Kävinpä tankkaamassa.
Automaatilla on mummo edessä.
Aluksi tämä avaa korkin, astettelee koko omaisuutensa auton takakontin päälle ja käy näppäilemässä. Ottaa tietenkin 95sta joten joudun siis odottamaan kunnes letku vapautuu(kyllä oikeasti kys. asemalla vain 1 letku / aine).
Vihdoin tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, mummo unohti kuitata summan ja mittarin.
Nyt tankkaus alkaa. Ei ei alakkaan, kaikki tavarat pitää asetella uusiksi, katolle.
Sitten vihdoin tankkaus alkaa: Mutta mitä vittua, mummo avaa takakontin ja suihkuttaa kaaressa löpöä pitkin konttia :wtf: sitten käy näyttämässä minulle keskisormea(koko toimituksen ajan vilkuillut uhkaavasti). Sitten vihdoin pääsee tankkaamaan. Kun se on suoritettu, mummo ajaa pois? Ei todellakaan hän rupeaa kuivaamaan takakonttia mittarin edessä. Kun nyt kaikki on vihdoin tehty mummo ajaa auton ympäri ja pois ajaessaan hakkaa tööttiä ja tuijottaa murhaavasti minua. Onneksi toiselle puolelle ajaneella oli sen verran pelisilmää että antoi minun ottaa sen 95 letkun ekana. Toimituksessa kun nyt ei mene edes minuuttia saatana.
Miten se voi suihkuttaa bensaa takakonttiin?