Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä pahinta on se, kun on ruuhka-aikaan Helsingin City-käytävässä, ja ne ihmiset edessä, ne vaan matelee eteenpäin, välillä on nii paljo lössiä ettei mahdu ihan oikeesti ohittamaan. Pari kertaa on ollu hullut raivarit lähellä, tehny niin mieli lähtee kyynärpäät heiluen tekemään sitä tilaa, mutta oon hillinny itseni, toistaseks...:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole mitään niin ärsyttävää kuin hitaat puhujat. Ne varmaan luulee että jutusta tulee paljon kiinnostavampi jos ne pitää joka lauseen jälkeen muutaman sekunnin tauon ja kattoo mitä toinen ajattelee. "Joo, minäpä kävin kerran kaupassa---tauko---niin arvaappa mitä siellä oli---tauko---emmä enää muista mutta---joo" Sitte yrität siihen puhua jotain väliin että se unohtas sen juttunsa ja sitten se vetäsee herneen nenään ku keskeytät sen puhumisen. Alko muuten vituttaa tätä kirjottaessa.

Ei ole mitään niin ärsyttävää kuin hitaat puhujat. Ne varmaan luulee että jutusta tulee paljon kiinnostavampi jos ne pitää joka lauseen jälkeen muutaman sekunnin tauon ja kattoo mitä toinen ajattelee. "Joo, minäpä kävin kerran kaupassa---tauko---niin arvaappa mitä siellä oli---tauko---emmä enää muista mutta---joo" Sitte yrität siihen puhua jotain väliin että se unohtas sen juttunsa ja sitten se vetäsee herneen nenään ku keskeytät sen puhumisen. Alko muuten vituttaa tätä kirjottaessa.

Nämä samat ihmiset eivät muuten voi koskaan kertoa mitään ilman, että toinen on koko ajan kyselemässä lisää ja nyökyttelemässä. En minä ainakaan jaksa joka välissä hokea, että "ahaa", "niin", "kerro toki lisää". Olen ottanut taktiikaksi olla sanomatta mitään, parempi vaan jos jaarittelu jää kesken kun ei tullut sitä vahvistuskuittausta, että "kyllä, kuuntelen edelleen". Yhden kerran menee, jos juttu alkaa sellaisessa tilanteessa, että pitää kiinnittää toisen huomio, mutta kun on kerran ilmaissut kuuntelevansa niin pitäisi riittää.

Ja kyllä jokainen saa mennä omaan tahtiin, mutta miksi se on aina tehtävä keskellä tietä, väärällä kaistalla rullaportaita, bussipysäkillä tai millä tahansa maistiais/ilmaispisteellä? Pahimmat tapaukset osaavat rynnätä sen verran, että ehtivät tukkeeksi, mutta vauhti loppuu siihen.

Hitaat ihmiset... Kaveri soittaa mulle nyt duuniin ja kysyy että huvittaisiko lähteä Provinssiin. Kysyin sitten, että onkos poja muka lippuja hankkineet. "eei me mitää sellast nyt vielä, varmaa täst lippupalvelus voitais käydä." HYVÄ POJAT! :thumbs: "Ai mitä, onks se muka loppuu myyty?! Ooksä ny iha varma..." Bongot pojille! tämän takia peruttiin alkuviikosta muut ehdottamani suunnitelmatkin ("me ollaan menos provinssiin, sori ei sovi.")

Eilen illalla 4 vanhempaa henkilöä käveli vierekkän ahtaalla kadulla erittäin hitaasti (kuinkas muuten?) ainakin omaan tahtiin verrattuna. Muutenkin vitutti kaikki ja joka asia otti päähän nii tuo tilanne räjäytti potin, 1 sana(SAATANA!) riitti ja tilaa tuli että pääs ohi. Mutta eikö nuo ihmiset tajua että kadulla kävelee muitakin ja saattavat haluta kulkea nopeammin kuin 2km tunnissa vai tekeekö ne sen tahallaan?

Niin, ja nyt voin parin viikon kokemuksella sanoa, että se on kiva olla siellä kassan toisella puolella myyjänä kun näitä jaarittelumummoja osuu tiskille ja takana jonottaa 10 hengen huokaileva jono... siinä koittaa sitten nätisti hymyillen myötäillä vanhuksen juttuja ja samalla viittoilla seuraaville asiakkaille vuoroa :D

Tuo on todellakin perseestä tiskin toisellakin puolella, vaikka asiakkaat eivät aina näytä ihan ymmärtävän sitä. Ei niitä mummoja voi pahemmin hoputella, joten pitää yrittää vaivihkaa alkaa ottaa seuraavan asiakkaan ostoksia ja samalla jatkaa mummon jaarittelujen myötäilyä :)

Varsinkin kaupan sulkemisajan lähestyessä alkaa hihat palaa, kun olis joskus ihan kiva saada kauppa tyhjäksi ja päästä itsekin kotiin... Silloin myös vituttaa se, kun porukka tulee sisälle minuuttia vaille, ja alkaa tekemään ihan normaaleja isoja ostoksia, joissa menee se 15min tyhjässäkin kaupassa... Jonkun 1-5 ostoksen nopea hakeminen on vielä suht hyväksyttävää.

Tässähän on kaksi koulukuntaa: toisten mielestä on OK tulla sisään minuuttia ennen kaupan ovessa lukevaa sulkemisaikaa, ja sitten tehdä omat ostokset ihan normaalisti ja poistua kaupasta sitten kun itseä huvittaa. Toisten mielestä kaupasta ollaan ulkona, tai ainakin jonossa (pienten) ostosten kanssa tasan sulkemisaikaan. Niin se on kaikkien kannalta helpompaa, jos pitää tehdä valtavat ostokset, voi tulla puolta tuntia ennen...

Heität ne ulos sieltä kaupasta kun sulkemisaika tulee. En mä ainakaan viitsis tommosta laahustamista katella.

Eilen illalla 4 vanhempaa henkilöä käveli vierekkän ahtaalla kadulla erittäin hitaasti (kuinkas muuten?) ainakin omaan tahtiin verrattuna. Muutenkin vitutti kaikki ja joka asia otti päähän nii tuo tilanne räjäytti potin, 1 sana(SAATANA!) riitti ja tilaa tuli että pääs ohi.

Kyllä mun mielestä tällaset huutelevat ihmiset (varsinkin vanhoille) on paljon mulkumpia kuin ne hitaasti kävelevät :down:

Heität ne ulos sieltä kaupasta kun sulkemisaika tulee. En mä ainakaan viitsis tommosta laahustamista katella.

Joo tietysti ei sinne jäädä yöhön asti odottelemaan, vaan joku menee ystävällisesti tai vähemmän ystävällisesti kertomaan, että kauppa on suljettu...

kauppajono on kyllä vittumaisin. Mummot maksaa siinä edessä puolen centin kolikoilla (mummot saa näitä yksinoikeudella pankista) 20 euron laskua ja itsellä pakasteet sulaa samaan aikaan ostoskorissa.

Kyllä mun mielestä tällaset huutelevat ihmiset (varsinkin vanhoille) on paljon mulkumpia kuin ne hitaasti kävelevät :down:
Niin mutta jos vituttaa kaikki, ei aina jaksa pidätellä niitä hermojaan. Onhan ne huutelevat ihmiset vielä mulkumpia kuin hitaat, ei siinä mitään.

Hervannan pankit tuntuvat keräävän yksinkertaisia ja hitaita ihmisiä magneetin lailla. Tänään oli taas tavanomainen 20 ihmisen jono ja yksi kassa auki. Ikuisuuden jonotuksen jälkeen edessäni menee asioimaan eukko, joka lyö tiskiin vinon pinon laskuja, jotka pitäisi maksaa.

E = eukko
K = kassaneiti

E: nää pitäisi maksaa poikani tililtä
K: onko teillä tilinkäyttöoikeus poikanne tiliin?
E: ei
K: no sitten emme voi maksaa näitä
E: mutta kun nämä ovat poikani laskuja

tuohon päälle vielä vänkäämistä ja kyselyjä. Eukko oli vielä sen verran iäkäs että ei varmasti ollut kyse alaikäisestä lapsesta :wall:

Hervannan pankit tuntuvat keräävän yksinkertaisia ja hitaita ihmisiä magneetin lailla. Tänään oli taas tavanomainen 20 ihmisen jono ja yksi kassa auki. Ikuisuuden jonotuksen jälkeen edessäni menee asioimaan eukko, joka lyö tiskiin vinon pinon laskuja, jotka pitäisi maksaa.

E = eukko
K = kassaneiti

E: nää pitäisi maksaa poikani tililtä
K: onko teillä tilinkäyttöoikeus poikanne tiliin?
E: ei
K: no sitten emme voi maksaa näitä
E: mutta kun nämä ovat poikani laskuja

tuohon päälle vielä vänkäämistä ja kyselyjä. Eukko oli vielä sen verran iäkäs että ei varmasti ollut kyse alaikäisestä lapsesta :wall:

:david:

e, tais dementia iskeä.

Mikäköhän siinä on että Lidl kerää näitä hidastelijoita? Kaikki seisovat suu auki kassalla eivätkä tajua mennä pakkaamaan valmiiksi. Sitten kun kaikki tavarat on höylätty niin ruvetaan kaivamaan sitä rahaa hitaaaaasti, tossa vaiheessa rupeaa jo mulla palamaan hermo huolella. Sitten köpötetään sinne hihnan päähän ja lapataan edelleen dementikon nopeudella ne tavarat kassiin. Bonuspisteitä saa jos kaikki tavarat eivät mahdu sinne ja pitää hakea hitaaasti uusi kassi ja töniä kaikkia jonossa seisovia samalla.

Itse jätän rahan valmiiksi tiskille ja menen pakkaamaan tavarat kassiin sitä vauhtia kun ne tulevat hihnalta. Säästää aikaa ja hermoja.

Mua vituttaa nää saatanat, joiden on pakko antaa huonokäytöksisten, äänekkäiden ja rumien kakaroidensa kaupassa ottaa tavarat/painaa vaa'an nappia/latoa kamat kassahihnalle. Takana 20 ihmisen jono ja onnellinen vapaakasvattaja hymyilee kun pikku veikka-valtteri ei osaa päättää onko hedelmäpussissa perunoita vai mangoja. Helvetti, opettakaa niitä harhalaukauksianne silloin kun kaupassa ei oo pahin ruuhka!

Mua vituttaa nää saatanat, joiden on pakko antaa huonokäytöksisten, äänekkäiden ja rumien kakaroidensa kaupassa ottaa tavarat/painaa vaa'an nappia/latoa kamat kassahihnalle. Takana 20 ihmisen jono ja onnellinen vapaakasvattaja hymyilee kun pikku veikka-valtteri ei osaa päättää onko hedelmäpussissa perunoita vai mangoja. Helvetti, opettakaa niitä harhalaukauksianne silloin kun kaupassa ei oo pahin ruuhka!

Sorry, en voi olla nauramatta tuolle käyttämällesi lapsen synonyymille :hyper:

Itse postia komppaan täysin.

Kävinpä tankkaamassa.

Automaatilla on mummo edessä.
Aluksi tämä avaa korkin, astettelee koko omaisuutensa auton takakontin päälle ja käy näppäilemässä. Ottaa tietenkin 95sta joten joudun siis odottamaan kunnes letku vapautuu(kyllä oikeasti kys. asemalla vain 1 letku / aine).
Vihdoin tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, mummo unohti kuitata summan ja mittarin.
Nyt tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, kaikki tavarat pitää asetella uusiksi, katolle.
Sitten vihdoin tankkaus alkaa: Mutta mitä vittua, mummo avaa takakontin ja suihkuttaa kaaressa löpöä pitkin konttia :wtf: sitten käy näyttämässä minulle keskisormea(koko toimituksen ajan vilkuillut uhkaavasti). Sitten vihdoin pääsee tankkaamaan. Kun se on suoritettu, mummo ajaa pois? Ei todellakaan hän rupeaa kuivaamaan takakonttia mittarin edessä. Kun nyt kaikki on vihdoin tehty mummo ajaa auton ympäri ja pois ajaessaan hakkaa tööttiä ja tuijottaa murhaavasti minua. Onneksi toiselle puolelle ajaneella oli sen verran pelisilmää että antoi minun ottaa sen 95 letkun ekana. Toimituksessa kun nyt ei mene edes minuuttia saatana.

Kävinpä tankkaamassa.

Automaatilla on mummo edessä..... :wtf: sitten käy näyttämässä minulle keskisormea(koko toimituksen ajan vilkuillut uhkaavasti).

Toi ois ollu mukava nähdä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom