Hitaat ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Kävinpä tankkaamassa.

Automaatilla on mummo edessä.
Aluksi tämä avaa korkin, astettelee koko omaisuutensa auton takakontin päälle ja käy näppäilemässä. Ottaa tietenkin 95sta joten joudun siis odottamaan kunnes letku vapautuu(kyllä oikeasti kys. asemalla vain 1 letku / aine).
Vihdoin tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, mummo unohti kuitata summan ja mittarin.
Nyt tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, kaikki tavarat pitää asetella uusiksi, katolle.
Sitten vihdoin tankkaus alkaa: Mutta mitä vittua, mummo avaa takakontin ja suihkuttaa kaaressa löpöä pitkin konttia :wtf: sitten käy näyttämässä minulle keskisormea(koko toimituksen ajan vilkuillut uhkaavasti). Sitten vihdoin pääsee tankkaamaan. Kun se on suoritettu, mummo ajaa pois? Ei todellakaan hän rupeaa kuivaamaan takakonttia mittarin edessä. Kun nyt kaikki on vihdoin tehty mummo ajaa auton ympäri ja pois ajaessaan hakkaa tööttiä ja tuijottaa murhaavasti minua. Onneksi toiselle puolelle ajaneella oli sen verran pelisilmää että antoi minun ottaa sen 95 letkun ekana. Toimituksessa kun nyt ei mene edes minuuttia saatana.

Miten se voi suihkuttaa bensaa takakonttiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saksassa on saatanan vittumaista kun huoltoasemalla jengi tankkaa, eikä tietenkään ole automaatteja vaan auto jätetään siihen mittarin viereen ja mennään sisään, ostellaan ostoksia, turistaan paskaa myyjien kanssa ja pahassa tapauksessa juodaan vielä kahvit samalla kun maksetaan löböt. Hitto että ottaa päähän odotella vuoroaan... Pitäs hommata joku Hummer H2 ja tuupata noiden urpojen Bemarit itte sinne parkkipaikalle! :lol2:

Nää varmaan kuvittelee että ne parkkipaikat oven edessä ovat vain turhia valkoisia viivoja asfaltissa.

:D No vaikee uskoo et joku ruikkii bensaa takakonttiinsa.

Meillä on duunissa yks sellanen sälli jolla kestää tehdä samat hommat aina 6X muita hitaammin. Vituttaa ku se hinkkaa jotain osia kolme tuntia mihin itellä menis maksimissaan tunti.
Hauskinta tässä on se, että kukaan pomoista ei sano tälle kaverille mitään.
Vitun uskovainen. Yks jätkä sai vuosi sitten potkut ku huitas sitä nyrkillä takaraivoo. :D. Aina kun se tulee töihin tekis mieli hakata se. hohhhoijjaa.

Viimeksi muokattu:
Mua vituttaa sama asia, kuin tällä tredin aloittajallakin. Eli nää pykijät automaateilla, kauhee jono ja sit ihmetellään jotain saatanan tiliotteita...mulla menee max 20 sek kun olen siitä kortin jo vetässyt pois ja rahat kädessä.

Mikäköhän siinä on että Lidl kerää näitä hidastelijoita? Kaikki seisovat suu auki kassalla eivätkä tajua mennä pakkaamaan valmiiksi. Sitten kun kaikki tavarat on höylätty niin ruvetaan kaivamaan sitä rahaa hitaaaaasti, tossa vaiheessa rupeaa jo mulla palamaan hermo huolella. Sitten köpötetään sinne hihnan päähän ja lapataan edelleen dementikon nopeudella ne tavarat kassiin. Bonuspisteitä saa jos kaikki tavarat eivät mahdu sinne ja pitää hakea hitaaasti uusi kassi ja töniä kaikkia jonossa seisovia samalla.

Itse jätän rahan valmiiksi tiskille ja menen pakkaamaan tavarat kassiin sitä vauhtia kun ne tulevat hihnalta. Säästää aikaa ja hermoja.

Mä hidastelen aina Lidlissä ihan vittuiluna. Laittaisivat kunnon kassat, niin mahtuis tavarat hihnalle.

Mä hidastelen aina Lidlissä ihan vittuiluna. Laittaisivat kunnon kassat, niin mahtuis tavarat hihnalle.

Off-topic. Lidl on kai laittamassa kunnon kassat. Varmaan hokasivat, että kun Suomessa 99,9% muista kaupoista käyttää niitä kassoja, niin ehkäpä olisi hyvä tehdä itsekin niin. Seuraavaksi ne varmaan hokaa siirtää avokadot pois lenkkareiden viereltä. Jos pysyvät pystyssä niin kauaa.

Joku vuosi sitten meinasin saada itkuraivarin Lidln kassalla kun edessä oleva noin 50v pariskunta, no kassaneito sai ostokset ladattua siihen 50cm pitkälle pakkauspaikalle ja imoitti hinnaksi jotain 50-150€.

no mies antoi neidolle kortin joka ei käynyt Lidlissä sit arpomaan josko naisen kortti kävisi
vaikka se oli taysin samanlainen kun miehellä.

kun kortit oli yritetty läpi niin pariskunta sai kuningasidean ja alkoi laskemaan kolikoita joita oli ehkä 8€ edestä ja niitä laskettiin aika kauan ennen kun tajuttiin että VÄHÄN jää uupumaan..

ei siinä sitten mitn seuraavaksi kyselemään kassaneidolta missä olisi lähin pankkiautomaatti?

Kassa neito joutui suunnilleen piirtämään kartan näille perkeleille vaikka lähin Otto oli noin 300metrin päässä. tuohon toimitukseen meni ainakin 20min yhteensä.

Sitten alkoi arpominen miten pariskunnan kylmä tavaroiden käy kun he joutuvat käymään automaatilla.

Joku vuosi sitten meinasin saada itkuraivarin Lidln kassalla kun edessä oleva noin 50v pariskunta, no kassaneito sai ostokset ladattua siihen 50cm pitkälle pakkauspaikalle ja imoitti hinnaksi jotain 50-150€.

no mies antoi neidolle kortin joka ei käynyt Lidlissä sit arpomaan josko naisen kortti kävisi
vaikka se oli taysin samanlainen kun miehellä.

kun kortit oli yritetty läpi niin pariskunta sai kuningasidean ja alkoi laskemaan kolikoita joita oli ehkä 8€ edestä ja niitä laskettiin aika kauan ennen kun tajuttiin että VÄHÄN jää uupumaan..

ei siinä sitten mitn seuraavaksi kyselemään kassaneidolta missä olisi lähin pankkiautomaatti?

Kassa neito joutui suunnilleen piirtämään kartan näille perkeleille vaikka lähin Otto oli noin 300metrin päässä. tuohon toimitukseen meni ainakin 20min yhteensä.

Sitten alkoi arpominen miten pariskunnan kylmä tavaroiden käy kun he joutuvat käymään automaatilla.
Tuohan oikeuttaa jo jumalauta tappoon! Voiko mikään vituttaa enempää kuin hitaat ihmiset kassajonossa, ei voi.

Meillä on duunissa yks sellanen sälli jolla kestää tehdä samat hommat aina 6X muita hitaammin. Vituttaa ku se hinkkaa jotain osia kolme tuntia mihin itellä menis maksimissaan tunti.
Hauskinta tässä on se, että kukaan pomoista ei sano tälle kaverille mitään.

Meillä on välillä duunissa kanssa samansuuntaisia ongelmia. Eniten alkaa keittämään, kun kelaa että niillä hiduleilla on periaatteessa parempi tuntiliksa, kun niiden hengentuotoksiin menee kauemmin aikaa, eikä laatu ei ole keskimääräistä.
Eli itseään voi syyttää jos on ripeä. Täytyy siis mukautua ympäristöön.
Ei muuta kuin työteho h i t a a k s i: Missä olikaan tietokoneen enter -nappi? Mistä löydän lyijykynälleni kavereita? En ymmärrä tätä lausetta, kuka voisi jeesiä? Kisjotysvirhetä voisi kanssa treenata, että kolleega saisi oikoluettavaa.
Tylsäähän se sellainen pidemmän päälle on, mutta kasvattaa luonnetta :david:

Kolleegoiden työmoraali -kysymyksistä ei kannata alkaa ylempiään (esimiehiä) neuvomaan, siinä saa helposti lisää nukkaa nuttuun.

Kuten aina niin of-topic...

Olen käynyt yhden kerran Lidlillä. Kassalla ollessani edessäni oli sellainen noin 30-vuotias pariskunta parin lapsen kanssa. Heidän ostoksensa maksoivat joitain tyyliin 20 euroa 50 senttiä.
Naisella, joka oli maksajana niin hänellä oli vain kaksikymmentä euroa. Siinä he arpoivat, että löytyykö heiltä vielä 50 senttiä ja sitä ei löytynyt. Kimma ihmetteli aikansa ja laittoi jonkun ostoksiistaan pois jolloin heillä oli rahaa maksaa ostoksensa.

Siis onko todella ihmisiä joilla ostokset voivat olla kiinni joistain helvetin senteistä? Minä olen ihan normaali duunari ja kyllä minullakin on korteissa varaa ainakin kymppitonni, jos käteistä ei ole mukana.

Tosta tulikin mieleeni. Kaupassa semmonen ~65v pariskunta tulee kassalle ostavat 2 jäätelöä.. rahat eivät riitä?? Sitten kassaneiti heittää: "Käykää vaihtamassa tämä toinen jätski myös puffetiksi, nii rahat riittävät". Katson sieltä hihnan toisesta päästä kun suu aukeaa ja mammalla rupee pikkuhiljaa raksuttamaan. Kertoo varmuudeksi pari kertaa elämäntarinansa ja sitten komentaa äijän hakeen puhvetin. :D Onneksi olin saanut siinä vaiheessa pakattua proteiinipitoiset ostokseni ja suksin naureskellen ulos kaupasta. Kuvitellen mitä sillä punertava otsaisella, hieman höyryävällä ja ilmeisestä kreatiinin puutteesta kärsivällä karpaasilla liikkui päässä, joka seisoi jonossa heidän takanaan. :hyper:

Itsekkään en käsitä noita senttien kanssa kikkailijoita. Tai vielä vähemmän niitä jotka palkan saadessaan käyvät heti törsäämässä kaiken johonkin tarpeellisiin asioihin kuten kulmahiomakoneisiin ja muuhun ties mihin. Mainonnan uhreja kenties tai sitten pienenä ei ole ostettu naskalille sitä kultaista säästöpossua?

Meillä on välillä duunissa kanssa samansuuntaisia ongelmia. Eniten alkaa keittämään, kun kelaa että niillä hiduleilla on periaatteessa parempi tuntiliksa, kun niiden hengentuotoksiin menee kauemmin aikaa, eikä laatu ei ole keskimääräistä.

Meillä on firmassa kanssa samanlaisia ongelmia. Pahimpia hidastelijoita ovat englantilaiset, niille tuntuu olevan tärkeintä että koko ajan tehdään jotain. Sillä tuleeko siitä ikinä valmista, ei näille sankareille ole mitään merkitystä. Ja itse joutuu tekemään kunnolla, koska muuten ei pääse kotiin koskaan.

Paskantaminen. Ihan sama vaikka kotona istuisi tunnin siellä pöntöllä mutta ei pahimpaan ruuhka-aikaan julkisessa vessassa joissa on yksi tai kaksi koppia. :curs: Mikä siinä edes kestää, itellä menee maks pari minsaa kun ruuttaa suolen tyhjäksi.:jahas:

Niin no kun vaan menis paskantamiseen tai muuhun oleelliseen se vessan varaaminen, mutta kun pitää jonkun vitun teini-ihQjen poppoon vallata juorukerhotilakseen julkinen vessa. Kyllä on prkl ärsyttävää!

Niin no kun vaan menis paskantamiseen tai muuhun oleelliseen se vessan varaaminen, mutta kun pitää jonkun vitun teini-ihQjen poppoon vallata juorukerhotilakseen julkinen vessa. Kyllä on prkl ärsyttävää!
Joo, ja sitten valittelevat ja nyrpistelevät nenäänsä, jos vain vessassa sattuu jokin haisemaan. Siis ihan ennen kuulumatonta, että vessassa haisisi vaikkapa kusi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom