöhästyä tärkeästä tapaamisesta jonkin asian takia, niin kyllä tuo olisi monista vaihtoehdoista houkuttelevin.

No siis tyyliin että lasten sukat hävisivät, lasi meni rikki lattialle, Jannella oli raivokohtaus jne, jne... En siis tarkoittanut naimista, se on kyllä minun mielestäni hyväksyttävä syy myöhästyä :rolleyes:

Jep, on myös pakko heittää pieni vastakohta, joka tosissaan vituttaa.
Henkilöt joilla on kokoajan kiire, eivätkä pysty yhtä asiaa kertomaan rauhassa niin ettei kävelisi jo välissä joko sisälle tai ulos talosta toisen ollessa paikallaan. Sitten meltotaan, että taaskaan et kuunnellut mitä sanoin (vissiin tuli jo selväksi että kyseessä on läheiset ihmiset). Ja sitten helppojen asioiden hoitaminen, kuten joku asennus täytyy tehdä hirveällä hosumisella, jonka seuraus on rikkinäinen telkkari tai huonekalu tms. Ja sitten kun tätytyisi olla mukana siinä hommassa, niin johan verenpaineet nousee.
Miksi hyvät ihmiset asioita ei voi tehdä niin, että ensin suoritustapa yms. mietitään ja sitten vasta aletaan toimimaan. Ja tehtäisiin sen verran rauhassa ettei samaa tahtia mene tavaraa rikki.
Noh voisin matelijoista vaahdota saman verran ellen enemmänkin, mutta edellä mainittu ottaa todella kaaliin. Itse tykkään hoitaa asiat ripeästi ja järjestelmällisesti, toinen vaihtoehto olisi se kaaos ja lopulta vatsahaava.

Mä lyöttäydyn kanssa vastustajaksi. Jatkuva kiire jos mikä on tosi vittumaista. Hoputtaminen ja kaikenmaailman turha pelleily, jumalauta! Raahassa raahassa... ;)

Koppavan näköinen kusipää, joka kävelee sataviiskyt kilometriä tunnissa fööni korvassa ja mulkoilee hitaampia, kyllä vituttaa!

Poikkeuksia: Pankkiautomaatit ja silloin kun on oikeasti kiire ja kaveri tietää sen. Tänäänkin oli kiire ja kaveri mätti sitä mustikkarahkaansa sen puolituntia.

training_dayn kanssa erittäin samoilla linjoilla, käytävien tukkijat on perseestä. Itellä ei oo tapana jäädä kauppaan asumaan vaan hoidan käynnit aika ripeästi ja sitten vaan ostoskassin kans himppeen.
Siinä tilanteessa meinaa ruveta keittämään pahasti kun kaupassa joku etana jää kärryn kanssa parkkiin ihmettelemään tai vielä parempi on joku urpo pariskunta, joka juttelee keskenään eikä huomaa muita ihmisiä. Jumalauta kun ei sinne kauppaan meditoimaan tulla ja vois sitä tietoisuutta välillä laajentaa oman mielikuvitusmaailman ulkopuolelle.

se on kans vittumaista ku miesten wc:ssä porukka käy kusella pöntöllä vaikka pisuaarikin on vapaana. ja sitä ureaa tulee sitten päästä asti varmaan kolme minuuttia...

mountainer sanoi:
se on kans vittumaista ku miesten wc:ssä porukka käy kusella pöntöllä vaikka pisuaarikin on vapaana. ja sitä ureaa tulee sitten päästä asti varmaan kolme minuuttia...
Ootko koskaan kusilukosta kuullut? Jos mä meen pisuaarin eteen muna kädessä seisomaan ja joku tulee siihen taakse pojottamaan, mun rakko laittaa oikeesti lapun luukulle, pakkaa kamat autoon ja ajaa mökille. Siinähän sitten houkuttelet sellaista pientä säälittävää edellisestä kusemiskerrasta virtsaputkeen unohtunutta tippaa ulkoilemaan. Aah, kylläpä helpottaa. Vittu, yo-kirjoituksissakin tuli opettaja siihen vessan tuntumaan valvomaan, ettei kukaan luntannut kusitauolla. Kyllä mua ja virtsarakkoa molempia taas jännitti niin paljon, että siinä sitten yhdessä kirjoitettiin räjähtämispisteessä 5 tuntia äikän ainetta, kun ei enää viitsinyt mennä pelkästään seisomaan sinne vessaan. Ei se kusi olis kuitenkaan tullut. :trauma:

Tomi, my soulmate:D
Ei oo pelkoa, että saisin kusilaariin pisaraakaan aikaseksi sen verran ujon rakon omistan.
Yo-kirjoituksissa se vasta tuskaa olikin kun sai ravata kusella monta kertaa ja ennen ku sai sitten jotain aikaan. Intissä joutui vetämään uusiksi lääkärintarkastuksen kusiosuuden kun ei siinä tilanteessa oikein tullutkaan.
mountainer, ei se wirtsaaminen aina niin helppoa oo!

Nitsku sanoi:
Mainittakoon tässä vielä se klassikkotilanne: valitset kaupassa lyhyimmän jonon, joka ei sitten etene ollenkaan, koska joku ääliö on unohtanut laittaa tomaattipussiin hintalapun; tai kone ei suostu lukemaan sitä lappua; tai kassalla on uusi harjoittelija jolta kestää 5 minuuttia jokaisen tuotteen kanssa.
Vittuuu. Just nämä saa veren kiehumaan. Ei punnita niitä vitun perunoita tai niinkun viimeks, ei jonkun kortti käyny. Ei muuta kun tyttö hakemaan takahuoneesta mankelikonetta. Jonosta kyllä hävis kaikki muut toiselle kassalle.

mountainer sanoi:
Myös tällainen havainto että miksi siellä huoltsikalla ei voi tehdä tarpeita siivosti. Yleensä näyttää että on vaan vessan ovi aukaistu ja on kustu ja joskus jopa paskannettu pitkin seiniä ja lattioita.

Tomi sanoi:
Ootko koskaan kusilukosta kuullut? Jos mä meen pisuaarin eteen muna kädessä seisomaan ja joku tulee siihen taakse pojottamaan, mun rakko laittaa oikeesti lapun luukulle, pakkaa kamat autoon ja ajaa mökille

Sama homma. Meikäläistä ei pisuaarilla näy. Mä kutsun tuota lukko tilannetta ujopissaksi. Jos vaan on mahdollista niin istumaan ja pissamaan :neiti:

Jakob sanoi:
Sama homma. Meikäläistä ei pisuaarilla näy. Mä kutsun tuota lukko tilannetta ujopissaksi. Jos vaan on mahdollista niin istumaan ja pissamaan :neiti:

aivan sama homma mulla. mistähän se muuten johtuu...?

ja back to topic: mua ärsyttää kassajonossa ne jotka lastaa kyllä tavarat hihnalle mutta sitten odotellaan ja ku kassa pyytää maksua niin ehkä hieman yllättyneenä kaivetaan sitä rahapussia esiin. itsellä on aina kortti /rahat siinä esillä koska eittämättä ne joutuu siellä maksamaan. parhaassa tapauksessa niitä kolikoita etsitään sieltä pussista pitkä tovi.

Piti kokeilla tota hitautta eilen kun ajelin duunista himaan stadin keskustan läpi, ajelin nopeusrajoituksen mukaan 40 - 50 km/h niin suurin osa meni ohi ja yks tööttäs. Olikohan niillä kiire mökille ?

Eniten vituttaa noi veikkauksen pelit, kaikki ravimiehet tukkii kiskat ja huoltoasemat niillä tanan kupongeillaan eikä ykskään jono vedä mihinkään suuntaan. Aina puuttuu joku rasti jostain jota pitää korjailla.
Ja just nää pankkiautomaatti hidastelijat..vittu opettelis käyttää ennenkuin siihen menevät, ei tarttis miettii.
Ai nii, ne ketkä puhuu myyjille kaupassa on kans rasittavia, turpa kiinni ja osta ne vehkeet niin pääset nopeemmin pelaa pleikkaria.
Ravintolan tiskillä 10 metrin jono ja siihen sun eteen parkkeeras just se "ootas, nyt pitää oikeen miettii et ottasiksmää pissee vai ottasiksmää sidukkaa..ei kyl mä otanki jallukolan...joo..eiku laita pisse..eiku sidukka" ei perkele... typpi ollu jonossa jo monta minuuttia eikä oo kerinny sillä matkalla päättää mitä haluis.

Ei mua kyllä noi oikeesti häiritse, mulla on aikaa..oon valtiolla töissä. Mut kuhan listasin ne mistä valituksia viimepäivinä oon kuullu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom